Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Elvisiak napisał:

Może to nie hothatch bo mały sedan, ale ostatnio miałem okazję przejechać się RS3 Sedan. No i powiem szczerze, że te 400koni robi niesamowitą robotę. Po kilku startach z Launch Control zaczęła mi odpływać krew z łydek :D Parę fotek egzemplarza:41850741361_683e60b2f8_b.jpg41850743571_870eaf42e6_b.jpg41850736621_d0be7e4ece_b.jpg

Oczywiście moja ocena może być subiektywna, gdyż nie mam styczności z taką mocą na codzień ;)

Przepiękny samochód :wub: Zwłaszcza w czerwonym kolorze. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna zresta RS4 i 5 tez mozna tylko w praktyce nikt tego nie robi.

RS3 sedan jest mega to RS ktory oferuje najwiecej w stosunku do wydanych $$$

a to co jest w nim najlepsze ze mozna w ciemno zamówić golasa i nic temu autu nie bedzie brakować gdzie wszystko pożyzej po prostu sie nią da.Znajomy ma taka goliźnie i jest na prawde spoko.

Edytowane przez turdziGT
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wczoraj. Wziąłem na godzinę. No ciśnie w plecy. Z tylu mały. Wrazenie dużej masy, chociaż małe auto. Acha,  boczura nie umiałem zapiać na asfalcie:-(

 Ech..... takie czasy...

juz nie będzie „cienkich drzwi”, świstu wiatru:-)

Jeśli sie chce trochę mocy to wszystko jest tłuste, masywne , grube....

Edytowane przez marcinwrxsti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam na mokrym lata bokami jak złoto ale ze tluste sa teraz te HH to prawda.Z drugiej strony STI MY 15 tez w wadze piórkowej juz nie chodziło.Takie czasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz. Myśle , czy w najem tego nie wziąć . Jest opcja z dobrą ceną, księgowa poleca ale nie mam doświadczenia i tymi finansowaniami. 

Jako  dupowoz bym chciał z opcją założenia Extremów i wypadu na pobliski tor Lodz i upalania na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Zyzol napisał:

Sportowego wydechu będzie brakować ;)

Nic nie brakuje.Seryjny wydech w RS3 jest mega głośny.Jest w praktyce sporo głośniejszy niz sportowy w np. RS4.

Z kolei sportowy w RS3 jest tak głośny ze ciezko nazwać jazdę w trybie sportowym przyjemna na przykład w trasie.

Odnosnie osiągów do do wczoraj myślałem ze mam w miare szybkie auto.Przeswiadzczenie uległo drobnej zmianie po przejażdzce na prawy w tym oto garbusie ;) Szok.

image.jpg

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jak ta skrzynia edc w porównaniu z dsg?


W sobotę będą jazdy w Poznaniu (między innymi dla potencjalnych klientów) nowym megane, to się coś będzie można w końcu dowiedzieć jak to jeździ w porównaniu z poprzednikiem, czy na tle konkurencji.
W Clio RS skrzynia EDC jest moim zdaniem gorsza od DSG (wolniejsza, czasem szarpnie i się gubi czasami przy redukcjach). Jednak w megane ta skrzynia jest nieco zmodyfikowana. Między innymi ma mokre sprzęgła zamiast suchych, czy też inne oprogramowanie. Także może być dobrze.
Co ciekawe RS Monitor pokazuje przy upalaniu nie tylko temperaturę oleju w silniku, ale też temperaturę sprzęgła i oleju w skrzyni:

8512b5b53d861943d2b6e0fe9b5114f2.jpg

Przydatne, żeby nie zagotować samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, radekk napisał:

 

co to za malutki resorak stoi za tym Prosiakiem?:P

:biglol: Tak można opisac moje auto doslownie I w przenośni przy tym prosiaku ale jeżeli chodzi o całokształt to i tak stawiam GT3 na pierwszym miejscu zwłaszcza w Touring Pack.

