Jump to content
BartZ

Hot Hatch Hysteria

Recommended Posts

2 minuty temu, Izotom napisał:

Naprawdę podoba się Wam to auto, zwłaszcza w środku, zwłaszcza tam, gdzie spędzamy najwięcej czasu?

 

No niestety Mercedes w środku jest beznadziejny, tak stylistycznie jak i jakościowo. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda mega tandetnie to wnętrze. A nawiewy przywodzą na myśl bombki choinkowe z lat 80-tych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba jestem już starym dziadem. Szkoda, że nie można brać ze sobą tego wyświetlacza, mógłby służyć jako laptop B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, Izotom napisał:

Chyba jestem już starym dziadem. Szkoda, że nie można brać ze sobą tego wyświetlacza, mógłby służyć jako laptop B)

 

W naszym wieku jeszcze by nam wypadł z rąk i nigdzie byśmy nie pojechali. 

  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, chojny napisał:

 

No niestety Mercedes w środku jest beznadziejny, tak stylistycznie jak i jakościowo. 

 

 

Dla mnie nowa A klasa w srodku wyglada bardzo dobrze, a tez juz najmlodszy nie jestem :P 

Edited by viggen

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, viggen napisał:

Dla mnie nowa A klasa w srodku wyglada bardzo dobrze, a tez juz najmlodszy nie jestem :P 

 

Może masz źle dobrane okulary?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 minut temu, chojny napisał:

 

Może masz źle dobrane okulary?

 

Jeszcze nie potrzebuje :P

Wiadomo , gusta sa rozne, ale raczej pozytywny feedback w sieci zbiera to wnetrze 

Edited by viggen

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, viggen napisał:

Jeszcze nie potrzebuje :P

 

 

No sam widzisz że nie widzisz. 

 

Żart oczywiście, kwestia gustu i tyle, dla mnie bardzo tandetnie i plastikowo. 

 

Słabe wnętrza nie pasują do bardzo udanych stylizacji nadwozia, bo tu Merc robi obecnie genialna robotę. BMW się stara i rożnie to wychodzi a w Audi nuda straszna. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Izotom napisał:

Naprawdę podoba się Wam to auto, zwłaszcza w środku, zwłaszcza tam, gdzie spędzamy najwięcej czasu?

To nie moja estetyka:

Pisałem już, że festyn, ale myślę, że z czasem bym się przyzwyczaił. Sąsiad kupił niedawno CLA i jest zachwycony. Także wnętrzem.

To, co mi się rzuciło w oczy - ta wersja nadwoziowa ma niewiele wspólnego z kompaktem, jest wielkości segmentu D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Zyzol napisał:

To, co mi się rzuciło w oczy - ta wersja nadwoziowa ma niewiele wspólnego z kompaktem, jest wielkości segmentu D.

 

W różnicy pomiędzy tym, że wygląda jak D a w rzeczywistości jest małym kompaktem jest własnie dysonans, o którym pisałem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
5 godzin temu, chojny napisał:

 

No sam widzisz że nie widzisz. 

 

Żart oczywiście, kwestia gustu i tyle, dla mnie bardzo tandetnie i plastikowo. 

 

Słabe wnętrza nie pasują do bardzo udanych stylizacji nadwozia, bo tu Merc robi obecnie genialna robotę. BMW się stara i rożnie to wychodzi a w Audi nuda straszna. 

Ciężko Cię zadowolić. Moze trzeba mieć trochę mniejsze oczekiwania ?

 

Wiesz jaka jest zaletą nudnych wnętrz w BMW i Audi ? Ano taka że wpadasz do auta które ma 5 czy 10 lat i wygląda OK , gdzie takie powymyslane dziś jest modne a jutro już nie i myślę że na tym najbardziej Mercedes się przejedzie.

Edited by turdziGT

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, turdziGT napisał:

Ciężko Cię zadowolić. Moze trzeba mieć trochę mniejsze oczekiwania ?

 

Wiesz jaka jest zaletą nudnych wnętrz w BMW i Audi ? Ano taka że wpadasz do auta które ma 5 czy 10 lat i wygląda OK , gdzie takie powymyslane dziś jest modne a jutro już nie i myślę że na tym najbardziej Mercedes się przejedzie.

Ale jak sie ma na tym przejechać? Dla nich sie liczy tu i teraz, co Mercedesa obchodzi to że za 10lat ich wnętrza się może nie będą podobać? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.07.2019 o 11:43, radekk napisał:

Obecne (...) C118 4809 mm.

 

 

WOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

[Do usunięcia]

Edited by QbaqBA
Dubel

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, viggen napisał:

co Mercedesa obchodzi to że za 10lat ich wnętrza się może nie będą podobać? 

To samo do obchodzi Alfę (z innych powodów): to, ze nie trzymają wartości. Jeśli będzie niska cena używanych to nowe będą mniej kupowane

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

To samo do obchodzi Alfę (z innych powodów): to, ze nie trzymają wartości. Jeśli będzie niska cena używanych to nowe będą mniej kupowane

 

Alfa jak alfa ale takiej utraty wartości używanych  jak Subaru na SBD to chyba nie odnotowała zadna marka,  a co do tego wnętrza moim zdaniem to wcale nie jest powiedziane że za 10 lat nikt tego nie będzie chciał kupować... rownie dobrze może być tak ze mniej popularne będą klasyczne wzorce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, viggen napisał:

Ale jak sie ma na tym przejechać? Dla nich sie liczy tu i teraz, co Mercedesa obchodzi to że za 10lat ich wnętrza się może nie będą podobać? 

W taki sposob ze design robi się szybko stary. To trochę tak jak Ford czy PSA. Zwariowane linie modne dwa lata a potem na śmietnik i zmiana koncepcji o 180 stopni.BMW i Audi są pod tym względem bardzie konserwatywne. Nudne może i tak dzięki temu wyglądają nadal OK to też jeden z czynników dlaczego trzymają ceny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault chce mocno coś udowodnić Hondzie. 

 

Following its triumph at the Nurburgring in May, the new Renault Megane Trophy-R has now set the front-drive production lap record at Spa-Francorchamps, too. Its time of 2mins 48secs is good enough to take a five-second bite out of the previous record holder, the FK8 Honda Civic Type R.

 

https://www.pistonheads.com/news/ph-eurocars/megane-trophy-r-clinches-spa-fwd-record/40651

 

Screenshot_20190725-214616_Facebook.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te czasy to Honda i Renault mogą sobie wsadzić wiadomo gdzie. Czekam na jakieś bezpośrednią konfrontacje czy Renault się poprawiło z wersją Trophy.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, matros1 napisał:

Renault chce mocno coś udowodnić Hondzie. 

znaczy, kwestia którego bardziej zmodyfikują w porównaniu do seryjnej wersji

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeden z najlepszych silników na rynku więc była by szkoda. Jezdzilem parę tygodni temu RS3 po torze i za każdym razem jak do niego wsiadam to robię WOW co za silnik i dźwięk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szkoda tylko, że w PL akcyza winduje jego cenę o ponad 30 tys... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy RS3 jest już dostępne po tych poprawkach aby normy spełniał? i czy mocowo się coś zmieniło czy zostało jak było ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...