Skocz do zawartości

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Zawartość

    4863
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Dyrekcja

  • Tytuł
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl
  1. SUBARU XV

    To mnie nie przekonywuje. Istnieje coś takiego jak planowanie - terminy dostaw są znane, planowanie demo to nie księga z siedmioma pieczęciami .. Tak więc, pomijając przypadki losowe ( np. uszkodzenie demo ) nie powinno być problemu ... Pozdrowienia
  2. Czy Kasia i Bęben mogą pojechać w Plejadach ?

    Co do regulaminu .. to chyba ja. Zapis powstał istotnie dokładnie z tej przyczyny. Szczególnie w zaraniach istnienia Plejad ( nie było jeszcze wtedy Outlaw ) chodziło o to, aby ew. zawodnicy nie zabierali szans "cywilom". Licencje nota bene były wówczas trudniejsze do zdobycia ( = kwalifikacje posiadaczy w porównaniu do amatorów z założenia większe ). Osobiście z klasyfikacji generalnej miałbym z tym problem. W Outlaw - nie. Ponadto - gdy nawet Konstytucję można sobie interpretować do woli, czemu nie interpretować zapisu regulaminu Zlotu A że w myśl starej zasady vox populi vox dei zamierzam respektować wyniki ankiety ( w której sam zagłosowałem na tak ). Pozdrowienia
  3. SUBARU XV

    Subaru, jak już informowałem, pracuje na maks. możliwości. A że popyt większy od podaży, ograniczenia są - sorry, nie mam jak tego zmienić. Nie zmienia to niczego w fakcie, że właśnie jazda próbna to główny argument za Subaru ( zawieszenie, napęd ...). Sam, gdy jeszcze osobiście sprzedawałem Subaru, z największą przyjemnością takie jazdy wykonywałem ( w/g schematu : najpierw pokazać co auto może, później zamienić się na miejsca z zainteresowanym ). Jeżeli sprzedawca nie ma ochoty na jazdy próbne Subaru oznacza to dla mnie, że minął się z powołaniem. Może powinien sprzedawać lodówki ... i nie mam tu na myśli II generacji Forestera Chętnie ( choć bez przyjemności !) dowiem się, u którego dealera potrzebna jest drobna "interwencja" Może być też na PW. lub w dziale o dealerach ... Pozdrowienia
  4. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Wpadam . Jeżeli mamy homologację części ( np. inna felga ), to nie trzeba do TÜV. Jeżeli zmieniamy podstawowe parametry samochodu ( tu przy montażu turbo : moc silnika, prędkość maksymalna, zużycie paliwa / emisja CO2, emisja innych spalin ) konieczna wizyta i odpowiednie badania. Pozdrowienia
  5. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Przyznam - zaciekawił mnie ten fragment Pańskiej wypowiedzi. A że w dzisiejszych czasach w internecie tak wiele wiadomości określanych jako "fake" powiedziałem sobie - OK, sprawdzam. Ponieważ posiada Pan XV , do tego modelu też, jak się domyślam, odnosiły się informacje o cenach części. Tak więc : -zderzak ( 57702FL220 ) - 933.- ( brutto ) - tłumik końcowy ( 44300FJ120 ) - 1476.- Oraz silnik do FXT - short block 9997.- Odnośnie tego ostatniego - jeżeli gdzieś jest FXT w przyzwoitym stanie za 30.000 - Emil chętnie kupi Pozdrowienia
  6. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Mam nieco inne doświadczenia. W znanych mi firmach jest niejednokrotnie wręcz stosowany system "Dienstwagenordnung" ( = kto może jeździć jakim samochodem służbowym ). Także w wolnych zawodach wybór auta jest często dość istotny ( nie może być zbyt "biednie", bo to by znaczyło że posiadacz kiepsko sobie radzi, nie może być zbyt "bogato", bo to bu znaczyło ze rżnie klientów ). Pozdrowienia
  7. cham na drodze

    Zgadzam się w pełni z tą oceną sytuacji. Zgodnie ze znana zasadą odległość pomiędzy samochodami to nie mniej, niż połowa prędkości. Pomiędzy Passatem a dostawczakiem nie było miejsca na jeszcze jeden samochód. A że późniejsza reakcja kierowcy Passata głupawa ... to fakt.
  8. XV Zlot Plejad AD 2018

    Iść przez życie z otwartymi oczyma. Zauważać piękno, które nas otacza. No i oczywiście żyć tak, aby patrząc w lustro nie trzeba się było wstydzić Pozdrowienia
  9. cham na drodze

