Jump to content

Andrzej Koper

Użytkownik
  • Content Count

    7391
  • Joined

  • Days Won

    10

Andrzej Koper last won the day on February 16 2015

Andrzej Koper had the most liked content!

Community Reputation

348 Wspaniały

About Andrzej Koper

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Birthday 05/09/1953

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pamiętam , tak było
  2. To prawda awaria często zaczyna się od dwumasy co skutkuje uszkodzeniem panewki , sposób jazdy ma istotne znaczenie , im szybciej tym lepiej ( w ramach rozsądku ) dramat to 5 bieg i 60 na godz i zadowolenie , że pali 6 l i dobrze przyspiesza. Były auta z przebiegami > 300 tyś , najczęściej firmowe... ps. to moja prywatna opinia
  3. może to napinacz łańcucha rozrządu a może któraś rolka paska ? Tu się wiele nie dowiesz podjedź do kogoś kto zna ten silnik
  4. Andrzej Koper

    XV 2.0 e-Boxer

    For D CVT , którym przez ponad rok jeździłem , znalazł nowego właściciela . W związku z tym przesiadłem się do XV 2.0 e . Jeżdżę głównie po mieście , krótkie trasy , raz byłem aż w Grójcu . No więc okazuje się , że XV e spala około litra mniej niż For D. Trochę jestem zaskoczony... Nie podaję ile l/100 ponieważ mój sposób jazdy zdecydowanie odbiega od normy. W każdym razie w For XT było to > 15 więc D CVT można powiedzieć , że był oszczędny.. Wybrałem XV bo zawsze dobrze czułem się w tym modelu , nie wiem dlaczego...wys. fotela , kierownica , trudno powiedzieć...Przeszkadza mi system utr
  5. Andrzej Koper

    XV 2.0 e-Boxer

    bo w XV nie ma....
  6. krótko mówiąc - będą kolejne odcinki dramatu....
  7. rodzynek https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-gt-salon-pl-1-wlasciciel-serwis-aso-zadbany-ID6Df4rA.html#2fae288194
  8. ciekawi mnie to rozładowanie akumulatora przy otartych drzwiach przez 30 minut ?
  9. Dzięki za info , co prawda nie ma jeszcze konkretnej informacji co jest/było przyczyną ale zapewne serwis MMcars dokona , przy pomocy wyszkolonego elektryka , oględzin i problem o ile jeszcze jest zniknie. Zaciekawił mnie ten alarm bo w Wa-wie ( u mnie ) jeszcze nie był montowany do E-boxer. Klientom wystarcza immobilizer w kluczyku i ewentualny monitoring przez system SOS ( nie pamiętam ale chyba dodatkowo płatna fumkcja ) Pozdrawiam
  10. Trudno z tego wątku jakieś konkrety wyłapać więc zapytam....Dwa tygodnie po odbiorze auta było wszystko w porządku , potem Pan wyjechał na wakacje , auto dojechało tylko po jakimś czasie nie mógł Pan odpalić silnika bo bateria siadła ? Czy te inne urządzenia ( 3? ) które Pan montował , to przed samym wyjazdem czy to już było zamontowane przy odbiorze ? Czy te ASO ustaliły co pobierało prąd ? Pytam bo skoro akumulator był OK ( nie wymieniali ) i alarm działał przez pierwsze dwa tygodnie to może to coś innego . Czy po odłączeniu alarmu jest OK z tym akumulatorem tzn auto odpala mimo otwieranyc
  11. jest stabilny...
  12. kiedyś napisałem , że trzeba 500 km przejechać , żeby zrozumieć co "konstruktor miał na myśli" Nie jest to łatwe szczególnie gdy ktoś na co dzień jeździ XT czy D z CVT...Jeżeli ma Pan chęć to wypożyczę auto np. sobota /niedz ., przejechanie 100 czy 200 km zdecydowanie pomaga docenić walory auta... pozdrawiam
  13. od +- 200 tyś przebiegu , po wym. shortblock , ryzyko się zwiększa .... podobnie jak w nowym SBD i każdym innym.... ps. warto sprawdzić gdzie ten shortblock był wymieniany ....
  14. istotnie ciekawostka , nigdy , ani na gwarancji ani po nie wymieniałem tylnych amortyzatorów w OBK ps. raz były ale to klient terakotę do łazienki woził co sam przyznał...
×
×
  • Create New...