Można poćwiczyć start z reduktorem, dwójka a pozniej zamiast zmiany biegu, wyłączenie reduktora ale to i tak dwa ruchy. Przy wprawie jednak moze ciut szybciej..
Ja myślałem nad puchami STI:
https://www.japanparts.com/parts/detail/?id=43094
ale to tylko myślenie póki co. no i to tylko puszki.. jak dla mnie to fajnie jakby auto nie ryczało za głośno i nie budziło wszystich do okoła. Jakos nie mój styl.
Ładny rasowy dźwięk ale bez wiochy.
W temacie zamiany foteli w forku SJ, to czy ktoś się orientuje czy podejdą fotele of Forka SK lub XV II?
Te z levorga fajne ale chciałbym półskóry raczej niż pełną skórę. no i niebieska nić nie pasuje zupełnie..
No i zapraszają więcej subaru na testy
jakis zmotane 2,5t AT z VDC by sie przydało zaprezentować, pewnie lepiej by szło. @Subary?:)
Albo outback H6 podniesiony też mógłby być
AT takie jaka Yokohama G015 to chyba wybór w sam raz do lasu i na Asftalt. Parametry szosowe gorsze niż normalne oponyale przy normalnej jeździe nie odczujesz różnicy specjalnie. Ciut gorsze spalanie i głośniejsze będą ale to dobry kompromis gdy chce sie mieć dodatkową przyczepność w lekkim terenie.
To nie ten co zrywa sie po 50k? Był taki jeden na M włąsnie który sie tak zrywał ale nie pamiętam dokładnie nazwy - tylko , że na M.
Ja bym nie oszczędzał i brał oryginał ale wiadomo, każdy swojego portfela sie trzyma