Jump to content

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Content Count

    5272
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Dyrekcja

  • Rank
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dyrekcja

    E-Boxer

    W/g subiektywnych odczuć jest bardziej "żwawe". Forester - tak, XV jeszcze nie. Pozdrowienia
  2. Dyrekcja

    E-Boxer

    Tak. Pozdrowienia
  3. I to rozumiem jako właściwą dozę patriotyzmu ( a za Kajto, choć nie biorę udziału w typowaniu, i tak będę 3-mał kciuki )
  4. To się nie zgadza. Wlot ( skierowany w dól ) jest standardowo za prawym reflektorem. Później przewody są prowadzone w dół do nadkola i na powrót do komory silnikowej. Pozdrowienia
  5. Dyrekcja

    E-Boxer

    Wprawdzie w związku z różnymi tematami administracyjnymi UE pozostaje trochę znaków zapytania odnośnie przyszłości, lecz to co "na teraz" zostało wyjaśnione. Ponieważ w poniedziałek mamy spotkanie dealerskie nie chcę formalnie zdradzać wszystkiego przed tym terminem. Niemniej odnośnie najbardziej "palących" tematów: 1. Ilość wersji - będą u nas 4 ( tak jak już niektórzy Forumowicze się spodziewali ) 2. Ceny - szczegóły w przyszłym tygodniu, ale ogólnie ceny ( pomimo akcyzy i wyższego VAT-u) nieco poniżej wcześniej cytowanych cen w Belgii ( lub dla wersji topowej prawie identyczna, lecz trochę lepsze wyposażenie ) 3. Poza wersja podstawową wszystkie mają elektryczne sterowanie fotela kierowcy ( = możliwość zmiany kąta pochylenia siedziska ) 4. J.w. standardowy system rozpoznawania kierowcy ( rozpoznawanie twarzy ) pozwalające na zapamiętanie wielu ustawień danego użytkownika. System monitoruje też ew. oznaki zmęczenia kierowcy. 5. Wszystkie wersje z reflektorami full LED ( skrętne ) - uważam w naszych warunkach drogowych za bardzo dobre rozwiązanie 6. Dostępność od przełomu Listopada / Grudnia br. ( uwaga - ograniczona ilość !) 7. Wszystkie wersje za standardowym EyeSight. Poza wersja podstawową dodatkowy system automatycznego hamowania przy cofaniu ( gdy system stwierdzi obecność przeszkody). Naturalnie także wersja podstawowa ma kamerę cofania. 8. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nowego Forestera będzie można zobaczyć już w przyszłym tygodniu ... Pozdrowienia
  6. Na trasie terenowej, poza próbami na zaliczenie, KAŻDA próba może być hardcorowa - zależy tylko od gotowości prowadzącego do ew. zaliczenia strat sprzętowych Oczywiście staramy się unikać prób, na których można samochód ( albo i siebie ) utopić, rozbić auto o drzewo, wykonać nadmiernego "jumpa" itd. Ale były już takie sytuacje, gdy w nawet niezbyt głębokim brodzie woda wlała się do samochodu przez otwarte okno dachowe, gdy kierowca dokonał skrótu trasy przez głęboką wodę i zamienił auto w łódź podwodną, gdy po pomyleniu trasy urwany został na pieńku wahacz a następnie samochód wylądował w kupie gnoju (dosłownie ), czy też w miejscu którego bym absolutnie o to nie podejrzewał udało się jednak samochód przewrócić. Ułańska fantazja czasem przekracza nasze najśmielsze oczekiwania ... Co nie zmienia faktu, że zazwyczaj ci bardziej gotowi do podejmowania ryzyka kończą najwyżej z urwanym nadkolem czy też przebitą oponą. A ci traktujący całą sprawę bardziej zabawowo kończą Zlot bez żadnych strat. Pozdrowienia
  7. W przeszłości zdarzało się, że w trakcie Subariady następowała "relokacja" części załogi do innego pojazdu. I tak zdarzyło się, że wyjeżdżałem sam, a miałem na pokładzie właśnie do 5 osób ( a 3 na dłuższych trasach ). Jeżeli uda się spakować ( boks raczej nieodzowny ) to jak najbardziej widzę takie możliwości. Ponadto można sprawdzić, czy przewodnik ( przejściowo / na stałe ?) ma wolne miejsca w swoim pojeździe. Z doświadczenia - młodzież niejednokrotnie wręcz ceniła sobie możliwość podróżowania w nieco innym składzie przy świadomości że jakby co, to rodzice nie są daleko Co do zawieszenia - jeżeli ma samopoziomowanie to obciążenie wytrzyma. Generalnie na wyjazd odpowiednie opony i ew. podkładki zawsze pomocne. Wydm bym się nie obawiał - tu kierowca decyduje na którą pojedzie. A jak utkwi - pomocne dłonie ( + łopatki i ew. wyciągarka przewodnika ) w zasięgu. Pozdrowienia
  8. Pojawiło się coś takiego : https://www.facebook.com/events/685974351838874/ Może temat dla nas - o ile wiem Omalo jest w programie naszego wyjazdu ...
  9. Dyrekcja

