Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

było? nie było? wyszukiwarka forum znowu mnie pokonała :-/

 

https://www.youtube.com/watch?list=PLXs9PoDiABbM2k45UKcZrgw1QQ-tjxQ8n&v=Pn1tNjkma-Q

 

Było :P

 

STI my 15 bedzie w służbie prawa a Dyrekcja sie nie chwali..... ;)

 

Lekki żarcik, no chyba, że jakiś plan policji i wojska:P
Powaga

post-1135-0-81775400-1427920737_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasat w tedeiku? co za wstyd :facepalm: Znam kilku takich co kupili używki, a teraz trupy stoją bo koszt utrzymania i napraw ich dobija.

Łatwo policzyć jak dużo kosztuje dwumasa, sprzegło i turbina. A jak miał te jeszcze 250kkm to jakoś jeszcze jeździł ale powyżej 300kkm już nie.

a może ktoś narzeka na koszt rozrządu w subaru? W marzeniu wieśniaka czytaj audi ub VW są czasami silnik TDI V10

Kiedy komp wywala błędy, że rozrząd mechaniczny na kołach zębatych już się nie mieści w tolerancji to musi się taki customer przygotować ka koszt 27000PLN za mechanizm rozrządu.

 

Znam takiego jednego co prawie zemdlał jak usłyszał. Auto robił w dziurze garażowej na rozrządzie z jakiegoś powypadkowego sprzętu ale nie wiadomo w jakim stanie. po złożeniu silnik działał a phaeton czy jak to się tam zwie dalej dumnie stoi w błocie przed domem z rzymskimi kolumnami przy wejściu i syfem na posesji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasat w tedeiku? co za wstyd :facepalm: Znam kilku takich co kupili używki, a teraz trupy stoją bo koszt utrzymania i napraw ich dobija.

Łatwo policzyć jak dużo kosztuje dwumasa, sprzegło i turbina. A jak miał te jeszcze 250kkm to jakoś jeszcze jeździł ale powyżej 300kkm już nie.

a może ktoś narzeka na koszt rozrządu w subaru? W marzeniu wieśniaka czytaj audi ub VW są czasami silnik TDI V10

Kiedy komp wywala błędy, że rozrząd mechaniczny na kołach zębatych już się nie mieści w tolerancji to musi się taki customer przygotować ka koszt 27000PLN za mechanizm rozrządu.

 

Znam takiego jednego co prawie zemdlał jak usłyszał. Auto robił w dziurze garażowej na rozrządzie z jakiegoś powypadkowego sprzętu ale nie wiadomo w jakim stanie. po złożeniu silnik działał a phaeton czy jak to się tam zwie dalej dumnie stoi w błocie przed domem z rzymskimi kolumnami przy wejściu i syfem na posesji :)

Pojechałeś bez litości:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI też ma woje wady :) Jak przyjechałem do klienta firmowym EVO X to stwierdził, że skoro firmę stać na takie auta to ma za wysokie marże  :)

Jak jechałem do drugiego postanowiłem odkręcić spoiler, ale okazało się, że to nie jest takie łatwe : :lol:

Następnym razem przyjechałem foresterem, zostawiłem na parkingu i powiedziałem klientowi żartem, że PKS-sem przyjechałem :) bo się pytał zazdrośnie o EVO 

 

STI bardzo bym chciał dla siebie, dla zabawy, dla samego cieszenia pały z posiadania. Faceci już tak maja, że lubią zabawki i tyle. To tak jak w tej super reklamie BRZ :)

Dodatkowy plus nowego sti to, że auto się ucywilizowało, ma kontrolę trakcji, komputer itd. Takim to nawet żona chętnie by jeździła.

 

A teraz przyfasolę z grubej :)

 

jakby było STI kombi to miałbym choć cień szansy na takie auto ale w przypadku sedana nie nie ma szans :(

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jakby było STI kombi to miałbym choć cień szansy

 

może dożyjemy Levorga 2.0GT STI  :)

 

S concept już został przedstawiony... zatem pewnie STI w JP niedługo się pojawi. Żeby tylko potem chcieli go homologować w EU...

