Skocz do zawartości

E-Boxer


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy brąz można podciągnąć pod „sraczkowaty” ;) (tylko zależy po czym ta sraczka ;)) Dla mnie czarny zalatuje nudą, więc taki brązik by odpowiadał.

Myślę, że na wybór odcieni brązu w Subaru poczekamy tak samo długo jak na... wiadomo co, albo jeszcze dłużej ;) 

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Zyzol napisał:

Każdy brąz można podciągnąć pod „sraczkowaty” ;) Dla mnie czarny zalatuje nudą, więc taki brązik by odpowiadał.

Myślę, że na wybór odcieni brązu w Subaru poczekamy tak samo długo jak na... wiadomo co, albo jeszcze dłużej ;) 

 

Ciemny brąz lepiej gra z resztą wnętrza w czarnym. Ale co kto lubi. Wybór odcieni hmmm dobre :mrgreen: Skóra w Subaru to i tak zwykle niska jakość, więc nie ma o co kruszyć kopii, zwykła tapicerka może okazać się lepszym wyjściem ;) Tym bardziej że wentylacji też nie ma w ogóle 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos zna niemiecki, to moze sobie poczytac o najpopularniejszej marce na Forum: Skoda, a obok niej Subaru :OO:

Krotka prezentacja Forester E-Boxer w Auto Touring (czasopismo dla czlonkow ÖAMTC)

 

Wszystko jest w nowym Foresterze chwalone, nawet przyspieszenie od 0-100 wyszlo im 9,9 sek (!), ale mimo wszystko minus za spalanie i za osiagi. 1661577684_ForesterE-Boxer.thumb.jpg.20c302bddf30224a992e4bc1e8dd3488.jpg

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy patent - muzyka gra po wyłączeniu silnika aż do momentu otwarcia drzwi. Minus za to, po wyłączeniu silnika nawigacja wali po galach trybem dziennym. No i lusterko wsteczne nie fotochromatyczne? Ech 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Ciekawy patent - muzyka gra po wyłączeniu silnika aż do momentu otwarcia drzwi. Minus za to, po wyłączeniu silnika nawigacja wali po galach trybem dziennym. No i lusterko wsteczne nie fotochromatyczne? Ech 

Cholera... a ja myslalem, ze każde auto wyłącza radio dopiero po otwarciu drzwi a nie zgaszeniu silnika... od jakichś 20 lat. W Subaru to chyba nie nowość? Mój OBK MY15 tez to chyba miał. Lusterko fotochrom tez. No, ale wiadomo... OBK to „top of the top” w Subaru ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Cholera... a ja myslalem, ze każde auto wyłącza radio dopiero po otwarciu drzwi a nie zgaszeniu silnika... od jakichś 20 lat. W Subaru to chyba nie nowość? Mój OBK MY15 tez to chyba miał. Lusterko fotochrom tez. No, ale wiadomo... OBK to „top of the top” w Subaru ;)

W OBK MY 19 taki patent też funkcjonuje. Co ważne, do otwarcia drzwi podtrzymuje również rozmowę telefoniczną na zestawie głośnomówiącym. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

22 godziny temu, Christoph napisał:

Jak ktos zna niemiecki, to moze sobie poczytac o najpopularniejszej marce na Forum: Skoda, a obok niej Subaru :OO:

Krotka prezentacja Forester E-Boxer w Auto Touring (czasopismo dla czlonkow ÖAMTC)

 

Wszystko jest w nowym Foresterze chwalone, nawet przyspieszenie od 0-100 wyszlo im 9,9 sek (!), ale mimo wszystko minus za spalanie i za osiagi. 

 

w teście Motoru od 0-100 jest 10,2 sek.a więc też mniej niż deklarowane w instrukcji 11,8 sek.:angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2020 o 11:35, Lisek napisał:

Tam nie ma zadnego przysciku.To wizualnie przykleja sie pokretlo od regulacji klimy ktory jest z tylu.

Masz racje :) ale na zdjęciu nie widać jeszcze jednego przycisku który jest w tym miejscu - podgrzewanie kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotr_b napisał:

 

w teście Motoru od 0-100 jest 10,2 sek.a więc też mniej niż deklarowane w instrukcji 11,8 sek.:angry:

Jak mi powiedziano w salonie, osiągi w Subaru są mierzone przy 4 osobach na pokładzie i pełnym baku paliwa. Przy FXT różnica była minimalna, podobnie w OBK - 2,5 litrowy silnik jest dość odporny na zmiany obciążenia, zwykle wychodzi 9,5 sek. do 100 przy deklarowanych 10,2. W przypadku 2.0i w wielu testach podawano ok. 10,5 sek, zaś przy wersji z manualną skrzynią biegów różnica była jeszcze większa. Pewnie XV z silnikiem 1.6 też miałby dużo lepszy czas przy pomiarze wyłącznie z kierowcą. Pytanie do @Dyrekcja czy w sytuacji, w jakiej inni producenci (np. "wyścigowy" DS Citroena) podają dane wyłącznie z kierowcą byłaby możliwość ustalenia takich parametrów aut Subaru bez obciążenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, piotr_b napisał:

w teście Motoru od 0-100 jest 10,2 sek.a więc też mniej niż deklarowane w instrukcji 11,8 sek.:angry:

