burton Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Najlepsza to fura służbowa, hehe;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 https://spidersweb.pl/autoblog/nowe-megane-rs-na-torze/A wracając do tematu HH Czy nowe Megane R.S. jest lepsze od starego, legendarnego modelu?Aby to sprawdzić, zorganizowałem sobie krótką przejażdżkę widocznym na zdjęciach, poprzednim R.S-em z końcówki produkcji, z silnikiem 2.0T o mocy 275 KM. Jazda takim samochodem nie była w planie tej imprezy, ale wraz z kolegą z innej redakcji namówiliśmy odpowiednie osoby na użyczenie nam na chwilę czerwonego egzemplarza.Już podczas zajmowania miejsca w środku czuć różnicę – fotel starego R.S-a jest głębszy i twardszy. Trudniej w nim usiąść, ze względu na duże boczki siedziska, o które można się po prostu uderzyć. W czasie jazdy poprzedni R.S. jest ostrzejszy. Biegi wchodzą z większym oporem, sprzęgło działa bardziej zero-jedynkowo. Silnik ma odczuwalnie większą turbodziurę, a cały samochód sprawia wrażenie bardziej maszynki do zabawy, niż szybkiego, ale cywilizowanego hatchbacka. Niektórzy właśnie za to kochają tę generację, inni – z tego powodu jej nie kupili.Nowy model podczas jazdy na torze również jest piekielnie szybki, a przy tym sprawia wrażenie samochodu bardziej przyjaznego na co dzień. Nie trzeba mieć niezwykłych umiejętności, by cieszyć się jazdą. Na szczęście jeśli ktoś się obawiał, że nowy R.S. całkiem zatraci swój charakter, był w błędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 2 godziny temu, Q37 napisał: Najlepiej się opłaca leasing odwrócony. Pozdrawiam Na czym to polega i dlaczego najbardziej się opłaca ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Q37 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 40 minut temu, Houdini napisał: Na czym to polega i dlaczego najbardziej się opłaca ? Co do leasingu to zawsze robię leasing zwrotny. Kupuję za gotówke, potem sprzedaję do firmy leasingowej. Można uzyskać dobre rabaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 2 godziny temu, Q37 napisał: Co do leasingu to zawsze robię leasing zwrotny. Kupuję za gotówke, potem sprzedaję do firmy leasingowej. Można uzyskać dobre rabaty Rabaty na co bo nie bardzo rozumiem. 4 godziny temu, matros1 napisał: https://spidersweb.pl/autoblog/nowe-megane-rs-na-torze/ A wracając do tematu HH Czyli najważniejsze ostatnie zdanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThorG. Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 2 godziny temu, Q37 napisał: Co do leasingu to zawsze robię leasing zwrotny. Kupuję za gotówke, potem sprzedaję do firmy leasingowej. Można uzyskać dobre rabaty ale chyba tylko aut używanych? bo inaczej tego nie widzę pod kątem kalkulacji raty, chyba, że masz potem bonus w opcji wykupu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 7 godzin temu, Marek Żelichowski napisał: No ale to też nie zawsze wychodzi jakoś bardzo strasznie: fiat 500 (oczywiście mówimy o innych samochodach, ale narzeczona na taki nie narzeka ;p) - ok 50 w zakupie abonament miesięczny 799 na 24 mies 2 letnia 500 kosztuje 25-35 do tego odpadaja ci przeglady, ubezpiecznie i opony. w najgorszym wypadku jestes na 0, a do tego jak go bralismy to nie mielismy 50k wolnego wiec trzeba byłoby go jeszcze jakoś finansować wiesz w czym problem? kupując fiata 500 za gotówkę bez problemu znajdziesz auto bez przebiegu poniżej 40 tysięcy. Zakłądam ze 2 latka z rozsądnym przebiegiem sprzedasz za 32-35 tysięcy jesteś w plecy max 8 tysięcy NIech będzie 10, żeby szybko sprzedać. Za abonament w tym czasie wydasz ponad 19 tysięcy. Dodaj do 10 koszty ubezpieczenia za 2 lata, opony (ale jakie bo w 2 lata niz zjeździsz