Jump to content

Glivek

Użytkownik
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

About Glivek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/27/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Hrubieszów
  • Auto
    Iveco :D (dla znajomych "robur" "imprezobus")
    i
    Znowu gc8 ale STi v5 JDM :>
  • Zainteresowania
    Sport ,gitara ,szachy ,motoryzacja, ksiazka/film sci-fi/fantasy, technika/informatyka.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No nawet w opisie Eibacha jest notka zeby zakladac z seryjnymi lacznikami i nie daja poliuretanu tylko mocowania z jakiej stam specjalnej mieszanki gumy. I w gc8 te staby eibacha powinny pasowac zarowno do sti jaki i GT, bo widzialem ze u whitelina ten sam model stabow pasuje tu i tu, po prostu sa tylko inaczej wygladajace laczniki i aluminiowe wahacze w sti ale wymiary te same.
  2. Zeby nie zakladac nowego tematu chce zapytac czy staby 23 i 24mm eibacha nieregulowane w opisie jest ze pasuja do gc8 sedan, w tym gt99 podejda tez do sti v5 my99 z aluminiowymi wahaczami?. Moze ktos ma i uzywa?
  3. Witam koledzy dawno o nic nie pytalem, ale ostatnio mam dziwny problem przy odpaleniu auta. Otoz na poczatku myslalem ze to wina dokladanego immobilajzera/alarmu bo przy probie odpalenia migala mi od niego kontrolka (a powiinna zgasnac po nacisnieciu przycisku na pilocie), wiec auto nie odpalalo, oddalem do mechniora i kazalem wywalic ten alarm z immo. Po jego usunieciu problem nie zniknal, w ogole tam bylo jakos dwa dodatkowe aftermarketowe alarmy spiete ☺. Po czasie doszlismy ze gubi sie masa na ecu, w trakcie krecenia rozrusznikiem, co dziwne na popych odpala z miejsca. Wnioski sa takie ze cos rozlacza ecu tak jak przekaznik rozlacza swiatla, radio, wentykatory itd. w trakcie odpalania z kluczyka zeby cala moc poszla na rozruch ale ecu musi miec przeciez zasilanie caly czas na pozycji zaplon, wiec albo ten przekaznik sie psuje bo czasami raz na 10 uda sie odpalic z kluczyka, albo kabel od masy gdzies sie przelamuje. Pytanie jak w temacie czy jest w ogole przekaznik od zasilania ecu jak tak to gdzie, czy jest rozlanczany faktycznie masa? Ok, juz sobie poradzilismy nie bylo dobrej masy na przekazniku ktory sobie poprzedni wlasciciel zamontowal przy rozruszniku zeby odciazyc instalacje przy rozruchu, rozrusznik krecil ale ecu nie widzialo obciazenia i odcinalo zaplon, jakos gc8 ma tak zrobione ze musi byc wzbudzenie
  4. Siema, a moze ktos z Chelma chcialby jechac na slomczyn 15.07 paru ludzi z forum bedzie bralo udzial w zawodach o puchar toru na szutrach, moze sie wybierzemy chociaz jako kibice ?
  5. To jak kupowales nie zastanowilo Cie takie zachowanie?, dobra nagraj jakis filmik zeby bylo widac jak to poszarpuje i jakie odglosy oraz jak masz podlaczone tam kolo obudowy filtra.
  6. A to ciekawe, objawy jakbys jezdzil na LPG I generacji :>, skad wybuch w dolocie , hmm jest taki zbiorniczek na prawo od obudowy filtra powietrza ida dwie rurki bodajze, jedna z oparami paliwa druga do ukladu podcisnien i krociec do rury dolotowej, tak z pamieci pisze i niebardzo wiem co to ma robic ale moze te opary paliwa przedostaja sie do dolotu ? bo cos sie przytkalo albo rozszczelnilo albo jest zle podlaczone niech ktos madry sie wypowie. Od kiedy masz takie objawy z autem ? no i ten olej co masz to do sportu i na lato pelne wlasciwosci osiaga w wysokich teperaturach takze nie paluj auta ponizej ok 80st na oleju, a ty jezdziles na tym przez zime ?
  7. Dla bezpieczenstwa, doswiadczeni posiadacze i upalacze mowia ze subaru maja ta wade ze przy jezdzie z duzymi przeciazeniami bocznymi olej zostaje w glowicach po prostu odplywa z miski dlatego zaleca sie zeby byl wysoki stan i stosuje sie antyspieniacze i separatory w misce.
