Jump to content

Andrzej Koper

Użytkownik
  • Content Count

    7407
  • Joined

  • Days Won

    10

Andrzej Koper last won the day on February 16 2015

Andrzej Koper had the most liked content!

Community Reputation

352 Wspaniały

About Andrzej Koper

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..
  • Birthday 05/09/1953

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.koper.subaru.pl/.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. jak to mówią , "Niemiec płakał jak sprzedawał" ale z opinią się zgadzam . Od kilku lat zawieszenie nie jest już takie "twarde" jak w tych pierwszych...więc może żonę na jazdę testową XV delegować....
  2. a może auto nie ma usterki ? Może auto jest ok ? Kto to wie ...
  3. W "pytania do działu technicznego" jest omówienie "otwartej klapy na noc" , co prawda OBK ale zasada chyba ta sama. Fajny filmik tak umieściłeś..
  4. To jest moja odpowiedz na sugestie innego forumowicza co do szukania przyczyn dlaczego otwarta klapa po 2 godz ? rozładowuje akumulator . O podejściu Subaru np. w US napisał aflinta... Jeżeli prace mają trwać dłużej to proponuję klemę odłączyć...U mnie w firmie elektryk montując np. czujniki parkowania czy inne elementy wymagające ciągłego otwarcia klapy , nie odłącza klemy i jakoś auto normalnie odpala...
  5. odłączyć zasilanie i pozostawić ręczne otwieranie klapy ? o ile są osoby które mają potrzebę pozostawiania otwartej klapy z takich czy innych przyczyn klapę i drzwi trzeba zamykać bo niedźwiedzie szukają pożywienia u nas też sporo ciekawskich proszę się uspokoić i nie płakać , Subaru zmierza w dobrą stronę... Widzę sporo innych problemów w Polsce które mogą powodować płacz i bezradność
  6. Również nie mam takich zgłoszeń a ze 20 sztuk sprzedałem....
  7. Andrzej Koper

    Sprzęgło

    do wymiany ...sprzęgła mają to do siebie , że trzeba wymieniać Można tylko łożysko oporowe wymienić i poczekać aż się reszta rozleci....ale chyba nie warto
  8. Po każdej naprawie silnika zaleca się sprawdzić korekty wtrysków i ewentualnie "przyuczyć" pompę . Najlepiej po przejechaniu kilkuset kilometrów . Powinni zrobić to w każdym ASO przy pomocy SSM. Jeżeli korekty nie są w normie należy podłączyć do układu odpowiedni środek czyszczący ( ASO przeprowadzi czyszczenie ) Najczęściej zdecydowanie pomaga.
  9. a kto tak powiedział , że wszystkie wtryskiwacze do wymiany ?
  10. "Zazdrość, niechęć, wrogość: polskie wady narodowe"
  11. Dynamika porównywalna do podobnych wielkością aut z silnikami wolnossącymi Przypomnę , że jak były w sprzedaży OBK 2.5 i 3.6 jednocześnie to na 10/15 sztuk 2.5 litrowych sprzedawał sie jeden OBK 3.6 lub jeszcze wcześniej 3.0 , więc tych błąkających się w poszukiwaniu mocy nie ma za dużo ale dobrze , że mają się gdzie błąkać gorzej z miejscem do wykorzystywania osiągów , czego sam doświadczam w swojej e-XV pozdrawiam
  12. Nie wiem jakie auta stoją na światłach i czy jest wśród nich jakiś "ścigant" ale można przyjąć , że to 40% wciśnięcia gazu powoduje , że przyspieszenie jest ok , cvt szybko zmienia biegi , silnik nie wyje i jest przyjemnie...
  13. zapomniałem , że w XV którą jeżdżę nie ma trybu I ani S więc stąd moje zdziwienie dopytałem w serwisie i ma Pan rację
  14. u mnie jakoś rzadziej się włącza albo wcale , przy obecnych temperaturach
×
×
  • Create New...