Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi . A w rajdach już dawno nie istnieje...

hmm .. ;)

dawniej STI było ekstremalnie drogie …. teraz jest relatywne tanie

specjalnie piękne nigdy nie bylo , i nie ma być , to własnie wyróznia Subaru szczególnie STI

co do osiągów Golfa ,,,, cóż …. weż seryjnego Golfa na Ułęż i weż seryjnego STI , i zobacz czasy … :) oczywiscie mowa o jakimś R32 bo GTI to porażka

W rajdach nie istnieje ? ……. sorry ale w grupie N ( auta prawie seryjne) od dawna Subaru  jest mistrzem , golfa jakoś nie widzę , ale fakt faktem , w WRC grupa VW dała taką kasę że nie ma podejscia żaden producent . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

weż seryjnego Golfa na Ułęż i weż seryjnego STI , i zobacz czasy

Ułęż to chyba nie najlepsze miejsce - Golf R na asfalcie będzie jednak szybszy. Zreszta na kilku torach był szybszy od STi MY15

http://www.zeperfs.com/en/duel5346-4645.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

weż seryjnego Golfa na Ułęż i weż seryjnego STI , i zobacz czasy

Ułęż to chyba nie najlepsze miejsce - Golf R na asfalcie będzie jednak szybszy. Zreszta na kilku torach był szybszy od STi MY15

http://www.zeperfs.com/en/duel5346-4645.htm

 

to chyba kierownik tego STI był raczej słaby , ja się z chęcia porównam z kierownikiem seryjnego Golfa R :)

 

P.S. Jak wiesz miałem kiedyś Audi RS4  , z ceramiką , totalny full wypas , maksymalne wyposażenie , powiem jedno , brak porówniania jesli chodzi o prowadzenie , to auto było bardzo szybkie , autostradowe , na torze w Kielcach bezuzyteczne , testował go kiedyś Kajto , przyjemnosci zero , od taki połyczać km , i nic  wiecej. Zajebiste auto , ale drugi raz bym nie kupił , a STI kupiłem drugi raz :) 

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A teraz? Drogie to, nie specjalnie piękne, ciche i osiągami ustępuje golfowi . A w rajdach już dawno nie istnieje...

 

hmm .. ;)

dawniej STI było ekstremalnie drogie …. teraz jest relatywne tanie

specjalnie piękne nigdy nie bylo , i nie ma być , to własnie wyróznia Subaru szczególnie STI

co do osiągów Golfa ,,,, cóż …. weż seryjnego Golfa na Ułęż i weż seryjnego STI , i zobacz czasy … :) oczywiscie mowa o jakimś R32 bo GTI to porażka

W rajdach nie istnieje ? ……. sorry ale w grupie N ( auta prawie seryjne) od dawna Subaru jest mistrzem , golfa jakoś nie widzę , ale fakt faktem , w WRC grupa VW dała taką kasę że nie ma podejscia żaden producent .

Wszystko prawda, ale mimo wszystko już od dawna nie ma takiego kontrastu pomiędzy STI i resztą swiata jak było jeszcze kilka lat temu. Mi generalnie nowe STI podoba się i to bardzo, podobnie jazda, ponoć najlepsze STI ever, ale nie wyróżnia się już tak bardzo z tłumu i jest coraz większa konkurencja.

A rajdy? Grupa N praktycznie nie istnieje, szczególnie medialnie, więc ciężko mowić tu o jakimkolwiek prestiżu... Jedynym pocieszeniem jest, że Robert jeździ imprezą zapoznanie :).

Edytowane przez Matsil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

to chyba kierownik tego STI był raczej słaby

Edwin nie wiem kto jeździł jednym i drugim autem, ale tam nie wrzucaja czasów okrążeń pana Henia z ulicy obok ;) - niestety prawda jest taka ze te 300 koni w STi przy jego masie to na tle konkurencji trochę wolno. Co oczywiście nie znaczy ze to auto nie prowadi sie fajnie i nie daje funu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi, osiągi, osiągi, 0-100, 0-200. Wsiądźcież panowie do nowego STI, wsiądźcie do konkurencji i porównajcie prowadzenie tych samochodów. Nie ma porównania. Jeździłem Mercem A AMG, jeździłem BMW 135 xd, Audi S3. I jak wróciłem do STI, to wreszcie się poczułem jak w porządnym garniturze skrojonym na miarę, który przy każdym ruchu idealnie pasuje i układa się do sylwetki.