  8. No zaloz sobie 1mm i bedziesz mial bezpiecznie, fabrycznie Gtek99 ma 0.9bar na 4 i 5 biegu i restryktor 1.1mm bodajze. I nie wciskaj mocno gazu przy takich obrotach to za maly silniczek i za dluga skrzynia no i jeszcze turbo go dlawi zeby jezdzic tym jak dieslem, ale mimo wszystko szarpac nie powinien mozesz miec jakas nieszczelnosc, wskazowka od doladowania nie faluje ? albo lewe powietrze przed turbo jak na podcisnieniu Ci tak sie dzieje, bova nie masz ?. A olej kiedy zmieniany i jaki? poziom powinien byc na "F" albo deczko wiecej.
  9. Bo tak jest boost to gear sie to zwie, mi do 1.2bar kiedys przeladowywalo, i ostatnio sprzedalem ten silnik jako uszkodzony, ale z powodu panewki, okazalo sie jeszcze ze jeden tlok juz zaczelo brac bo wlasnie sucho sie robilo, takze zmniejsz boost, albo remap.
  10. No wyblyskaj sobie bledy ecu(czarne kostki pod stacyjka) jak ci pokaze .22 to knock sensor i to nie znaczy ze czujnik uszkodzony tylko naprawde masz stukowe skoro takie objawy. Po pierwsze zmniejsz max. doladowanie 1.3 bar to juz topi seryjne tloki daj np wiekszy restryktor zeby bylo w peaku 1.05bar max(z czego masz teraz wsadzony?), lej najlepsze dostepne u ciebie paliwo i nie jezdzij ponizej 2500obr/min, to niezdrowe dla panewek i przy dodawaniu gazu zwieksza mozliwosc wystapienia spalania stukowego. To takie porady na szybko, lepiej pojedz do warsztatu nich ci sprawdza afr cisnienie na cylindrach i komore spalania endoskopem.
  11. Hmm, to ze nawiewy sa odwrotnie i ogrzewanie to sie domyslilem ze zamienione kable, to sie zrobi, ale tutaj z przekaznikami pompki i kierunkow moze byc dobry trop, ale przekaznik od awaryjnych i kierunkow jest ten sam i tu jest dziwne czemu na awaryjnych nie przygasa a na kierunkach licznik przygasa(styki przy samych dzwigienkach ?). Z zapalaniem to juz obczailem ze po tym jak za pierwszym razem nie odpali trzeba odczekac ze 4sec zanim przekaznik znowu zalapie i pompka sie wlaczy. A czy powinno byc tak ze centralny po odpaleniu sam blokuje drzwi, czy japonce tak maja?, i jak auto bylo zamkniete z pilota po otwarciu wsiadam zamykam drzwi a tu kontrolka dalej swieci ze drzwi otwarte i gong to sygnalizuje, dopiero jak przekrece kluczyk na zaplon przestaje albo czekam az podswietlanie na podsufitce zgasnie. Moze te wszystkie anomalie od tego alarmu/immo sie biora ? Nie wiem jak bylo przed przekladka bo kupilem po. Masz jakas stronke z rozpiska przekaznikow i ew. bezpiecznikow? bo teraz wszystko mam opisane po japonsku :>,
  12. OK, posprawdzam wszystko jeszcze raz objawy i zaleznosci, ale z odpalaniem to jest tak ze mam kluczyk w pozycji II ON naciskam na pilocie przycisk dioda immo/alarmu gasnie slychac przekaznik ze przelancza, nieraz pompka paliwa wtedy dopompuje, no i mozna krecic do upadlego i nic, cofam kluczyk jeszcze raz i juz pali. Ale czasami jest jak powinno i po zgasnieciu diody zapala za pierwszym i szybko. No tylko po wlaczeniu ktoregos z kierunkow troszke licznik przygasa, inny osprzet elektryczny nie powoduje tego to mozliwe ze przekaznik, a z tymi nawiewami to wlasnie popatrze i zrobie zdjecia tych kostek bo jest jeszcze jakas przykrecona do obudowy wentylatora ale ona nic nie robi :> ma ze 6 pinow w tym 5 to +12v pojawiajacym sie po zaplonie II ON a szosty to ani masa ani plus : > dodam ze ta kostka maja jakies ramie ale bez ciegna.
  13. O kolega moze miec racje, sprawdz droznosc przewodow, odkrec zacisk i niech ktos depcze a ty do sloiczka lap plyn, ma walic jak z rozcietej tetnicy :>
  14. Glivek

    Fotele GC8 Sti

    Yyyy kupiles :>? czy jestes mechanikiem i naprawiasz ?
  15. Łooo kur...a to moze zostawie sobie na zapas z sti v5 bo teraz jezdze na GTkowym my99, ale to to samo przeciez jak sprawdzalem czy dziala to nie chcialo mi sie juz wyciagac ;>.
×
×
  • Create New...