Jump to content

GRAF

Użytkownik
  • Content Count

    2829
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

GRAF last won the day on June 26 2013

GRAF had the most liked content!

Community Reputation

18 Dobry

About GRAF

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. GRAF

    E-Boxer

    Dobra, wreszcie jechalem tym e-boxerem z CVT i napisze tyle że jest to Ku.. a Mega Zaje.. sty przemieszczac do miasta i po okolicy!!! jezdzi tak łagodnie ze mozna pisac na laptopie, pic kawe czy robić inne (niezawsze dozwolone czynności). Konkurencje ma jedna - hybrydowe SUV-y lexusa ale one maja gorsze zawieszenie i naped (tylnia oś tylko elektryczny silnik) Oczywiscie o frajdzie z upalania jaka dawały GT/WRX/STI nie ma mowy! nawet nie ma mowy o klasycznym upalaniu niezniszczalnego klasycznego wolnossaka, ale jako samo w sobie takie XV CVT hybrid jest mega wynalazkiem, a osiągi pozwalaja na
  2. Nie kupiłem i nie kupie, przemyślałem wszystko i nie będę zadowolony z tego typu samochodu. Ps: jeździleś może na test drive Alpine A110S? jeśli nie to bardzo polecam.
  3. Może Subaru wyciagnie wnoski i wyprodukuje nowe wcielenie Imprezy GT?
  4. Kiedy ma trafic do sprzedaży ten nowy Yaris 1.6 turbo 3cyl z 4x4?
  5. Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś.
  6. ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil
  7. CTR tez nie gwarantuje wygranej nawet na suchym
  8. może koła macie źle wyważone? umnie tam nic nie pada w klasyku
  9. 3.0 ma inny układ napedowy z centralnym dyfrem planetarnym z podziałem przod 40:60 tył, a 2.5 ma dolaczany tył 90:10
  10. Wał napewno nie jest za słaby bo pekał by już przy pierwszym dodaniu gazu do konca po wyjechaniu z salony, a jak wiadomo te diesle wytrzymuja nawet chipowanie a we włoszech imprezy diesla na rajdy jezdza (filmiki w sieci) problem jest inny i podejrzewam ze wibrację niszcza wał (być moze wibrajce wzdłużne) sam jezdzilem OBK diesel i wiem ze ten silnik nie lubi obrotów ponizej 2 tys jak np niemieckie 6-cyl diesle... Ba nawet namówilem kolegę na zakup uzywanego OBK II diesel ktory jest bardzo zadowolony z zakupu
  11. to cieżki temat, miałem tak kiedys w nissanie przez rok nie znalazlem przyczyny, tyle że auto było powypadkowe wiec może problem z wiązka lub polączeniami elektrycznymi był
  12. wywal DPF i zmieniaj olej co 10-15tys km to silnik pozyje 2x dłużej
  13. co za leń reką ruszyć już sie nie da?
×
×
  • Create New...