Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, turdziGT napisał:

To jeden z najlepszych silników na rynku więc była by szkoda. Jezdzilem parę tygodni temu RS3 po torze i za każdym razem jak do niego wsiadam to robię WOW co za silnik i dźwięk.

 

Nawet porównując do 2.9 w RS4??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Kukson napisał:

A czy RS3 jest już dostępne po tych poprawkach aby normy spełniał? i czy mocowo się coś zmieniło czy zostało jak było ?

Na razie jest dostępny i spełnia aktualna normę 6D, czy ile teraz tam jest. Moc ma te sama, ale pewnie niedługo znowu wycofaja go z produkcji...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Kukson napisał:

A czy RS3 jest już dostępne po tych poprawkach aby normy spełniał? i czy mocowo się coś zmieniło czy zostało jak było ?

na pewno mocno ucierpialo brzmienie niestety , gdzies jest wideo od Paula z SOL . 

Nawet znalazlem: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, viggen napisał:

na pewno mocno ucierpialo brzmienie niestety , gdzies jest wideo od Paula z SOL . 

Nawet znalazlem: 

 

To prawda, kumpel właśnie 2 tyg. temu odebrał nowe RS3 i jest b. cichutko niestety, pomimo wydechu RS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turdziGT napisał:

To jeden z najlepszych silników na rynku więc była by szkoda. Jezdzilem parę tygodni temu RS3 po torze i za każdym razem jak do niego wsiadam to robię WOW co za silnik i dźwięk.

Jak jest z tym rs3 na torze? Faktycznie ciagle tak przodem leci w zakretach ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu leciałem za RS3 i praktycznie nie było jej słychać i się dziwiłem o co chodzi. Wcześniejsze dźwięk miały fenomenalny.

 

Godzinę temu, tomekmix napisał:

Nawet porównując do 2.9 w RS4??

ten silnik to chyba nowa konstrukcja więc nie wiadomo jak będzie się sprawował, 2.5 robią po 600 700 KM i to niby się spisuje. Też pod kątem dźwięku ten silnik zachęca do zabawy, 2.9 jest jednak bardziej stonowany, choć tu Turdzi niech się najlepiej wypowie użytkując ten silnik na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, tomekmix napisał:

 

Nawet porównując do 2.9 w RS4??

No tak bo raz że między RS3 a RS4 nic nie ma jeżeli chodzi o osiągi, idą tak samo a dwa to dźwięk R5 - jest po prostu niesamowity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, viggen napisał:

Jak jest z tym rs3 na torze? Faktycznie ciagle tak przodem leci w zakretach ? 

Nie jest bardzo neutralne i fajnie reaguje na zdjęcie nogi z gazu w zakręcie można je fajnie wrzucać. Jedyne co słabo wypadło to hamulce ( stalowe) bo je kompletnie ugotowałam ale skatowalem to auto strasznie pewnie dlatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, radekk napisał:

Kilka dni temu leciałem za RS3 i praktycznie nie było jej słychać i się dziwiłem o co chodzi. Wcześniejsze dźwięk miały fenomenalny.

 

ten silnik to chyba nowa konstrukcja więc nie wiadomo jak będzie się sprawował, 2.5 robią po 600 700 KM i to niby się spisuje. Też pod kątem dźwięku ten silnik zachęca do zabawy, 2.9 jest jednak bardziej stonowany, choć tu Turdzi niech się najlepiej wypowie użytkując ten silnik na co dzień.

500 z 2,5 to jest dosłownie niczym program i dolot trzeba chyba tylko wymienić a 600 to na hybrydowym turbo ale reszta gestów bo za IC też seryjna.

Do RS4 ciężko porównać bo 4ka jes po prostu bardziej wyrafinowana i kierowana do innego klienta.RS3 to rasowe HH i prawdziwy bandzior aczkwiek sedan z jednym dzieckiem obleci spokojne jako auto rodzinne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś mi się kojarzy że samym programem 2.9 robią koło 530 KM. Zobaczymy jak z trwałością, 2.5 już trochę jest więc wiadomo że znosi ładnie modyfikacje nawet te bardziej ekstremalne.

 

27 minut temu, turdziGT napisał:

Do RS4 ciężko porównać bo 4ka jes po prostu bardziej wyrafinowana i kierowana do innego klienta

dokładnie, dla kogoś dla kogo motoryzacja to trochę więcej niż kupa blachy i narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B, 2,5 w większości wypadków będzie się wydawał ciekawszy, jednak do RS4 jak dla mnie bardziej pasuje 2.9 które jest jednak bardziej komfortową limuzyną do robienia też większych tras

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://autogaleria.pl/nowosci/producenci-i-rynek/zapomnij-o-halasujacym-amg-czy-bmw-m-unia-wymusila-ciche-wydechy-i-nas-to-wkurza/

 

Smutne czasy nadchodza - kochajmy swoje ryczace rydwany dopoki mozemy z nich korzystac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyprzedzało mnie nowe CLA, demówka z salonu, szli grubo na trasie. 

 

Jest dobrze, bardzo ładne auto z tyłu. W lusterku byłem pewny że dochodzi mnie A-klasa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.07.2019 o 17:21, turdziGT napisał:

2.9 TFSI w RS4 też ma potencjał tam też niewiele rzeźby i 600 pęka 

 

 

 

 


przy 310km/h przy zmianie pasa patrzy w lusterko wsteczne czy ktoś go nie wyprzedza... :P   dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...