kompletu) i jesteś lekko licząc 5 tysięcy do tyłu, Czyli jakieś 10% kwoty zakupu teoretycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 (edytowane) 33 minuty temu, krist napisał: wiesz w czym problem? kupując fiata 500 za gotówkę bez problemu znajdziesz auto bez przebiegu poniżej 40 tysięcy. Zakłądam ze 2 latka z rozsądnym przebiegiem sprzedasz za 32-35 tysięcy jesteś w plecy max 8 tysięcy NIech będzie 10, żeby szybko sprzedać. Za abonament w tym czasie wydasz ponad 19 tysięcy. Dodaj do 10 koszty ubezpieczenia za 2 lata, opony (ale jakie bo w 2 lata niz zjeździsz kompletu) i jesteś lekko licząc 5 tysięcy do tyłu, Czyli jakieś 10% kwoty zakupu teoretycznie. Wydaje mi się, ze KAŻDY abonament będzie droższy, ponieważ leasingodawca musi coś zrobić z autem - trzeba mieć plac, rzeczoznawcę, ludzi do obsługi, coś na tym zarobić (przecież z każdym miesiącem auto traci na wartości) itp. Pytanie na czym Ci zależy. Jeśli ktoś liczy każdego grosza to wybierze klasyczna opcje. Jeśli ktoś ma możliwość zarobić większe pieniądze w czasie, który musiałby poświecić na pokazywanie auta, wystawianie itp to weźmie abonament. Edytowane 10 Maja 2018 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 (edytowane) Jak juz jestesmy w temacie leasingowym, jak w praktyce wyglada tak zwany tzw wykup prywatny w leasingu operacyjnym i pozniejsze konsekwencje podatkowe przy odsprzedazy takiego samochodu? Edytowane 11 Maja 2018 przez Karol Maciejewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 11 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Załóżcie sobie oddzielny temat o leasingu bo wchodząc tutaj chce poczytać o HH, a nie leasingach i innych kredytach. 1 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Koledzy i koleżanki proszę o poradę . Nadszedł czas że oprócz Forka trzeba mieć coś małego - miejskiego ale z jajem . Faktycznie mam na oku tezy autka : Fiesta ST , Clio Rs i ... lider żony Abarth 595C - czyli z rolowanym dachem . Cenowo nowy Abarth najniżej . Clio , Fiesta - demo lub roczniak żeby być w budżecie . Proszę o opinię jeżeli ktoś miał doświadczenie z tymi autami . Chyba temat jest do zakładki HH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Czyli najważniejsze ostatnie zdanie ? Dzisiaj będę wiedział, bo kilku znajomych jest w Poznaniu na testach. Koledzy i koleżanki proszę o poradę . Nadszedł czas że oprócz Forka trzeba mieć coś małego - miejskiego ale z jajem . Faktycznie mam na oku tezy autka : Fiesta ST , Clio Rs i ... lider żony Abarth 595C - czyli z rolowanym dachem . Cenowo nowy Abarth najniżej . Clio , Fiesta - demo lub roczniak żeby być w budżecie . Proszę o opinię jeżeli ktoś miał doświadczenie z tymi autami . Chyba temat jest do zakładki HH Jak dla żony to niech sama sobie wybierze, będzie miała potem pretensje tylko do siebie. Jeżeli dla Ciebie i ma dawać frajdę z jazdy to Fiesta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baki Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 1 godzinę temu, Jacocz napisał: Fiesta - demo lub roczniak żeby być w budżecie A jaki budżet przewidujesz na zakup? 22 minuty temu, matros1 napisał: Jeżeli dla Ciebie i ma dawać frajdę z jazdy to Fiesta. Czy Fiesta nie będzie za bardzo betonowa na żonowóz? Do czego można porównać komfort i zawias? Coś pomiędzy WRX a STI? Mowa o Fieście MK7 tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Na żonowóz to niech sobie żona sama wybiera Co do zawiasu to moim zdaniem większość HH ma bardziej betonowe nastawy od STi. W STi zawias jest komfortowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 18 minut temu, baki napisał: A jaki budżet przewidujesz na zakup? Czy Fiesta nie będzie za bardzo betonowa na