Skocz do zawartości

Xawery1939

Nowy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Xawery1939

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Na wygnaniu w mieście Łodzi...
  • Auto
    made in Suabru Indiana Automotive, Inc.
  1. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Jakiś analityk rynku motoryzacyjnego w USA kiedyś określił produkty Subaru "...to rodzaj Audi dla nieco biedniejszych". To jednak nie zmienia faktu, że u nas średnia krajowa nie jest w $ tylko w Zł i praktycznie to co w US dla klasy średniej jest chlebem powszednim nad Wisłą często traktuje się niczym przedmiot kultu.
  2. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Ameryka jest filarem dla Subaru i aby w dzisiejszych czasach przetrwać koncertuje się na rynku Stanów Zjednoczonych. Nie ma się co dziwić, że jako niewielki, samotny koncern motoryzacyjny przy stale rosnących nakładach inwestycyjnych koniecznych do rozwoju technologii "czystej" energii czy systemów autonomicznej jazdy, Subaru nie koncentruje się na tanich produktach dla wschodzących rynków. Subaru nie sili się na podbicie Europy swoimi produktami i zamiast tego zapewne będzie polegać na dotychczasowym wizerunku marki, który starał się przez lata kultywować zasadzie budowania przyjemnych w prowadzeniu, bezpiecznych pojazdów. Odpowiadając wprost, Subaru zdecydowanie identyfikuje się z amerykańskim klientem zarówno pod względem asortymentu jak i niekonwencjonalnej strategii marketingu opartej na "obrazie" pojedynczego klienta angażującego się image marki. Naiwnym jest myślenie, że producent motoryzacyjny w pierwszej kolejności nie myśli o zysku...to jednak w przypadku Subaru trzeba docenić, że chce być firmą, która dostarcza pewną "wartość" ludziom jako kierowcom, a nie chodzi tylko o same bezduszne pojazdy.
  3. Subaru Levorg

    Sądząc po tym co piszesz .....gdybyś naprawdę kierował się tylko realistyczną oceną rzeczywistości i podejmował jedynie takie działania, które gwarantują skuteczność wybrałbyś co najmniej Subaru Levorg 2.0 STI Sport. Inaczej byś nie pisał....
  4. Hot Hatch Hysteria

    ....a Subaru nie śpi
  5. Subaru Levorg

    Pomarzyć dobra rzecz.... https://www.youtube.com/watch?v=S3DxraTKZUA
  6. Subaru Ascent SUV

    Będzie ciężko....analiza popytu i podaży i zestawienie rynku naszego z tym, na potrzeby którego został opracowany produkt. Za oceanem, tyle sprzedaje się Subaru jednego dnia, ile u nas w ciągu całego roku. BTW zestawienie Ascenta versus Q7....nie ma to sensu....inna grupa docelowa, zresztą udział w sprzedaży Subaru wśród producentów samochodów w USA jest większy niż Audi a poprzez wprowadzenie na rynek nowego SUV-a, Subaru będzie w stanie kontynuować wzrost sprzedaży. Po wprowadzeniu do oferty czegoś poza 2.4L np. hybrydy Ascent będzie hitem na rynkach USA, Austalii i pewnie niedługo Państwa Środka.
  7. Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Witam Szanowne Gremium.... fala sukcesów marki Subaru....niestety poza Europą...nakłoniła mnie do zapisania się na forum.
×