Skocz do zawartości

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Zawartość

    4652
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Dyrekcja

  • Tytuł
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl
  1. X Subariada Kaukaz północny 9-20 października 2017

    Długi film "wspomnieniowy" to zupełnie inna historia, niż ten już umieszczony Czekam z niecierpliwością ( mam też trochę materiałów - kontakt ?) Pozdrowienia
  2. Impreza MY2018

    Kolory : http://www.subaru.pl/2018impreza.html Relingi są w XV. W Imprezie ew. montaż bagażnika dachowego na standardowych zasadach. Pozdrowienia
  3. Levorg STI

    Z tą cierpliwością to .... różnie bywa Już niejednokrotnie "podpadałem" z powodu zbyt, powiedzmy "dobitnie" wyrażanych opinii. Najzabawniej było już wiele lat temu, gdy pracowałem jeszcze dla innego japońskiego producenta ( odpowiedzialny za planowanie produktu ), gdy to późnym wieczorem w knajpie japoński kolega po kilku piwach i sake wyznał mi : "Roga-san, you are not as terrible, as they told me" Pozdrowienia
  4. Impreza MY2018

    Problem w tym, że w całej Europie sedany w tej klasie są coraz mniej popularne. W efekcie tych rozważań Impreza będzie oferowana na starym kontynencie tylko jako hatchback ( sorry !). Pozdrowienia
  5. Impreza MY2018

    Wydaje się, że dyskusja o nowej Imprezie trochę odbiega od tematu. Cóż, przyznaję, że sam przyczyniłem się do opóźnienia prezentacji tego modelu. Udało mi się przekonać innych importerów, a w konsekwencji także Subaru Corporation do tego, aby system EyeSight był dostępny dla wszystkich wersji i zestandaryzowany. A to spowodowało kilkumiesięczne opóźnienie we wprowadzeniu na rynek Europy. Uważałem ( i dalej uważam ) że nowy model wchodzący na rynek powinien być wyposażony w EyeSight, gdyż bezpieczeństwo jest w moim przekonaniu najważniejsze ( stąd też w dalszym ciągu wszystkie samochody mają ISR, a teraz również Imprezy i XV będą objęte programem szkoleń kierowców ( m.on. dlatego, aby znać ne tylko zalety, ale i ograniczenia systemu ). A co samego systemu i jego skuteczności - zachęcam do zapoznania się z niniejszymi wynikami badań ( dla nieznających języka angielskiego polecam tabelki prezentujący efektywność systemów dla poszczególnych modeli od str. 6) : https://www-esv.nhtsa.dot.gov/Proceedings/23/files/23ESV-000168.PDF Innym tematem są oceny stylizacji nowego samochodu. Szczególnie na stronie FB krytyka jest .... jak zwykle. Tym razem jako "ostatnia prawdziwa Impreza" oceniane są modele z roku 2008, lub GD. "brzydka", "brak indywidualizmu", "dawniej to miały charakter" to tylko niektóre spośród ( negatywnych ) ocen. Cóż, mam niezłą pamięć. Gdy jeszcze nie było FB na tym Forum podobne opinie były głoszone przy wprowadzaniu każdej nowej generacji Imprezy ( kto ma cierpliwość, może poszukać w czeluściach Forum ). I podobnie jak dawniej opinie są publikowane przed obejrzeniem nowego samochodu, a tym bardziej przed wykonaniem jazdy próbnej. Tak więc zachęcam do oglądanie i jeżdżenia zarówno Imprezą, jak i XV. Do kawalerskich startów spod świateł nie są optymalnym "orężem". Ale i tak od 90% samochodów jest szybsza. A to w czym Impreza "od zawsze" była znakomita - prowadzenie - jest w moim przekonaniu ( po licznych testach ) naprawdę na najwyższym poziomie. Ciekaw jestem Państwa opinii !
  6. Levorg STI

