No przecież po forach wszędzie ludzie piszą ,że wymiana płynu na dot 4 już wystarcza, a dolozenie oslonki rozwiązuje problem zupełnie i to informacje od właścicieli tych aut
Wygląd kwestia gustu, mi się z czasem zaczęło podobac naprawdę, auto zlalo na torze dwa dużo mocniejsze samochody , poza tym fun z jazdy to nie tylko najwieksza moc
Jak juz jestesmy w temacie leasingowym, jak w praktyce wyglada tak zwany tzw wykup prywatny w leasingu operacyjnym i pozniejsze konsekwencje podatkowe przy odsprzedazy takiego samochodu?
Dla mnie ostatni odcinek TG naprawde swietny, nie zgadzam sie ze Harris jest sztuczny , dla mnie to chyba najwiekszy autorytet jesli chodzi o dziennikarzy motoryzacyjnych.
btw
jak na rodzima produkcje bardzo przyzwoicie imo
pisalem o tym wyzej, szybszy i bardziej precyzyjny na torze, foka ma problemy z silnikiem straszne, honda ma ladniejszy srodek i jest duzo przyjemniejsza na codzien dzieki adaptacyjnemu zawieszeniu.
Type R fk8 jest szybszy na suchym torze, ma lepiej wykonany srodek, jest o dwa nieba wygodniejszy na codzien no i przede wszystkim silnik wytrzymuje wiecej niz 30k