Yoshii Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Oczywiste jest, ze przy takim rabacie , nawet po roku , zarobi leasing jak i lidl. Ile oni tych sztuk biorą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) Na pierwszy rzut 10 tyś. Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez lukasdraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 w sumie przy obrocie 100mld € , chyba podobnie jak samo BMW, 200-300mln to kropelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 26 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2018 W dniu 2018-04-24 o 19:16, turdziGT napisał: Tylko to polo jeszcze trzeba wyposażyć wiec 100 pęka jak nic no dobra, obejrzałem dzisiaj cennik i wyposażenie fiesty st no i w serii jeszcze większa bida niż w polo... klima manualna, szyby z tyłu na korbki, szpera w pakiecie za 1000 euro, opcji multum... jak podstawa w manualu w cenie polo dsg to ja dziękuję, do tego pojemność 1.5, 3 cylindry, bagażnik dużo mniejszy itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 (edytowane) wiem że daleko jej do hh, ale mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z nową Ibizą? za niecałe 70kpln można mieć w podstawie silnik 1.5 150KM i niecałe 8s / 100km/h co jest chyba najtańszą opcją w tym segmencie jeśli chodzi o osiągi/cena chyba jeszcze tego silnika nie ma w PL, ale chodzi mi o ogólne wrażenia z auta (ludzie narzekają na twarde plastiki i pianoblack) no i jaki rabat można dostać w Seacie przy zakupie na firmę http://www.seat-auto.pl/samochody/nowa-ibiza/opis.html Edytowane 4 Maja 2018 przez kubanow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 10 godzin temu, kubanow napisał: wiem że daleko jej do hh, ale mam pytanko czy ktoś miał do czynienia z nową Ibizą? za niecałe 70kpln można mieć w podstawie silnik 1.5 150KM i niecałe 8s / 100km/h co jest chyba najtańszą opcją w tym segmencie jeśli chodzi o osiągi/cena chyba jeszcze tego silnika nie ma w PL, ale chodzi mi o ogólne wrażenia z auta (ludzie narzekają na twarde plastiki i pianoblack) no i jaki rabat można dostać w Seacie przy zakupie na firmę http://www.seat-auto.pl/samochody/nowa-ibiza/opis.html Dosc ciekawa to oferta na te Ibize, tyle ze jakby szukac auta na teraz to za te cene mozna dostac schodzacego focusa st line 1,5 150/182KM co sadze ze jest wlasciwa proporcja ceny do tego co otrzymujesz. To nie klasa dzisiejszych hh, ale z drugiej strony cena dosc dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 28 minut temu, dirkdiggler napisał: Dosc ciekawa to oferta na te Ibize, tyle ze jakby szukac auta na teraz to za te cene mozna dostac schodzacego focusa st line 1,5 150/182KM co sadze ze jest wlasciwa proporcja ceny do tego co otrzymujesz. To nie klasa dzisiejszych hh, ale z drugiej strony cena dosc dobra. stary focus w środku wygląda jak kupa (przynajmniej dla mnie), z zewnątrz też szału nie ma nowy jest już zdecydowanie lepszy, ale za podobne osiągi w focusie trzeba będzie dać pewnie coś około 100kpln najbiedniej (w podstawie) a ta Ibiza wygląda całkiem ciekawie, choć szkoda że nie ma w opcji dsg do auta będę się przymierzał za jakąś chwilę, mam nadzieję że do tego czasu alfa pokaże nową giuliette, bo to może być fajna opcja choć cena też pewnie będzie mocna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Tak, tylko Ibiza i Focus to dwa różne segmenty. Odpowiednik Ibizy to Fiesta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 5 minut temu, house_1 napisał: Tak, tylko Ibiza i Focus to dwa różne segmenty. Odpowiednik Ibizy to Fiesta. Naturalnie. Mialem na mysli raczej alternatywe dla wydania 70 kilku tys na nowe w miare sprawnie poruszajace sie i wyposazone auto. Jak stare foki sie