Jump to content

Glivek

Użytkownik
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About Glivek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/27/1983

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Hrubieszów
  • Auto
    Iveco :D (dla znajomych "robur" "imprezobus")
    i
    Znowu gc8 ale STi v5 JDM :>
  • Zainteresowania
    Sport ,gitara ,szachy ,motoryzacja, ksiazka/film sci-fi/fantasy, technika/informatyka.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chyba nie ma co się martwić, to napiecie było na wyjętej wtyczce mierzone, jak włożylem to pokazuje 0.00, jak odpalę auto to 13.2v czyli wszystko ok, spadek napięcia to 1.2v bo na akumulatorze jest 14.4v Naczytałem się mitów ze gc8 ma słaba instalacje do pompy i jak się wsadzi walbro to spadki są do 10v, może jak ktoś ma zaśniedziałe styki to tak.
  2. Witam, chciałem spytać czy w gc8 my99 powinno być jakieś wstępne napięcie na kablu zasilającym/plusowym, bo u mnie nawet jak się nie włoży kluczyka do stacyjki jest 3.7v i nieważne skąd masę do miernika wezmę. Gdy przekręcę na zapłon normalnie się pojawia 12v na chwilę podania paliwa. Czytałem serwisowke (może nie dokladnie) i nic nie ma o jakichś 3.7v, powinno być 0.00 albo 12v, podczas pracy silnika około 13v. Czy ktoś coś o tym słyszał albo mógłby sprawdzić u siebie jak jest, please
  3. Na pewno nie był to krokowiec bo odpowiada tylko za wolne obroty, czujnik przepustnicy i potencjometr też nie bo przy różnej wartości obrotów tak ci się robiło, że jak próbowałeś utrzymać stała prędkość jazdy zaczynał się jakby dławić, czyli jechałeś na podciśnieniu więc chyba coś się nie domykalo najpewniej westgate. A nie odczowasz że teraz jak się naprawilo szybciej narasta boost jak wciskasz gaz?
  4. Proszę oto fotki, w sumie mało widać muszę go wykręcić, i wiem że obudowa wentylatora zgnita
  5. Ok jest jeszcze na aucie, także zrobie parę ujęć na podnośniku.
  6. Ok, w takim razie kupię roznoodleglosciowy albo zamienię lub sprzedam swój który ma niby dawać lepszy spool ale mi na tym nie zależy. To jest ogłoszenie żeby nie zakładać osobnego tematu
  7. A moze ktos wie na 100% czy wyzej wymienione kolektory sa tez zamienne w silniku ej207 z sti v5/v6 bo mam jakis custmowy rownoodleglosciowy, ale mysle by zmienic na seryjny dla typowego dzwieku imprezy turbo.
  8. A kody bledow sprawdzales? w moim byly dwie czarne kostki 1 pinowe do zlaczenia pod deska nad pedalem gazu- po tym dajesz zaplon na ON i patrzysz na kontrolke "check engine" dlugi blysk to dziesiatki a krotki jednosci, jednostajne miganie =brak bledow (zielone kostki to diagnostyka dzialania wentylatora chlodnicy i solenoidu-jak pyka to zawor w nim dziala). Masz linka i rozkminiaj bo moze w my96 cos jest inaczej :> https://www.carsaddiction.com/articles/2018/09/classic-subaru-impreza-engine-diagnostics-and-ecu-error-codes
  9. GT my96 nie mialem ale w seryjnym my99 powinno max 0.9 bar ladowac w twoim cos kolo 0.8 bar( jak masz jakis wydech o wiekszej srednicy moze o 0.1 do 0.2 bar wiecej niz na serii) pod max obciazeniem 4 i 5 bieg. BTW. jak zmieniales przewody podcisnienieniowe to na 99% nie dales restryktora, przeciez bys pamietal chyba :>? "mirasek" zapewne ma racje i ci dalej pomoze, ale warto sprawdzic wszystkie wezyki podcisnieniowe. Sam aktuator tez moze byc przytkany.
  10. Gdybys nie mial restryktora( ma byc miedzy wylotem zimnej strony w wezyku ktory idzie do trojnika, z ktorego jeden wezyk do westgate drugi do solenoidu tak jest w my99-00, u ciebie w my96 moze byc tez pod solenoidem)to by ci moze z 04-05 bara naladowalo pod obciazeniem, zas jesli masz restryktor o zbyt malym przeswicie wtedy bedzie ladowalo za duzo, lub zapchany wezyk. Pierwsza rzecza cos sie sprawdza to jest szczelnosc ukladu od turbo az do przepustnicy, DV, westgate tez czy klapka lekko chodzi.
  11. By nie zakladac podobnego tematu odswieze ten. Mam dylemat co do doboru sprezyn do swojego gc8 sti v5 bo juz od dluzszego czasu irytuje mnie ze przod wyzej stoi niz tyl o 8-10mm (zalezy jak dlugo auto stoi po jezdzie) malo tego prawa strona przod wyzej stoi o 4-5mm. od lewego przodu(mierzylem dlugosci sprezyn jak auto stoi na kolach). Oba przednie MacPhersony rozebralem do weryfikacji- poduszki z lozyskami ok, talezyki sa, podkladki gumowe niezbyt wygneicione, jest to jeszcze fabryczny 21 letni zawias sti na grubej ladze, sprezyny chyba tez ori. czarne z dwiema rozowymi kropkami
  12. Do mnie Emil dzwonil z ponad mies. temu tez pytal sie czy Chelmska czesc forum jeszcze zyje, cos o zawodach wspominal ze ty Adam sie zbroisz (startowales)? . W sumie jak macie tam gdzies w okolicy jakis odcinek gdzie mozna dla zabawy pojezdzic i sa chetni to robmy takiego aktywnego spota zeby pojezdzic a nie tylko postac przy autach .
  13. No nawet w opisie Eibacha jest notka zeby zakladac z seryjnymi lacznikami i nie daja poliuretanu tylko mocowania z jakiej stam specjalnej mieszanki gumy. I w gc8 te staby eibacha powinny pasowac zarowno do sti jaki i GT, bo widzialem ze u whitelina ten sam model stabow pasuje tu i tu, po prostu sa tylko inaczej wygladajace laczniki i aluminiowe wahacze w sti ale wymiary te same.
  14. Zeby nie zakladac nowego tematu chce zapytac czy staby 23 i 24mm eibacha nieregulowane w opisie jest ze pasuja do gc8 sedan, w tym gt99 podejda tez do sti v5 my99 z aluminiowymi wahaczami?. Moze ktos ma i uzywa?
  15. Witam koledzy dawno o nic nie pytalem, ale ostatnio mam dziwny problem przy odpaleniu auta. Otoz na poczatku myslalem ze to wina dokladanego immobilajzera/alarmu bo przy probie odpalenia migala mi od niego kontrolka (a powiinna zgasnac po nacisnieciu przycisku na pilocie), wiec auto nie odpalalo, oddalem do mechniora i kazalem wywalic ten alarm z immo. Po jego usunieciu problem nie zniknal, w ogole tam bylo jakos dwa dodatkowe aftermarketowe alarmy spiete ☺. Po czasie doszlismy ze gubi sie masa na ecu, w trakcie krecenia rozrusznikiem, co dziwne na popych odpala z miejsca. Wnioski sa takie ze
×
×
  • Create New...