Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz te opinie są zawsze subiektywne. Fiesta jest mniejsza i lżejsza. Mnie ten Hyundai ciekawi. Będzie 4x4? 

Ktos to już pisał... smutek i żałość, ze nie możemy nawet jednego modelu Subaru wspomnieć... najszybsze ich auto to 10 do setki i emocje z jazdy jak na rybach...

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundai bardzo fajne auto ale Honda jednak daje jeszcze więcej banana na twarzy. Jedyne co w niej brakuje to w trybie R dźwięku wydechu jak w i30N gdy się ustawi w sportowy tryb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ponton500 napisał:

...i kol w normalnym rozmiarze. "Kupie felge do CTR albo od razu dwie'. ;)

 

zawsze mozna pojsc cal czy nawet dwa "w dol" - tylko trzeba uwazac, aby nie poposuc niczego

 

https://www.roadandtrack.com/car-culture/buying-maintenance/a25683452/smaller-lighter-wheels-hurt-handling/

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaz tez nie widze w tym problemu nie po to kupuje samochod z salonu, zeby wydawac 10kola papieru na set nowych felg i opon.

 

EDIT: 

 
EDIT2:
 

 

Edytowane przez ponton500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ponton500 napisał:

...i kol w normalnym rozmiarze. "Kupie felge do CTR albo od razu dwie'. ;)

Komfort w CTR na felgach 20 jest lepszy niż w Audi S3 na 18. Zawieszenie jest naprawdę dopracowane, w trybie comfort jest wrażenie jazdy zwykłym dupowozem.

Po 14 tys. jazdy w naszym kraju, głównie w Warszawie, nie mam problemu z felgami. Jeśli już to trzeba uważać przy parkowaniu, żeby nie przytrzeć z boku bo seryjna opona bardzo nie chroni z boku, a samochód ma rozstaw osi większy niż się wydaje.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BartZ napisał:

Nie no, ten jamnik na desce jest fatalny :facepalm:

Ale brzydotą nie pobił fatalnej kierownicy, która wygląda jak panel kuchenki mikrofalowej albo chiński boombox z lat 90-tych.

Co im przyszło do głowy, żeby tak popsuć środek mega fajnego auta? A może się mylę i takie są teraz "tryndy" stylistyczne wśród młodzieży?

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault podało specyfikację Trophy R. Tak jak mi się wydawało, wywalili tylną skrętną oś. Dieta dała wynik 1,306kg 

 

https://www.pistonheads.com/news/ph-eurocars/megane-rs-trophy-r-full-specs-confirmed/40543

Screenshot_20190705-165522_Facebook.jpg

Screenshot_20190705-165752_Facebook.jpg

Screenshot_20190705-171114_Facebook.jpg

Edytowane przez matros1
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...