Jump to content

Andrzej Koper

Użytkownik
  • Content Count

    7280
  • Joined

About Andrzej Koper

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Birthday 05/09/1953

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Andrzej Koper

    E-Boxer

    na naukę nigdy nie jest za późno... tym bardziej , że powyższe zdanie świadczy o dużych problemach właściciela z eksploatacją OBK z CVT
  2. Andrzej Koper

    E-Boxer

    Zrozumiałem , jak się okazuje błędnie , że to OBK z manualem
  3. Andrzej Koper

    E-Boxer

    Nikt tu kitu nie wciska ...obserwując jednak co i jak jeździ po polskich drogach to można przyjąć , że dla olbrzymiej większości "moc" nie ma specjalnego znaczenia....Co do Subaru to sporo sprzedano XV 1.6 i po jeździe próbnej nikt nie trzaskał drzwiami i mówił , że to się nie nadaje do jazdy Pamiętam czasy gdy do wyboru był Outback 2,5 i 3,0 i tak na 15 sprzedanych 2,5 jeden był 3.0 czy 3.6 a były to czasy gdy przepisy ruchu drogowego nie miały specjalnego znaczenia...Po wielu latach większa część kierowców do przepisów ruchu mniej więcej się dostosowała . Zniknął w zasadzie problem "auto dużo pali " , mało pali bo wolniej jeździ. . Wracając do tematu to oczywiście , że mułowate silniki nie są dobre dla wszystkich , są osoby które nawet wolno jeżdżąc chcą mieć mocny silnik lub są przekonani , że tylko z mocnym silnikiem można jeździć szybko... Subaru , chwilowo dla takich osób oferty nie ma. Pewnie jak wyjdziemy z UE mocniejsze silniki być może się pojawią... i parę osób mocne Subaru kupi...Chwilowo jednak trzeba o tym zapomnieć i nie ma co drążyć tematu...bo mocne silniki nie są dobre dla większości...
  4. Andrzej Koper

    E-Boxer

    to bardzo ciekawa historia
  5. Andrzej Koper

    E-Boxer

    zapomniałem dodać , że chętnych na jazdę próbną E- For. uprzedzam , że jeżeli do tej pory jeździli XT czy For D z CVT , czy Levorgiem może spotkać pewne rozczarowanie ... tak napisałem wcześniej te kilka km trzeba poświęcić na naukę CVT bez silnika z turbo....Klienci którzy przesiadają się z For 2.0 z CVT nie mają większych uwag a nawet zauważają lepsze przyspieszenia do 50 km/godz , Wyposażenie , zwiększony komfort jazdy , wyciszenie ….to są zdecydowanie zauważalne zmiany w stosunku do poprzednika...
  6. Andrzej Koper

    E-Boxer

    człowiek uczy się całe życie .. i to jest konkretna odpowiedz temat w Pana przypadku zamknięty...
  7. Andrzej Koper

    E-Boxer

    jeżeli chodzi o silnik to oczywiście tak ale moja wypowiedz dotyczy skrzyni CVT i jej użytkowania w 150 konnym aucie....więc "faktycznie nie ma czego komentować"
  8. Andrzej Koper

    E-Boxer

    dokładnie , ale trzeba przejechać z 500 km , żeby zrozumieć o co chodzi . Na forum nie warto zabierać w tej sprawie głosu bo tu się liczy tylko 0-100 i min 200KM a najlepiej 300...
  9. Ja na hamownię nie jeździłem bo bałem się , że się silnik rozpadnie
  10. myślałem , że odbierał Pan nowe auto....W demo powinno być naładowane ! ja też i to już drugiego ….i nie mogę się rozstać
  11. w nowych autach baterii się nie ładuje , mają same się naładować.... to ciekawe... bo moje demo daje radę a kręcąc silnik do 5 - 5.5 tyś obrotów to nie wiem czy od diesla nie jest szybsze ale diesel z CVT bardziej mi pasuje ze względu na moment
  12. Andrzej Koper

    E-Boxer

    Jest to oczywiście Pana subiektywna opinia
  13. Andrzej Koper

    E-Boxer

    a to jeszcze pan nie jeździł ?.... rozumiem...
×
×
  • Create New...