Glivek

Użytkownik
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Glivek

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 27.12.1983

Contact Methods

  • GG
    1091602

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Hrubieszów
  • Auto
    Iveco :D (dla znajomych "robur" "imprezobus")
    i
    Znowu gc8 ale STi v5 JDM :>
  • Zainteresowania
    Sport ,gitara ,szachy ,motoryzacja, ksiazka/film sci-fi/fantasy, technika/informatyka.
  1. A ktos wie ktory to przewod sygnalowy RPM przy liczniku, zeby podpiac shift light w sti v5 bo nie znalazlem jednoznacznej i wiarygodnej informacji w sieci. to jest v4 ale v5/6 za cholere nie moge znalezc JDM V4 Harness: This is what the connector leads to on the gauge cluster A1> BlU/WHT high beam indicator A2> RED high beam indicator A3> YEL door open, interior lights A4> LTGRN ! symbol for parking brake A5> RED/WHT CEL (now in red) A6> BLK/WHT battery symbol/light A7> BLK/BLU seat belt symbol/light A8> GRN/WHT oil drip symbol/light A9> BLU/RED open door warning/light A10> WHT vehicle speed sensor 2 A11> GRN/BLK vehicle speed signal wire A12> BLK vehicle speed sensor 2 A13> VIO illumination B1> YEL/BLK clock B2> GRN/WHT temp gauge B3> BLK/RED temp gauge B4> BLK ground B5> ------- B6> BLK/GRN left turn indicator B7> GRN/RED airbag symbol/light B8> BLU/ORG open door warning indicator/light B9> LTGRN/BLK right turn indicator B10> GRN tach signal C1> ORG/WHT illumination C2> BRN/WHT fuel gauge C3> RED/BLK low fuel warning light C4> YEL/GRN hot "thing" warning light C5> LTGRN/YEL ABS indicator/light C6> BLU/YEL snow flake "HOLD" warning/indicator C7> PNK ??? C8> WHT/BLK small lightbulb housing, with no transparent indicator C9> YEL/RED I/C Spray indicator light C10> BRN/RED small lightbulb housing, with no transparent indicator C11> ------ small lightbulb housing, with no transparent indicator C12> WHT/GRN temp gauge C13> YEL/GRN clock
  2. Hmm, jak wymrugales blad po spieciu zielonych wtyczek? skoro one sa do diagnostyki, wlanczaja sie wentylatory i solenoid klika Zeby zobaczyc bledy ecu spinasz 1 pinowa czarna kostke. Chyba nie probowales jezdzic ze spietymi zielonymi :>? A ta przeplywka co podmieniales jest dobra na 100%?, bo skoro piszesz ze czy podlaczona czy nie jest tak samo to znaczy ze tak jakby jej w ogole nie bylo i obwod dalej jest przerwany, trzeba by bylo pomierzyc napiecia i opory na wtyczce przeplywki czy w ogole cos daje :>, lepiej jedz do warsztatu bo tu na forum ostatnio ciezko dostac rzeczowa odpowiedz np o wlasciwe wartosci napiec na poszczegolnych czujnikach. Ja coraz czesciej radze sobie sam, np. dzis wykrylem nieszczelnosc na y-pipe i to pewnie sprawialo(czekam na nowy y-pipe) ze turbo mi nie doladowywalo a mam vf 22 wiec powinno trzymac wysoko.
  3. Jeszcze jedna kwestia, "panratownik" zrob zdjecie swojej pompy bo skoro masz wrx-a buga eu to ma taki sam silnik jak GTek 99/00 218km, a pompe z takiego GTka mialem okazje niedawno rozbierac, i rozni sie paroma sprawami, w ogole masz zbiorniczek przy pompie czy nie ?, moze byc inna wtyczka czujnika, moze byc inny wklad krocca cisnieniowego.
  4. Do rozrusznika do pasa przedniego kolo lampy lewej i do kielicha na gorze kolo mocowania amora, przeczysc papierem sciernym styki i po zakreceniu posmaruj smarem zeby nie rdzewialo wiecej :>, mozesz sobie jak ja poscic dodatkowy kabel masy do ecu.
  5. Mialem niedawno podobne objawy ale o wiele mniej drastyczne, tez falowanie na wolnych od 500 do 1000obr. i lekkie dlawienie gdy ze stalej predkosci chcialem przyspieszyc, potem zbiera sie normalnie. Zajrzalem do krokowca, osadzilem poprawnie oring, pomierzylem napiecie na TPS od 0.5v do 4.25 tez ok, i chyba w koncu pomoglo przeczyszczenie stykow masy do karoserii i danie dodatkowego do ECU. U ciebie sprawa przyszla nagle takze mozliwe ze jakis przewod sygnalowy sie przelamal , zazwyczaj tak jest ze wywala checka od razu gdy obwod jest przerwany. Takze sprawdz sobie kostke przeplywki, tps i krokowca.