żonowóz? Do czego można porównać komfort i zawias? Coś pomiędzy WRX a STI? Mowa o Fieście MK7 tak? Max 85 budżetu . Fiesta faktycznie twarda . Jeżeli miałbym słuchać głosu żony i tyle to czerwony Abarth . Nie mam pojęcia jak jest z awaryjnością tych wynalazków - silnik z fiacika 1,4 160km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Godzinę temu, Jacocz napisał: Max 85 budżetu . Fiesta faktycznie twarda . Jeżeli miałbym słuchać głosu żony i tyle to czerwony Abarth . Nie mam pojęcia jak jest z awaryjnością tych wynalazków - silnik z fiacika 1,4 160km 1.4 T Fiata jest bardzo dobrym i niezawodnym silnikiem. Mam go u siebie w Alfie, kultura pracy bije na głowę 4 cylindry Boxera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 I dzięki ! No to polowanie w pierwszej kolejności na Abartha . Śmieje się że to trochę jak siostra zakonna w Saint Tropez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Info na temat nowego RS’a z pakietem CUP (więc manual) po dzisiejszych jazdach jest takie: Znaczy się jest dobrze. Niestety dotyczy to tylko manuala z pakietem CUP. Jest już kilka głosów że wersja z EDC bez szpery niestety nie do końca sobie radzi z 390 Nm na przedniej osi. Jest torque steer a na wyjściu z zakrętu samochód podobno pluje przodem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 12 godzin temu, matros1 napisał: ak dla żony to niech sama sobie wybierze, będzie miała potem pretensje tylko do siebie. Oj kolego, duże nadużycie. Widziałeś kobietę/żonę, która ma pretensje do siebie? Raczej wyłącznie do swojego faceta, nawet jak on nie wie o co chodzi....ale jakie to ma znaczenie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grin Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 dokładnie tak , też to przeliczałem , i jedynie co to ładnie cyferki miesiecznę wygladają w przypadku wynajmu . Jak brałem leasing na RS6 to różnica w wynajmie vs rata leasingowa była na poziomie 2tys. wiecej miesiecznie , tylko po 36 miesiacach spłacania jesteś golasem , nie masz auta nie masz nic , w leasingu możesz auto wykupić ( w moim przypadku za 20% ) i mieć wartość co najmniej 200tys. . I jest jeszcze jeden myk , np. w wypadku AUDI , biorąc auto w wynajem , płacisz cene katalogową bez żadnych rabatów , jak masz finansowanie z zewnątrz , masz zupełnie inną cene wyjściową . ( mniejszą ) To samo w MB, najem bez rabatów, upustow itp. Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 (edytowane) 14 godzin temu, matros1 napisał: Info na temat nowego RS’a z pakietem CUP (więc manual) po dzisiejszych jazdach jest takie: (...) Jest już kilka głosów że wersja z EDC bez szpery niestety nie do końca sobie radzi z 390 Nm na przedniej osi. Jest torque steer a na wyjściu z zakrętu samochód podobno pluje przodem. Oska z ~1430 kg, belka z tylu, brak szpery... cudow nie bywa i nawet tylne skretne kola nie pomoga oszukac fizyki Edytowane 13 Maja 2018 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Oska z ~1430 kg, belka z tylu, brak szpery... cudow nie bywa i nawet tylne skretne kola nie pomoga oszukac fizyki Z jednej strony brak szpery, jednak z drugiej renault obiecuje że torque vectoring z wykorzystaniem hamulców ma działać cuda. Tak czy siak, jedyna rzecz która mnie jeszcze powstrzymuje przed wycieczką do salonu żeby złożyć zamówienie, to właśnie brak LSD w połączeniu ze skrzynią EDC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Wiadomo coś na temat wersji Trophy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Wiadomo tylko tyle że ma być pod koniec tego roku i ma mieć 300 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Może zrobią z edc i szperą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się