Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Bardziej się "przejechałem" niż "pojeździłem" więc i o bogate wrażenia dość trudno.

Generalnie podobało mi się - taka "podkręcona" mieszanka samochodów, które miałem/mam -  nie za duże (takie E36 coupe), szybkie (szybsze niż Civic type R IX), zwarte i fajnie się prowadzące (trochę jak s2000).

Może dwa razy w życiu jeździłem automatem więc bardzo brakowało mi machania lewarkiem ;) - i piszę to nie dlatego żeby wracać do dyskusji o skrzyniach ale po prostu było to dla mnie dziwne uczucie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mrusz napisał:

Bardziej się "przejechałem" niż "pojeździłem" więc i o bogate wrażenia dość trudno.

Generalnie podobało mi się - taka "podkręcona" mieszanka samochodów, które miałem/mam -  nie za duże (takie E36 coupe), szybkie (szybsze niż Civic type R IX), zwarte i fajnie się prowadzące (trochę jak s2000).

Może dwa razy w życiu jeździłem automatem więc bardzo brakowało mi machania lewarkiem ;) - i piszę to nie dlatego żeby wracać do dyskusji o skrzyniach ale po prostu było to dla mnie dziwne uczucie.

 

wtrącę swoje dwa grosze:

1. nie jeździłem E36M3 ale E9nawet3 daje super odczucia, to auto prowadzisz gazem nie kierownicą....... i ten dźwięk, V8 wkręcające na +8500 obrotów

2. a co do "zwarte i fajnie się prowadzące (trochę jak s2000)" to się bardzo dziwię, serią jeździłem krótko - 3-cie auto w PL - na całym świecie określano jako widowmaker :wacko:, potem przyjaciel miał pierwsze tuningowane w PL, jakiś kit z kompressorem +330KM ze szwajcarii, jeszcze gorzej się to prowadziło ?!?

Ja wtedy miałem jedną z pierwszych, naprawdę było ich niewiele w 1998, Imprez GT w PL. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S2k prowadzi się rewelacyjnie, ale jest bardzo wymagająca od kierownika i nie wybacza błędów. Dlatego przegięcie kończy się spinem, chyba że masz bardzo szybkie rączki. Ludzie się z tego powodu rozwalali i dlatego w polifcie jest już kontrola trakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem o swoich wrażeniach po kilkunasto-/kilkudziesięciominutowej jeździe samochodem po warszawskich ulicach w towarzystwie Pana z salonu BMW, odnosząc je do aut, które znam.

S2000 prowadzi mi się świetnie - oczywiście z odpowiednim respektem i świadomością swoich umiejętności (bądź ich braku ;) )

Porównanie do E36 to tylko gabaryty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Durbos napisał:

Ja wtedy miałem jedną z pierwszych, naprawdę było ich niewiele w 1998, Imprez GT w PL. 

Trochę obok tematu, ale czy posiadasz jakieś archiwalne zdjęcia tej GT? Domniemuję, że była albo na czarnych deskach albo na niemieckich blachach wówczas.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Elvisiak napisał:

Trochę obok tematu, ale czy posiadasz jakieś archiwalne zdjęcia tej GT? Domniemuję, że była albo na czarnych deskach albo na niemieckich blachach wówczas.

Poszukam, ale podejrzewam że mam z dużo późniejszych lat jak już była mocno pomodzona, ale cały czas na czarnych blachach

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Durbos napisał:

Poszukam, ale podejrzewam że mam z dużo późniejszych lat jak już była mocno pomodzona, ale cały czas na czarnych blachach

Byłoby świetnie. Zdradź tylko czy chodzi o taki szary egzemplarz na czarnej feldze? Raz mnie taka minęła w okolicy Belwederskiej/Spacerowej kilka dobrych lat temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Elvisiak napisał:

Byłoby świetnie. Zdradź tylko czy chodzi o taki szary egzemplarz na czarnej feldze? Raz mnie taka minęła w okolicy Belwederskiej/Spacerowej kilka dobrych lat temu :)

nie, zielona na złotych i później też czarnych

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, viggen napisał:

 niestety wygląda na to że nie tylko dźwięk w rs3 i ttrs ucierpiał ;( mega zaskakujący wynik dla mnie

Wykastrowali.Supra za to spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pertyński testował ostatnio Macan S (~350 KM) ... i w trybie "Comfort" zmierzył 6.6 s (0-100 km/h). Producent podaje ~5 s, pewno w trybie Sport+. Tak czy inaczej VAG ma jakiś problem, gdyż kwestia opóźnienia skrzyni pojawia się w zasadzie w każdym teście Porsche, Audi etc. Emisja?

 

W każdym razie, suche dane fabryczne a rzeczywistość ... to mogą być dwie różne bajki. Po zamiecionej pod dywan Diesel-Gate zaufanie do niemieckich marek ... zero.

 

A na filmie wiadomo, że najszybsze ... czerwone ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego więc innej redakcji udaje się zrobić zupełnie inny wynik?

 

 

Z takim czasem byłby minimalnie za Caymanem GTS który objechałby go tuż przed metą.

Prawdopodobnie Audi ruszało zwykłym trybie bez LC, tak to mi wygląda z filmu, bo realnie do 100km/h powinno być najszybsze.

A tu ciekawostka jaki wiatrak robi z A45 AMG na mokrym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tommo napisał:

Dlaczego więc innej redakcji udaje się zrobić zupełnie inny wynik?

 

 

Z takim czasem byłby minimalnie za Caymanem GTS który objechałby go tuż przed metą.

Prawdopodobnie Audi ruszało zwykłym trybie bez LC, tak to mi wygląda z filmu, bo realnie do 100km/h powinno być najszybsze.

A tu ciekawostka jaki wiatrak robi z A45 AMG na mokrym.

 

Dlatego że to jest ttrs przed eco kastracja tegoroczna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...