    Kara za przekroczenie limitu CO2 wynosi 95 Euro za 1 g powyżej limitu. Oczywiście od każdego sprzedanego samochodu ( nie jest istotne, czy ten konkretny samochód jest powyżej, czy poniżej limitu ). Załóżmy, że przekroczyliśmy limit o 10g. W efekcie każdy samochód drożeje o 950 Euro. Ponieważ faktycznie importerzy kupują w efekcie auta o te 950 Euro drożej ( bo niby jak ma producent "odzyskać" te pieniądze), dojdą cła i podatki. ... Zęby nie było wątpliwości - o "wersję limitowaną" też występowałem ( wspólnie z kolegami z kilku krajów ) . Niestety - jest jak jest. Pozdrowienia
  7. Levorg STI

    Levorg STI to faktycznie Levorg 2.0T ze zmianami technicznymi + optycznymi. Moc bez zmian. Generalnie nie chodzi o to, czy sam Levorg 2.0T spełniałby normy, lecz o emisje flotową CO2. Ponieważ Subaru nie ma małych samochodów o niskiej emisji CO2 jest z tą emisja flotową problem. Tym bardziej, że nowe metody pomiaru ( WLTP zamiast NEDC ) podwyższają faktyczną emisję w ramach cyklu, a limity pozostały bez zmian. WRX STI sprzedawany jest w niewielkich ilościach, więc nie wpływa ( wpływał ) aż tak znacząco na całość emisji flotowej. Sprzedaż Levorga 2.0T byłaby na znacznie wyższym poziomie ... Cóż, takie czasy ... Pozdrowienia
  8. SUBARU XV

    Przyspieszenie od 80 - 120 zostało zmierzone na poziomie 8,1 s Zakładając przyspieszenie liniowe oznacza to na pokonanie każdych + 10 km/godz ok 2 s. Należy zauważyć, że - jak widać na nagraniu - rozpoczęcie przyspieszania odbywa się bez wcześniejszej redukcji przełożeń. To oznacza, że świadomy kierowca ( tu: używający łopatek i redukujący przełożenia przed wyprzedzaniem ) może jeszcze trochę z tych 8s "urwać". Pozdrowienia
  9. SUBARU XV

    Soft dla EU jest zwykle inny. Dotyczy to też sterowania skrzynią ( w USA "miękkie" przyspieszanie i zmiana przełożeń ma większe znaczenie, niż cyferki 0-100, a raczej 0-60 ). Pozdrowienia
  10. Levorg STI

    Przepisy Szwajcarii są w dziedzinie homologacji identyczne z unijnymi. Również odnośnie emisji CO2 ( tyle że w tym przypadku jest to emisja flotowa do Szwajcarii, nie do Unii ). Pozdrowienia
  11. Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.

    I jest już coś z prezentacji nowej Imprezy : http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/pierwsza-jazda/news-subaru-impreza-nie-mylic-z-sti,nId,2466166
  12. Pozwolę sobie uzupełnić - już od prawie 10 lat każdy klient otrzymuje w samochodzie ISR ( jakby co, to może lepiej pomóc uratować życie, niż głośniki ). Tak, wiem - to ewidentny egoizm. Staramy się jak możemy, aby jak najwięcej klientów żyło ( bo tylko żywi mogą kupić kolejne auto ). Co do Zlotu - prawdą jest, że jest dostępny nie tylko dla naszych klientów - także dla użytkowników Subaru nie nabywających u nas samochodów, nie odwiedzających ASO; czy powinniśmy to zmienić ? Co do Subariady - miłe słowa, lecz to nie jest inicjatywa SIP, lecz niniejszego Forum ( konkretnie idea @chojny ) Opony zimowe istotnie tylko w zimie. Pozdrowienia
  13. PLEJADY 2017 - Łomnica - Wątek medialny

    Są aktualnie w tłoczni. Tak więc przed świętami będą
  14. Outback MY 2018

    Nie ma obaw - topowa wersja w dalszym ciągu będzie miała HK ( opis w internecie ne był wystarczająco precyzyjny - będzie zmienione ). Pozdrowienia
  15. PLEJADY 2017 - Łomnica - Wątek medialny

    Naturalnie Pozdrowienia
×