Inna rzecz, ze w beemce (owszem, to jeszcze nie było M, a 135 xd) po jednym dniu na torze napędy powiedziały pa pa i auto już trzeci tydzień w serwisie stoi. 

A poza tym, czy to, że STI parametrów nie poprawia, a konkurencja goni, zmienia cokolwiek w tym, że lepsze osiągi nie są potrzebne? Po co? Na tor? Na tor do sportu i tak się nie kupuje auta z salonu, tylko buduje się samochód. A na tor dla funu seryjny STI wystarcza w zupełności. Na drodze mało? To ciekaw jestem komu na drodze mało tych 300 KM i ponad 400 Nm i dlaczego. 

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w 100% z Pegim.

 

Dodam że to BMW zostało objechane przez seryjnego przechodzonego WRX'a ;) Elektronika zabiła osiągi reszty auta.

Myślę że w zestawieniu z nowym STi byłaby przepaść.

Tor był raczej techniczny niż szybki.

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dodam że to BMW zostało objechane przez seryjnego przechodzonego WRX'a

Właśnie, bardzo cenny argument w tej dyskusji. Różnica 100 KM i pewnie ok 2 sek. w przyspieszeniu 0-100 km/h na dość przyczepnym torze na nic się beemce zdała. 

 

Tak sobie czytam info nt nowego STI i doszedłem do wniosku, że to najlepsze STI w historii, zaczęło jeździć jak....EVO od wielu lat. 

Moim zdaniem też jest to najlepsze STI, ale przynajmniej na asfalcie jednak chyba EVO wciąż jeździ lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dodam że to BMW zostało objechane przez seryjnego przechodzonego WRX'a

Właśnie, bardzo cenny argument w tej dyskusji. Różnica 100 KM i pewnie ok 2 sek. w przyspieszeniu 0-100 km/h na dość przyczepnym torze na nic się beemce zdała.

 

 

Już się tak nie znęcajcie nad tym biednym dieselkiem :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To BMW było w benzynie a nie w dieslu :) Jak już pisałem tor techniczny a nie szybki. 

To ustalcie z pegim o jaki dokładnie model chodzi  :) Zresztą i tak to nic nie wnosi do dyskusji, bo nie wiemy praktycznie nic o kierowcy, stanie ogumienia, warunków na torze itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xd = x drive a nie diesel  :P  ;) a oznaczenie 135 = 326 KM, 450 Nm, 4,7 sek od 0-100 km/h. Kierowca obydwoma autami jechał ten sam, dla kierowcy obydwa auta były obce; próby były tego samego dnia, na tym samym torze, po tej samej trasie, na podobnych oponach. I nie był to jednokrotny przejazd, jazdy były cały dzień, kilku kierowników. Najlepszy czas BMW (niezależnie od kierowcy) był bodajże o 3 sek gorszy od najlepszego czasu WRX.  

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW robiło powtarzalne 2:00 min z jakimiś setnymi (bez znaczenia kto prowadził). WRX'em najlepszy czas był coś około 1:58 z jakimiś setnymi (przy najlepszym kierowniku ) i kilka setnych poniżej 2:00 min (przy najgorszym kierowniku :)

 

BMW z tym swoim czasem było powtarzalne do porzygania. Jakby się nie starać to elektronika nie pozwalała pojechać szybciej.

 

Tor Biłogoraj

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam info nt nowego STI i doszedłem do wniosku, że to najlepsze STI w historii, zaczęło jeździć jak....EVO od wielu lat.

 

Tak jest za wyjatkiem tego ze EVO juz na prawdę zaczyna tracac myszką

Ja nie mam dużych zastrzeżeń bo wszystko jest na plus za wyjatkiem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dodam że to BMW zostało objechane przez seryjnego przechodzonego WRX'a

Właśnie, bardzo cenny argument w tej dyskusji. Różnica 100 KM i pewnie ok 2 sek. w przyspieszeniu 0-100 km/h na dość przyczepnym torze na nic się beemce zdała.

 

 

Już się tak nie znęcajcie nad tym biednym dieselkiem :)

 

 

Na tym teście tor jest dość szybki, my jeździliśmy na zdecydowanie bardziej technicznej trasie, ciasne zakręty, nawroty, szykany itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie

 

Może wyjdzie jakieś S207, lub może nawet Cosworth by się pokusił o jakieś mody i wypuszczenie na EU. Myślę, że by nie stracili  B) Albo trzeba z Kuzim pogadać o wznowieniu edycji SPRT  ;)

Edytowane przez gryka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...