Skocz do zawartości

rydzada

Użytkownik
  • Postów

    1366
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana rydzada w dniu 28 Lipca 2018

Użytkownicy przyznają rydzada punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kaszuby - Przywidz
  • Auto
    Fiesta Active 1,0 140KM,
    Żonowóz Kaszkaj 2,0dCi
    Były: OBK H6, GT, SG 2,5XT

    Plany na kiedyś: WRX

Ostatnie wizyty

2293 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rydzada

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

194

Reputacja

  1. Cześć! Macie może jakąś fajną miejscówkę jak w temacie, dla ekipy 2+1, na kilka nocy? Sprawdzony pensjonat albo mini-hotelik ze śniadaniami. Grainau to wioska leżąca w Alpach, bezpośrednio przy najwyższym szczycie Niemiec - Zugspitze. Termin - czerwiec/lipiec, więc nie narty, a spacerki. Pozdrawiam
  2. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Kierownika niebieskiego oświniaczonego Lanosa WRX (chyba) GD…. Dziś, ul. Benzynowa w Gdańsku, godz 14
  3. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrówki z Forum dla Kierownika czarnego Forka
  4. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Kierownika niebieskiej Imprezy WRX lub STI, chyba Blob, ale nie mam pewności. Świnka na lusterku była. Dziś, ulica Benzynowa w Gdańsku około godziny 14:15
  5. Już ze trzy lata nie mam Forka
  6. Dlatego tym bardziej warto rozważyć kupno bloku. Ja w swoim XT zrobiłem uszczelki, głowice, śruby ARPy, cuda na kiju, a po kolejnych około 30 tkm i tak umarł blok.
  7. No nie wiem, czy nie warto jednak kupić short bloku, fabryczne nowego. Do przemyślenia. Do przeliczenia. Nie wiem ile teraz kosztuje. Ja płaciłem 10,5.
  8. Panewki, pierścienie itd to już mocno kasa idzie w górę, bo trzeba rozpoławiać silnik, czas i koszty. Bardzo ważne przy robieniu uszczelek to rzetelna ocena stanu bloku. Gładzie cylindrów i czy czasem blok nie jest krzywy, czy nie opuszczone tuleje, bo wtedy żadne uszczelki ani ARPy nie pomogą. Jak blok będzie OK to przy okazji robienia uszczelek warto wymienić smok, komplet uszczelnień samej głowicy, sprzęgło (jeśli jest), pompę wody, (oleju), rozrząd, termostat, korki ciśnieniowe płynu chłodniczego, oczywiście luzy zaworowe. No i trzymam kciuki, żeby głowice nie były pęknięte.
  9. Minimum to uszczelki pod głowicami. Na dobrych częściach plus dopieszczenie samych głowic to na luzie 5-6000 pójdzie. Jednak na zużycie oleju to nijak nie pomoże. W zależności od stanu wnętrza silnika są różne opcje, włącznie z nowym blokiem za dodatkowe około 10 tysi, a minimum 3.000 na pierścienie, panewki... Lekko nie jest. Dodaj do tego, znów w zależności od stanu, sprzęgło lub remont skrzyni AT, turbinę, parę innych drobiazgów i suma rośnie do 25.000. Wielu z nas przez to przechodziło. Nie ocenisz skali naprawy inaczej, jak po gruntownej kontroli przez dobrego i UCZCIWEGO mechanika. Druga sprawa to czy chcesz naprawić na szybko i sprzedać (3-4.000), czy chcesz długo cieszyć się autem i nakulać kolejne ze 100.000 km.
  10. Daj znać na priv, który to mechanik, firma, to może skomentuję. Nie wpakuj się na minę m.in. finansową, jak ja kiedyś z moim Forkiem XT.
  11. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Orunia, przed chwilą. Pozdrawiam
  12. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Kierownika czarnego lub granatowego Forka SG z trumną na dachu i zrobionym wydechem. Przywidz, droga w kierunku Egiertowa, dziś godz. 17:30. Miłych wakacji, czy tam weekendu życzę
  13. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Kierownika ciemno niebieskiego XV ze świnką na lusterku. Sobota godz. 9:30, rondo w Kowalach koło Gdańska.
  14. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Kierownika Forka SF ze świnką na lusterku. Piątek około godziny 11, parking przy Media Markt w Złotej Karczmie (Gdańsk).
  15. rydzada

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Kierownika oświniaczonego srebrnego/szarego Forka SG XT nr rej. GDA.... Przywidz, piątek godzina 12. Fajny wydech
×
×
  • Dodaj nową pozycję...