Jump to content

Andrzej Koper

Użytkownik 500
  • Posts

    7456
  • Joined

  • Days Won

    10

Andrzej Koper last won the day on February 16 2015

Andrzej Koper had the most liked content!

About Andrzej Koper

  • Birthday 05/09/1953

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Profile Information

  • Title
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andrzej Koper's Achievements

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

385

Reputation

  1. Jeżeli ktoś potrafi spr. stan przegubów na aucie to ok , jeżeli nie to trzeba zdemontować i wtedy sprawdzić i jeżeli któraś ma luz to wymienić. Osłona nie musi być pęknięta. Jazda po rondzie pomaga usłyszeć jeżeli jadąc prosto jest cisza.
  2. tak , całość do wymiany
  3. może tam trzeba szukać przyczyny...
  4. bardzo proszę , jest tam sporo informacji na temat SBD , może komuś się przydadzą i wyciągnie właściwe wnioski przed kupnem 10 letniego SBD
  5. przykro mi ale zakończyłem temat adwersarz fantazjuje... Pozdrawiam
  6. Pan ma jakiś problem , nie wiem jak Panu pomóc bo ja jedynie auta naprawiam . Pana interpretacja moich wypowiedzi to Pana fantazje , nie mają nic wspólnego z tym co napisałem. Nic Pan nie zrozumiał....
  7. słychać wycie to dobrze . Diesel w manualu co prawda nie jest sprzedawany od 7/8 lat ale wygłaszane teorie , wynikające widocznie "z zatroskania o dobre imię firmy" stale aktualne napisałem o Subaru D w manualu bo w tych z CVT jakoś wały nie chcą pękać... ale może czegoś nie wiem ? CVT słabe ? a wymiana oleju droga... no tak... Pozdrawiam , starając się nie wzbudzać więcej politowania i nie kompromitować marki...
  8. Proszę nie przekręcać tego co napisałem. Mówiłem o każdym 10 - letnim aucie . o Passacie i Volvo też.... Na Pana miejscu kupiłbym Passata albo Skodę , każdy mechanik naprawi , części tanie...itd... tak , są widoczne objawy. Co do przyczyn to najczęściej winna jest dwumasa , sposób jazdy zdecydowanie przyspiesza taka awarię , do jazdy " o kropelce" ten silnik się nie nadaje . Serwisujemy jeszcze auta firmowe które mają przebiegi pod 300 tys ale intensywnej eksploatacji , nie tylko na autostradzie.... nie wiem co Pan śledzi i jakie wnioski Pan wyciąga z Allegro czy Otomoto ale istotnie w latach 2008/9 przyszła inf. z JP , że w 186? sprzedanych w Polsce może wystąpić uszkodzenie panewki ( wymiana na koszt producenta ) przyjeżdżały z różnymi przebiegami 150-200 tys i były wymieniane na gwarancji... Już jako gest handlowy firmy akcja została przedłużony i trwa w zasadzie do dziś. Warunkiem jest akceptacja w JP , serwis w ASO i przebieg do +-200 tys .... Nie wiem jaki to ma związek z ogłoszeniami ale jeżeli zna Pan drugą taką hojną firmę to proszę podać.... Pewnie Pana denerwuje ten serwis w ASO a nie u pana Franka .... trudno , przeboleje PS. Kupiłem kiedyś Lancię i coś pękło w zawieszeniu , nie wpadłem na pomysł , żeby opowiadać do tej pory , że 10 letnie Lancie sa do d... i nie kupujcie ludzie Lancii Może tylko w tej mojej to pękło ? Był taki dowcip o szkodliwości laktozy w mleku i krowach....
  9. To prawda , trzeba być świadomym , ze 10 letnie auta wymagają mniejszego lub większego wkładu finansowego. Atrakcyjna cena zakupu to nie koniec wydatków. Jeżeli już to przegląd przed kupnem w serwisie który taką markę naprawia. takich jest tysiące , kupują auta bo im się podobają , potem to stoi albo jest odsprzedawane bo koszty naprawy wysokie. Dotyczy wszystkich marek , stare auto bez zaplecza do napraw to worek bez dna.
  10. - -sprzęgło , dwumasę i łozysko oporowe trzeba czasem wymieniać , najlepiej na nowe... - co jest awaryjnego w osprzęcie silnika i czy jest drogi ? nie wiem o co Panu chodzi... _ mechanik od Subaru nie kręci nosem bo wie o co chodzi -powtórzę , sprzęgło , dwumasa i łożysko oporowe trzeba w wymienianych przez Pana objawach wymienić komplet , -w terenie nie miałem problemów , nawet byłem miło zaskoczony w 2008 roku OBK , 5 bieg używałem dość często , na trasie stale , dostawczaki nie mają tak długich przełożeń 5 biegu bo służą do wożenia towaru , więc obciążony nie dawałby rady.... - turbo w Subaru D można przyjąć , że bezawaryjne , 200/250 tys gwarantowane -świece co 100/120 tys trzeba wymienić , najlepiej wszystkie . Do wymiany świec , podobnie jak do innych napraw potrzebny jest mechanik który.... wie jak je wykręcić i jak potem wkręcić . W razie problemów z wykręceniem spec od wykręcania świec żarowych w różnych silnikach , brał chyba 350 zł z dojazdem ( przy okazji w busie Renault trafik po 200 tys przeb. zaplaciłem 5000zł z rabatem ! za świece i ich wykręcenie . Tylko ASO miało przyrząd ) - nie wiem "doskonale" co Subaru skopało w świecach i w ich wymianie. Ponieważ metalowy gwint świecy wkręcany jest w aluminiową głowicę , trzeba pewnych informacji "jak to się robi"
  11. jak by Pan cos przybliżył , tym co diesla nie mają...
  12. ładnie to takie bzdury wypisywać ?
  13. może wystarczy odbojniki wyregulować ?
  14. na następnym też więc chyba tempo ma zdecydowanie wolniejsze...
×
×
  • Create New...