 

afjlvolzm94ai3owydbu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest na tego S concept to ja bym sie pisał od razu nawet dzisiaj mogę złożyć zamowienie :) ale skoro nie produkują to po co ogóle to pokazują tylko ludzi denerwują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem evo x i to jest bardzo wymagające serwisow auto. obecny wlascisiel auta ma serwis a i tak wiecznie coś. po ndzisiatym padzie pompy dyfrow silnik poszedł do przewiniacia w pl firmie i jak na razie działa. co do torów to za ciężkie dlatego kolega dodatkowo kupił zrobione gc8. subaru nigdy tak się grubo nie psulo

aha, ale evo x wygląda super i zdecydowanie lepiej niż poprzedni łajnos

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem evo x i to jest bardzo wymagające serwisow auto. obecny wlascisiel auta ma serwis a i tak wiecznie coś. po ndzisiatym padzie pompy dyfrow silnik poszedł do przewiniacia w pl firmie i jak na razie działa. co do torów to za ciężkie dlatego kolega dodatkowo kupił zrobione gc8. subaru nigdy tak się grubo nie psuloaha, ale evo x wygląda super i zdecydowanie lepiej niż poprzedni łajnos

Czyli w Mitsu Evo X to takie 2.5 ltr w Subaru :P Prawdziwa puszka Pandory ;) Kiedyś to robili auta, GC8, Evo IX i E30 M3 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem evo x i to jest bardzo wymagające serwisow auto. obecny wlascisiel auta ma serwis a i tak wiecznie coś. po ndzisiatym padzie pompy dyfrow silnik poszedł do przewiniacia w pl firmie i jak na razie działa. co do torów to za ciężkie dlatego kolega dodatkowo kupił zrobione gc8. subaru nigdy tak się grubo nie psuloaha, ale evo x wygląda super i zdecydowanie lepiej niż poprzedni łajnos

No tak VAG parch , mitsu parch , inne tez parch tylko subaru porządne a ja paradoksalnie znam tez sporo subaru ktore z serwisu wyjeżdżają tylko po to zeby sie przewietrzyc ;) wiec jak to jest moze jak sie kupuje stare parch ale jest sie katem to sie zmęczył wszystko i wszędzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wszystkie samochody sie psują.

Tak, to prawda.

W subaru miałem wg mnie 3 grube awarie

Silnik i UPG 

łożysko w dupce skrzyni biegów - podobno norma w my06 od my07 podobno zakłądali wzmocnione

zmielony dyfer podczas ostrego startu

 

Sam sobie odp na ile przyczynił się do tego użytkownik końcowy.

 

Wg mnie najfajniejsze obecne subaru to forek xt ze względu na silnik ale brak srzyni manualnej to jednakspore rozczarowanie pomimo tego, że sam bym wybrał automat bo nowy nie nadaje się nawet do lekkich podjeżdzawek - jak dla mnie zbyt delikatny zaczynając od braku ochrony na progach po przednie tuleje wahaczy.

 

Przewidując teraz przyszłość to taki pewnie u mnie w garage wyląduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wg mnie najfajniejsze obecne subaru to forek xt ze względu na silnik ale brak srzyni manualnej to jednakspore rozczarowanie pomimo tego, że sam bym wybrał automat bo nowy nie nadaje się nawet do lekkich podjeżdzawek - jak dla mnie zbyt delikatny zaczynając od braku ochrony na progach po przednie tuleje wahaczy.

 

Mam to szczęście że w tej chwili uzywam na co dzień naprzemiennie trzech aut , FXT MY14, STI MY15 i poczciwy FXT MY07 , z całą stanowczością stwierdzam że najczęsciej używam FXT MY14 , dla mnie jest genialny , choć na trasę biorę jednak STI. Starym forkiem " rzęchem " jak go córka nazwała , nikt nie chce jeżdzić  :biglol: . Czasem żona bierze na zakupy w soboty jak na parkingach ciasno i jest ryzyko obicia/zarysowania , bo zwyczajnie nie szkoda , mimo że bezwypadkowy i 70 tys. przebiegu , to parę rysek jest  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...