Skocz do zawartości

Andrzej Koper

Użytkownik
  • Zawartość

    7149
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Andrzej Koper

  • Tytuł
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Urodziny 09.05.1953

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Andrzej Koper

    Pierwsza wymiana oleju XT

    przy pierwszym przeglądzie tzn. 15 tyś km ps. sporo osób jednak wymienia przy przebiegu +- 3 tyś km , nie ma to wpływu na obowiązkową wymianę przy 15 tyś
  2. Andrzej Koper

    Outback 2012 stuki na maglownicy

    jak ustalone to wymieniać..
  3. Andrzej Koper

    Outback 2012 stuki na maglownicy

    a nie ma tam czegoś więcej ?
  4. Andrzej Koper

    Outback 2012 stuki na maglownicy

    skąd wiadomo , że na maglownicy ?
  5. Andrzej Koper

    Świst przy dużej prędkości Forek MY07

    między karoserię a wargę uszczelki , nad żółtą linią...
  6. Andrzej Koper

    Levorg gwarancja i przetarta skóra

    tylko ASO może znaleźć wytłumaczenie...
  7. Andrzej Koper

    Levorg gwarancja i przetarta skóra

    i to jest dobra rada w ASO zrobią zdjęcie i prześlą do centrali . Fakt , że na takie elementy jak poszycie czeka się dość długo ps. dotyczy także tych co jeżdżą po bardzo krętych drogach..
  8. Andrzej Koper

    Levorg gwarancja i przetarta skóra

    to prawda...
  9. Andrzej Koper

    Levorg gwarancja i przetarta skóra

    na krętych drogach może tak być....
  10. Andrzej Koper

    SUBARU WRX STI LAST EDITION

    tego jeszcze nie wiadomo....
  11. Andrzej Koper

    rok w Aso

    Widocznie , źle zrozumiałem Pana wypowiedz . Wracając do tematu to nigdy nie wymieniałem skrzyni biegów z powodu wyświetlającego się błędu. Przyczynę wskazywały czynności wstępne wskazane w instrukcji producenta. Czy był wśród nich błąd P0730 niestety nie pamiętam. Co do skrzyń CVT to wymieniałem dwie , w jednaj przyczyną był brak oleju w dyferencjale , w drugiej całodzienny test auta w błocie wykonywany przez pewnego dziennikarza o zacięciu "sportowym" O wymianie kompletnej skrzyni napisałem , zakładając , że wszystkie poprzedzające czynności sprawdzające zostały wykonane a uszkodzone części wymienione....być może się mylę ale zakładam , że mimo dość długiego okresu oczekiwania na niestandardowe elementy ( wiązka , sterownik itp. ) to czasu wystarczyło by to sprawdzić.
  12. Andrzej Koper

    rok w Aso

    Warunki gwarancji są określone w książce gwarancyjnej , Nie wiem jak do Pana uwag ustosunkuje się firma/osoba od której Pan to auto kupił i czy ilość uszkodzeń/dewastacji w tym aucie wystarczy by sprzedający zgodził się odstąpić od umowy... jeżeli wykonane są wszystkie wymagane czynności sprawdzające i dały one pozytywny wynik a błąd pozostaje to wg. instrukcji producenta pozostaje wymiana kompletnej skrzyni. W przypadku tego auta , jak można przeczytać , było wiele uszkodzeń mechanicznych wiązki a co za tym idzie uszkodzeń sterownika i czujników więc siłą rzeczy serwis musiał doprowadzić auto do stanu w którym można testować samą skrzynię biegów i coś ustalić....Bez naprawy/wym. uszkodzonych elementów nie da się określić czy sama skrzynia jest ok. czy nie.....
  13. Andrzej Koper

    rok w Aso

    w sytuacji , jeżeli wszystko jest ok. a błąd P0730 pozostaje sugerowana jest wymiana skrzyni... ps. wydaje mi się , że w/w uszkodzenia zasugerowały serwisowi poszukiwanie przyczyny (i słusznie) nie tam gdzie jest.....bywa
  14. Dzień Dobry

    jestem (już niestety) posiadaczem Forestera z 2008 2,0d

    przy przebiegu 156tys. pękł wał korbowy.

    Poczytałem trochę i widzę, że to nagminna usterka (wada fabryczna?)

    Auto było serwisowane w ASO przez 1 właściciela (do ok 96tys.) później w innych serwisach nieautoryzowanych.

    poza wymianą przeze mnie sprzęgła i dwumasy w 2016 (ASO).

    nie ukrywam, że jestem kompletnie załamany kosztem naprawy (bo nie wyobrażam sobie tego poza ASO).

    czy u Pana w Warszawie jest szansa na akceptowalną finansowo naprawę (partycypacja przez Subaru w kosztach wymiany wadliwych części?).

    bardzo proszę o pomoc i kontakt

    pozdrawiam

    Jakub

    mail qooba@gazeta.pl

    1. Andrzej Koper

      Andrzej Koper

      Dzień dobry , można wystąpić do importera o tzw. gest handlowy. Podstawowym warunkiem są przeglądy robione w ASO potwierdzone pieczątką w ks. gwarancyjnej to gwarantuje zainteresowanie sprawą. Czasem , jak są potwierdzone pieczątką w ks. gwarancyjnej , przeglądy w nieautoryzowanych serwisach po zakończeniu gwarancji też w jakimś stopniu zwiększa to szansę ale z tym róznie bywa. . Reasumując jak jest ks. gwarancyjna z pieczątkami , zgrany z komp. program i zdjęcia rozebranego silnika w ASO to można zapytanie wysłać . Importer przekazuje to do producenta ( JP ) i trzeba czekać na decyzję ..Mówienie o wadliwych częściach czy wadzie fabrycznej , przy braku przeglądów w ASO , 10 lat od zakupu auta nie ma większego sensu... Pozdrawiam AK

  15. Andrzej Koper

    Lakierowanie zderzaka STI w kolorze WR Blue Pearl

    Dziękuję za info i opis sytuacji . Pozdrawiam AK
×