Skocz do zawartości

beren

Użytkownik
  • Postów

    307
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    Forester MY18 XT Sport
  • Zainteresowania
    fantastyczne.

Ostatnie wizyty

1757 wyświetleń profilu

Osiągnięcia beren

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

37

Reputacja

  1. Można poćwiczyć start z reduktorem, dwójka a pozniej zamiast zmiany biegu, wyłączenie reduktora ale to i tak dwa ruchy. Przy wprawie jednak moze ciut szybciej..
  2. Ja myślałem nad puchami STI: https://www.japanparts.com/parts/detail/?id=43094 ale to tylko myślenie póki co. no i to tylko puszki.. jak dla mnie to fajnie jakby auto nie ryczało za głośno i nie budziło wszystich do okoła. Jakos nie mój styl. Ładny rasowy dźwięk ale bez wiochy.
  3. beren

    Bubaru Forester :D

    czemu w tym silniku miałoby ubywać oleju? Raczej nie zdarza się chyba ze silnik już w stanie do remontu.
  4. Dobre pytanie to też jak dołozyć funkcje zamykania i ryglowania zamków do SJ z już elektryczna klapą
  5. W temacie zamiany foteli w forku SJ, to czy ktoś się orientuje czy podejdą fotele of Forka SK lub XV II? Te z levorga fajne ale chciałbym półskóry raczej niż pełną skórę. no i niebieska nić nie pasuje zupełnie..
  6. Myślę, że tylko po to. Do off-road była by lepsza wydajniejsza chłodnica skrzyni.
  7. Masz X-Mode? jak tak to próbuj z włączonym X-mode , możesz też wyłączyć dodatkowo w trybie X-Mode standardowym przyciskiem ESP w głębokim śniegu.
  8. forki z 2,5 xt turbo z AT to miały VDC zdaje się. Roczniki 2006-2012 wiec SG polift i SH
  9. Moze podpowiesz skąd jesteś, chyba, że mozesz całą Polskę zwiedzić w celu zabezpieczenia antykorozyjnego?
  10. beren

    Forek w Terenwizji

    No i zapraszają więcej subaru na testy jakis zmotane 2,5t AT z VDC by sie przydało zaprezentować, pewnie lepiej by szło. @Subary?:) Albo outback H6 podniesiony też mógłby być
  11. AT takie jaka Yokohama G015 to chyba wybór w sam raz do lasu i na Asftalt. Parametry szosowe gorsze niż normalne oponyale przy normalnej jeździe nie odczujesz różnicy specjalnie. Ciut gorsze spalanie i głośniejsze będą ale to dobry kompromis gdy chce sie mieć dodatkową przyczepność w lekkim terenie.
  12. To nie ten co zrywa sie po 50k? Był taki jeden na M włąsnie który sie tak zrywał ale nie pamiętam dokładnie nazwy - tylko , że na M. Ja bym nie oszczędzał i brał oryginał ale wiadomo, każdy swojego portfela sie trzyma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...