matros1 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Chris nie wygląda na zbyt zaangażowanego w jazdę bo nie miesza lewarkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 14 godzin temu, miki84 napisał: Jak to kiedyś powiedział znany dziennikarz motoryzacyjny manual jest dla ,,dużych chłopców" Duzi chłopcy, prawdziwi faceci itd itp jeżdżą czym chcą a nie tym co im TV czy gazeta powie 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Fajnie, że sprowokowałem taką dyskusję choć jej treść nieco odbiegła od pytania... Widać jestem dużym facetem i prawdziwym chłopcem i wiem czym chcę jeździć ps. choćby było wolniejsze, gorsze i archaiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 7 godzin temu, mrusz napisał: Fajnie, że sprowokowałem taką dyskusję choć jej treść nieco odbiegła od pytania... Widać jestem dużym facetem i prawdziwym chłopcem i wiem czym chcę jeździć ps. choćby było wolniejsze, gorsze i archaiczne Tez kiedyś myślałem, ze automaty są „dla tych co nie wiedza na czym polega prawdziwa jazda”. Do czasu, aż rozwaliłem w strzępy lewe kolano i czekała mnie rekonstrukcja więzadeł i długotrwała rehabilitacja. Żeby samodzielnie funkcjonować zapadła decyzja o zakupie auta z automatem. Bajka. Z unieruchomiona noga po 2 dniach sam jeździłem na rehab. I od tego czasu wygoda wzięła górę. Miałem nawet przez dwa lata mx-5 w automacie - i fakt, to było chyba jedyne auto gdzie ta skrzynia jakoś nie współgra z duchem auta. Manual z turbomiacie to była bajka. A w autach „szybkich”, jak Np Porsche czy C63AMG, którymi miałem okazje pojeździć po torze ze skrzynia automat... wiem ze jestem lamusem, ale nie wyobrażam sobie, żebym dał radę jeszcze biegi tam zmieniać. I tak było „angażująco” Fajnie natomiast jeśli producenta stać na danie wyboru - chcesz automat, masz, chcesz manual, masz - jak w M2. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 7 godzin temu, mrusz napisał: Fajnie, że sprowokowałem taką dyskusję choć jej treść nieco odbiegła od pytania... Widać jestem dużym facetem i prawdziwym chłopcem i wiem czym chcę jeździć ps. choćby było wolniejsze, gorsze i archaiczne Troche zle podsumowanie bo MT wcale nie jest gorsze , wolniejsze czy archaiczne , tak jak AT wcale nie odbiera zaangazowania i przyjemnisci zjazdy 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 8 minut temu, turdziGT napisał: MT wcale nie jest gorsze , wolniejsze czy archaiczne Wolniejsze to raczej jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 26 minut temu, Zyzol napisał: Wolniejsze to raczej jest To prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 (edytowane) No nie wiem, widze tu roznego rodzaju aluzje, ale i tak nie przekonaly mnie. M2 Competition w manualu jak cos. Chociaz jestem pewien, ze kiedys bedzie automat, z reszta wtedy juz i tak nie bedzie innego wyboru... Edytowane 14 Sierpnia 2019 przez ponton500 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki84 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 11 godzin temu, matros1 napisał: Duzi chłopcy, prawdziwi faceci itd itp jeżdżą czym chcą a nie tym co im TV czy gazeta powie Nie długo dojdzie do tego że nie będzie wyboru wśród "męskich" silników tylko jakieś 1.0 Eco not for emocion itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 3 godziny temu, ponton500 napisał: No nie wiem, widze tu roznego rodzaju aluzje, ale i tak nie przekonaly mnie. Dyskusja przypomina te w wątkach o mocy Każdy wybierze to, co mu bardziej odpowiada (o ile w ogóle taki wybór ma) i nie ma sensu na siłę przekonywać, że to decyzja dobra lub zła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 3 godziny temu, chojny napisał: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 45 minut temu, Zyzol napisał: Dyskusja przypomina te w wątkach o mocy Każdy wybierze to, co mu bardziej odpowiada (o ile w ogóle taki wybór ma) i nie ma sensu na siłę przekonywać, że to decyzja dobra lub zła ??? .... właśnie do tego służy dyskusja...wymiana poglądów....ścierania się na argumenty....to sens forum. 4 godziny temu, ponton500 napisał: M2 Competition w manualu jak cos o zwykłym WRXie też kiedyś tak mówiono...... WRX STI 2020 ma w opcji posiadać automatyczną przekładnię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 3 godziny temu, Xawery1939 napisał: WRX STI 2020 ma w opcji posiadać automatyczną przekładnię A skad info ze taki samochod wogole powstanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Pewnie chodzi o subaru viziv performance sti ale nawet jak powstanie to co to za automat miałby być? bo jak cvt to no comment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 (edytowane) A co macie do CVT ? Do skuterów doskonała To tak w temacie skrzyń AT ktore totalnie potrafi zepsuć fun z jazdy. Edytowane 14 Sierpnia 2019 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Do codziennej jazdy subarowskie cvt jest ok ale w aucie(STI) które ma służyć nie tylko do jazdy z punktu a do b to już byłaby kaszana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Ja niestety kompletnie nie klikam z tym rozwiązaniem , w żadnym samochodzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 4 minuty temu, turdziGT napisał: Ja niestety kompletnie nie klikam z tym rozwiązaniem , w żadnym samochodzie. DLA jasności , STI tylko w 6MT , lub super skrzynia typu DSG/PDK . Skrzynia MT6 jest , gorzej z AUT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 10 godzin temu, Xawery1939 napisał: właśnie do tego służy dyskusja...wymiana poglądów To jeszcze zależy jak wymienia się poglądy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Gdyby mnie było stać to strzeliłbym sobie jakąś sekwencje z łopatkami do sti Tylko żeby to działało tak jak trzeba... boje się , ze niezależnie od „zainwestowanej” kwoty byłby problem z tym urządzeniem i z jego serwisem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Stage2 + KW V3. Reszta seria, łącznie z masą. Opona z homologacją drogową. Tyle, że za kółkiem kosmita - Paweł Widawski aka Buni. Focus RS mk3 Tor Poznań 1.46.81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Co do pierwotnego pytania to ja bym brał e92 m3 MT. Takich samochodów już nie będzie, a przy okazji to chyba najfajniejsza generacja m3. A ogólnie to najbardziej bym polecał 1M Coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viggen Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 W dniu 10.08.2019 o 23:26, mrusz napisał: Pewnie powinienem pytać w innym wątku ale przy okazji porównania z poprzedniego postu zapytam tu: jeździł ktoś i m2/m2 comp i m3 e90/e92? Najlepiej z manualną skrzynią biegów... Powoli zastanawiam się nad zakupem. Suche dane znam. Przejechałem się m2, niestety z automatem. Auto jako "kolejne w rodzinie", bardziej do okazjonalnych wyjazdów i samej przyjemności z jazdy niż do codziennego poruszania w mieście, bez wyjazdów na tor/pojeżdżawki A jak Twoje ogólne wrazenia z m2 w at? Też się przymierzam, ale niestety żadna z łódzkich wypożyczalni nie ma auta w ofercie żeby pojeździć trochę przez zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 W temacie w sumie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się