 

Dlatego przyspieszenie do 100 to nie jest wielki problem, gorzej potem (w tamtym teście ZTCP do 140 Toyota 15 sekund, Subaru 22 sek.). No i przez mały moment obrotowy większa słabość przy większym obciążeniu albo pod górkę

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, GREGG napisał:
Godzinę temu, Andrzej Koper napisał:

jak to nie jest ? Przecież  to był wielki problem :)

 

W takim razie, żeby uściślić poprzednią wypowiedź - to nie jest aż tak wielki problem ;)

 

może i tak , ale pojawił się nowy i to o wiele poważniejszy....0 - 140  :facepalm:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Andrzej Koper napisał:

może i tak , ale pojawił się nowy i to o wiele poważniejszy....0 - 140  :facepalm:

 

 Jak komuś nie przeszkadza wyprzedzanie w trasie w tempie napakowanego tira, to oczywiście nie jest żaden problem ;) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, GREGG napisał:

 

 Jak komuś nie przeszkadza wyprzedzanie w trasie w tempie napakowanego tira, to oczywiście nie jest żaden problem ;) :mrgreen:

A po co chciałbyś wyprzedzać tira? Nie lepiej spokojnie, korzystając z dobrodziejstwa Eye-Sight jechać za nim, czas, w którym jesteś z rodziną wykorzystać na zabawę w kalambury lub „co widzę na literę ...?”

Bezpieczniej, ekologicznej, a i mniejszy bak starczy Ci na więcej kilometrów. 

Czego tu nie rozumiesz? ;)

 

  • Haha 6
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tsunetomo napisał:

A po co chciałbyś wyprzedzać tira?

….no tak te piekielnie szybkie ciężarówki....to poważny problem.

 

Znakomita większość stąd, jak czytam, ma już co najmniej licencję kierowcy stopnia „R”....ale czy ktoś już robił ….na e-boxera prawo jazdy kategorii T?:blink:

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Xawery1939 napisał:

….no tak te piekielnie szybkie ciężarówki....to poważny problem.

 

Znakomita większość stąd, jak czytam, ma już co najmniej licencję kierowcy stopnia „R”....ale czy ktoś już robił ….na e-boxera prawo jazdy kategorii T?:blink:

A czy mógłbyś konkretnie podać przykłady osób, które napisały, że mają licencję kierowcy stopnia R? Chętnie posłuchałbym o ich doświadczeniach, ale jakoś nie wyczytałem, którzy to. Pomożesz? :)

 

Edytowane przez Tsunetomo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Andrzej Koper napisał:

 

może i tak , ale pojawił się nowy i to o wiele poważniejszy....0 - 140  :facepalm:

Panie Andrzeju, a w jakim parametrze e boxer bryluje? Oprócz zużycia paliwa, bo jest chyba najbardziej paliwożerną hybrydą na rynku

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, krist napisał:

jest chyba najbardziej paliwożerną hybrydą na rynku

 nie dość , że najwolniejszy bo TIR-a nie wyprzedzi , to  skóra nie wiadomo czy nie za jasna czy nie za ciemna ale jedno pewne , że słabego gatunku ! , do tego wszystkiego  paliwożerny z małym bakiem ...no dramat... :facepalm:   jest jeden plus :)  dobrze się sprzedaje , klienci po jazdach próbnych zadowoleni..... kilku zainteresowanych OBK zdecydowało się na Forestera…..ale przyznaje , to nie byli znawcy , ot tacy normalni użytkownicy....

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Andrzej Koper napisał:

 nie dość , że najwolniejszy bo TIR-a nie wyprzedzi , to  skóra nie wiadomo czy nie za jasna czy nie za ciemna ale jedno pewne , że słabego gatunku ! , do tego wszystkiego  paliwożerny z małym bakiem ...no dramat... :facepalm:   jest jeden plus :)  dobrze się sprzedaje , klienci po jazdach próbnych zadowoleni..... kilku zainteresowanych OBK zdecydowało się na Forestera…..ale przyznaje , to nie byli znawcy , ot tacy normalni użytkownicy....

czyli po staremu, w subaru popyt przewyższa podaż, auta się rozchodzą na pniu, pewnie dlatego w salonach tak pusto,nic już nie zostało...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem ostatnio w Katowicach i chyba tak różowo nie jest . Byłem na częściach i przechodzi się przez salon . Podjechałem samochodem pod wejście więc sprzedawcy widzieli że przyjechałem XT .

Czekałem chwilę więc zerknąłem na nowość i podszedł sprzedawca . W pierwszym zdaniu powiedział że gdybym przyjechał zwykłym 2.0 to by powalczył a z XT nie ma innych argumentów tylko środek . Szkoda bo inne marki zawsze mają ofertę dla dotychczasowych użytkowników .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...