    E-Boxer

    Oczekiwanie wystarczającego zasięgu zmieniało się w ostatnich latach. Być może to spowodowało, że wystąpiła konieczność innej konstrukcji specjalnie dla BEV. Platforma dla silników spalinowych, hybryd i elektryków siłą rzeczy musi zawierać pewne kompromisy. Dla BEV nie ma potrzeby przewidywania miejsca na silnik / skrzynię, ale za to jest potrzeba instalacji baterii w podłodze ( środek ciężkości !). To takie moje hipotezy - ale na wszelki wypadek jeszcze zapytam " u żródła"
  10. W nowszych też . Przy wysokości samochodu 1.73m warto trochę dodatkowych centymetrów uzyskać. W "moim" Foresterze na wyjazdy montowana jest specjalnie skonstruowana "rynienka", do której przykręcana jest roleta. W efekcie wysokość przy samochodzie to trochę ponad 1,8m ( wysokość z drugiej strony zależna od ustawienia nóg ). Wygląda to mniej więcej tak :
  11. Dyrekcja

    E-Boxer

    W przyszłym tygodniu ( środa) mam spotkanie w SE. Myślę, że ostatnie znaki zapytania uda się wyjaśnić. Pozdrowienia
  12. Dyrekcja

    E-Boxer

    O ile generalnie wprowadzenie EV może mieć sens ( obniżenie emisji CO2 w/g obowiązujących norm ), o tyle termin 2020 jest - moim zdaniem - absolutnie nierealny. Opracowanie nowego samochodu na bazie nowej platformy ( którą też trzeba jeszcze opracować ) zajmuje znacznie więcej czasu . Pozdrowienia
  13. Dyrekcja

    E-Boxer

    Za wyjątkiem najtańszej wersji - tak. Jako ciekawostka - o rozdzielenie "pakietu" elektryczne sterowanie + tapicerka skórzana starałem się od kilku lat. Po uzyskaniu poparcia innych rynków w końcu udało się to w Foresterze uzyskać Pozdrowienia
  14. Dyrekcja

    E-Boxer

    Raczej nie. Większość firm ma nadmiar samochodów, więc podwyższanie cen teraz byłoby mało celowe ( konkurencja nie śpi, lecz oferuje spore rabaty ). Wprawdzie hasło "każdemu według jego potrzeb" ma dość niesławne pochodzenie, ale ... Wszystko zależy od tego, czego w samochodzie poszukujemy. W nowym Foresterze nawet najtańsza wersja jest już bardzo przyzwoicie wyposażona i zawiera (prawie) wszystkie nowoczesne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa ( nie bez kozery właśnie nowy Forester uzyskał najwyższą kiedykolwiek osiągniętą ocenę w J-NCAP ). Ponadto istnieje pryncypialna różnica w systemie napędu wszystkich kół w RAV-4 i Foresterze. Pozdrowienia
  15. Przepraszam za opóźnienie ( przeoczyłem ) - płyny eksploatacyjne niestety nie podlegają rabatowi ( dostawcy zewnętrzni ). Pozdrowienia
×
×
  • Create New...