Bartek1986

Użytkownik
  • Zawartość

    1933
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Bartek1986

  • Ranga
    ..:: Subarofanatoholik ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto
    GF8 GT
    GF8 STI

Ostatnio na profilu byli

566 wyświetleń profilu
  1. 1. ST3900055040
  2. No tak. W 99 można stroić na ECUTEKU czyli Poznań. Jak chcesz koniecznie gdzie indziej to dużo taniej niż rzeźbić wiązkę, żeby podpasować kompa od WRX wyjdzie przeróbka ori kompa we Francji.
  3. Fajnie się ogląda Wiadomo, że nie można blokować, ale ja bym Hamiltonowi odpuścił karę za to, że i tak nic nie ugrał, bo wyjechał za Ricardo a wtedy końcówce było by mega ciekawie. Przez karę stracił jakieś pewnie 6 sekund, bo pit stop trwał chyba 8,9. Akurat tyle zabrakło do emocji w końcówce
  4. Przestań
  5. Ogier +36
  6. Ten sam lakier bez bezbarwnego. Nie wiadomo tylko ile warstw
  7. Jeśli osoba, która będzie składać Twój silnik była warta oddawania jej auta to nie pytałbyś o te rzeczy na forum.
  8. 60+++++ Zależy co będzie do roboty.. Większość rzeczy jak w normalnym samochodzie typu oleje itd. Rozrząd oryginalny jakieś 1,5k. Hamulce dość drogie, więc kilka tysięcy na komplet nie może Cie zrażać Da się założyć. Może działać. Pytanie po co? Jest jakiś tryliard aut nadających się lepiej do zagazowania i do trzaskania dużych przebiegów. Nie do tego STi. Oczywiście można ale to bez sensu. W centralnym jest DCCD - poczytaj Z tyłu w lanosie już nie ma płytki tylko torsen, a z przodu nie pamiętam. Ogólnie gorsze szpery niż płytki ale są. Gorsze do jazdy sportowej oczywiście. Nie trzeba. Przepychasz śnieg zderzakiem jeśli trzeba Takich jak producent zaleca. Obwód większy po co? Oponę węższą zrozumiem ale to tylko w śnieg. To faktycznie masz małe doświadczenie Po pierwsze zjazd jest zawsze gorszy niż wjazd, a po drugie Subaru wjedzie po śniegu pod górę z której potem nie zjedziesz ze strachu Zacząłem jak głupi odpisywać punkt po punkcie, a dopiero potem zrozumiałem, że i tak nie kupisz tego STI
  9. Gdzieś pisali, że po padaniu kontrolnym zaplombowali Ogiera skrzynie i jest w wynikach warunkowo do czasu przejrzenia skrzyni po powrocie do Europy
  10. Tyle, że jeśli to faktyczny 99 to wkładasz taki typ skrzyni jak był fabrycznie, czyli wszystkie śruby będziesz miał gdzie przykręcić
  11. W MY99 były tylko i wyłącznie skrzynie 754.
  12. Jeśli 752 na 752 to skrzynia z dyfrem wystarczy.
  13. Jacky akurat Robert na pewno wie co chce robić i wybiera najlepsze możliwe dla siebie opcje. Wiadomo, że chciałby być kierowcą F1, a hobbystycznie jeździć w rajdach. Kocha rajdy, bo zawsze je kochał, ale zawsze też był kierowcą wyścigowym na najwyższym światowym poziomie, a nie rajdowym. To, że zdarzało mu się na odcinkach klepać Ogiera i resztę zawdzięcza chyba jednej z największych na świecie umiejętności prowadzenia wszystkiego co ma cztery koła i jest napędzane paliwem.. Robert szuka najwyższych możliwych serii. To, że będzie jeździł "prywatnym" LMP1 oznacza, że to też jest jakaś droga, którą obrał. Droga, a nie cel! Akurat ja uważam, że Robert nie miałby najmniejszych problemów ze startami w WRC2, ale po prostu nie chciał tego robić. Pewnie z tego samego powodu nie poszedł do DTM. W pierwszym sezonie by chłopaków pozamiatał tak jak zrobił to w WRC2.. Jeździł w WRC do czasu kiedy miał okazję mieć "w miarę" konkurencyjne auto i próbował się bić z najlepszymi w świecie rajdowym. Myślę, że to jest jego cel. Walczyć z najlepszymi. Osobiście się cieszę z WEC. Jacky jeśli jesteś kibicem to zacznij po prostu wspierać Roberta.