Skocz do zawartości

lukass

Użytkownik
  • Postów

    3709
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana lukass w dniu 4 Kwietnia 2015

Użytkownicy przyznają lukass punkty reputacji!

O lukass

  • Urodziny 05.04.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa/Blizne
  • Auto
    H6 bez dachu + Wieśniak WRC i parę blaszaków ;)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukass

..:: Forumus maximus ::..

..:: Forumus maximus ::.. (8/13)

136

Reputacja

  1. Sugeruję edycję wypowiedzi. Oryginał nie jest zgodny z regulaminem Forum i podstawami kultury osobistej ( stąd minus ). Pozdrowienia Mam świadomość nie zgodności z regulaminem i edytować nie będę - jestem świadom konsekwencji. Co do drugiej części to ujmę to tak, czasami niestety niektóre rzeczy trzeba nazwać po imieniu choć niekoniecznie jest to kulturalne.
  2. Czytając wiekszość twoich postów, automatycznie nasuwa mi sie skojarzenie z powiedzeniem "wiejski filozof". Zawsze musisz negować i wiedzieć lepiej, a przytaczane kontr-argumenty są [edycja moderatora]. Takie [edycja moderatora]po to aby tylko byc anty. Dyskutujemy tu o światłach samochodowych i nowoczesnych rozwiazaniach z tym związanych. Ewidentnie dobre światła, szczególnie skrętne biksenony poprawiają bezpieczeństwo jazdy. Jaki z tym ma zwiazek rodzaj żarówek w domu to chyba tylko można dojść po zażyciu "mocarza"
  3. Generalnie mozna przyjąć ze Subaru jeżeli chodzi o światła to zawsze było zacofane/słabe. O ile swiatła DRL led czy zwykłe to małe piwo, to ksenony oparte o HID to akurat żenada.
  4. lukass

    Hot Hatch Hysteria

    A to nie ja - z tyłu co najwyżej to wożę dzieci i jakbyś widział dwie wystajace różowo-niebieskie czapki my little pony to duża szansa ze to ja. No i te długie włosy - ja trzymam sie powiedzenia że jak ktos ma łądne włosy to może mieć ich mało . No i mam męska skrzynię Ale jak to były okolice Okęcia to i kierowca z długimi piórami to możliwe że to któryż z pracowników Michała z Porschepana, bo tam moda na takie fryzury panuje
  5. lukass

    Hot Hatch Hysteria

    Ja mam oryginał PSE, więc nic nie muszę kombinować
  6. Evans i Titanik jada z jakimiś uszkodzeniami ?
  7. Fabie R5 za to mają niesamowite tempo
  8. To pewnie wina tego: Tam nie ma dyfra centralnego. Zaciagnięcie ręcznego powoduje rozłaczenia napędu na tył. jeżeli walnął sensor który to robi to mogło byc że wariował napęd i raz szedł a raz nie na tył. Jak spieli to na krótko zeby był nape to nie będzie się rozłaczał przy zaciagnięciu i przód z tyłem jest wtedy sztywno spięty co powoduje ze że ręczny blokuje wszystkie 4 koła przez ukąłd napędowy.
  9. Kamil, to jest dokłądnie Enkei-tuning. Dostępne chyba tylko w DE. www.enkei.de
  10. W DE trochę innaczej to wygląda. Prawo dopuszcza tuning, tylko trzeba przejśc póxniej badania na stacji diagnostycznej. U nas nawet jakbyś chciał to nie możesz byc w zgodzie z prawem
  11. lukass

    Hot Hatch Hysteria

    Nie każde brzmi dobrze - na seryjnych zwykłych wydechach jest lipa - bardziej pierdzenie i charczenie, szczególnie na niższych obrotach.
  12. lukass

    Hot Hatch Hysteria

    To ja wole moje H6 z fabrycznym PSE Jak tu Samo odpalenie z rana budzi sąsiadów
  13. 36 letnie auta - to jednak przepaśc technologiczna
  14. Chyba nie zawsze? Są przecież mieszanki które zeby działały naprawdę potrzebują temperatury. Na chwilę obecna w PL o tym specjalnie nie słychać, ale na zachodzie bywa i tak. Do Polski napływa coraz więcej ubezpieczycieli z innych krajów - myślę że to tylko kwestia czasu kiedy zaczną stosować tamte standardy. O ile masz racje w przypadku szkody z OC, ze tam ubezpieczyciel, biegły musi udowodnić że miało to wpływ, to w przypadku AC nie jest już tak różowo. Podpisujesz kwity wg których auto musi byc dopuszczone do ruchu i mieć ważne badania techniczne. Sądzę że każdy sąd uzna racje ubezpieczyciela że niehomologowany ukłąd hamulcowy (klocki, zacisiki) powoduje niewaznosc takich badań, a zatem auto traci dopuszczenie do ruchu i w świetle prawa jest szansa na pozegnanie się z odszkodowaniem.
  15. Sądzę, że wątpię. Dla czego wątpisz? Ta konkretna ma akurat trocge przesuniety wałek wewnętrzny, ale wiele innych ma centralnie. Zresztą będąc aż tak małostkowym to i Subaru SAWD nie jest niestety w pełni symetryczne, bo zarwno w przednim i tylnym dyferencjale koło talerzowe musi byc przesunięte wzgledem osi symetrycznej, bo w innym przypadku wał napędowy nie byłby w osi. Tego tak naprawde nikt poza inżynierami FHI to do końca nie wie. Mapy sterujące tym ustrojstwem raczej są nierozgryzione, a info z sterownika o procentowym poziomie wysterowania sprzęgła przenoszacego napęd tak naprawdę nic nie mówi o ilosci momentu jaki jest w tym stanie "spięcia-rozpięcia" przenieść sprzegło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...