Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

Coś jest nie tak. TTRS zrobiło by tu pogrom w zeszłym roku w każdej dyscyplinie. To auto schodzilo w praktyce poniżej 4sek do setki.

Inna sprawą  jest że bez sensu testowanie jest rolki w trybie konfort bo w praktyce nikt tak nie jeździ. To tak jak by by w niektórych modelach startować z ECO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ale tak jak pisalem juz kiedys w trybie komfort jest oromna rozrzutnosc kalibracji bo dla kazdego porducenta komfort moze oznaczac cos innego.U jednych roznica mapowania silnika i skrzyni dw stosunku do sport bedzie mala a u unnych bardzo duza. To jest test samochodow sportowych i powinno sie je testowac w ich najszybszych ustawienach a nie najslabszych.

 

Dodadkowo w zyciu codziennym te samochody sa uzytkowane rzez wlascicieli a nie kogos kto wsiadzie do niego na chwile i zapewiem was ze wiekszosci gdzie gdzie oprocz  ustawien jak sport , komfort itp jest mozliwosc konfoguracji indywidualnej i zapewne tak te zamochody jedza.

 

Dla przykladu w Audi mozna na przyklad miec mapowanie silnika i skrzyni na sport a wiec na najlepsze osiagi ale sama skrzynie uzytkowac zostawic w trybie D a nie S. Powstaje wtedy zajefajna kombinacja do jady na co dzien bo ma sie pelne osiagi ale skrzynie ktora trzyma biegi trzyma biegi dluzej i nie jest tak meczaca jak S na dluzsza mete.Jednym  ruchem mozna ja wrzucic na S jak potrzeba. To taki przyklad nieskonczonych mozliwosci personalizacji.

 

A to ze cos dziwnego zrobili z tym TTRS to inna sprawa. To auto jest / bylo nie wiele wolniesze niz slabe wersje R8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym trybie może być duża rozrzutność, bo silniki są różne, skrzynie są różne, auta są różne, a teraz doszło jeszcze „manipulowanie emisyjne”. Z tego co pamiętam, tryb komfortowy w RS3 był mocno zmulony, ale nie widzę w tym nic złego, bo nie zawsze jest potrzeba rakietowych startów. Po co jechać autostradą, czy stać w korku w szybszych trybach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu powinni sprawdzać w trybach komfortowych jak i sportowych wtedy nie byłoby płaczu, że auto jest zamulone w trybie do jazdy codziennej, a w sportowym to całkiem inne auto. W tym wyścigu na kanale carwow widać, że Porsche jak i Supra jest w trybie sport wiec Audi raczej jechało w Dynamic.

Edytowane przez Kukson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Zawsze przed wyprzedzaniem wbijasz tryb „super race”?

W Subaru często przed wyprzedzaniem przełączam na S#, w Audi można tez ustawić zmianę jednym przyciskiem na kierownicy wiec też ułatwione. Dla mnie to odruch na zasadzie jak w manualu musiałem zredukować tak tu przełączam na S#

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodzi o proby z rolki. Kalibracja skrzyni w Audi jest taka ze przy kickdownie w komfort zrzuca o jeden bieg i auto ma jechac Nm a nie pelna moca gdzie Dymaic zrzuca do biegu zapeniajacego najlepsze przyspieszenie a przeceiz o to chyba chyba chodzi z spoertowych samochodach. Jak ktos jezdzi na codznien ma mniejsze znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, radekk napisał:

W Subaru często przed wyprzedzaniem przełączam na S#, w Audi można tez ustawić zmianę jednym przyciskiem na kierownicy wiec też ułatwione. Dla mnie to odruch na zasadzie jak w manualu musiałem zredukować tak tu przełączam na S#

Ja jezdze dokladnie tak.Silnik i skrzynia w Dynamic zawsze zale sam lewarek skrzyni na D a nie S bo tak sie przyjemniej jezdzi.PÅOtrzeba mi pelnej mocy jednym ruchem reki zmieniam na S i ogien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

7 godzin temu, turdziGT napisał:

. Kalibracja skrzyni w Audi jest taka ze przy kickdownie w komfort zrzuca o jeden bieg i auto ma jechac Nm a nie pelna moca gdzie Dymaic zrzuca do biegu zapeniajacego najlepsze przyspieszenie a przeceiz o to chyba chyba chodzi z spoertowych samochodach

 

Nie tu tkwi problem. Problemem jest ogromny lag skrzyni w trybie "Comfort". Tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć, ale tak jest. @carfit też na to zwracał uwagę, gdy jeździł bodajże Q8-ką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, subleo napisał:

 

 

Nie tu tkwi problem. Problemem jest ogromny lag skrzyni w trybie "Comfort". Tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć, ale tak jest. @carfit też na to zwracał uwagę, gdy jeździł bodajże Q8-ką.

Ok aż z ciekawosci muszę sprawdzić bo przyznam szczerze w Comfort wogle nie jędze.Mam konfig jak wyżej i tam działa bardzo ok a przynajmniej bez laga ale pewnie dlatego ze mapa silnika i skrzyki jest na Sport natomiast praca samej skrzyni jest w trybie D.Reakcja na gaz jes natychmiastowa różnica taka ze dłużej trzyma bieg zamiast albo redukować lub od razu zmieniać wiec mozna bardzie Nm jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

 

 

Mazda MX5 na 2019.Zaczyna to być całkiem szybkie auto.

 

 

 

To zawsze było szybkie auto. W zakrętach, nie koniecznie spod świateł. Faktem jest jednak, że zadziwiająco długo trzymał się blisko tego Golfa R. Chyba muszę się przejechać... było NC, było NB, może czas na ND ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, turdziGT napisał:

Ok aż z ciekawosci muszę sprawdzić bo przyznam szczerze w Comfort wogle nie jędze.

 

A jaką normę Euro spełnia Twoja RS4? Ta kwestia rozpoczęła się od momentu wprowadzenia Euro 6d-temp.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Tsunetomo napisał:

To zawsze było szybkie auto. W zakrętach, nie koniecznie spod świateł. Faktem jest jednak, że zadziwiająco długo trzymał się blisko tego Golfa R. Chyba muszę się przejechać... było NC, było NB, może czas na ND ;)

 

To samo sobie pomyślałem ze chce sie tym przejechać.Raz ze osiagi znacznie lepsze niz 160 KM to jeszcze wyżej sie kręci do 7,5 tys :) Fajne toto

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też.

20 lat temu miałem przyjemność prowadzić EVO I i do dzisiaj pamiętam ten dzień jak by to było wczoraj z każdym detalem łącznie z dźwiękiem wszystkich plastików w środku :)

Co do cen to jest to gwarantowana lokata kapitału jeżeli kupi się właściwy egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, matros1 napisał:

Delta HF Integrale Evo 2 to jedno z tych aut które chciałbym mieć. Niestety ceny są jak dla mnie przesadzone za zadbane egzemplarze.

Tu jest w przystępnej cenie ;):biglol:

https://www.mobile.de/pl/Samochod/Lancia-LANCIA-Delta-2.0i.e.-TURBO-16V-HF/vhc:car,pgn:3,pgs:10,ms1:14700_4_,ful:petrol,pwn:147/pg:vipcar/280587828.html

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, carfit napisał:

Wymień RS6 na takie. Mina  żony bezcenna :biglol::facepalm:

  • Super! 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ale to sa juz auta na aukcje a nie portale ogłoszeniowe.Delta to teraz chodliwy towar tak jak pre 993 porsche 911.Jeszcze 3 -5 lat temu mogłeś kupic w przyzwoitych pieniądzach dzis to astronomiczne sumy.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...