Glivek

Użytkownik
  • Zawartość

    125
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Glivek

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 27.12.1983

Contact Methods

  • GG
    1091602

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Hrubieszów
  • Auto
    Iveco :D (dla znajomych "robur" "imprezobus")
    i
    Znowu gc8 ale STi v5 JDM :>
  • Zainteresowania
    Sport ,gitara ,szachy ,motoryzacja, ksiazka/film sci-fi/fantasy, technika/informatyka.
  1. Siema, a moze ktos z Chelma chcialby jechac na slomczyn 15.07 paru ludzi z forum bedzie bralo udzial w zawodach o puchar toru na szutrach, moze sie wybierzemy chociaz jako kibice ?
  2. To jak kupowales nie zastanowilo Cie takie zachowanie?, dobra nagraj jakis filmik zeby bylo widac jak to poszarpuje i jakie odglosy oraz jak masz podlaczone tam kolo obudowy filtra.
  3. A to ciekawe, objawy jakbys jezdzil na LPG I generacji :>, skad wybuch w dolocie , hmm jest taki zbiorniczek na prawo od obudowy filtra powietrza ida dwie rurki bodajze, jedna z oparami paliwa druga do ukladu podcisnien i krociec do rury dolotowej, tak z pamieci pisze i niebardzo wiem co to ma robic ale moze te opary paliwa przedostaja sie do dolotu ? bo cos sie przytkalo albo rozszczelnilo albo jest zle podlaczone niech ktos madry sie wypowie. Od kiedy masz takie objawy z autem ? no i ten olej co masz to do sportu i na lato pelne wlasciwosci osiaga w wysokich teperaturach takze nie paluj auta ponizej ok 80st na oleju, a ty jezdziles na tym przez zime ?
  4. Dla bezpieczenstwa, doswiadczeni posiadacze i upalacze mowia ze subaru maja ta wade ze przy jezdzie z duzymi przeciazeniami bocznymi olej zostaje w glowicach po prostu odplywa z miski dlatego zaleca sie zeby byl wysoki stan i stosuje sie antyspieniacze i separatory w misce.
  5. No zaloz sobie 1mm i bedziesz mial bezpiecznie, fabrycznie Gtek99 ma 0.9bar na 4 i 5 biegu i restryktor 1.1mm bodajze. I nie wciskaj mocno gazu przy takich obrotach to za maly silniczek i za dluga skrzynia no i jeszcze turbo go dlawi zeby jezdzic tym jak dieslem, ale mimo wszystko szarpac nie powinien mozesz miec jakas nieszczelnosc, wskazowka od doladowania nie faluje ? albo lewe powietrze przed turbo jak na podcisnieniu Ci tak sie dzieje, bova nie masz ?. A olej kiedy zmieniany i jaki? poziom powinien byc na "F" albo deczko wiecej.
  6. Bo tak jest boost to gear sie to zwie, mi do 1.2bar kiedys przeladowywalo, i ostatnio sprzedalem ten silnik jako uszkodzony, ale z powodu panewki, okazalo sie jeszcze ze jeden tlok juz zaczelo brac bo wlasnie sucho sie robilo, takze zmniejsz boost, albo remap.
  7. No wyblyskaj sobie bledy ecu(czarne kostki pod stacyjka) jak ci pokaze .22 to knock sensor i to nie znaczy ze czujnik uszkodzony tylko naprawde masz stukowe skoro takie objawy. Po pierwsze zmniejsz max. doladowanie 1.3 bar to juz topi seryjne tloki daj np wiekszy restryktor zeby bylo w peaku 1.05bar max(z czego masz teraz wsadzony?), lej najlepsze dostepne u ciebie paliwo i nie jezdzij ponizej 2500obr/min, to niezdrowe dla panewek i przy dodawaniu gazu zwieksza mozliwosc wystapienia spalania stukowego. To takie porady na szybko, lepiej pojedz do warsztatu nich ci sprawdza afr cisnienie na cylindrach i komore spalania endoskopem.
