Skocz do zawartości

MarinJ

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Legacy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarinJ

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Kończę temat. Jak u kolegi wypaczona Łapa ... niby sprawdzali przy wymianie (w aso też) a nie sprawdzali. Dopiero po zwróceniu uwagi, wskazaniu palcem mech się wziął i sprawdził....
  2. Ano. Oczywiście oni zrobili co się dało. Nie ich wina, a fakt, że po ich pracy zaczęło brzęczeć nie trafią. Widocznie pojawiła się nowa usterka... Ale.wracajac do meritum...jakieś uwagi ?
  3. Ale.objawy pojawiły się dopiero.po wymianie kompletu sprzęgła. Wcześniejszy dwumas dawał oznaki zużycia ale nie takie stuki. Nowy dwumas chodzi cacy ale są stukinpo wciśnięciu sprzęgła. Więc tak z dnia na dzień.
  4. Mnie też aso olało. Nie ich wina i koniec tematu. Wysprzęglik hydrauliczny, też mówili, że jest ok. Łapa niby całą, rowno pracuje, ale nie widziałem... Ostatni mechanik zaczyna widzieć winę w wale,albo czymś w silniku, ale jakoś do.mnie to nie przemawia. Zwrócę.mu jeszcze raz uwagę na łapę i odpowietrzenie wysprzeglika
  5. Wymieniłem już 2, jedno które ja dobrałem, montowane w ASO, drugie dobrane i zamontowane przez "zewnetrnego" mechanika. Problem nadal ten sam. Z tego co wiem to do sbd legacy pasuje jeden zestaw dwumasy więc tam.czarow nie powinno być. Założony komplet został zdemontowany, sprawdony i wszystko z nim jest ok. Może to nie dwumas,sprzęgło ani docisk, tylko co innego ? Objawy tylko na wciśniętym sprzęgle. Stukot powyżej 1500 obrotów, a w czasie jazdynpodczas zmiany biegów, ale też nie zawsze, z reguły w górę
  6. Po wciśnięciu sprzęgła występują stuki, takie jakby coś się trzęsło, ale raczej nie metaliczne, tzn. uderzenia metalu o metal. W serwisie wymieniłem komplet; łożysko, docisk, tarcze sprzęgła i dwumas. Nie pomogło. Na wciśniętym sprzęgle po około 1500 obrotów coś chrobocze. Bez wciśniętego sprzęgła cichutko. W czasie jazdy cisza. Przy zmianie biegów chrobocze. Jadę do serwisu, mówią, że dwumas. (Widocznie wada w zalozonym). Znowu wymieniam komplet i stuki nie ustają. Łapa jest wbardzo dobrym stanie, uszczelnienia też należyte. W czym może być problem. Bo 3 kompletu zakładać nie chce..
  7. a jednak wtryski, wartości 0,20 i 0,25 na drugim i czwartym, zregenerowane wszystkie, w tym dwa wymienione...rolki na pasku, uszczelki,płyny, zmywaki.. objawy młotkowanian ustały... cena usługi - 5 dni w warsztacie 2500 zł, chyba nie najgorzej. Orientuje się ktoś w cenach takich usług ??
  8. O jeszcze jedna kwestia. Znowu na obrotach, z reguły przy delikatnym przyspieszaniu dochodzą niepokojące dźwięki z silnika. Macherzy mówią, że to prawdopodobnie wtryski. Przyczyną słabe paliwo -werwa 98, miałem nadzieję, że płaci się za jakość- jednak nie. Polecają chemiczne czyszczenie-dolewac tunap989, K2 albo mixol do paliwa, jak nie pomoże zostaje zewnętrzne czyszczenie lub wymiana wtryskiwaczy...
  9. U mnie na rozgrzanym był taki sam dźwięk, min trochę słabszy...
  10. Kwestia doświadczenia...i wiedzy Temat dot. dźwięków z okolic silnika, Ludzie wypowiedzieli się, że mogą być spowodowane drganiami osłon...(posprawdzane,pospinanne, nie pomogło) ...mogły je też powodować, panewki, zawory czy wtryskiwacze - choćby zabrudzone... i się okazało, że ostatnie z nich po przeczyszczeniu w ASO przestały "hałasować". Gościu podpiął pod przewody paliwowe puszkę z "tunap 989", w 40 min silnik przepalił specyfik i wydaje mi się, że jest ok. Czas pokaże.
  11. Laliscie jakieś specyfiki do baku żeby silnik i osprzęt wyczyściło?
  12. Rzeczywiście osłony kolektora i takie tam ... Przy okazji wymieniłem filtr powietrza i paliwa - był do tej pory niby serwis w ASO ale mendy od co najmniej 3 lat ich nie ruszyli, nawet nie czyścili....
  13. Odkręć schowek - 2 śrubki przy zawiasach. Jest we wnęce. pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...