OK osiagi wciskają mózg w tylną ścianę czaszki ale to nie wszystko.GT2 jest po prostu brzydkie jak dla mnie przesadzili z tym aero i wszystkim i zwykle GT3 wygląda po prostu lepiej.Ale przeżycie jest to na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ale nie zawsze tak jest  , jak dostelem bardzo duzy rabat mimo ze nowy model byl  a kontyngent na 2018 wynosil tylko 17 sztuk.No ale ja nie jestem przyszedelm prosto z ulicy.Jak sie ma dobre uklady lub zna sprzedawce to na kazde auto da sie cos ugrac bez znaczenia czy nowe czy juz na rynku jakis czas jest ale tanie to to i tak juz nie bedzie.Ciezko sie przyzwyczaic ze za HH trzeba w tej chwili dac 150K :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z turdzimGT. Ciężko mi przełknąć różnicę blisko 30-40 tyś za następcę mojej meganki. Samochód podobnie wyposażony a droższy o 30+%. Nie jestem przekonany czy jest o te 30% lepszy.

Ceny poszły w górę i to sporo. Nie tylko za HH ale i za modele popularne typu Talisman, Clio itd.

Ostatnio ceny za samochody popularne bardzo zbliżyły się do segmentu premium.

Peugeot za nowe 508 każe sobie płacić około 200 tyś. To są rejony Audi A4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lakier specjalny zawsze był drogi. Tutaj cennik opcji poprzedniej megane:

 

f3e3b3e6da94226a3b1979bd03ba5c06.jpg&key=3a507f980c58bdd83273cdae45128bbe735973d679ad31121891cb05ab21db3b

 

Niestety w żaden sposób nie jest to usprawiedliwieniem dla takiej ceny.

 

Dla porównania pakiet CUP w poprzedniej megane kosztował 5500, w nowej chcą za niego 6500. Blisko 20% więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dlatego twierdze, ze obecnie i30N jest propozycja trudna do przebicia... u nas wersja "Performance" (275 KM + szpera i lepsze heble) kosztuje niecale 28k euro

 

ze tez nie jestem na etapie zakupu HH :(

ciekawe jak to bedzie dalej - HH tez otrzymaja te filtry czastek stalych, czy duze koncerny typu VAG czy Hyundai / Kia obejda nowe wymogi poprzez niska emisje flotowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tymczasem  nowa Fiesta ST brzmi jak Giulia Quadrifoglio  :) 

 

 

 

I pierwsze review. Moze sie pomylilem ......

 

 

 

2 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

i dlatego twierdze, ze obecnie i30N jest propozycja trudna do przebicia... u nas wersja "Performance" (275 KM + szpera i lepsze heble) kosztuje niecale 28k euro

 

ze tez nie jestem na etapie zakupu HH :(

ciekawe jak to bedzie dalej - HH tez otrzymaja te filtry czastek stalych, czy duze koncerny typu VAG czy Hyundai / Kia obejda nowe wymogi poprzez niska emisje flotowa?

Mowiac o filtrach czastek stalych i nowej normie pomiaru mysle ze bedzie mala rzeznia.

Juz odpadlo M3 , pare dni temu moj sprzedawca mi powiedzial ze staje produkcja Audi S4 i S5 a zamiast 3.0 TFSI wpada uwaga .... kopciuch. Ponoc maja zastapic 3.0 tdi biturbo.

Ciekawe kto jeszcze kleknie i polegnie z producentow HH :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, matros1 napisał:

Peugeot za nowe 508 każe sobie płacić około 200 tyś. To są rejony Audi A4.

 

nie do końca, to jest goła A4 vs maksymalnie doposażony 508. podobnie wyposażone A4 będzie miało 3 z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
nie do końca, to jest goła A4 vs maksymalnie doposażony 508. podobnie wyposażone A4 będzie miało 3 z przodu.


Za 200 tyś można spokojnie kupić dobrze wyposażoną A4. Fakt bez noktowizji itd. jednak zupełnie przyzwoicie wyposażoną.
Mimo wszystko wolałbym jednak A4.

Dzisiaj konfigurowałem sobie nowego Touarega. 270 tys podstawa. Kilka opcji i dobiłem do 350 tyś. To jest chore.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...