Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Zawartość

    4544
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Dyrekcja

  • Ranga
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl
  1. Zgadza się - w Polsce można. Pozdrowienia
  2. Ze względu na pilne obowiązku służbowe dołączę do całej ekipy niestety z opóźnieniem ( wtorek wieczorem ) - sorry, taka praca. Pozdrowienia
  3. Czy czerwony dworek nie jest raczej dla ..... singli ?
  4. W bagażniku ?
  5. To może nie jest mapka, ale udostępniłem zdjęcia z telefonu - tam są lokalizacje ( a że zdjęcia w/g kolejności, to choć "prawie" trasę widać ): https://goo.gl/photos/GKqvZEkHnA6j3JYd9 Pozdrowienia
  6. W zasadzie nie ma tematu poruszającego bezpośrednio tematykę bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Pośrednio - "cham na drodze" i niniejszy. Ponieważ filmik "z myszką" porusza ten właśnie temat wydaje mi się, że w miarę pasuje :
  7. Dużo lepiej się ogląda bezpośrednio na Youtube ( bez tych męczących reklam ):
  8. Pozwolę sobie w kontekście powyższej dyskusji dodać parę słów .... od przysłowiowej "kuchni" ( z prośbą, aby poza niniejszym Forum tych informacji nie cytować ). Otóż zarówno w przypadku leasingu, finansowania, czy też najmu można - z punktu widzenia importera - zwiększyć udział w rynku / wyczyścić zalegający magazyn itp. bez wizualnej obniżki ceny wyjściowej. Takie działanie jest z punktu widzenia wizerunku marki bardziej korzystne. Innym elementem jest to, że w przypadku najmu często dealer w ogóle, lub tylko minimalnie partycypuje w takim biznesie. Oczywiście wpływa to na bezpośrednią korzyść firmy wynajmującej oraz klienta ( ... oraz brak korzyści dealera ). Kolejnym "klockiem" w wynajmie jest kwestia kosztów / zakresu usług serwisowych wliczonych. Także tutaj centrale często narzucają autoryzowanym serwisom stawki roboczogodzin jak i upusty na części eksploatacyjne. Ponownie korzyść dla firmy wynajmującej, jak i klienta. Prawidłowo powinienem jednak napisać bardziej precyzyjnie : "korzyść finansowa". O czym klient bowiem nie wie to to, że serwis naturalnie chętniej podejmuje się czynności, które się po prostu opłacają niż tych które "wykonać trzeba, bo importer tego żąda". Może się też zdarzyć, że ASO przeglądu, czy też innej usługi serwisowej w ramach pakietu wynajmu po prostu nie wykona, bo nie podpisało odpowiedniego porozumienia z importerem. Powyższe nie jest oczywiście regułą, ale zasada : "im taniej, tym więcej potencjalnych problemów" znana także w innych relacjach finansowo - usługowych działa także tutaj. Pozdrowienia
  9. Ciekawa opinia ... To jest standardowy system Jato. Używany w wielu krajach świata, przez większość producentów, importerów, dealerów. Jedyna różnica pomiędzy naszym podejściem do tematu a innymi firmami polega na tym, że dane udostępniamy bez ograniczeń każdemu, kto chce z nich skorzystać. Jako ciekawostkę można dodać, że byliśmy pierwszym na świecie importerem, który to wprowadził ( nie wiem, czy w międzyczasie ktoś podążył naszą drogą ). Tak więc nasza umowa z Jato musiała być indywidualnie parafowana w ich centrali http://www.jato.com/ Tak więc z obiektywnego punktu widzenia Pańska opinia jest ... dość tendencyjna ( ponownie ..... ) Pozdrowienia
  10. Ja widzę to, że inni podążają naszym śladem pozytywnie. W końcu jednym z głównych założeń Zlotu jest stworzenie okazji do poznawania naszego pięknego kraju. A inne marki mogą to zaoferować innej grupie odbiorców poszerzając tym samym grono tych, którzy ten kraj poznają. Tak więc pozostaje życzyć Mitsubishi ( i wszystkim innym, którzy się na podobny krok zdecydują ) powodzenia ! Pozdrowienia
  11. Tutaj można porównać FXT/Stelvio/NX200t : http://pl.subaru.client.portals.jato.com/pl.subaru/ASPX/Brochure.aspx?Sub=Safety Nie mogę ze swej strony nic na temat Stelvio powiedzieć, gdyż nie jeździłem tym samochodem ( nawet w nim nie siedziałem ). Sądząc po danych technicznych bardziej na szosę, niż poza nią ( wprawdzie prześwit 200 mm, ale kąty natarcia i zejścia "cywilne"). Pozdrowienia
  12. Accepted with pleasure Time for ( this time free ) weekend
  13. Na razie dość jednostronna - Kajto ma problemy z hamulcami ...
  14. Przyznaję - dość Pan uparty. Proszę raz jeszcze obejrzeć filmik i znaleźć miejsce, w którym mówię, że "problem nie występuję z aktualnym softem". Informuję jedynie jaką specyfikację ma testowany samochód. Oraz na koniec filmu: "przy przytrzymaniu na hamulcu bez żadnych trudności". Być może takie czasy, że słyszymy coś, a do naszej jaźni dociera coś innego Temu zaprzeczyć nie sposób ... Info przekażę do Subaru LTD ( bo FHI już nie ma - zmienili nazwę )
  15. Ówczesna informacja : " Po kapciu i wymianie kola na inne (niestety mniejsze bo 215/55/17) stracil kompketnie naped na tyl " Podczas wymiany kola sprzęgło miało czas wystygnąć. Stąd sugestia : wydaje się być błędna. Być może kwestia koła ? Jak by nie było - ew. usterka nie podważa tego co o napędzie ( i jego skuteczności ) powiedziałem. Łatwo jest przytoczyć odwrotne przykłady. I tak - aby daleko nie szukać - zaklejony błotem 2.0 M/T z redukcją też stracił napęd. I to na obydwu osiach, gdyż opór był tak duży, że poddawało się sprzęgło. Ale przecież nie o to ( usterki konkretnego egzemplarza w konkretnych warunkach) chodzi. Jak kiedyś powiedziano, nobody is perfect. Ale skuteczność samego napędu - jak napisałem wcześniej ( doświadczenie z 7 Subariad ) Pozdrowienia