Zyzol Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Cena bazowa modelu Clubman z silnikiem John Cooper Works 306KM to 169 900zł brutto. Czyli ten sam konfig co w nowej 135. Ciekawe jak wycenią BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 5 godzin temu, BartZ napisał: Dokładnie to samo przyszło mi do głowy NIe tylko wam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Jakoś ze zdjęć nie przekonuje mnie ta nowa 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vexus Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 13 minut temu, matros1 napisał: Jakoś ze zdjęć nie przekonuje mnie ta nowa 1 W mój gust estetyczny niestety nie trafia nowy model, zdecydowanie wolę skromną starą 1M, raczej nie do pomylenia z konkurencją 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Ilu właścicieli marki się nam objawiło, albo mają po garażach pochowane, cicho siedzą albo cieszą się jazdą że nie mają czasu po internetach się rozpisywać . Jeżeli nowa 1ka będzie choć odrobinę tak jeździć jak John Cooper Works to będzie petarda. Trochę więcej informacji o aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Jako ciekawostkę dodam że to nie jest pierwsza 1 z napędem na przód. Już od jakiegoś czasu w Chinach jest 1 w sedanie z takim napędem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 6 minut temu, matros1 napisał: Jako ciekawostkę dodam że to nie jest pierwsza 1 z napędem na przód. Już od jakiegoś czasu w Chinach jest 1 w sedanie z takim napędem: Po chińczykach spodziewałbym się wersji w Longu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 3 godziny temu, vexus napisał: W mój gust estetyczny niestety nie trafia nowy model, zdecydowanie wolę skromną starą 1M, raczej nie do pomylenia z konkurencją Nie do pomylenia bo taki koszmar 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 20 godzin temu, chojny napisał: Ilu właścicieli marki się nam objawiło, albo mają po garażach pochowane, cicho siedzą albo cieszą się jazdą że nie mają czasu po internetach się rozpisywać . A co tu się chwalić po internetach, jak to masowa marka premium. Właścicieli masa (i nie mówię o tych spawanych spawanych z czterech egzemplarzy e36), a piszesz jakby to Bugatti było 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 3 godziny temu, Zyzol napisał: A co tu się chwalić po internetach, jak to masowa marka premium. Właścicieli masa (i nie mówię o tych spawanych spawanych z czterech egzemplarzy e36), a piszesz jakby to Bugatti było Pisałem patrząc przez pryzmat niektórych właścicieli Audi urzędujących na tym forum i ich zachowania a Twój komentarz jest idealnym dopełnieniem tego o czym pisałem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 17 godzin temu, turdziGT napisał: Nie do pomylenia bo taki koszmar „Koszmar” został już zarezerwowany dla CTR-a 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vexus Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 17 godzin temu, turdziGT napisał: Nie do pomylenia bo taki koszmar Całkiem dobrze mi z tym koszmarem, tylko takich sobie życzę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Nowe M135i chyba ma być dla kobiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Szkoda bo wyglada fajne. To ewidentnie konurensja S3 i A35 AMG.Dla twardzieli ma byc M2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 2 godziny temu, Kukson napisał: Nowe M135i chyba ma być dla kobiet Zarezerwowane, tylko czy również? Zwyczajnie wielkość i poręczność auta jest w gabarycie tego, czego część kobiet szuka a szczególnie opcja "samocofającego" auta po trasie wjazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 2 godziny temu, chojny napisał: Zarezerwowane, tylko czy również? A to zapytaj BMW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 pokazali dzisiaj X1 po lifcie, ciekawe czy wrzucą silnik z 135, jak dla mnie buda X1 dużo fajniejsza od nowej serii 1. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Wczoraj udało mi sie polatać po torze aktualną S3 oraz Stelvio 280 km. Zabawa w Audi przednia, systemy bardzo sie nie wcinały, lekko podsterowny ale be dramatu. Silnik fajnie wchodzi na obroty. Dramatyczny brak trzymania bocznego Foteli - coś jak w moim xt pewnie zależy to od wyposażenia ale lewa noga przypakowala od zapierania sie o podłogę. Fajny daily car do weekendowego wypadu na tor.Niesamowite wrażenia po jeździe Stelvio. Potwierdziły sie odczucia po wcześniejszej jezdzie po ulicach. Jak na Suv prowadzi sie rewelacyjnie. Precyzyjnie i lekko jak na takiego klocka. Ale i tak największego banana powodował 25 letni wehikułDzisiaj druga tura atrakcjiWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 3 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) To Legacy? Edytowane 31 Maja 2019 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Tak rocznik 1994 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 12 godzin temu, Gazik napisał: Wczoraj udało mi sie polatać po torze aktualną S3 oraz Stelvio 280 km. Zabawa w Audi przednia, systemy bardzo sie nie wcinały, lekko podsterowny ale be dramatu. Silnik fajnie wchodzi na obroty. Dramatyczny brak trzymania bocznego Foteli - coś jak w moim xt pewnie zależy to od wyposażenia ale lewa noga przypakowala od zapierania sie o podłogę. Fajny daily car do weekendowego wypadu na tor. Niesamowite wrażenia po jeździe Stelvio. Potwierdziły sie odczucia po wcześniejszej jezdzie po ulicach. Jak na Suv prowadzi sie rewelacyjnie. Precyzyjnie i lekko jak na takiego klocka. Ale i tak największego banana powodował 25 letni wehikuł Dzisiaj druga tura atrakcji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Tak patrzę na te boki drzw ale tam był wypas w tym 94 roku.Posiadac takie nowe wtedy to tak jak by dzis Ferarri jezdzic biorąc po uwage ze co drugi samochod to wtedy Poldek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Jakość wykonania powala. Wyglądają lepiej niż w moim dwuletnim Foresterze. A resta też się nie zmarnowałahttps://www.fotosik.pl/zdjecie/c115b87dc15cf641 Relacja z drugiego dnia.Megane Rs Trophy fajne, zwarte, precyzyjne, twardy hamulec z dobrym czuciem. Nigdy nie brałem po uwagę ośki ale teraz bym chyba zmienił zdanie. Latem robi robotę. Na codzień super. Automat Nie rzuca sie w oczy, można dzieciaki do szkoły odwieźć a w weekend na tor.Stare wybebeszane STi- niezmiennie ogromny fun factorI na koniec inna półka - wiem ze offtop ale muszę bo sie normalnie uduszęGT3 - o mój BożeTym nie trzeba kierować - to jedzie tam gdzie popatrzysz. Żadnej zbytecznej histerii czy nadmiernej dramaturgii - czysta mechanika - maszyna do zabijania. Coś jak AK 47. Dźwięk, hamulec, precyzja i lekkość prowadzenia-obłęd. Italia kokietowała ariami, kusiła linią nadwozia, ale nie - Jednak GT3 rzuciło na kolanaZa to M4 rozczarowało - tłusta krowaSorrki ze tak chaotycznie ale jeszcze nie mogę sie pozbieraćWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 GT3 jest zdecydowanie najwyzej na mojej liście marzeń https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2188813421216305&id=907887365975590 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się