wyprzedadza, niewiele opcji zostanie procz tej ibizy. Fiesta st line 1,0 ecoboost 140KM to juz grubo ponad 80kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 2 godziny temu, kubanow napisał: stary focus w środku wygląda jak kupa (przynajmniej dla mnie), z zewnątrz też szału nie ma nowy jest już zdecydowanie lepszy, ale za podobne osiągi w focusie trzeba będzie dać pewnie coś około 100kpln najbiedniej (w podstawie) a ta Ibiza wygląda całkiem ciekawie, choć szkoda że nie ma w opcji dsg do auta będę się przymierzał za jakąś chwilę, mam nadzieję że do tego czasu alfa pokaże nową giuliette, bo to może być fajna opcja choć cena też pewnie będzie mocna Nie tylko dla ciebie ogolnie kazdy ford pre 2018 no moze poza Mondeo i tym SUV to w środku porażka.Nowa Fiesta i Focus wyglądają na duzo lepsze no ale tez cena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 2 godziny temu, turdziGT napisał: ogolnie kazdy ford pre 2018 no moze poza Mondeo i tym SUV to w środku porażka Mnie się zdaje że się deko czepiacie. Do Mustanga w ogóle zero zastrzeżeń, a RS ujdzie, za to wygląd nadrabia fotelami (nie-kubłami)... Porażka to jest np. wyciszenie Forestera XT 2014-. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Co to sie dzieje w Fiscie do 2017 roku to jakaś plastikowa masakra.No ST ale kosztowała 70K Mustang OK ale juz ten twardy plastik na gorze drzwi nie, przynajmniej nie za te pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Nie wiem jak jest w Fieście. Ale to chyba niemal najbardziej podstawowy model w gamie Forda? Za to miałem okazję porównać Mustanga do Kii Stinger i Infinity Q60. Nie są to hot hatche, ze napisać muszę - co z tego że są "ładniejsze" i mają napęd 4WD. Mustang ma to coś czego tamtym brak - choć oceniam Stingera jako zajefajny wóz - w przeciwieństwie do Q60, który nie przypasował. I w dooooopie mam twardy plastik na drzwiach - Mustang daje tyle frajdy że co tam plastik. A to co przed kierowcą - bez uwag. Motorownia co najmniej ok, prowadzenie się - bez zarzutu, hebel - kosmos, audio - co najmniej bardzo dobre, pozycja za kierownicą - wyborna. Więc co tam plastik....., przecież kosztuje auto ok 40% ceny Carrery S. Nie wymagajmy więc cudów. Jeśli chodzi o RSa, to walory jezdne są ogromne. Elastyczność silnika niewiarygodna, układ kierowniczy i hamulcowy - super. Więc co tam jakieś plastiki. Ten wóz jeździ jak marzenie, więc nie wnikam w dyskusję o estetyce wnętrza. A z zewnątrz, po prostu mi się podoba - nie rzuca się w oczy, a robi robotę . Po prostu - plastikiem na desce nie jeżdżę. A resztą i owszem. Środek RSa mnie nie urzeka, ale też nie powoduje odruchów wymiotnych. Więc za taką kasę nie wymagam wodotrysków. Fordy nie wyglądają jak milion $, ale są w atrakcyjnych cenach i fantastycznie jeżdżą. Taka filozofia. Ot co. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 może i Twoja filozofia ma jakieś uzasadnienie, ale ja go nie dostrzegam kupować focusa tylko dla tego że mustang jest zajebisty to dla mnie jest totalny bezsens jakbym miał kupić auto które w chwili zakupu mi się nie podoba to co by było później jak pisałem wcześniej nowy focus ze zdjęć mnie przekonuje i nad nim mógłbym się zastanowić, choć cena pewnie będzie spora, ale stary model to musieli by dawać mega rabaty żebym nad takim się zastanawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 5 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 47 minut temu, house_1 napisał: Nie wiem jak jest w Fieście. Ale to chyba niemal najbardziej podstawowy model w gamie Forda? Za to miałem okazję porównać Mustanga do Kii Stinger i Infinity Q60. Nie są to hot hatche, ze napisać muszę - co z tego że są "ładniejsze" i mają napęd 4WD. Mustang ma