  8. Hmm, to ze nawiewy sa odwrotnie i ogrzewanie to sie domyslilem ze zamienione kable, to sie zrobi, ale tutaj z przekaznikami pompki i kierunkow moze byc dobry trop, ale przekaznik od awaryjnych i kierunkow jest ten sam i tu jest dziwne czemu na awaryjnych nie przygasa a na kierunkach licznik przygasa(styki przy samych dzwigienkach ?). Z zapalaniem to juz obczailem ze po tym jak za pierwszym razem nie odpali trzeba odczekac ze 4sec zanim przekaznik znowu zalapie i pompka sie wlaczy. A czy powinno byc tak ze centralny po odpaleniu sam blokuje drzwi, czy japonce tak maja?, i jak auto bylo zamkniete z pilota po otwarciu wsiadam zamykam drzwi a tu kontrolka dalej swieci ze drzwi otwarte i gong to sygnalizuje, dopiero jak przekrece kluczyk na zaplon przestaje albo czekam az podswietlanie na podsufitce zgasnie. Moze te wszystkie anomalie od tego alarmu/immo sie biora ? Nie wiem jak bylo przed przekladka bo kupilem po. Masz jakas stronke z rozpiska przekaznikow i ew. bezpiecznikow? bo teraz wszystko mam opisane po japonsku :>,
  9. OK, posprawdzam wszystko jeszcze raz objawy i zaleznosci, ale z odpalaniem to jest tak ze mam kluczyk w pozycji II ON naciskam na pilocie przycisk dioda immo/alarmu gasnie slychac przekaznik ze przelancza, nieraz pompka paliwa wtedy dopompuje, no i mozna krecic do upadlego i nic, cofam kluczyk jeszcze raz i juz pali. Ale czasami jest jak powinno i po zgasnieciu diody zapala za pierwszym i szybko. No tylko po wlaczeniu ktoregos z kierunkow troszke licznik przygasa, inny osprzet elektryczny nie powoduje tego to mozliwe ze przekaznik, a z tymi nawiewami to wlasnie popatrze i zrobie zdjecia tych kostek bo jest jeszcze jakas przykrecona do obudowy wentylatora ale ona nic nie robi :> ma ze 6 pinow w tym 5 to +12v pojawiajacym sie po zaplonie II ON a szosty to ani masa ani plus : > dodam ze ta kostka maja jakies ramie ale bez ciegna.
  10. O kolega moze miec racje, sprawdz droznosc przewodow, odkrec zacisk i niech ktos depcze a ty do sloiczka lap plyn, ma walic jak z rozcietej tetnicy :>
  11. Yyyy kupiles :>? czy jestes mechanikiem i naprawiasz ?
  12. Łooo kur...a to moze zostawie sobie na zapas z sti v5 bo teraz jezdze na GTkowym my99, ale to to samo przeciez jak sprawdzalem czy dziala to nie chcialo mi sie juz wyciagac ;>.
  13. To powinno byc w dziale "kupie czesci", ale dzwon do jakiegos serwisu subaru bo tak to nie znajdziesz w ofertach sklepow internetowych. btw mam i krokowca i tps to to co sie pod nim znajduje czujnik polozenia przepustnicy, sprawdzalem czy dziala na swoim sti my99 akurat ten czujnik i krokowiec sa takie same jak w gt99.
  14. Wez sobie kogos do pomocy, niech pompuje hamulcem a ty patrz na zdjetym zacisku czy tloczki wychodza bez zapierania sie w fotelu ma to isc, tylko tak z 1.5cm zeby nie wypadly :> mozesz odchylic uszczelke czy nie podrdzewiale, tak samo z wcisnieciem ich nie moze byc duzego oporu dwa lomiki i w recach ma isc. Z przodu jest wiecej zabawy, ale wystarczy ze ejden tloczek stoi i juz nierowno klocek przylega co powoduje bicie, a jak nie chowa sie to nie tylko przy hamowaniu ale i jezdzie czuc bicie.
  15. Hmm czyli jak jest jakies spore obciazenie instalacji to spada chwilowo napiecie i tak reaguja zegary, a jak wlaczasz wentylator czy dlugie czy klime to tak samo zegary reaguja? jesli tak to by sie potwierdzalo, tylko zegary powinny miec kondensatory na tyle pojemne zeby takie spadki napiecia nie byly widoczne tak jak kazdy normalny sprzet elektroniczny. Jeszcze raz jasno: - radio wlacza ci sie na pozycji "1ON" -wiec dobrze - ustawienia radia sa zapamietywane i nie rozwala akumulatora ? To teraz podlacz sobie jak chcesz z radia: - +12v "1 ON " do zasilania zegarow - mase tez z radia do zegarow - czujnik wiadomo(chyba ze jest tam jakies przebicie, co to ma pokazywac ?) - +12v z podswietlania zapalniczki do sciemniania zegarow w twoim przypadku. A patrzyles w ogole ktory pin w zegarach za co odpowiada ? moze tam cos zamienione jest albo w kostce, jesli jest ok, to tylko jakies przebicie w instalacji moze powodowac objawy ze ci faluja wskazowki przy wlanczaniu innych uzadzen.