Tomek Tomko Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 No ta najnowsza z 1.5 3 cylindry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 46 minut temu, Tomek Tomko napisał: 3 drzwiowa Fiesta ST na 17tkach z kubłami Recaro, bez kierowcy i z pustym bakiem będzie ważyć nie więcej niż 1050kg zwykła fiesta 3d z silnikiem 1.0 waży 1144 kg....i to raczej na stalowych 15... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 3 drzwiowe ST Line waży 1150 kg ale to jest „kerb weight” = 75 kg kierowca + bak 90% więc od tego możesz spokojnie odjąć 110 kg. Najlżejsza wersja, o dziwo nie podstawa, a najbardziej wypasiony Vignale waży 1108 kg (kerb weight). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 22 godziny temu, boorek napisał: 1.5 (...) podobno nowy focus st ma miec podobna pojemnosc. 11 godzin temu, Tomek Tomko napisał: 2.3 Więcej nie mogę napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2018 12 godzin temu, Tomek Tomko napisał: 1.5 4 cylindrowy zastąpił 1.6 i jest aktualnie wsadzany do wielu modeli Forda. 1.5 3 cylindrowy ma premierę w Fieście i będzie w nowym Focusie jak i innych modelach, oczywiście w różnych wariantach mocowych. Z paru źródeł słyszałem, że nowy Focus ST będzie miał silnik 2.3. Ale to nic pewnego. 1.5 3 czylindrowy jest juz w obecnym Focusie.Mialem ostatnio jako zastępcze.Całkiem spoko sie tym jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 turdziGT, to chyba miałeś jakiegoś muła testowego ;), bo 1.5 3 cylindry (Dragon) wchodzi na rynek z Fiestą ST w maju tego roku i chwilę później z Focusem. W obecnym Focusie 1.5 Ecoboost to 4 cylindrowy silnik (150 i 180 KM). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Polo GTI 2018 DSG Waga: 1240 kg (pusty bak, bez kierowcy) Silnik: 2L 200/320 0-100: 6.7 sek. Fiesta ST 2018 manual Waga: 1050 kg (pusty bak, bez kierowcy) Silnik: 1.5L 200/290 0-100: 6.5sek. Prawie 200kg różnicy to przepaść. Mechaniczna szpera to też inna bajka niż XDS. Za to na milion procent w Polo 300/400 nie będzie większym problemem do zrobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Polo ma właśnie ten plus że pewnie kilka kliknięć myszką i mamy dosyć łatwo poprawione osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 5 godzin temu, WRC fan napisał: turdziGT, to chyba miałeś jakiegoś muła testowego ;), bo 1.5 3 cylindry (Dragon) wchodzi na rynek z Fiestą ST w maju tego roku i chwilę później z Focusem. W obecnym Focusie 1.5 Ecoboost to 4 cylindrowy silnik (150 i 180 KM). 1.0 Ecoboost jest 3 cylindrowy i jest juz w Focusie od dawna i jako 100 km i jako 125. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=115534001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 czy dobrze kojarze, ze w poprzednim Polo GTI z tylu bylo niezalezne zaiweszenie, aw nowym jest belka? tez jestem zestawienia Polo GTI vs Fiesta ST na torze, a i nie tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 15 godzin temu, turdziGT napisał: 1.5 3 czylindrowy jest juz w obecnym Focusie 51 minut temu, turdziGT napisał: 1.0 Ecoboost jest 3 cylindrowy i jest juz w Focusie No to 1.0 czy 1.5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burton Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 od dawna są 3 cylindry ale właśnie w 1.0, w 1.5 jeszcze nie było nic z 3 cylindrami 2 godziny temu, Tomek Tomko napisał: Polo GTI 2018 DSG Waga: 1240 kg (pusty bak, bez kierowcy) Silnik: 2L 200/320 0-100: 6.7 sek. Fiesta ST 2018 manual Waga: 1050 kg (pusty bak, bez kierowcy) Silnik: 1.5L 200/290 0-100: 6.5sek. nie wiem skąd masz te 6.5 fiesty bo wszędzie piszą o 6.7 natomiast są filmy na YouTube gdzie polo z lauch control robi 0-100 w 6.0 poza tym jak pisałeś, 300 koni w polo to będzie