to coś czego tamtym brak - choć oceniam Stingera jako zajefajny wóz - w przeciwieństwie do Q60, który nie przypasował. I w dooooopie mam twardy plastik na drzwiach - Mustang daje tyle frajdy że co tam plastik. A to co przed kierowcą - bez uwag. Motorownia co najmniej ok, prowadzenie się - bez zarzutu, hebel - kosmos, audio - co najmniej bardzo dobre, pozycja za kierownicą - wyborna. Więc co tam plastik....., przecież kosztuje auto ok 40% ceny Carrery S. Nie wymagajmy więc cudów. Jeśli chodzi o RSa, to walory jezdne są ogromne. Elastyczność silnika niewiarygodna, układ kierowniczy i hamulcowy - super. Więc co tam jakieś plastiki. Ten wóz jeździ jak marzenie, więc nie wnikam w dyskusję o estetyce wnętrza. A z zewnątrz, po prostu mi się podoba - nie rzuca się w oczy, a robi robotę . Po prostu - plastikiem na desce nie jeżdżę. A resztą i owszem. Środek RSa mnie nie urzeka, ale też nie powoduje odruchów wymiotnych. Więc za taką kasę nie wymagam wodotrysków. Fordy nie wyglądają jak milion $, ale są w atrakcyjnych cenach i fantastycznie jeżdżą. Taka filozofia. Ot co. Ktory mustang, v8 czy 2.3? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 (edytowane) 9 godzin temu, kubanow napisał: może i Twoja filozofia ma jakieś uzasadnienie, ale ja go nie dostrzegam kupować focusa tylko dla tego że mustang jest zajebisty to dla mnie jest totalny bezsens Więc jakoś bezsensownie mi wyszły te zakupy . Ciekawostką jest tylko fakt, że parę osób miało okazję przejechać się moim RS-em. I każdy poza jednym przypadkiem, był zachwycony tym cytuję "genialnym" autem. I nie byli to ludzie przypadkowi, tylko osoby wiedzące czego oczekują od samochodu - bywalcy torów i kjs-ów - ogólnie "zarażeni" motoryzacją. 9 godzin temu, Korton napisał: Ktory mustang, v8 czy 2.3? Wiesz..... 2,3 to pasuje idealnie do Focusa . Edytowane 6 Maja 2018 przez house_1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 no ale jako alternatywę dla ibizy podałeś mi "starego" focusa st-line, a zakup argumentujesz tym jak fajnie jeździ rs - no trochę to nielogiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 11 minut temu, kubanow napisał: no ale jako alternatywę dla ibizy podałeś mi "starego" focusa st-line 20 godzin temu, house_1 napisał: Tak, tylko Ibiza i Focus to dwa różne segmenty. Odpowiednik Ibizy to Fiesta. ŻE CO ZROBIŁEM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 3 godziny temu, house_1 napisał: ŻE CO ZROBIŁEM? sorki to dirkdiggler - pomieszało mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 9 godzin temu, kubanow napisał: sorki to dirkdiggler - pomieszało mi się Ale co ja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Może to nie hothatch bo mały sedan, ale ostatnio miałem okazję przejechać się RS3 Sedan. No i powiem szczerze, że te 400koni robi niesamowitą robotę. Po kilku startach z Launch Control zaczęła mi odpływać krew z łydek Parę fotek egzemplarza: Oczywiście moja ocena może być subiektywna, gdyż nie mam styczności z taką mocą na codzień 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Megane rs od 124900pln w manualuChyba niektórzy będą musieli zrewidowac ceny za hhWysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 I bardzo dobrze, może w końcu zakończy się też wojna na KM a zacznie na lepsze prowadzenie i więcej frajdy z jazdy.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Sensownie wyposażony wyjdzie jakieś 140-145 tyś. Rabat na początku pewnie max 5-10%. Czyli jakieś 130-135 będzie trzeba dać. Niestety jak chce się mieć szperę to nie można mieć EDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Po doposazeniu wyjdzie ok. 140k zl. jak nic... drogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się