    Jeżeli mówimy o tych zza zachodnie miedzy - to ta interpretacja jest błędna ( jak już wcześniej napisałem ). Krótkie użycie świateł długich jest dopuszczalne ( ostrzeżenie innego uczestnika ruchu ). Dla biegłych w językach cytat : Ist Lichthupe beim Überholen auf der Autobahn erlaubt? Jein. Laut Straßenverkehrsordnung sind Warnzeichen, in diesem Fall Lichtzeichen, außerhalb geschlossener Ortschaften erlaubt, um darauf hinzuweisen, dass man überholen will. Das gilt allerdings nur für kurze Signale. „Längeres Aufblenden und dichtes Auffahren kann strafbare Nötigung sein“,
  10. XV Zlot Plejad AD 2018

    Na szczęście czasem można dopasować regulamin do potrzeb społecznych Pozdrowienia
  11. cham na drodze

    Nie. Z kontekstu wynikało jednoznacznie, że mogę, chcę jechać szybciej, niż formalnie dozwolone. Myślę, że po tym wyjaśnieniu sam Pan zna odpowiedź. Wobec uprzedniego wyjaśnienia zadane pytanie pozbawione jest podstaw. Niemniej, traktując je jako pytanie odrębne - jeżeli ktoś świadomie tamuje ruch, to jest to oczywiste chamstwo. Ale jeżeli jedzie 40 km/godz .... traktorem ? I powracając do pytania - pojedyncze mrugnięcie światłami w celu zwrócenia uwagi na niebezpieczeństwo / niewłaściwe zachowanie itp. nie jest w moim przekonaniu chamstwem ( podobnie w niemieckich przepisach). Natarczywe, wielokrotne błyskanie światłami a tym bardziej bardzo bliskie podjeżdżanie w celu "zmuszenia" do innych zachowań już chamstwem jest ( i znowu - podobnie w przepisach u naszych sąsiadów ). Pozdrowienia
  12. SUBARU XV

    To może celowym byłoby zrobienie listy chętnych na przetestowanie 1.6 , a my wówczas zadbamy o dostarczenie samochodu do W-wy Pozdrowienia
  13. XV Zlot Plejad AD 2018

    Nie. Trzeba organizować we własnym zakresie ( ale w tym rejonie jest sporo ). Nie ma jeszcze finalnych decyzji. Na podstawie ubiegłorocznej dyskusji pozlotowej chcemy istotnie nieco tę kategorię uatrakcyjnić, pozostawiając jednak - zgodnie z ideą - znaczną swobodę uczestnikom. Pozdrowienia
  14. cham na drodze

    Sorry, ale z tym nie jestem w stanie się zgodzić. Pewność siebie i chamstwo to zupełnie niezależne kategorie. Chamstwo to w moim rozumieniu ignorowanie innych. Może być zostawieniem samochodu pod dystrybutorem i delektowanie się przekąską na stacji, może być parkowanie na dwóch miejscach, na miejscach niedozwolonych albo - tym bardziej - na miejscu dla osób niepełnosprawnych, to wyjeżdżanie przed najeżdżającym główną samochodem ( może się z różnych przyczyn zdarzyć ) i później zamiast przyzwoicie przyspieszyć wleczenie się, to blokowanie na stałe lewego pasa ( bo i tak jadę z maksymalną dozwoloną ) ale i ( tym bardziej !) próby "zgonienia" z tegoż pasa, choć na prawym rząd ciężarówek, to jazda ze zdecydowanie za wysoką prędkością w terenie ( faktycznie) zabudowanym itd. itd. Pewność siebie nie stoi w żadnym wypadku w sprzeczności z uprzejmością, podczas gdy chamstwo z definicji - tak. Klasyczny przykład : - przejeżdżam przez znany mi zakręt z prędkością wyższą od obowiązującego w tym miejscu ograniczenia ( bo kiedyś ktoś tam miał wypadek) - to jest pewność siebie ( pomimo łamania przepisów ); - gdy w tym samym miejscu "poganiam" światłami i małym odstępem innego kierowcę do szybszej jazdy - to jest chamstwo. Pozdrowienia
  15. Realizacja zamówień przez dealerów

    I to się zgadza. Zamówione przez Pana auto zostało wyprodukowane w lutym i nie miało szans dotrzeć na czas ( za błąd sprzedawcy serdecznie przepraszam ). Dokonaliśmy więc pewnej roszady i dzięki wsparciu i zrozumieniu sytuacji przez firmę Kocar otrzyma Pan identyczny samochód z produkcji styczniowej ( transport już zlecony, samochód powinien dotrzeć w przyszłym tygodniu ). Czyli jak na wstępie - "Pański" samochód istotnie trafi do kogoś innego Za kłopot i stres raz jeszcze serdecznie przepraszam i życzę zawsze bezpiecznej i przyjemnej eksploatacji nowego Outbacka. Pozdrowienia
×