Jump to content

GRAF

Użytkownik
  • Content Count

    2829
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

GRAF last won the day on June 26 2013

GRAF had the most liked content!

Community Reputation

18 Dobry

About GRAF

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. GRAF

    E-Boxer

    Dobra, wreszcie jechalem tym e-boxerem z CVT i napisze tyle że jest to Ku.. a Mega Zaje.. sty przemieszczac do miasta i po okolicy!!! jezdzi tak łagodnie ze mozna pisac na laptopie, pic kawe czy robić inne (niezawsze dozwolone czynności). Konkurencje ma jedna - hybrydowe SUV-y lexusa ale one maja gorsze zawieszenie i naped (tylnia oś tylko elektryczny silnik) Oczywiscie o frajdzie z upalania jaka dawały GT/WRX/STI nie ma mowy! nawet nie ma mowy o klasycznym upalaniu niezniszczalnego klasycznego wolnossaka, ale jako samo w sobie takie XV CVT hybrid jest mega wynalazkiem, a osiągi pozwalaja na przepisowe całkowice bezstresowe i bez punktowo-mandatowe przemieszczanie, gdy ktoś oczekuje czegoś wiecej musi wybrać inny starszy uzywany mode Subaru bądż inna marke. Z życzeń to moze chciałbym żeby mogło troche dużej jezdzic na prądzie ale napewno nie kosztem wielkiej cieżkiej baterii. Po jeździe testowej kazałem koledze od razu kupić to auto.
  2. Nie kupiłem i nie kupie, przemyślałem wszystko i nie będę zadowolony z tego typu samochodu. Ps: jeździleś może na test drive Alpine A110S? jeśli nie to bardzo polecam.
  3. Może Subaru wyciagnie wnoski i wyprodukuje nowe wcielenie Imprezy GT?
  4. Kiedy ma trafic do sprzedaży ten nowy Yaris 1.6 turbo 3cyl z 4x4?
  5. Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś.
  6. ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil
  7. GRAF

    Szczerze o 2,5T STI

    CTR tez nie gwarantuje wygranej nawet na suchym
  8. może koła macie źle wyważone? umnie tam nic nie pada w klasyku
  9. 3.0 ma inny układ napedowy z centralnym dyfrem planetarnym z podziałem przod 40:60 tył, a 2.5 ma dolaczany tył 90:10
  10. Wał napewno nie jest za słaby bo pekał by już przy pierwszym dodaniu gazu do konca po wyjechaniu z salony, a jak wiadomo te diesle wytrzymuja nawet chipowanie a we włoszech imprezy diesla na rajdy jezdza (filmiki w sieci) problem jest inny i podejrzewam ze wibrację niszcza wał (być moze wibrajce wzdłużne) sam jezdzilem OBK diesel i wiem ze ten silnik nie lubi obrotów ponizej 2 tys jak np niemieckie 6-cyl diesle... Ba nawet namówilem kolegę na zakup uzywanego OBK II diesel ktory jest bardzo zadowolony z zakupu
  11. to cieżki temat, miałem tak kiedys w nissanie przez rok nie znalazlem przyczyny, tyle że auto było powypadkowe wiec może problem z wiązka lub polączeniami elektrycznymi był
  12. blok 2.5L napewno pomoże
  13. wywal DPF i zmieniaj olej co 10-15tys km to silnik pozyje 2x dłużej
  14. co za leń reką ruszyć już sie nie da?
×
×
  • Create New...