Jump to content

lukass

Użytkownik
  • Content Count

    3709
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

lukass last won the day on April 4 2015

lukass had the most liked content!

Community Reputation

135 Wspaniały

About lukass

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 04/05/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa/Blizne
  • Auto
    H6 bez dachu + Wieśniak WRC i parę blaszaków ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Generalnie mozna przyjąć ze Subaru jeżeli chodzi o światła to zawsze było zacofane/słabe. O ile swiatła DRL led czy zwykłe to małe piwo, to ksenony oparte o HID to akurat żenada.
  2. A to nie ja - z tyłu co najwyżej to wożę dzieci i jakbyś widział dwie wystajace różowo-niebieskie czapki my little pony to duża szansa ze to ja. No i te długie włosy - ja trzymam sie powiedzenia że jak ktos ma łądne włosy to może mieć ich mało . No i mam męska skrzynię Ale jak to były okolice Okęcia to i kierowca z długimi piórami to możliwe że to któryż z pracowników Michała z Porschepana, bo tam moda na takie fryzury panuje
  3. Ja mam oryginał PSE, więc nic nie muszę kombinować
  4. Evans i Titanik jada z jakimiś uszkodzeniami ?
  5. Fabie R5 za to mają niesamowite tempo
  6. To pewnie wina tego: Tam nie ma dyfra centralnego. Zaciagnięcie ręcznego powoduje rozłaczenia napędu na tył. jeżeli walnął sensor który to robi to mogło byc że wariował napęd i raz szedł a raz nie na tył. Jak spieli to na krótko zeby był nape to nie będzie się rozłaczał przy zaciagnięciu i przód z tyłem jest wtedy sztywno spięty co powoduje ze że ręczny blokuje wszystkie 4 koła przez ukąłd napędowy.
  7. Kamil, to jest dokłądnie Enkei-tuning. Dostępne chyba tylko w DE. www.enkei.de
  8. W DE trochę innaczej to wygląda. Prawo dopuszcza tuning, tylko trzeba przejśc póxniej badania na stacji diagnostycznej. U nas nawet jakbyś chciał to nie możesz byc w zgodzie z prawem
  9. Nie każde brzmi dobrze - na seryjnych zwykłych wydechach jest lipa - bardziej pierdzenie i charczenie, szczególnie na niższych obrotach.
  10. To ja wole moje H6 z fabrycznym PSE Jak tu Samo odpalenie z rana budzi sąsiadów
  11. 36 letnie auta - to jednak przepaśc technologiczna
  12. Chyba nie zawsze? Są przecież mieszanki które zeby działały naprawdę potrzebują temperatury. Na chwilę obecna w PL o tym specjalnie nie słychać, ale na zachodzie bywa i tak. Do Polski napływa coraz więcej ubezpieczycieli z innych krajów - myślę że to tylko kwestia czasu kiedy zaczną stosować tamte standardy. O ile masz racje w przypadku szkody z OC, ze tam ubezpieczyciel, biegły musi udowodnić że miało to wpływ, to w przypadku AC nie jest już tak różowo. Podpisujesz kwity wg których auto musi byc dopuszczone do ruchu i mieć ważne badania techniczne. Sądzę że każdy sąd uzna racje ubezp
  13. Sądzę, że wątpię. Dla czego wątpisz? Ta konkretna ma akurat trocge przesuniety wałek wewnętrzny, ale wiele innych ma centralnie. Zresztą będąc aż tak małostkowym to i Subaru SAWD nie jest niestety w pełni symetryczne, bo zarwno w przednim i tylnym dyferencjale koło talerzowe musi byc przesunięte wzgledem osi symetrycznej, bo w innym przypadku wał napędowy nie byłby w osi. Tego tak naprawde nikt poza inżynierami FHI to do końca nie wie. Mapy sterujące tym ustrojstwem raczej są nierozgryzione, a info z sterownika o procentowym poziomie wysterowania sprzęgła przenoszacego
  14. Jakby się uparł to nie. Np Audi z wzdłużnie umieszczonym silnikiem V6 i quattro opartym na torsenie jest tak samo symetryczne jak Subarowe SAWD
  15. Co nie zmienia faktu że jak chcesz być szybki to myśl o niskiej masie a nie kolejnych 20 koniach
×
×
  • Create New...