Jump to content

Andrzej Koper

Użytkownik
  • Content Count

    7187
  • Joined

  • Last visited

About Andrzej Koper

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Birthday 05/09/1953

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dla mnie jest dokładnie odwrotnie tzn. 10,5 sekundy do setki 20 lat temu to było tak sobie , w wielu miejscach przydałaby się większa moc , szczególnie 80 - 160 i dalej . Obecnie nie znajduję zbyt wiele okazji w których moje 150 KM w dieslu byłoby zdecydowanie zbyt wolne...Owszem , ponad 160 km/godz mógłby się trochę szybciej rozpędzać ale to są sporadyczne przypadki , głównie na autostradzie gdy chce szybciej odjechać od jadącej 150..np. Skody Zdarza mi się jeszcze ! jechać przez dłuższy czas z szybkościami ponad 200 ( mam auto 400KM/8 cylindrów ) ale po pierwsze , stale wiem , że łamie przepisy , co nie sprzyja dobremu samopoczuciu bo wiadomo , że wcześniej czy później napatoczy się jakaś policja/radar/odcinek z pomiarem a po drugie wyobrażam sobie komentarze/oceny wyprzedzanych kierowców.... których na drogach jest ze 20 razy więcej niż 20 lat temu i zdecydowanie przeszkadzają w szybkiej jeździe Były lata w których dostępne były jednocześnie OBK z silnikami 2.5 i z H6. Zdecydowana większość klientów wybierała silnik 2.5....być może ze względu na cenę a być może ze względu na swój sposób jazdy lub zużycie paliwa...
  2. wzruszyłem się Pana ponowną troską o mnie i moją firmę , dziękuję za porady i życzenia Proponuję jednak wrócić do tematu tego wątku czyli OBK MY 20 ….
  3. Pana sugestia , że w ograniczeniu szybkości max. Volvo do 180 km/godz upatruję zwiększenie sprzedaży OBK jest....zdecydowanie "nieprzemyślana" ale miło , że martwi się Pan o wzrost sprzedaży OBK.. Widzę , że moja Informacja o ograniczeniu szybkości w Volvo do 180 km/godz. musiała Panem solidnie wstrząsnąć skoro poświęcił Pan czas na tak obszerne omówienie mojej osoby zabawne....
  4. delikatnie przypomnę , że to Pan wspomniał o Volvo dla którego wg. Pana Subaru nie jest godnym rywalem ze względu na brak możliwości sprawnego poruszania się Myślałem , że zupełnie nowa informacja o planach ograniczenia szybkości do 180 km/godz przez Volvo , Pana zainteresuje ale widzę , że to nie przeszkadza.... Pana tok rozumowania jest nieco infantylny....
  5. Volvo zapowiada ograniczenie prędkości swoich aut, i to już w przyszłym roku, do 180 km/h! ….
  6. pod wadę ukrytą można podciągnąć wszystko , nawet zacinającą się klamkę klapy bagażnika , co miało miejsce Ciekawe jaki będzie wyrok....
  7. ładny przebieg... i to chyba jego główna wada ale..."nieukryta"
  8. pozostaje spr. instalacje elektryczną dochodzącą do maglownicy ...a co to konkretnie za model i z którego roku ?
  9. gdyby był taki "problem" zapewne rozwiązano by go znacznie wcześniej , może nawet po 10 latach np. stosując znane w Polsce "lekarstwo" - szpilki ARP Wróćmy do tematu czyli OBK MY 18/19....rozumiem , że nie jest Pan zainteresowany
  10. UPG w silniku elektrycznym ? może , nie wiem.... a szpilki ARP istotnie bardzo poprawiają samopoczucie niektórych kierowców (nic poza tym ) więc można je wozić np. w bagażniku przy gaśnicy...ale wątek chyba nie o tym....
  11. warto jeszcze się wstrzymać ! MY24 ma być tak ciche , że ma być specjalny program z dźwiękiem , żeby było wiadomo , że już ruszył i jedzie...
  12. myślałem o rozwiązaniach dużo droższych (jeżeli cena nie ma znaczenia )
  13. Jeżeli cena nie ma znaczenia to są inne ciekawe rozwiązania z podniesionym kombi....
×
×
  • Create New...