  6. Hej panowie a czy ten y-pipe bedzie pasowal do seryjnego IC sti gc8 v5, jesli nie to moze ktos poda linka gdzie znajde dedykowany albo ma w garazu do odsprzedania? http://mtuning.pl/Przewody-silikonowe-Turbo-Subaru-Impreza-WRX-96-00-GC8-TurboWorks-p22208 bo ten drugi z oferty tego sklepu to chyba do GTkow ze skosnym IC http://mtuning.pl/Przewody-silikonowe-Turbo-Subaru-Impreza-GT-97-98-TurboWorks-p22207
  7. Bylo juz kilka tematow o tym ale nie znalazlem jakie wartosci powinny byc prawidlowe dla danego modelu. Mam sti 99 jdm czyli ej207 pashe II, ze zmian ktore moga miec wplyw to- kolektor wydechowy custom i wydech przelot fujisubo 3" oraz turbo vf 22, pomierzylem te napiecia to na zamknietej mam 0.47v a na full otwartej 4.22v napiecie wraz z otwieraniem przepustnicy zmienia sie bardzo plynnie ,takze tu jest ok, tylko czy te wartosci nie odbiegaja za bardzo od normy? co ciekawe wziolem sobie mase z np. kolektora dolotowego to mialem o 0.03v wyzsze wartosci niz na masie z pinu TPS. czyzby to byl caly problem zasniedziale styki masy na ecu? Pytam bo mam podobne objawy czyli przy stalej predkosci jazdy noga sztywno na pedale gazu a autu jakby na chwile brakowalo paliwa czy powietrza ale wystarczy lekko musnac gaz i przyspiesza normalnie. Przy okazji zapytam ile powinno ladowac turbo na 4 biegu i piatym. Do 6500obr/min laduje 1.1 bar po odlaczeniu klemy czyli resecie ecu, bo przed ladowal mi nawet tylko 1.0 bar, ale wlasnie w pamieci zapisaly sie bledy 24 -krokowy i 31- tps, dlatego zaczalem resetowac ecu i testowac. Dziwne bo po zakupie auta jak wracalem przez 330km do domu wydawalo mi sie ze wszystko jest ok a turbo ciagnelo do konca i ladowalo nawet 1.2 bar. Moze to wina paliwa bo wlasciciel lal tylko VP racing 100oct. a ja 98 na orlenie plus 2oct dodatek millersa.
  8. Ło za duzo zachodu jak dla mnie i rzezby ale efekt koncowy niepowtarzalny. Jednak troche ostudzil mi sie zapal i chcialbym tylko cos takiego jak maja sti new-age... shift light z buzzerem. Moze ktos polecic jakis sprawdzony bajerek z polskiego sklepu albo aledrogo lub ktos ma na sprzedaz?
  9. Hej szanowni forumowicze czy bawil sie ktos z was w takie urzadzenia jak: shift light, buzzer, shift gear indicator ? i zaproponuje mi jakis taki dynks w rozsadnej cenie. Na aledrogo znalazlem cos takiego: http://allegro.pl/mavi-wyswietlacz-monitor-zmiany-biegow-shift-gear-i5864521092.html ale wolalbym cos w tym stylu : wiem ze to dziecinada ale silnie mi sie spodobala wizja posiadania takiego bajerku
  10. aha to mam jeszcze taka stalowa w swoim wraku po Gtku :> pewnie ruda jak cholera ;/
  11. Szybkie pytanie czy ta podstopnica: https://inter-rally.pl/product-pol-8477-Podstopnica-kierowcy-RRS-ECO.html podejdzie mi do przelozonego sti v5, wlasnie tam niebardzo jest kawalek plaskiej powierzchni bo wiadomo jezdze na miejscu pasazera :>
  12. Zeby nie zakladac nowego tematu zapytam, czy tylna klapa z duzym spojlerem sti robak podejdzie do wrx-a bloba ?
  13. U nas snieg juz od wtorku, przed Zamosciem w Karpiu jest fajny duzy parking z 60mx30m w lasku cwiczy tam grupa motocyklowa, kazdy wezmie po starej oponie i se wyznaczymy trase przejazu :>.
  14. Spokojnie pojawi sie snieg, to i chec na spoty powroci, ja tam sie zbroje narazie (skrzynia , dyfer, lozyska , hamulce, brak dokladki z P1 :>)
  15. Yow, jak ktos zrobil jakies fajne ujecia ze spota to niech wrzuci na y.t. czy cos i da linka na priva.