na pstryknięcie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Tomko Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Ford podaje 6.5 sek. Choćby w podlinkowanym wcześniej filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 6 godzin temu, turdziGT napisał: 1.0 Ecoboost jest 3 cylindrowy Ale Ty pisałeś o 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2018 Nie mie chodziło tylko o to ze jeździłem 3 cylindrowym wiec musieliśmy sie złe zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Może nie wiele mówiące nagranie, ale zawsze to już jakieś porównanie Megane vs Civic https://www.tf1.fr/amp/tf1/auto-moto/videos/duel-honda-civic-type-r-vs-renault-megane-rs-meilleures-ennemies.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 W dniu 16.3.2018 o 14:13, rombu napisał: No to 1.0 czy 1.5 ? Chodziło mi o 3 cylindry a nie konkretnie o 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Może nie wiele mówiące nagranie, ale zawsze to już jakieś porównanie Megane vs Civic https://www.tf1.fr/amp/tf1/auto-moto/videos/duel-honda-civic-type-r-vs-renault-megane-rs-meilleures-ennemies.html Zastanawiam się dlaczego meganka tak zamiata tyłem w zakrętach? Czy to wina 4control na mokrym, czy kierowcy. Generalnie takie „boki” wyglądają efektownie ale dobrego czasu okrążenia z tego nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 6 godzin temu, matros1 napisał: Zastanawiam się dlaczego meganka tak zamiata tyłem w zakrętach? Czy to wina 4control na mokrym, czy kierowcy. Generalnie takie „boki” wyglądają efektownie ale dobrego czasu okrążenia z tego nie będzie. Podobno poślizgi pod publiczność, a w przejazdach mierzonych jechali normalnie. Jakby nie było wydaje mi się że w podstawowej wersji Megane RS szału nie będzie robił na torach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Ja czekam przede wszystkim na mechaniczną szperę ze skrzynią EDC. Jak tego nie będzie to ten samochód jest dla mnie skreślony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 10 godzin temu, matros1 napisał: Zastanawiam się dlaczego meganka tak zamiata tyłem w zakrętach? Czy to wina 4control na mokrym, czy kierowcy. Generalnie takie „boki” wyglądają efektownie ale dobrego czasu okrążenia z tego nie będzie. Zasada jest prosta tego typu HOT Hatch musi mieć wbudowana naturalna tendencje do nadsterownosci po zdjęciu nogi z gazu.Jezeli tak nie jest to po prostu nie jest FUN a o FUN tu przede wszystkim chodzi.Oczywiscie musi byc zachowany odpowiedni balans i najlepiej jak auto jest neutralne wlasnie z tendencja do nadsterownosci.Oczywiscie im wiecej wrażliwości na ujęcie gazu tym wiecej FUNu ale wtedy cierpią na tym czasy.I tak jak na przykład Fiesta ST. to auto nigdzie nie jest mistrzem torów w klasie ale FUNu daje co nie miara i pytanie czy to sie tak na prawde nie liczy najbardziej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 @turdzi wreszcie "mowisz" jak na fana motoryzacji przystało, pełna zgoda z powyższym Odwiesiles się w końcu bo ostatnio to było tylko: wyświetlacz to, wyświetlacz tamto, lampa taka, tempomat aktywny taki, nawigacja nie taka, kolor pasuje, felgi nie pasują... itp Może reszta też sie odwiesi?? 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 ...jedni lubią rybki inni pipki,ja tam wolę czuć że jadę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Godzinę temu, irektob napisał: ...jedni lubią rybki inni pipki,ja tam wolę czuć że jadę Ale ze co, pipek nie lubisz? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Andrzej Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 13 minut temu, Dottoree napisał: Ale ze co, pipek nie lubisz? ze niby waginosceptyk? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się