Jump to content

Andrzej Koper

Użytkownik
  • Content Count

    7241
  • Joined

About Andrzej Koper

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Birthday 05/09/1953

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. z CVT to zupełnie co innego i tak może być , moje pytanie dotyczyło wiskozy w MT...
  2. a co się dzieje podczas skrętu w lewo ? ps. prawe sworznie częściej ulegają zużyciu , z różnych względów....
  3. ani wejść ani wyjść a już jechać w kolumnie 60 km/godz to jakiś dramat o komforcie nie wspomnę .. W tym co mam to skrzynia głupieje bo czeka kiedy wcisnę gaz , bo do tego jest skonstruowana a tu nie ma gdzie Czasem w niedzielę jak jest pusto to sobie pozmienia w trybie sport... nawet fajnie bo strzela z wydechu jak redukuje , no i ludzi nie ma więc obciach niewielki...20-30 minut raz na miesiąc wystarczy... Auto ma jeszcze system usztywniający amortyzatory jak się szybko w zakręt wjedzie i tu jest problem bo w okolicy nie ma gdzie się włączyć , chyba na jakiś tor pojadę.... to sprawdzę Przez rok 600 km przejechałem . Plus jest taki , że takie auta fajnie wyglądają Porsche to nawet specjalnie tak parkowałem , żeby widzieć tył.....
  4. tydzień wystarczy żeby zrozumieć , że to fatalny wybór
  5. Nie bardzo wiem dlaczego moja uwaga do postu forumowicza blejzu spowodowała u Pana aż taką reakcję , że poruszył Pan - mój związek z firmą i budowanie jej prosperity , obiektywizm , wiek , przyzwoitość , merytoryczność i w zasadzie głupotę a do tego podśmiechujki Cieszę się , że mój post spowodował taką reakcję. Świadczy to o tym , że Pan go zrozumiał.. Pozwoli Pan jednak , że co mi przystoi a co nie to będę sam decydował , ryzykując , że Panu , być może "niezależnemu ekspertowi" , to może się nie podobać …..
  6. Trzeba dodać , że eksperci aktualnie jeżdżą autami słabszymi i stale narażeni są na niebezpieczeństwo Trzeba przyznać , że jest to , mniejszy lub większy , ale jednak akt odwagi....
  7. Jak do tej pory nie spotkaliśmy się w trakcie wymiany z takim przypadkiem. Podobno w innym ASO jedna sprężyna zaworowa była pęknięta ale odkryli to przy wymianie , właściciel nie zgłaszał problemów. Akcja dotyczy wyłącznie silników 2.0! Niektóre mają ponad 100 tys. przebiegu. Być może takie przypadki się zdarzają i są jakieś skutki ale ja o tym nic nie wiem.
  8. czasem , jak mam ręce zajęte to kolanem właśnie w tamtym miejscu staram się utrzymać kierunek jazdy , ale nie skręcam !.....
  9. o tyle interesujące , że tam się rąk nie trzyma... tzn. ja nie trzymam ale może ktoś tak....
  10. obawiam się , że nie ma takiej możliwości. Przyjazd do ASO na benz. 98/100 celem zdiagnozowania ewentualnych nieprawidłowości występujących na benz.95 nie ma sensu.
  11. W czasie jazdy testowej będzie miał podłączone urządzenie diagnostyczne i to może ułatwić zdiagnozowanie usterki lub zgra program w czasie występowania usterki i prześle do działu technicznego. Brak zaufania nie ma tu nic do rzeczy...
  12. jeżeli problem nie wystąpi w ASO np. w czasie jazdy testowej , to nie widzę możliwości zdiagnozowania bo nie ma czego diagnozować , Palcem oczywiście można ruszać ale brak objawów to zdecydowanie ogranicza . Nie wiem jaka jest Pana "strategia" i dlaczego nazywa Pan to "coś" spalaniem stukowym ale pierwsze co bym zrobił to wrócił do benz 95 bo może to ułatwić ewentualną diagnozę...
  13. Jeżeli problem akurat wystąpi to zapewne tak. ps. proponuję wrócić do benz. 95 zgodnie z instrukcją
×
×
  • Create New...