Jump to content

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Content Count

    5451
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Dyrekcja

  • Rank
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak na szybko z pamięci najważniejsze były dobre opony... Na przeciętnych miałem z FXT spore problemy z trakcja na gliniastym podłożu. Ale jakichś większych trudności związanych z samym ukształtowaniem terenu sobie nie przypominam ( OK - uczestnicząca wyjeździe Toyota HiLux zahaczała hakiem holowniczym często, ale była wyjątkowo niska ...). W Maroko, choć generalnie trasa nie była trudna, w kilku miejscach kat natarcia miał znaczenie ( ale XV też dał rady, a jego kąt natarcia nie jest raczej lepszy, niż OBK ).
  2. Co fakt, to fakt. Prawidłowo powinno się wino popijać czaczą Akurat z tłumaczenia na nasze mam trochę dłuższy filmik, również z głosem. Hmmm, zamieścić ?
  3. Tak przy poniedziałku filmik - tym razem krotki. Testowanie lokalnych win nie prowokowało do wykonania wielu zdjęć. Natomiast jest krótkie ujęcia z tłumaczenia "na nasze"
  4. Używam kamery głównie na wyjazdach, ot tak, aby mieć co wspominać. Za dnia ujęcia są OK ( chyba, że pod światło słońca, to bywa gorzej ). Ale tak normalnie to jest OK ( numery rejestracyjne - jak trzeba - też dobrze widać ). Przykład ( taki bardziej krajobrazowy ). Natomiast w nocy, choć obraz generalnie uważam za dobry, z rejestracjami jest problem. Rzecz w tym, że są odblaskowe. To powoduje że na obrazie następuje prześwietlenie ( przykład tu : w samochodzie z przodu bez szans na odczytanie, w samochodzie trochę z boku - gdzie tablica nie jest bezpośrednio naświetlona - da się odczytać ). Obrazki to proste screen-shoty, przy wycięciu kadru z nagrania jakość jest lepsza ( ale to więcej roboty ).
  5. To raczej kwestia dostępności w Europie. Nie, jeszcze nie. Na razie nie ma jeszcze w ogóle produkcji w Japonii .
  6. Nie. Dzieciaki były fantastyczne ( dorośli zresztą też )
  7. Dziękuję za miłe słowa No i kolejna dawka wspomnień z Gruzji
  8. To tak do wspomnień, gdy ( w miarę przesortowane ) również moje zdjęcia. Jako że ( zazwyczaj ) każdy lubi siebie na zdjęciach odnaleźć, zdjęcia uczestników prawie wszystkie zostawiłem w albumie. Zdjęcia są inne niż te, z których są robione "dzienne" filmiki. Oczywiście po umieszczeniu albumu przez @Subary wymaga to z mojej strony wiele odwagi, ale .... twierdzę ( i tego będę się trzymał ) że przynajmniej kilka portretów jest OK https://photos.app.goo.gl/kRrBBvhp6gXnnxdu9 Naturalnie gdyby ktoś chciał, że by go z albumu usunąć, to śmiało może chcieć
  9. Fantastyczne zdjęcia ! Aż będzie wstyd po TYM umieszczać swoje ... no ale z obowiązku dokumentalnego
  10. Nie staje się spółką zależną. To sformułowanie jest żywcem wzięte z ( nonsensownego ) tekstu prasowego opublikowanego przez Toyota Polska ( musiałem już dzisiaj kilka razy odpowiadać na pytania dziennikarzy). W tekście oryginalnym nie ma takiego sformułowania ( podobnie np. w tekście prasowym Toyota Deutschland ). Jako podmiot zależny określa się ( podobnie jak i w Polsce ) przedsiębiorstwo, w którym udział przekracza 50%. Ma to też określone skutki prawne ( ustawa o rachunkowości ). Czy zawiniła kiepska znajomość języka angielskiego, czy brak znajomości realiów biznesowych - nie wiem.
  11. Tutaj z naszych testów. Sytuacja podobna ( przednie koła + jedno tylna na rolkach ), ale : 1. Dodatkowe utrudnienie, bo pod górę. 2. Ponieważ i tak nie miał problemów, dołożyliśmy jeszcze jedną "przeszkodę" , czyli utrudnienie dla koła z przyczepnością.
  12. Ponad 90% jest na miejscu, w Polsce. Jeżeli brakuje, możemy posilić się magazynem w Niemczech. Jeżeli tam też brak, pozostaje import z Japonii. Jeżeli tam dostępna, do 2 tygodni ( zazwyczaj prędzej ). Jeżeli natomiast wszędzie brak - może być dłużej. Pozdrowienia
×
×
  • Create New...