Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

No wyrósł król HH AWD z pewnością , tylko ten wydech i tablet ........ Trzeba kupić jakiegoś Acrapovica , chyba że zrobią z czasem opcję wydech AMG jak było w poprzedniku , ale chyba Unia tego zakazała . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Trzeba kupić jakiegoś Acrapovica , chyba że zrobią z czasem opcję wydech AMG jak było w poprzedniku , ale chyba Unia tego zakazała . 

Albo może Siemianowice ogarną jakiś custom ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Tommi1 napisał:

Albo może Siemianowice ogarną jakiś custom ;)

Dla nich , to będzie raj !!! na te unijne przepisy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak BTW dzis widzalem sie ze znajomym i pojedziem RS3 ze stage 1 bo chciał sie pochwalić.Tak delikatnie niczym dosłownie 510 kuna i 650 Nm.Ja pitole co tam sie dzieje.Szok nawet jak sie wsiądzie z RS4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unia Europejska chce cichych aut – i producenci pokornie pochylili głowy, godząc się na zmiany.

Bastian Bogenschutz, szef planowania produktu w Mercedesie podkreślił w wywiadzie dla Motoring, że ze względu na te zmiany Mercedesy będą dużo cichsze – i miał na myśli AMG. Już teraz aby uruchomić auto z Affalterbach w głośnym trybie trzeba się nieco napracować, przytrzymując przy odpalaniu samochodu łopatkę skrzyni biegów. Niebawem jednak pojazdy te będą domyślnie dużo cichsze i to na całym świecie. Nie opłaca się projektować i tworzyć dwóch lub trzech wersji układu wydechowego na różne rynki – prosta kalkulacja w Excelu zabija ten pomysł.

Pierwszymi cichymi autami AMG są modele z nowej rodziny AMG 45. Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”.

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Zyzol napisał:

Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”.

 

fajkowe wydechy, dźwięk z głośników  - niestety niedługo nie będzie prawdziwych samochodów, a jak zaostrzą przepisy to i firmy tuningowe nie pomoga bo nie przejda badań.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zyzol napisał:

Unia Europejska chce cichych aut – i producenci pokornie pochylili głowy, godząc się na zmiany.

Bastian Bogenschutz, szef planowania produktu w Mercedesie podkreślił w wywiadzie dla Motoring, że ze względu na te zmiany Mercedesy będą dużo cichsze – i miał na myśli AMG. Już teraz aby uruchomić auto z Affalterbach w głośnym trybie trzeba się nieco napracować, przytrzymując przy odpalaniu samochodu łopatkę skrzyni biegów. Niebawem jednak pojazdy te będą domyślnie dużo cichsze i to na całym świecie. Nie opłaca się projektować i tworzyć dwóch lub trzech wersji układu wydechowego na różne rynki – prosta kalkulacja w Excelu zabija ten pomysł.

Pierwszymi cichymi autami AMG są modele z nowej rodziny AMG 45. Na zewnątrz mają być dużo bardziej zachowawcze w brzmieniu, zaś w środku dźwięk jest wzmacniany – przez głośniki i doprowadzone do kabiny „rury akustyczne”.

W poprzedniej Fiescie ST były doprowadzone rury od dolotu zeby wzmocnić dźwięk i przyznam szczerze ze fajne to było ale tylko na przepustnicy w pełni otwartej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie powinienem pytać w innym wątku ale przy okazji porównania z poprzedniego postu zapytam tu: jeździł ktoś i m2/m2 comp i m3 e90/e92?  Najlepiej z manualną skrzynią biegów...

Powoli zastanawiam się nad zakupem. Suche dane znam. Przejechałem się m2, niestety z automatem.

Auto jako "kolejne w rodzinie", bardziej do okazjonalnych wyjazdów i samej przyjemności z jazdy niż do codziennego poruszania w mieście, bez wyjazdów na tor/pojeżdżawki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem "nestety automatem" bo biorę pod uwagę tylko manual a nie miałem okazji pojeździć autem z taką skrzynią.

Nie mam umiejętności to jazdy na torze M2/M3, ktora byłaby dla mnie przyjemnością a nie stresem

Do nauki kupiłem E36 ale przez ponad 2 lata jeszcze na tor nie dojechałem (wcześniej byłem 2 x SJS innymi autami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...