Skocz do zawartości

Pabloo_75

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    OBK 3.6 2018

Osiągnięcia Pabloo_75

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Najprawdopodobniej nigdy nie dowiem się ze szczegółami jak przebiegała likwidacja mojej szkody w ASO. Dlaczego trwała rok? Samochód odebrałem, ale sprawa jest jeszcze w toku: lewe lusterko do wymiany (oryginalnie mialem z podświetleniem - dostałem bez), nie dotarła jeszcze obudowa licznika, do poprawy spasowanie przodu samochodu. Czekam na ustosunkowanie się ASO do moich uwag. Maila napisałem w sobotę, dzisiaj rano przypomniałem, że napisałem... czekam. Dla jasności. To moje pierwsze Subaru, pierwsze auto z USA. Po kolizji zadzwoniłem do ASO i zapytałem czy oni są właściwym adresem, czy przyjmą auto z USA do naprawy? Dowiedziałem się, że tak, jak najbardziej. Nie było cienia wątpliwości. Sądzę, że gdyby mogli cofnąć czas nie podjęliby się tego tematu.
  2. Cześć, w ASO bardzo kiepsko, delikatnie rzecz ujmując. Jutro mija rok od wydawało się niezbyt groźnej stłuczki. Mój samochód nadal w serwisie.
  3. Zapewne szybszą opcją byłoby skorzystanie z usług firmy, która na miejscu w USA ma człowieka, który tam kupuje i wysyła części zamienne. Rzeczywiście pozostaje mi czekać cierpliwie...
  4. Właśnie to chyba nie kwestia statków. Dokładnie tak, części powinny leżeć w magazynie w USA skąd polski lub europejski dystrybutor zamawiałby je za pomocą kliknięcia. Najtrudniejsze z mojego punktu wiedzenia jest to, że nikt nie jest mi w stanie powiedzieć jak długo ta sytuacja będzie trwała i dlaczego temat się przedłuża. Trochę jak ze zbieraniem grzybów. Nigdy nie wiesz czy na coś trafisz.
  5. Dzień dobry. Bardzo dziękuję za informację. Tak, zostałem poinformowany, że dostawa części potrwa dłużej. Dla jasności, nie mam pretensji do obsługującego mnie serwisu. Wszyscy są bardzo mili i w miarę możliwości odpowiadają na moje pytania. Moje rozżalenie wynika z faktu, że międzynarodowa korporacja jaką jest Subaru nie ma wypracowanego standardu (standardu komunikacyjnego) związanego z naprawą samochodu o spec. US w Europie. Zakładam, że na naszym kontynencie jeździ całkiem sporo samochodów Subaru pochodzących z USA. Trudno jest mi zrozumieć dlaczego nie macie Państwo bieżącego dostępu do cenników amerykańskich. Gdyby tak było zamówienie z Subaru Kocar dostalibyście Państwo zapewne jeszcze w listopadzie 2021 roku. Zakładając, że Państwa odpowiednik w USA zabezpiecza części zamienne na tamtejszy rynek, powinniście mieć Państwo do nich bezpośredni dostęp. Dodaj do koszyka, zamawiam, płacę. Byłoby wspaniale gdyby różnica w czasie naprawy wynikała jedynie z faktu, że części zamienne muszą do Europy przypłynąć. W dobie powszechnej automatyzacji i informatyzacji, śledzenie statusu zamówienia wewnątrz korporacji też wydaje się realne. Wszystkim nam byłoby łatwiej i przyjemniej. Mam całkowicie zawieszone plany wyjazdowe. Nikt nie jest w stanie powiedzieć mi, jak długo ta sytuacja będzie trwała... Życzę udanego weekendu majowego Pozdrawiam Paweł Młodkowski
  6. Niestety ja byłem sprawcą kolizji. Z mojego AC dostałem auto na tydzień. Po tygodniu zostałem bez samochodu. Bez mrugnięcia okiem, jako właściciel amerykańskiego samochodu w Europie, przyjąłbym taką sytuację: - tydzień na ustalenie co trzeba zamówić i zamówienie, - 3 miesiące - sprowadzenie części, - 2 tygodnie naprawa. Niestety okazuje się, że Subaru nie ma opracowanej procedury dla takich "wyjątkowych" sytuacji jak moja. Coś w tej korporacji nie działa jak powinno.
  7. Dzień dobry, 19 listopada 2021 roku miałem kolizję - naprawy podjął się ASO Subaru w Poznaniu, 12 stycznia 2022 roku (prawie 2 miesiące po kolizji) serwis Subaru - "zdobył" cenniki do wersji USA i zamówił części 19 kwietnia 2022 (5 miesięcy po kolizji) - otrzymałem informację, że niektóre części dotrą w drugiej połowie maja czyli z grubsza 4 miesiące od zamówienia 4 pozycje nie mają określonego terminu dostawy. Lista poniżej: 60009AL13A9P- ASSEMBLY-FRONT DOOR PANEL, LEFT 61160AL11BW7- HANDLE-DOOR, OUTER 61051AL03BVH- REMOTEASSEMBLY-DOOR, LEFT 66300AL00B9P- BEAM COMPLETE-STERERING VIN mojego samochodu 4S4BSENC9J3383483 Udostępniając mi tę listę poproszono abym nie sprowadzał części na własną rękę, bo za te zamówione trzeba zapłacić. Czy naprawdę nie da się tego procesu przyspieszyć? Czy z poziomu polskiego autoryzowanego serwisu nie ma żadnego wglądu i możliwości interwencji w proces dostawy części zamiennych? Czy autoryzowany serwis nie jest zobligowany terminami? Poinformowano mnie, że czas dostawy to max 3 miesiące... Między wierszami czytam, że na samochód będę czekał pół roku, a może rok... Nikt tego nie wie. Skoro Subaru Polska nie jest w stanie wywiązać się ze zobowiązania, zaproponujecie mi Państwo samochód zastępczy?
  8. Cześć. 19 listopada uszkodziłem OBK wersja USA. Auto trafiło do serwisu Subaru w Poznaniu. Na początku stycznia Subaru EU uzupełniło listę części w swoim systemie. 12 stycznia serwis PL zamówił części. Dzisiaj dowiedziałem się, że najprawdopodobniej skompletują je w połowie kwietnia, a moje auto zostanie naprawione w połowie maja... Z grubsza 6 miesięcy od czasu kolizji do naprawy. Przy założeniu, że coś się po drodze nie wydarzy
  9. Interpretacji z oczami sąsiada nie będę komentował. Każdy ocenia według siebie. Mnie bardziej interesuje jakiego auta w naprawdę dobrym stanie można poszukać i za jakie pieniądze? Pozdrawiam
  10. Na moje amatorskie oko też nie jest źle, ale czasami diabeł tkwi w szczególe, który potrafi wychwycić tylko specjalista.
  11. Cześć, jestem nowy. Po 12 latach użytkowania NIssana x-Traila chcę się przesiąść na Subaru. Chcę kupić w Polsce, OBK sprowadzonego z USA. Wykupiłem raport, który wskazuje, że samochód został uznany za nie nadający się do dalszego użytku. Czy to naprawdę dyskwalifikuje ten egzemplarz? Przesyłam link do raportu. Będę wdzięczny jeżeli podzielicie się ze mną swoją wiedzą https://www.carvertical.com/pl/raport?id=42ead656-e09d-4a02-abe1-3e510a181c4c&vin=4S4BSENC9J3383483 Pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...