Jump to content

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Content Count

    5642
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

Dyrekcja last won the day on March 27 2020

Dyrekcja had the most liked content!

Community Reputation

2325 Wspaniały

6 Followers

About Dyrekcja

  • Rank
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W 1999 roku zaproponowano mi przetestowanie wolnossącego Forestera (Miałem wówczas w rodzinie Patrola Y60 oraz Sunny GTiR). Takie coś brzydkiego, staromodnego, ni to pies, ni wydra. Ani samochód terenowy, ani szosowy. Trochę niechętnie - przyznaję - wyruszyłem w trasę. I z każdym przejechanym kilometrem … coraz bardzie byłem zdziwiony. W ramach zawodu testowałem wówczas samochody praktycznie wszystkich marek, ale z tak wielką różnicą na plus pomiędzy oczekiwaniem, a faktycznym doświadczeniem wcześniej się nie spotkałem. Ten dziwaczny pojazd pokonywał zakręty prawie jak samochód sportowy,
  2. Dla uczestników, którzy być może jeszcze nie sprawdzali warunków podróży do Włoch aktualne ograniczenia (niewielkie) : https://www.italiapozaszlakiem.com/koronawirus-we-wloszech/
  3. Zgadza się. Forum między innymi do tego może służyć Problemy mogą się zdarzyć wszędzie. Wprawdzie nie powinny, ale … takie jest życie : errare humanum est. Uprzejmie proszę, aby nie nazywać mnie „najwyższą instancją” , bo istnieje ryzyko, że „podpadnę” albo KK albo służbom
  4. Naturalnie. Banki mają bardzo dużo do powiedzenia w Japonii. Ale manager delegowany na zlecenia banku działa niezależnie od firmy, z której został oddelegowany. Natomiast produkcja danego modelu przez innego producenta nie ma nic wspólnego z kwestią zależności (aktualnie K-cars Subaru są produkowane przez inne firmy, nie przez Subaru). Ponieważ w tym okresie zapotrzebowania na samochody Subaru było mniejsze od mocy produkcyjnych, produkowano dla Nissana (podobnie jak w późniejszym okresie w USA dla Toyoty - jeszcze przed jej zaangażowaniem finansowym w Subaru, czy też w Hiszpanii dla Forda).
  5. No cóż, o ile pamiętam scena miała zadaszenie Ale prawdą jest, że nauczeni doświadczeniem kolejne finały organizowaliśmy już inaczej. Trochę smutno, że nie mam przyjemności spotkać się z Państwem na tegorocznym Zlocie. Ale tym bardziej cieszę się na kolejny - jestem przekonany, że tym razem żadne pandemiczne regulacje nie staną na przeszkodzie.
  6. Nissan nigdy nie miał pakietu kontrolnego (w Japonii > 21%) akcji Fuji Heavy; miał 4,2%. Z Fuji Heavy otrzymał technologię (ówczesną) CVT. Natomiast napędy wszystkich kół były przez Nissana opracowane samodzielnie.
  7. To jest poprzednia generacja. Do 203 K trzeba tylko dodać cło ( z Rosji 10%), akcyzę (18,6%) oraz VAT (23%). Wyjdzie 203 *1,1*1,186*1,23 = 325,7. Jeżeli uda się w Rosji odliczyć VAT (20%) będzie taniej : 203/1,2*1,1*1,186*1,23=271,5.
  8. Przykro mi z powodu zaistniałego problemu. Mam nadzieję, że wkrótce zostanie rozwiązany . Łączę pozdrowienia
  9. Wprawdzie po niemiecku, ale filmik zgrabnie zrobiony - pokazuje sporo rozwiązań nowego Outbacka.
  10. Ci, którzy byli na tym Zlocie zapewne pamiętają też nieprawdopodobną gościnność, jakiej mieliśmy okazję doświadczyć w tatarskiej wiosce Kruszyniany. Nasza gospodyni, pani Dżenneta Bogdanowicz, zaangażowała chyba wszystkich mieszkańców wsi do przygotowania i serwowania niezwykle pracochłonnych, znakomitych potraw kuchni tatarskiej w ramach cateringu dla Zlotowiczów. Od tego czasu upłynęło sporo lat. Atrakcyjna turystycznie wieś wzbogaciła się o miejsca noclegowe dla turystów i muzeum tatarskie. Pożar (wówczas ogromnym wysiłkiem budowanego) domu turystycznego państwa Bogdanowiczów postawi
  11. Ot takie wspomnienia w nawiązaniu do innego wątku
  12. Tak jest oczywiście optymalnie Jeżeli czasu starczy, to warto też po drodze zatrzymać się na 1-2 dni na zwiedzanie Lwowa .
  13. Największy (moim zdaniem) zdaniem problem to drogi. Ponieważ Legacy ma dość niski profil opon jest dość duże zagrożenie „kapciem”. Sugestia - box na dach i zapas do boxu. Nie znam trasy północnej (ZG - Warszawa - Kijów) na odcinku W-wa - Kijów. W przypadku południowej sugeruję nocleg przed granicą (mamy dobre doświadczenia z Dworem Kresowym w Radymnie) i wczesny ranny wyjazd na granicę w Korczowej. Mniejszy ruch jest na granicy w Budomierzu, ale po stronie ukraińskiej „droga” nadawała by się na próbę dla trasy terenowej na Złocie Plejad. Z Lwowa nie należy się kierować na
  14. Nie, to nie ma wpływu na dostawy do Europy. Wprawdzie ogólnie ilość dostarczanych samochodów nie jest optymalna (ogólnie znane kłopoty z dostawami chipów), ale to, co mamy potwierdzone przychodzi bez opóźnień.
  15. Oby Covid pozwolił kibicować fizycznie, a nie tylko wirtualnie A jak już tak będzie, to aby na trasach spotkać jak najwięcej znanych z tego Forum sympatycznych twarzy
×
×
  • Create New...