kubanow Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 coś to przypomina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Żenada , po hondzie tego bym się nie spodziewał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Obejrzałem i skomentuję to tak. Od zawsze Japończycy produkują najlepsze pod słońcem produkty bez absolutnie żadnych wad. To nie dotyczy tylko Hondy .. Japoński produkt ZAWSZE jest perfekcyjny, tylko debil-użytkownik nie ogarnia obsługi tak wyrafinowanego produktu. Zapomnieli, jak to będąc wyznawcami Bushido musieli podpisać bezwarunkową kapitulację.... Jak widać błędy poprzednich pokoleń są powtarzane. Utwierdzam się, że wybierając "wadliwego" Focusa RS zrobiłem dobrze i to pomimo, że niemal nowe auto pojechało do ASO na upg (planowo). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 2 godziny temu, kubanow napisał: coś to przypomina Nawet Honda... ehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Może zrobią z edc i szperą Czuję że Trophy będzie tylko w manualu. Myślę że będzie walka o każdy kilogram. Trophy ma powalczyć znowu o rekord na Ringu dla FWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 34 minuty temu, matros1 napisał: Czuję że Trophy będzie tylko w manualu. Myślę że będzie walka o każdy kilogram. Trophy ma powalczyć znowu o rekord na Ringu dla FWD. tak pisali w carmagazine, trophy w serii manual i szpera, bez opcji automata. A na TP to już nawet jeden maluch 2.01 robi, więce te 1.50 to żaden szał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) też mi się wydaję że Trophy będzie tylko z manualną skrzynią ponieważ nawet jak w konfiguratorze wybierze się wersje z automatem EDC to przy wybraniu pakietu CUP (zawieszenie cupowskie, szpera, zaciski w kolorze czerwonym) konfiguracja zmienia się na skrzynie manualną. choć pewnie głównie dlatego że właśnie chodzi o szpere Edytowane 15 Maja 2018 przez wujek19922 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Moja generalna uwaga do większości Hot Hatchy jest taka, że nie są warte pieniędzy które się za nie żąda (cennikowo). Tak jak pisał Matros, nie widzę powodu dla którego nowe Megane RS ma być o tyle droższe od modelu poprzedniego. 150-160 tys pln za HH to stanowczo za dużo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 patrzę na nową a250 a tam 6.2 do 100, niezłe zaskoczenie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 19 minut temu, Ken napisał: Moja generalna uwaga do większości Hot Hatchy jest taka, że nie są warte pieniędzy które się za nie żąda (cennikowo). Tak jak pisał Matros, nie widzę powodu dla którego nowe Megane RS ma być o tyle droższe od modelu poprzedniego. 150-160 tys pln za HH to stanowczo za dużo... Zgadzam się w 100%, myślę nad nowym RS3, ale wydawanie ponad 300tys. zł na Ałdi A3 to gruba przesada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 44 minuty temu, Dottoree napisał: Zgadzam się w 100%, myślę nad nowym RS3, ale wydawanie ponad 300tys. zł na Ałdi A3 to gruba przesada... imho bardzo podobna sytuacja z nieruchmosciami - ceny (w absolutnych cyfrach) sa tak wywindowane, ze strach pomyslec... ale te wszystkie nowe formy finansowania i ich dostepnosc (wzglednie latwa) sprawiaja, ze teraz ludziska patrza przede wszystkim na miesieczna rate... i dopoty takie raty sa do przelkniecia (tak samo jak raty za splate kredytu na nieruchomosc), dopoty producenci aut beda na tym korzystac i windowac ceny... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Słabiutka ta sprawa z Hondą. A jeszcze telefony, żeby sprokurować jakiś zarzut dla właściciela. Dno. Wstrętne. Niby podobna sytuacja jak ze sprzęgłami i wałami, ale postawa Ojca Dyrektora i SIP'u to 180° zachowania Hondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 3 godziny temu, Ken napisał: Moja generalna uwaga do większości Hot Hatchy jest taka, że nie są warte pieniędzy które się za nie żąda (cennikowo). Tak jak pisał Matros, nie widzę powodu dla którego nowe Megane RS ma być o tyle droższe od modelu poprzedniego. 150-160 tys pln za HH to stanowczo za dużo... nowe Megane rs zaczynają się od 128,000 pln , i chyba + 6000 za CUP, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Dodaj kolor, felge, alcantarę, coś jeszcze i masz ponad 150... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Dodatki mogą zmieścić się w kwocie rabatu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Realnie trzeba dać 140+ tyś. Rabaty są minimalne bo to „nowość”, 5%-10% max. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Ja sobie taką konfiguracje zrobiłem myślę że jak ktoś w salonie dałby jeszcze -10% to robi się całkiem niezła cena jak za 280 konnego HH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 (edytowane) ta felga 18 w porównaniu do 19 jest mega słaba... chodzi mi o wzór, tapicerka seryjna też może nie spełniać oczekiwań Edytowane 16 Maja 2018 przez burton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Ja sobie taką konfiguracje zrobiłem myślę że jak ktoś w salonie dałby jeszcze -10% to robi się całkiem niezła cena jak za 280 konnego HH Rzecz w tym że ja dwa lata temu za swoją dałem poniżej 100 tyś po rabatach. 30-40% większą cenę moim zdaniem trudno usprawiedliwić tym że to nowość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 9 minut temu, matros1 napisał: Rzecz w tym że ja dwa lata temu za swoją dałem poniżej 100 tyś. 30-40% większą cenę moim zdaniem trudno usprawiedliwić tym że to nowość. To prawda, wygląda na to, że producenci wykorzystują rosnący popyt na tego typu auta. Z drugiej strony porównując do konkurencji Renault nie przesadziło. Jest ciut taniej od Type R i chyba trochę drożej od i30. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek19922 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 no jest tak pomiędzy, ja dzisiaj patrzyłem jeszcze na Seata Leona Cupre, i z silnikiem 300km napędem na przednią oś z wyposażeniem podobnym do Megany przyjedzie zapłacić 167k zł, za słabszego Golfa GTI też ok. 160k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 dobrze wyposażonego golfa gti z dsg spokojnie można kupić za 130 (rabat 20 tys),, cupry też za tyle widziałem. Za 160-170 to chodzą golfy r i cupra 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Maciejewski Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 fajne porownanie , brakuje i30n tylko i nowego megane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Szybka ta Honda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spiochu Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Cytat Rzecz w tym że ja dwa lata temu za swoją dałem poniżej 100 tyś po rabatach. 30-40% większą cenę moim zdaniem trudno usprawiedliwić tym że to nowość. Patrząc na otomoto to Megane 3 RS z końca produkcji ma niemal zerową utratę wartości przez 2-3lata. https://www.otomoto.pl/osobowe/renault/megane/iii-2008-2016/?search[filter_float_engine_power%3Afrom]=200&search[filter_enum_no_accident]=1&search[order]=filter_float_price%3Adesc&search[brand_program_id][0]=&search[country]= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się