Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4/16/2018 o 10:46, turdziGT napisał:

Byłem w weekend n Classic Car Show gdzie ford wystawił dużą gamę modelek i performance i przyznam szczere że Carfit ma rację.Przy reszcie RSsow obecny Focus RS wygląda bardzo biednie zwłaszcza poprzednim.

 

To co nie też uderzyło to jak obecne auta urosły. Delta Integrale czy Sport Quattro to chyba auta mniejsze od forda fiesty w tej chwili ale nadal na żywca wyglądają WOW 

 

Patrząc tylko na dane techniczne to najnowsza Fiesta ST200 co do mocy, wagi, osiągów i wyposażenia (tzn LSD) jest praktycznie identyczna ze starym Focusem RS mk1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, JJacek napisał:

 

Patrząc tylko na dane techniczne to najnowsza Fiesta ST200 co do mocy, wagi, osiągów i wyposażenia (tzn LSD) jest praktycznie identyczna ze starym Focusem RS mk1.

No klasa się trochę rozwinęła tyle że RS mk1 wyglądał jak mały WRC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu spotkałem i30N na drodze, fajnie buczało i wyglądało, dogoniłem gościa i stanąłem na pasie obok, zapytałem jak się autko sprawuje (klient mówi że super), pogratulowałem wyboru i się rozjechaliśmy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już grubo, bo za okolice 110 można wyrwać i30N w podstawie.
Nie porównuj ceny cennikowej do ceny transakcyjnej
Ale fakt jest jeden - wszystkie nowo wypuszczane auta (nie tylko hot hatch) idą mocno w górę

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, burton napisał:

problem z maluchami jest jeszcze inny, rabaty, jak na passata czy golfa można dostać nawet 20 tys rabatu to na polo max 5-6 tys....

i większe auta mają też dużo więcej w standardzie niż małe.... manualna klima w polo gti to trochę siara...

 

ja na malucha dostałem niecałe 20% rabatu co prawda to nie hot hatch, ale dostałem

generalnie im lepsze wyposażenie ponad wersje bida tym większy rabat można dostać, jak bierzesz cennikowego golasa to nie ma co liczyć na zbyt wiele

a z zasady takie hot hatche są już dość dobrze doposażone i nie ma tam zbyt wielu opcji wartych dokupienia więc i o rabat ciężej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie to ciekawi jaką marżę mają producenci na danym samochodzie. Zawsze myslałem, że jest to kilkanaście %. A taki Lidl podpisał kontrakt z BMW na nowe samochody z rabatem 48-49%. Wiem że skala jest ogromna w ilości samochodów ale czy oni na tym jeszcze zarabiają ? Jeżeli okres użytkowania samochodu ma wynosić 6 miesięcy a potem na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ale oni będą wymieniali samochody co 6 miesięcy. Po tym czasie Lidl ma zamiar je sprzedawać osobiście. Więc praktycznie żadnych dodatkowych zysków BMW nie osiągnie.

Fakt że teraz Lidl miał samochody z VAG czyli zwykli kierownicy sklepów mają Fabię, wyżsi rangą jakie Rapidy czy Octavie a potem już Audi od A4 do Q7. Ciekawie czy teraz każdy kierownik sklepu dostanie swoje BMW a w najgorszym razie Mini :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukasdraz napisał:

Mnie to ciekawi jaką marżę mają producenci na danym samochodzie. Zawsze myslałem, że jest to kilkanaście %. A taki Lidl podpisał kontrakt z BMW na nowe samochody z rabatem 48-49%. Wiem że skala jest ogromna w ilości samochodów ale czy oni na tym jeszcze zarabiają ? Jeżeli okres użytkowania samochodu ma wynosić 6 miesięcy a potem na sprzedaż.

Dajcie poważne źródło , że dostali taki rabat? To nie jest jakaś powielana plota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Yoshii napisał:

Dajcie poważne źródło , że dostali taki rabat? To nie jest jakaś powielana plota?

Takie cos znalazlem po wklepaniu w wyszukiwarke: http://innpoland.pl/142223,nowy-pomysl-niemieckiej-sieci-jak-po-uzywana-beemke-to-tylko-do-lidla

 

Nie rozumiem tylko jednego, po diabla sprzedawac samochody po 6 miesiacach, skoro gwarancji maja minimum 2 lata, wiadomo po gwarancji pozbywasz sie samochodu, bo moga byc koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Korton napisał:

[...] Nie rozumiem tylko jednego, po diabla sprzedawac samochody po 6 miesiacach, skoro gwarancji maja minimum 2 lata, wiadomo po gwarancji pozbywasz sie samochodu, bo moga byc koszta.

My w tej akcji widzimy samochody a oni pieniądze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ofert dla dużych sieci jest naprawdę sporo , ja np. mam propozycję najmu nowej BMW 3 A/T z silnikiem jakimś podstawowym benzynowym , i bez wypasu , za 1700 zł netto , w tym pełne ubezpieczenie na dwa lata , opony , serwis , limit 40 tys. na  dwa lata . W BMW w salonie sporo drożej , z ciekawości sprawdzałem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Korton napisał:

Takie cos znalazlem po wklepaniu w wyszukiwarke: http://innpoland.pl/142223,nowy-pomysl-niemieckiej-sieci-jak-po-uzywana-beemke-to-tylko-do-lidla

 

Nie rozumiem tylko jednego, po diabla sprzedawac samochody po 6 miesiacach, skoro gwarancji maja minimum 2 lata, wiadomo po gwarancji pozbywasz sie samochodu, bo moga byc koszta.

Przy takich upustach oni te samochody bedą sprzedawać z niezłym zyskiem.

Rozmawiałem na ten temat ze znajomym dosłownie pare dni temu i mówił ze oni leasinguja flotę na rok a dla  firm leasingujacych to mega biznes.Auto po roku mało traci a duże firmy targują mega rabaty.Dzieki temu mogą zaoferować świetne warunki bo zarabiają i na leasingu i odsprzedaży aut poleasigowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...