Jump to content

lukass

Użytkownik
  • Content Count

    3709
  • Joined

  • Last visited

About lukass

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..
  • Birthday 04/05/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    W-wa/Blizne
  • Auto
    H6 bez dachu + Wieśniak WRC i parę blaszaków ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Generalnie mozna przyjąć ze Subaru jeżeli chodzi o światła to zawsze było zacofane/słabe. O ile swiatła DRL led czy zwykłe to małe piwo, to ksenony oparte o HID to akurat żenada.
  2. A to nie ja - z tyłu co najwyżej to wożę dzieci i jakbyś widział dwie wystajace różowo-niebieskie czapki my little pony to duża szansa ze to ja. No i te długie włosy - ja trzymam sie powiedzenia że jak ktos ma łądne włosy to może mieć ich mało . No i mam męska skrzynię Ale jak to były okolice Okęcia to i kierowca z długimi piórami to możliwe że to któryż z pracowników Michała z Porschepana, bo tam moda na takie fryzury panuje
  3. Ja mam oryginał PSE, więc nic nie muszę kombinować
  4. Evans i Titanik jada z jakimiś uszkodzeniami ?
  5. Fabie R5 za to mają niesamowite tempo
  6. To pewnie wina tego: Tam nie ma dyfra centralnego. Zaciagnięcie ręcznego powoduje rozłaczenia napędu na tył. jeżeli walnął sensor który to robi to mogło byc że wariował napęd i raz szedł a raz nie na tył. Jak spieli to na krótko zeby był nape to nie będzie się rozłaczał przy zaciagnięciu i przód z tyłem jest wtedy sztywno spięty co powoduje ze że ręczny blokuje wszystkie 4 koła przez ukąłd napędowy.
  7. Kamil, to jest dokłądnie Enkei-tuning. Dostępne chyba tylko w DE. www.enkei.de
  8. W DE trochę innaczej to wygląda. Prawo dopuszcza tuning, tylko trzeba przejśc póxniej badania na stacji diagnostycznej. U nas nawet jakbyś chciał to nie możesz byc w zgodzie z prawem
  9. Nie każde brzmi dobrze - na seryjnych zwykłych wydechach jest lipa - bardziej pierdzenie i charczenie, szczególnie na niższych obrotach.
  10. To ja wole moje H6 z fabrycznym PSE Jak tu Samo odpalenie z rana budzi sąsiadów
  11. 36 letnie auta - to jednak przepaśc technologiczna
  12. Chyba nie zawsze? Są przecież mieszanki które zeby działały naprawdę potrzebują temperatury. Na chwilę obecna w PL o tym specjalnie nie słychać, ale na zachodzie bywa i tak. Do Polski napływa coraz więcej ubezpieczycieli z innych krajów - myślę że to tylko kwestia czasu kiedy zaczną stosować tamte standardy. O ile masz racje w przypadku szkody z OC, ze tam ubezpieczyciel, biegły musi udowodnić że miało to wpływ, to w przypadku AC nie jest już tak różowo. Podpisujesz kwity wg których auto musi byc dopuszczone do ruchu i mieć ważne badania techniczne. Sądzę że każdy sąd uzna racje ubezpieczyciela że niehomologowany ukłąd hamulcowy (klocki, zacisiki) powoduje niewaznosc takich badań, a zatem auto traci dopuszczenie do ruchu i w świetle prawa jest szansa na pozegnanie się z odszkodowaniem.
  13. lukass

    Subaru Levorg

    Sądzę, że wątpię. Dla czego wątpisz? Ta konkretna ma akurat trocge przesuniety wałek wewnętrzny, ale wiele innych ma centralnie. Zresztą będąc aż tak małostkowym to i Subaru SAWD nie jest niestety w pełni symetryczne, bo zarwno w przednim i tylnym dyferencjale koło talerzowe musi byc przesunięte wzgledem osi symetrycznej, bo w innym przypadku wał napędowy nie byłby w osi. Tego tak naprawde nikt poza inżynierami FHI to do końca nie wie. Mapy sterujące tym ustrojstwem raczej są nierozgryzione, a info z sterownika o procentowym poziomie wysterowania sprzęgła przenoszacego napęd tak naprawdę nic nie mówi o ilosci momentu jaki jest w tym stanie "spięcia-rozpięcia" przenieść sprzegło
  14. lukass

    Subaru Levorg

    Jakby się uparł to nie. Np Audi z wzdłużnie umieszczonym silnikiem V6 i quattro opartym na torsenie jest tak samo symetryczne jak Subarowe SAWD
  15. Co nie zmienia faktu że jak chcesz być szybki to myśl o niskiej masie a nie kolejnych 20 koniach
×
×
  • Create New...