Skocz do zawartości

rydzada

Użytkownik
  • Zawartość

    479
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rydzada

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kaszuby - Przywidz
  • Auto
    Forek 2,5XT '06 A/T
  1. Chłodnica skapitulowała

    U mnie poddała się też w tym miejscu. Co do zamienników,to może i dobrych nie ma do SG 2.5XT AT, dlatego kupiłem najtańszą jaka była. Ok. 200 zł. Działa juz jakieś 6-8 tkm bez zarzutu.
  2. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Czy RC5+ występują w rozmiarze pasującym do seryjnego zacisku Forka SG XT?
  3. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    Carfit, jeżeli prawdą jest to co Koledzy piszą, rezerwuję te blaszki. Na dniach pojedzie od Ciebie inny drobiazg, więc przy okazji bym wziął te blaszki. Moje DS2500 też jęczą,a chce je zmienić jak się skończą nab wspomniane RC
  4. Pompa wspomagania. Kończy się?

    Ten oring muszę jeszcze zmienić. Weżyk chyba zostawię stary bo jednak ponad dwie stówki kosztuje. Wciąż brak czasu na dłubanie
  5. Test uszczelki pod głowicą.

    Płyn schodził. Temp. głupiała. Test u mnie też był na zbiorniczku wyrównawczym. Pozytywny. Do tego lekko pęknięte obie głowice-do wymiany. Miesiąc-dwa po remoncie znów zaczął ubywać płyn. Powoli ale skutecznie. Lekko się podłamałem, bo żadnych wycieków nie było widać, więc zaplanowałem zrobienie testu na CO2, ale nie zdążyłem, bo okazało się, że to pęknięta była chłodnica, ale na tyle małą dziurą puszczało, że co wyleciało zaraz parowało bez wycieków na glebę. Jak już dziura się powiększyła nie było wątpliwości i kamień mi spadł z serca. Lepsza wym. chłodnicy za parę stówek niż UPG za parę tysiaków Poszukaj nieszczelności np wodą z mydłem na górze chłodnicy, wszystkich łączeniach węży itd.
  6. Pompa wspomagania. Kończy się?

    Jak tylko znajdę chwilę czasu naciągnę nieco i o efektach poinformuję. Pesek mój ma niecały rok.
  7. Cena za rozrząd w sg - wata w kolanach i ciemno w oczach...

    Pewnie, że można, ale ja znam z autopsji akurat ten 15 km od Gdańska, zwłaszcza, że ze wsi jestem i łatwiej mi tam jechać, niż pchać się do Gda.
  8. LPG w Subaru

    Super. Dzięki za odpowiedzi, no i zdjęcia oczywiście. Pozdrawiam.
  9. LPG w Subaru

    Jeżeli przejechał 150 kkm to i tak bardzo ładnie. Mój BRC przejechał 80 i podczas regeneracji środek się rozlazil (membrana) a zlalem parę setek oleistego szlamu. Regeneracja zakończona sukcesem (zestaw naprawczy za całe 8 dych), pojechałem do gaziarza żeby zestroil zpowrotem ciśnienie. Dzbanek pusty stwierdził że źle zregenerowany bo ma za niskie ciśnienie. Kupiłem nówkę za 4 stówki, wymieniłem i pojechalem na strojenie. Ta sama diagnoza- niskie ciśnienie, może czujnik, może coś w elektronice ... odstawić auto na 2-3 dni i zobaczą. Już mnie nie zobaczyli, pojechałem do innego- i regenerowany trzyma wzorowo i nowy, tamten dzbanek używał programu do innego modelu centralki. Ręce opadli i został reduktor do wymiany. Tylko nie jestem pewien jak się mój dokładnie nazywa (napewno 2000 w nazwie) także że z cena to poniesło. Ale regeneruj i jedź na strojenie tylko nie do jakiegoś paprocha. W takim razie będzie regeneracja. A warsztat po prostu chciał zarobić w prosty sposób.
  10. Cena za rozrząd w sg - wata w kolanach i ciemno w oczach...

    Jest taki ale .....15km od Gdańska. U Ciebie na pewno też coś się znajdzie
  11. LPG w Subaru

    Teraz z kolei ja popytam. Mianowicie przy wczorajszym okresowym przeglądzie instalacji zwróciłem uwagę, że na lpg jest niewielki spadek mocy względem benzyny przy pedale w podłodze i maksymalnym obciążeniu silnika. Panowie pojeździli, poczytali parametry i stwierdzili, że powoli kończy się reduktor, bo wtryski otwierają się "na maksymalne czasy", ale ciśnienie gazowego lpg nie jest zbyt wysokie przy pełnym jego poborze. W każdym razie nie jest takie jakie powinno być. Stąd opinia serwisu, że warto wymienić reduktor, jak się chce butować, a butować wiadomo, że czasami się zechce choćby po to, żeby odejść na dwupasmówce Octavii albo paseratti TDI, co nie zawsze jest takie oczywiste, pomimo posiadania teoretycznie 230 KM Smutne, ale prawdziwe. Mój reduktor to BRC Genius MAX z 2009 r., który przejechał 150.000 km. Serwis, jak to serwis, chciał mi wcisnąć nowy "MAX" za 1450 zł z robocizną (!!!), odradzając przy okazji regenerację mojego, bo niby to nie skutkuje, a jak skutkuje, to na rok, że w aluminium reduktora są wżery, itp. itd. Trochę nie chce mi się wierzyć serwisowi, który oczywiście chce zarobić, więc pytam: czy warto iść tą drogą (regeneracja), czy przygotować się jednak na duży wydatek? Zestaw naprawczy widzę, że kosztuje w granicach 150zł. Plus robota = ok. 250 zł. Wolę to powtarzać choćby co roku, niż kupować nowy za 1450zł. Proszę o poradę.
  12. Pompa wspomagania. Kończy się?

    Dzięki za podpowiedzi. Pasek wymieniony był profilaktycznie pół roku temu. Podciągnę go trochę. Płyn fakt - warto przepłukać układ świeżym, bo ten ma już pewnie 11 lat, czyli tyle, co auto. Uszczelka widzę, że chyba domaga się wymiany - sączy się olej (!!) Jeśli to na zdjęciu to jest to, o czym piszecie ?
  13. Nie wiem, czy to już, ale być może kończy się pompa. Zwłaszcza (chyba jedynie) na zimno po odpaleniu auta i próbie ruszenia kierownicą, pasek piszczy, a kiera kręci się z oporem i wyraźnymi przeskokami w układzie kierowniczym. Jak zdiagnozować, że to pompa, a nie np. przekładnia? Jeśli pompa, to szukać używki, czy da się regenerować, czy jednak sztuka nówka? Jakim kosztem da się to ogarnąć?
  14. Cena za rozrząd w sg - wata w kolanach i ciemno w oczach...

    Dokładnie. Szlif jest dużo tańszy i pewnie tak samo skuteczny jak dopasowywanie nowych szklanek. I często dużo szybszy w zrobieniu. Warunek konieczny to dobry polecany fachowy warsztat obróbki głowic, który zna się na rzeczy.
  15. Cena za rozrząd w sg - wata w kolanach i ciemno w oczach...

    Jeżeli DOHC, do tego zagazowany, to wymaga jednak trochę pracy przy rozrządzie,regulacji zaworów no i rozłożeniu - montażu części instalacji lpg, ale 5 patoli to jednak za dużo. Zrobisz to taniej.
×