Jump to content

beren

Użytkownik
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Dobry

About beren

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    Outback 2007 2.5 AT
  • Zainteresowania
    takie tam

Recent Profile Visitors

838 profile views
  1. skrót myślowy do wrzucania R podczas jazdy wprost..
  2. to nie jest typowa usterka w tych silnikach moim zdaniem. czyli jednak kupił gruza i ma żal do subaru... to tak samo mozna z każdym autem
  3. zdarza się, ale jest to mniej kłopotliwe/kosztowne niż przy silnikach z turbo. Jeżeli miałbym podać przebieg to wlasnie 250k km. Mój ma 180k km i narazie spokój. koszt naprawy pewnie duży żywotność dobra pod warunkiem, żę ktoś nie zakatował. to tak samo jak z silnikiem Dlatego tak ważne, żebyś kupił pewny egzemplarz ze znaną historią gdzie ktoś o niego dbał i widać że nie katował go na zimnym i nie zmieniał biegów podczas jazdy ;p Nie wierz handlarzom żę to jest super stan itp. No i sprawdź auto jeżeli nie masz pewności przed zakupem w warsztacie subaru i serwisuj tylko w
  4. U nas to niepopularne ale w USA i Australlii to jest sporo pomodzonych outbacków. Jednak na pewno ceny akcesoriów są dość duże niestety. Lekki lift maks chyba 3cm na podkładkach, opona o profilu 60 z dobrym bieżnikiem AT i płyta pod spód pewnie wystarczy, jak masz VTD skrzynię to poradzi sobie spokojnie w lekkim terenie.
  5. Forki SG po lifcie posiadały tylny LSD. NIe wiem czy wszystkie ale mój miał. Outbacki III po lifcie 2,5 bodajże też niektóre.
  6. to lepiej napraw silnik w 3.0 Wyjdzie podobnie cenowo pewnie a będziesz miał 3.0
  7. Tak jak kolega Misza napisał, kluczowe jest kupno egzemplarza zadbanego, od kogoś kto nim jeździł dłuższy czas i regularnie serwisował oraz nie maltretował. Bo jak sie kupi byle jaki to własnie można drugie tyle wyłożyć po zakupie. Istotne jest też że do 2011 są silniki EJ a od 2012 FB - na łańcuchu. Oba są bardzo dobre i trwałe, osiągi pewnie takie same z grubsza no ale FB jako, że nowocześniejszy to miej pali i nie trzeba wymieniać rozrządu.
  8. Ale same sprężyny do OEM amorków pasują? Przód podnosi o 1 cal a tył o 0,4 plus podkładki. Ale podkładki to można tu w PL kupić dużo taniej. Za sprężyny na przód i tył wychodzi 400$ plus wysyłka.. Stab czyli Sway bar?
  9. A jest jakis zestaw amorków i sprężyn do Outbacka 3 co podnosi go? Bo to raczej lepsze rozwiązanie niż zestaw podkładek no ale droższe na pewno. W forku to znam ale w outbacku sie nie orientuje..
  10. Pewnie masz objaw typowego mulenia przy 2-3k obrotów.
  11. Nie wiem jak szybko jedziesz ale w rozsądnych przedziałach jak na jazdę lodówką to pownien palić 10L czyli spokojnie 500 można przejechać. A jak chcesz jechać 160 to chyba złe auto Chociaż popieram ogólnie pomysł ze zwiekszeniem baku
  12. Kurna, a ja auta nie mam akutalnie :/ Szlag. A z Józefowa mam rzut beretem Ostatnio byłem w zimę tam (Dąbrówka i bunkry)... zaprzęgiem konnym (zwanym kuligiem - w sumie napęd na 4... kopyta). Miłej zabawy!
  13. A te nowe sprężny to też zwykłe, nie od samopoziomujących? No i lewa strona często jest niżej, też tak miałem mimo sprawnego zawieszenia. Nie jest to kwetia że z lewej zawsze kierowca siedzi i przez te naście lat sie tak ułożyło?
  14. 215/65/ to wchodzą ale na 16". Na 17 wątpie... Seryjny rozmiar dla 17" to jak kolega napisał 215/55. Nie wiem natomiast czy 215/60/17 wejdzie czy nie.
×
×
  • Create New...