Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, yak napisał:

Tyle, że te Meganki mocy niestety nie trzymają.

Co prawda nie wiem jak Trophy, ale "zwykłe" RSy mają te 265-270 zamiast 280.

Wiem, nic wielkiego ale jednak :)

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rydzada napisał:

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

 

chyba chodziło o wersję carbon, która miał mieć 370 km, a wypluła ok 340

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, rydzada napisał:

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

Ciekawy temat, niestety nie znam odpowiedzi i nawet nie chcę się podjąć próby odpowiedzi :)

Jeszcze ciekawsze jest to, że dotyczyło to akurat VAGów, które są znane ze sporych bonusów względem serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, rydzada napisał:

A co w sytuacji, gdy kupujesz nowe auto z salonu, które w papierach ma załóżmy 350 KM, a na rolkach wychodzi 310-320 ?? Czy może to być podstawą do reklamacji, wręcz zwrotu auta ? Testowali, m.in. hamowali jakiś czas temu właśnie Cuprę, ale nie pamiętam jaką odmianę i miała mega obniżoną rzeczywistą moc względem katalogowej.

To jest bardzo ciekawa kwestia. Swego czasu kupując Vaga można było mieć pewność, że na hamowni wypluje deklarowaną, a czasami lekko wyższą wartość (te 2-5KM więcej). Jak jest teraz to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Elvisiak napisał:

To jest bardzo ciekawa kwestia. Swego czasu kupując Vaga można było mieć pewność, że na hamowni wypluje deklarowaną, a czasami lekko wyższą wartość (te 2-5KM więcej). Jak jest teraz to nie wiem 

 

teraz też tak jest, praktycznie zawsze jest bonus, tę wersję cupry to ogarniał Pachura z Poznania razem z ABT (box).

I zamiast 370 km wychodziło 340, a w serii zamiast 300 np. 315;)

nie wspomnę, że carbon poza boxem, hamulcami, gwarancją producenta i dodatkami carbonowymi kosztowała chyba ok 40 tys więcej...

no ale za limitowane wersje trzeba płacić:lol:

 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, yak napisał:

Ciekawy temat, niestety nie znam odpowiedzi i nawet nie chcę się podjąć próby odpowiedzi :)

Jeszcze ciekawsze jest to, że dotyczyło to akurat VAGów, które są znane ze sporych bonusów względem serii.

Może się ten czas skończył ;) sporo silników tez już wykastrowali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercedes-AMG.

 

Inżynierowie zakończyli prace nad najmocniejszym produkowanym seryjnie czterocylindrowym silnikiem na świecie. 421 KM i 500Nm z dwóch litrów pojemności! Dotychczasowy rekordzista miał o 41 KM mniejszą moc i o 25 Nm niższy moment obrotowy.

 

Pamieta ktoś rozwiniecie skrótu FQ400??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2019 o 15:37, viggen napisał:

 wiadomo, że za wielką woda cuda się na hamowniach dzieją, ale to by potwierdzało słowa dziennikarzy twierdzących, ze auto wydaje się dużo szybsze niż katalogowe 330km 

 

 

A teraz tak. Wszyscy plskali że supra słaba to teraz macie odpowiedź dlaczego

 

 

No ....i wszystkie GTRy i inne NSXy pozamiatane. Dziekuje.

 

Edytowane przez turdziGT
  • Zmieszany 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, turdziGT napisał:

No ....i wszystkie GTRy i inne NSXy pozamiatane. Dziekuje.

 

Aktualnie jest dość skomplikowana sytuacja w wyścigach długodystansowych. Od dłuższego czasu jest zapowiadana nowa klasa mająca zastąpić LMP1, bazująca na tzw Hypercars. Tyle ze ztcw wciąż nie ma ustalonych konkretów wiec producenci kombinują (Aston Valkyrie, Mclaren Senna GTR, Ferrari...) i zapewne to w związku z tym Toyota tez właśnie to wyknula. Oby się szybko wyklarowało...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Than_Junior napisał:

 

Aktualnie jest dość skomplikowana sytuacja w wyścigach długodystansowych. Od dłuższego czasu jest zapowiadana nowa klasa mająca zastąpić LMP1, bazująca na tzw Hypercars. Tyle ze ztcw wciąż nie ma ustalonych konkretów wiec producenci kombinują (Aston Valkyrie, Mclaren Senna GTR, Ferrari...) i zapewne to w związku z tym Toyota tez właśnie to wyknula. Oby się szybko wyklarowało...

https://www.evo.co.uk/news/21388/fia-confirms-details-of-new-wec-hypercar-class

Pewne detale są już znane i wygląda to ciekawie, ale jak zwykle okaże się w praktyce

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2019 o 15:44, burton napisał:

 

nie widać.... a wiesz może czyj automat tam wkładają.? ZF?

i dość drogi, aż 10 tys dopłaty...

Rozmawiałem dziś z dealerem na temat focusa st.

1. Pierwsze auta do polskich salonow zajadą o okolicach konca sierpnia.

2. Nie ma na razie opcji automatu.

3. Cos sie opóźnia.

4. Podobno to ma byc 7-mio biegowy hydrokinetyk forda czyli aktualna popularna w focusach 8-mka ale z wycietym jednym przełożeniem:blink:.

5. W sumie to nic za bardzo nie wiadomo.

 

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Upala" ktoś na codzień GolfaR kombi?

Interesuje mnie życie z takim autem jako głównym w rodzinie w dłuższej perspektywie omiotającej wszystkie potrzeby transportowe rodziny. Jakieś słabe techniczne punkty tej platformy, typowe uciążliwości?

 

Golf 7,5 schodzi ze sceny co skutkuje interesującymi cenami za nowe auto 310KM kombi 4x4. Obiektywnie to sporo za Golfinę ale znaleźć coś w porównywalnej konfiguracji i cenie oprócz Cupry jest praktycznie niemożliwe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...