Jump to content

GRAF

Użytkownik
  • Content Count

    2825
  • Joined

  • Last visited

About GRAF

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poczytaj sobe w necie (i pogladaj zdjecia poszukujac centralnego dyfra) rozklad napedu we wszystkich subaru ze skrzynia automatyczna za wyjatkiem: Forek 2,5XT autom, Legacy H6 autom, Legacy Spec B autom, Outback 3.0 i 3.6, Tribeca, WRX autom do 2007, STI MY11 autom. Moze jakas wersje przeoczylem ale wszytkie inne wlacznie z nowymi ze skrzynia CVT maja stale napedzane przednie kola i w zaleznosci od potrzeb blokowane mniej lub bardziej sprzeglo plytkowe ktore decyduje ile mocy na isc na tylnia oś.
  2. ten Forek to w automacie jest? jak tak to wina rozkladu napedu stale napedzane sa przednie kola a tylna os dolaczana a kiedy i w jakim stopnu to komputer decyduje diesla miales z manualem tam jest centralny dyfer staly naped 4x4 po 50% na kazda os dlatego sie lepiej prowadzil
  3. GRAF

    Szczerze o 2,5T STI

    CTR tez nie gwarantuje wygranej nawet na suchym
  4. może koła macie źle wyważone? umnie tam nic nie pada w klasyku
  5. 3.0 ma inny układ napedowy z centralnym dyfrem planetarnym z podziałem przod 40:60 tył, a 2.5 ma dolaczany tył 90:10
  6. Wał napewno nie jest za słaby bo pekał by już przy pierwszym dodaniu gazu do konca po wyjechaniu z salony, a jak wiadomo te diesle wytrzymuja nawet chipowanie a we włoszech imprezy diesla na rajdy jezdza (filmiki w sieci) problem jest inny i podejrzewam ze wibrację niszcza wał (być moze wibrajce wzdłużne) sam jezdzilem OBK diesel i wiem ze ten silnik nie lubi obrotów ponizej 2 tys jak np niemieckie 6-cyl diesle... Ba nawet namówilem kolegę na zakup uzywanego OBK II diesel ktory jest bardzo zadowolony z zakupu
  7. to cieżki temat, miałem tak kiedys w nissanie przez rok nie znalazlem przyczyny, tyle że auto było powypadkowe wiec może problem z wiązka lub polączeniami elektrycznymi był
  8. blok 2.5L napewno pomoże
  9. wywal DPF i zmieniaj olej co 10-15tys km to silnik pozyje 2x dłużej
  10. co za leń reką ruszyć już sie nie da?
  11. Sprawdz czujnik spalania stukowego albo kup nowy to częsty problem silników 2.0 125KM i powoduje zamulanie.
  12. GRAF

    WRX 2.0 a 2.5

    zamiast WRX 2,5 ja bym zdecydowanie wolal STI 2.0 buga
  13. GRAF

    Subaru BRZ

    BRZ jest szybsze od seryjnego GTeka MY99??
×
×
  • Create New...