Nowicjusz Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Wg mnie najfajniejsze obecne subaru to forek xt ze względu na silnik ale brak srzyni manualnej to jednakspore rozczarowanie pomimo tego, że sam bym wybrał automat bo nowy nie nadaje się nawet do lekkich podjeżdzawek - jak dla mnie zbyt delikatny zaczynając od braku ochrony na progach po przednie tuleje wahaczy. Mam to szczęście że w tej chwili uzywam na co dzień naprzemiennie trzech aut , FXT MY14, STI MY15 i poczciwy FXT MY07 , z całą stanowczością stwierdzam że najczęsciej używam FXT MY14 , dla mnie jest genialny , choć na trasę biorę jednak STI. Starym forkiem " rzęchem " jak go córka nazwała , nikt nie chce jeżdzić . Czasem żona bierze na zakupy w soboty jak na parkingach ciasno i jest ryzyko obicia/zarysowania , bo zwyczajnie nie szkoda , mimo że bezwypadkowy i 70 tys. przebiegu , to parę rysek jest Więcej frajdy sprawia Ci XT od STI? I dlaczego na trasy wybierasz STI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Pewnie fotele będą trochę wygodniejsze, a i opływające powietrze będzie robić mniej hałasu. ...takie przypuszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Akurat wg mnie fotele wygodniejsze są w STI Ale XT jest autem tak przyjaznym, że w ogóle nie trzeba angażować się w jego prowadzenie. Sam jedzie. Przy tym ma automat, co ma znaczenie w jeździe po naszym małym, ale cholernie zakorkowanym mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiffK Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Pewnie fotele będą trochę wygodniejsze, a i opływające powietrze będzie robić mniej hałasu. ...takie przypuszczenia Myślę, że jednak w STi jest większy i przyjemniejszy hałas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Pewnie fotele będą trochę wygodniejsze, a i opływające powietrze będzie robić mniej hałasu. ...takie przypuszczenia Myślę, że jednak w STi jest większy i przyjemniejszy hałas Na autostradzie chyba jednak w STI jest ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Więcej frajdy sprawia Ci XT od STI? I dlaczego na trasy wybierasz STI? Ja wcale nie napisałem że daje wiecej frajdy , co jest oczywiste że nie , ale jak mam przejechać z pkt. A do B w obrebie 50 km , to wsiadam w Forestera bo jest wygodniejszy , jest cicho , lepiej sie wsiada/wysiada , nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem , a stojąc w korku mogę sobie nawet popracowac na telefonie nie absorbując sie zmianami biegów Na trasy wybieram z dwóch powodów , jest szybszy i jest szybszy Na autostradzie chyba jednak w STI jest ciszej. dokładnie , szczególnie powyżej 140/150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem I to jest jak dla mnie jedyna wada STI Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem I to jest jak dla mnie jedyna wada STI Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem I to jest jak dla mnie jedyna wada STI Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy dokładnie , jak jade w trase i wsiadam w STI , zapominam szybko o A/T a skupiam sie na czymś innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy No ale mogli wsadzić do STI "łopatki" i po temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Ale jak porównasz jak te auta jeżdżą w trasie, to możesz chcieć dopłacić do wajchy No ale mogli wsadzić do STI "łopatki" i po temacie szczerze ? jak by FHI miało w zanadrzu odpowiednią skrzynia dwusprzegłową typu DSG, PDK byłbym dwoma rękami za tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 jak by FHI miało w zanadrzu odpowiednią skrzynia dwusprzegłową typu DSG, PDK byłbym dwoma rękami za tym dokładnie, byłoby to bardzo ciekawe połączenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 nie muszę wachlować wajchą i sprzegłem I to jest jak dla mnie jedyna wada STI Byłem na jeździe próbnej i się zakochałem, ale jak jeżdżę XT to już wajchy nie chcę To jest najwieksza zaleta STI i przewaga nad konkurencją.Wsadzisz automat i zabijesz polowe frajdy z jazdy tym autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Dokładnie, Porsche zrezgnowało z m/t w GT3, co spotkało się z ogólną krytyką. Do Caymana GT4 wsadzili m/t i wszyscy są zachwyceni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 i wszyscy są zachwyceni. na tym forum ta opcja jest niedostępna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Dokładnie, Porsche zrezgnowało z m/t w GT3, co spotkało się z ogólną krytyką. Do Caymana GT4 wsadzili m/t i wszyscy są zachwyceni. Dokładnie tym bardziej ze porsche robi jedne z najlepszych skrzyń dwusprzeglowych a i tak ludzie wola manual. Chris Harris kiedyś to ładnie określił.Jest olbrzymia opiniotwórcza grupa fanów gadżetów ktorzy prawdopodobnie nigdy nie kupią tego auta ale dzięki nim z badań rynku wynikało klienci chcą PDK w GT3 co jest kompletna bzdura bo jest dokładnie odwrotnie. Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika. Nic innego jak iluzja badań rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika. Nie każdy ... BMW od kilku(nastu) lat ma "po bożemu", czyli redukcja do przodu. Ale odkąd weszły łopatki, nie wiem czy ma to wielkie znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika. Nie każdy ... BMW od kilku(nastu) lat ma "po bożemu", czyli redukcja do przodu. Ale odkąd weszły łopatki, nie wiem czy ma to wielkie znaczenie. Szczególnie ze we wspomnianym BMW łopatki obracają się razem z kierownica <lol> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Szczególnie ze we wspomnianym BMW łopatki obracają się razem z kierownica powaga? toż to bzdura! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Szczególnie ze we wspomnianym BMW łopatki obracają się razem z kierownica powaga? toż to bzdura! A dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Tak samo jest z lewakiem manualnej zmiany biegów w automacie.Dlaczego każdy automat ma system odwrotny niz logika czyli bieg w gore do przodu a dedukcja do tylu. Ano zapewnie ktoś kiedyś tak przez przypadek wymyślił poszło w świat i ludzie sie przyzwyczaili wiec sie tego po prostu nie zmienia bo przecie nie ma żadnych technicznych przeciwwskazań dlaczego nie moze odwrotnie skoro i tak wszystko jest sterowane elektronika. Nie każdy ... BMW od kilku(nastu) lat ma "po bożemu", czyli redukcja do przodu. Ale odkąd weszły łopatki, nie wiem czy ma to wielkie znaczenie. Racja BMW ma po Bożemu ale VAG i Porsche odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 niestety w wiekszosci rozwiązań łopaki sa integralna czescia koła kierownicy, ich obrót jest dość upierdliwy przymocowane na stałe do kolumny kierowniczej sa bardziej intuicyjne w obsludze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Ale pozwalają na zmianę biegu nie odrywając ręki od kierownicy. Bardzo dobre rozwiązanie przy krótkim przełożeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 na torze pewnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Dokładnie tak na torze. 3 tyg. temu jeździłem S5 Sportback na ice driving experience i byl dosłownie dramat ze zmiana biegów jak auto szlo z boku w bok na kontrze czasem do oporu.Dxiala na drodze i nie za ciasnym torze ale nie w takich warunkach. Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się