Skocz do zawartości

beren

Użytkownik
  • Zawartość

    246
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O beren

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    był forek 2.0 XA MY 06
  • Zainteresowania
    rpg

Ostatnie wizyty

294 wyświetleń profilu
  1. Czy kupic legacy 94?

    Jednak mój wybór padł na outbacka I ciągnie do trochę podwyższonych aut.. dzięki za pomoc!
  2. Czy kupic legacy 94?

    Co to znaczy? Jeszcze nie zarejestrowany ale kupię tylko jeśli będzie. Zdjęcia takie mam. Ma jeszcze Alu 17" do niego wiec pewnie lepiej będzie się prezentował na nich.. A to spalanie to ile PB? Forek 2.0 palił mi 10l/100km.
  3. Czy kupic legacy 94?

    Jako zę musiałem sie pozbyć swojego forka to teraz szukam na jakiś czas dupowozu za ~5k do czasu aż sie odkuje. Wadomo ze młodego auto sie za tyle nie kupi.. Sąsiad sprowadził ze Niemiec niedawno Legasia 94r. 2.2 w automacie na sprzedaż. Nadkola do roboty ale poza tym prezentuje sie nieźle. Dobrze sie prowadzi (ponoć ma bilsteiny założone), silnik i skrzynia wydaje się pracować dobrze. Ostatnio miałem okazje jeździć legasiem 98r 2.5L tez w automacie i było duuuużooo gorzeeej zarówno jeśli chodzi o silnik, skrzynie i wspomaganie kierownicy słabo działało też. Tutaj jest naprawde nieźle jak na te lata. Jakie są minusy, na co zwrócić uwagę przy sprawdzaniu tego auta? jak to jest z silnikiem 2.2? Dużo gorszy niż 2.5? Czy w ogóle opłaca się pchać w tak starego legasia? Za taka kase moge kupic inna markę z ~2000r. Niby róznica jest ale to też stare auto.. Z góry dzięki za pomoc
  4. Filmy

    Dobry poczciwy Forek
  5. Stromy podjazd - automat czy manual?

    Ale z tego co pamiętam Miłosz Rzeźnik ma w swoim Ladku MT aa on wszędzie daje rade Także liczy sie sporo czynników innych od skrzyni również. No i z górki trzeba zjechać. W forku z reduktorem jednak bezpieczniej myślę. No ale najlepiej porównać w boju obie wersje jeżeli tylko to możliwe. Wtedy zdecydujesz. Pewnie AT wygodniejsze w ogólnym rozumieniu (po to zostały stworzone w końcu).
  6. Stromy podjazd - automat czy manual?

    Pewnie większość doradzi Ci automat. Może i słusznie chociaż w Forku z MT masz reduktor z większym przełożeniem niż w imprezie. Jeździłem nieraz pod góry różne i dawało rade powoli. Zero przypalenia sprzęgła.
  7. Subaru BRZ

    Od 60 do 100 to nawet ja w swoim forku 2.0 robię na 2 biegu jezeli chce szybko. Nie wiem jak przełożenia w BRZ ale obstawiam ze trojka spokojnie dobija do 100 i czas juz byłby lepszy.
  8. Forek 2.0

  9. Szkolenie SJS, ktoś był?

    pozdrawiam również wszystkich z 12 września
  10. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla miłej Kierowniczki z białego kombiaczka, który stacjonuje na Wyględowie w Wawie P.S Się dziś korek zrobił niezły (współczuje)... aż zawróciłem z psem jak to zobaczyłem ;>
  11. Skrzynie,reduktory N/A

    Reduktor bodajże w każdym modelu (forek, impreza, legacy/outback) miał różne przełożenia.. największe (największa różnica pomiędzy LOW/HIGH) jest w foresterze z tego co się orientuje. jaka jest różnica między impreza a legacy nie wiem ale wychodzi że jakaś jest..
  12. Szkolenie SJS, ktoś był?

    Ja mam nadzieję też być 12 września na szkoleniu o ile starczy miejsc bo wysłałem maila z prośbą o zapisanie ale jeszcze nie mam potwierdzenia..
  13. co mi powiedzieć o Subaru Forester 2.0 S turbo

    Ale miałem ubaw czytająć ten topic Odkopane pewnie żeby nabić posty(?) ale dzięki Ci za to
  14. Zgrzyt przy odpalaniu z reduktorem na LO

    przy reduktorze jest naklejka - wprawdzie po angielsku - ale jest jasno napisanne że zmieniająć połóżenie reduktora trzeba wcisnąć sprzęgło jak przy zmianie biegów - tak zawsze zmieniasz? I trzeba pewnie też uważać żeby wajcha nie znalazła sie pomiędzy, zawsze do oporu przesuawać. Taki zgrzyt zawsze mi sie przytrafiał jak przypadkiem (za szybko) zmieniałem i nie docisnąłem wajchy do oporu.
  15. Elektryczny rower Subaru

    Wyciąg z prospektu: Jak będe pedałował i wspomagał sie silnikiem elktrycznym to też nie mogę przekroczyć tej prędkości?
×