Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

Wg mnie najfajniejsze obecne subaru to forek xt ze względu na silnik ale brak srzyni manualnej to jednakspore rozczarowanie pomimo tego, że sam bym wybrał automat bo nowy nie nadaje się nawet do lekkich podjeżdzawek - jak dla mnie zbyt delikatny zaczynając od braku ochrony na progach po przednie tuleje wahaczy.

Mam to szczęście że w tej chwili uzywam na co dzień naprzemiennie trzech aut , FXT MY14, STI MY15 i poczciwy FXT MY07 , z całą stanowczością stwierdzam że najczęsciej używam FXT MY14 , dla mnie jest genialny , choć na trasę biorę jednak STI. Starym forkiem " rzęchem " jak go córka nazwała , nikt nie chce jeżdzić :biglol: . Czasem żona bierze na zakupy w soboty jak na parkingach ciasno i jest ryzyko obicia/zarysowania , bo zwyczajnie nie szkoda , mimo że bezwypadkowy i 70 tys. przebiegu , to parę rysek jest :)

Więcej frajdy sprawia Ci XT od STI? I dlaczego na trasy wybierasz STI?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat wg mnie fotele wygodniejsze są w STI  ;)  Ale XT jest autem tak przyjaznym, że w ogóle nie trzeba angażować się w jego prowadzenie. Sam jedzie. Przy tym ma automat, co ma znaczenie w jeździe po naszym małym, ale cholernie zakorkowanym mieście.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Pewnie fotele będą trochę wygodniejsze, a i opływające powietrze będzie robić mniej hałasu. ...takie przypuszczenia

Myślę, że jednak w STi jest większy i przyjemniejszy hałas :D

 

Na autostradzie chyba jednak w STI jest ciszej.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Więcej frajdy sprawia Ci XT od STI? I dlaczego na trasy wybierasz STI?

 

Ja wcale nie napisałem że daje wiecej frajdy , co jest oczywiste że nie , ale jak mam przejechać z pkt. A do B w obrebie 50 km , to wsiadam w Forestera bo jest wygodniejszy , jest cicho , lepiej sie wsiada/wysiada , nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem , a stojąc w korku mogę sobie nawet popracowac na telefonie nie absorbując sie zmianami biegów ;)

Na trasy wybieram z dwóch powodów , jest szybszy i jest szybszy :biglol:;)


 

 

Na autostradzie chyba jednak w STI jest ciszej.

dokładnie , szczególnie powyżej 140/150 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem

I to jest jak dla mnie jedyna wada STI :( Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę :P

 

Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem

I to jest jak dla mnie jedyna wada STI :( Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę :P

 

Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy  ;)

 

 

dokładnie , jak jade w trase  i wsiadam w STI , zapominam szybko o A/T  a skupiam sie na czymś innym :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy ;)

No ale mogli wsadzić do  STI "łopatki" i po temacie ;)

 

 

szczerze ? jak by FHI miało w zanadrzu odpowiednią skrzynia dwusprzegłową typu DSG, PDK byłbym dwoma rękami za tym :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem

 

I to jest jak dla mnie jedyna wada STI :( Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę :P
To jest najwieksza zaleta STI i przewaga nad konkurencją.Wsadzisz automat i zabijesz polowe frajdy z jazdy tym autem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, Porsche zrezgnowało z m/t w GT3, co spotkało się z ogólną krytyką. Do Caymana GT4 wsadzili m/t i wszyscy są zachwyceni.

Dokładnie tym bardziej ze porsche robi jedne z najlepszych skrzyń dwusprzeglowych a i tak ludzie wola manual.

Chris Harris kiedyś to ładnie określił.Jest olbrzymia opiniotwórcza grupa fanów gadżetów ktorzy prawdopodobnie nigdy nie kupią tego auta ale dzięki nim z badań rynku wynikało klienci chcą PDK w GT3 co jest kompletna bzdura bo jest dokładnie odwrotnie.

Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika.

Nic innego jak iluzja badań rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika.

 

Nie każdy :) ... BMW od kilku(nastu) lat ma "po bożemu", czyli redukcja do przodu. Ale odkąd weszły łopatki, nie wiem czy ma to wielkie znaczenie.

 

01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika.

 

 

Nie każdy :) ... BMW od kilku(nastu) lat ma "po bożemu", czyli redukcja do przodu. Ale odkąd weszły łopatki, nie wiem czy ma to wielkie znaczenie.

 

01.jpg

Szczególnie ze we wspomnianym BMW łopatki obracają się razem z kierownica <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika.

 

 

Nie każdy :) ... BMW od kilku(nastu) lat ma "po bożemu", czyli redukcja do przodu. Ale odkąd weszły łopatki, nie wiem czy ma to wielkie znaczenie.

 

01.jpg

Racja BMW ma po Bożemu ale VAG i Porsche odwrotnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak na torze.

3 tyg. temu jeździłem S5 Sportback na ice driving experience i byl dosłownie dramat ze zmiana biegów jak auto szlo z boku w bok na kontrze czasem do oporu.Dxiala na drodze i nie za ciasnym torze ale nie w takich warunkach.

 

 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...