Jump to content

rydzada

Użytkownik
  • Content Count

    1361
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rydzada last won the day on July 28 2018

rydzada had the most liked content!

Community Reputation

190 Wspaniały

About rydzada

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kaszuby - Przywidz
  • Auto
    Fiesta Active 1,0 140KM,
    Żonowóz Kaszkaj 2,0dCi
    Były: OBK H6, GT, SG 2,5XT

    Plany na kiedyś: WRX

Recent Profile Visitors

1427 profile views
  1. Dlatego tym bardziej warto rozważyć kupno bloku. Ja w swoim XT zrobiłem uszczelki, głowice, śruby ARPy, cuda na kiju, a po kolejnych około 30 tkm i tak umarł blok.
  2. No nie wiem, czy nie warto jednak kupić short bloku, fabryczne nowego. Do przemyślenia. Do przeliczenia. Nie wiem ile teraz kosztuje. Ja płaciłem 10,5.
  3. Panewki, pierścienie itd to już mocno kasa idzie w górę, bo trzeba rozpoławiać silnik, czas i koszty. Bardzo ważne przy robieniu uszczelek to rzetelna ocena stanu bloku. Gładzie cylindrów i czy czasem blok nie jest krzywy, czy nie opuszczone tuleje, bo wtedy żadne uszczelki ani ARPy nie pomogą. Jak blok będzie OK to przy okazji robienia uszczelek warto wymienić smok, komplet uszczelnień samej głowicy, sprzęgło (jeśli jest), pompę wody, (oleju), rozrząd, termostat, korki ciśnieniowe płynu chłodniczego, oczywiście luzy zaworowe. No i trzymam kciuki, żeby głowice nie były pęknięte.
  4. Minimum to uszczelki pod głowicami. Na dobrych częściach plus dopieszczenie samych głowic to na luzie 5-6000 pójdzie. Jednak na zużycie oleju to nijak nie pomoże. W zależności od stanu wnętrza silnika są różne opcje, włącznie z nowym blokiem za dodatkowe około 10 tysi, a minimum 3.000 na pierścienie, panewki... Lekko nie jest. Dodaj do tego, znów w zależności od stanu, sprzęgło lub remont skrzyni AT, turbinę, parę innych drobiazgów i suma rośnie do 25.000. Wielu z nas przez to przechodziło. Nie ocenisz skali naprawy inaczej, jak po gruntownej kontroli przez dobrego i UCZCIWEGO mechanika. Druga
  5. Daj znać na priv, który to mechanik, firma, to może skomentuję. Nie wpakuj się na minę m.in. finansową, jak ja kiedyś z moim Forkiem XT.
  6. Orunia, przed chwilą. Pozdrawiam
  7. Pozdrawiam Kierownika czarnego lub granatowego Forka SG z trumną na dachu i zrobionym wydechem. Przywidz, droga w kierunku Egiertowa, dziś godz. 17:30. Miłych wakacji, czy tam weekendu życzę
  8. Pozdrawiam Kierownika ciemno niebieskiego XV ze świnką na lusterku. Sobota godz. 9:30, rondo w Kowalach koło Gdańska.
  9. Pozdrawiam Kierownika Forka SF ze świnką na lusterku. Piątek około godziny 11, parking przy Media Markt w Złotej Karczmie (Gdańsk).
  10. Pozdrawiam Kierownika oświniaczonego srebrnego/szarego Forka SG XT nr rej. GDA.... Przywidz, piątek godzina 12. Fajny wydech
  11. Pozdrawiam Kierownika srebrnego bloba (lub buga - nie pamiętam) ze świnką na lusterku. Sobota godz. 11:50, droga powiatowa pomiędzy Egiertowem, a Przywidzem.
  12. NIE POZDRAWIAM skończonego debila, który przed chwilą, około godz. 13.45 przeleciał niebieską WRX / WRX STI przez Przywidz w kierunku Kartuz z prędkością 120-140 km/h. Do odstrzału. Teren zabudowamy. Tutaj ludzie, w tym dzieci, chodzą wzdłuż ulicy.
  13. Pozdrawiam Kierownika czarnego Forka chyba SF oklejonego nie tylko świnkami na lusterkach. Dziś, rondo w Kolbudach o 15:20.
  14. Pozdrawiam Kierownika ciemnego Outbacka ze świnką na lusterku. Dziś, Bąkowo w kierunku Obwodnicy około godz. 16-tej.
  15. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wymienić zbiornik już teraz. Kwestia kasy i paru godzin czasu na warsztat. Ja tak zrobiłem, zwiększając zbiornik parę dni przed wyjazdem na wakacje, w 2017 chyba. Opłaciło się, bo zasięg wzrósł z marmych 250 do ok. 380km Co do wielozaworu - może być stary, ale jak zwiększasz wysokość zbiornika z np. 215 do 240mm, trzeba wymienić rurkę ssącą. Lepiej od razu kupić nowy zawór. Po co rzeźbić.
×
×
  • Create New...