Jump to content

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Content Count

    5629
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

Dyrekcja last won the day on March 27 2020

Dyrekcja had the most liked content!

Community Reputation

2289 Wspaniały

5 Followers

About Dyrekcja

  • Rank
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie, to nie ma wpływu na dostawy do Europy. Wprawdzie ogólnie ilość dostarczanych samochodów nie jest optymalna (ogólnie znane kłopoty z dostawami chipów), ale to, co mamy potwierdzone przychodzi bez opóźnień.
  2. Oby Covid pozwolił kibicować fizycznie, a nie tylko wirtualnie A jak już tak będzie, to aby na trasach spotkać jak najwięcej znanych z tego Forum sympatycznych twarzy
  3. Polubione. Jak by nie było, podtrzymywanie tradycji
  4. Szanowny Autor miał pewnie na myśli, wzorem ubiegłego roku, wersję „rozproszoną” . Tradycyjne Plejady niestety dopiero 2022 .
  5. @Dyrekcja Czy 4 strona z wyposażeniem to nie błąd? Naprawdę wszystkie wersje dostaną maksymalne pakiety bezpieczeństwa i asystentów jazdy? Na bezpieczeństwie - naszym zdaniem - raczej nie powinno się oszczędzać.
  6. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie, to jeszcze dziś informacje pojawią się na naszej stronie. Przepraszam za opóźnienie, ale po zniesieniu embarga informacyjnego mieliśmy jeszcze trochę pracy z opracowaniem dostępnych informacji. Produkcja nowego OBK na rynek EU rozpoczęła się w tym miesiącu, więc - zależnie od czasu transportu - pierwsze egzemplarze powinny do nas dotrzeć na przełomie kwietnia i maja. Pozdrowienia
  7. Smutno, gdy nawet w takich mediach piszą nonsensy. Fakt, 2020 był kiepskim rokiem. Ale niecałe 1000 samochodów to sprzedaż w UK. W Europie ok. 20.000.
  8. Ten „redaktor” ma dość słabe pojęcie. Z obowiązku przestrzegania limitów CO2 zwolnieni są producenci (manufacturers ... może stąd wzięło mu się pojęcie manufaktura ?) sprzedający na terenie Unii mniej niż 1000 samochodów rocznie. Subaru istotnie przekracza dopuszczalne normy i musi płacić. Należy przy tym wspomnieć, że obligatoryjne 95 g/km nie jest wartością stałą, lecz jest uzależnione od średniej masy sprzedawanych samochodów. Czyli im większe i cięższe, tym wyższa jest dopuszczalna wartość emisji CO2 (emisje szkodliwe mają stałe wartości dopuszczalne bez względu na masę samochodu). Stąd
  9. To trochę obserwacji z mojego doświadczenia. Temat 1 – autostrada. Wprawdzie można osiągnąć bezpiecznie całkiem spore prędkości, ale wówczas opory powietrza + mniejsza pojemność zbiornika dają o sobie znać = zasięg bardzo się zmniejsza. Samochód przekracza bez kłopotu 190 km/godz. (w Niemczech !), ale wszelkie oszczędności czasowe stracimy na stacji paliw. Najbardziej sensowną prędkością autostradową jest – moim zdaniem – ok. 130 km/godz. Wówczas miałem zużycie paliwa ok 9l / 100 i na długiej trasie mniejszy zbiornik nie dawał się we znaki. Oczywiście można też szybciej, a nawet b
  10. Jeżeli sobie dobrze przypominam trasy z Albanii, to tam Libero powinno sobie chyba poradzić. Szczególną zaletą może się okazać to, że auto jest wąziutkie, więc na niektórych tamtejszych trasach to wręcz spora zaleta O ile pamiętam, Libero ma krótkie przełożenia pierwszego biegu - proponuje jeszcze sprawdzić. Pozdrowienja
  11. Oj tam, oj tam tyle to było z górki Ale na serio, to nieco niższa prędkość przelotowa nie była problemem. A przy bliższych Subariadach można po prostu spotkać się ma miejscu, czy przy odprawie promowej
  12. W Mołdawii mieliśmy sporo brodów - należałoby sprawdzić gdzie jest w Libero zasysane powietrze i ew. uszczelnić układ ssący oraz zabezpieczyć układ zapłonowy przed ew. przebiciem. Gdyby miało być mokro, to - moim zdaniem - niektóre podjazdy na mołdawskim błocie nie do pokonania (bo trzeba atakować ze sporą prędkością).
  13. SBD ma wyższy moment na kołach bez reduktora, niż 2.0 N/A z reduktorem. Tyle, że prędkość musi być nieco wyższa. W dobrych rękach Forester SBD w Gruzji radził sobie przyzwoicie. Ponieważ XV jest lżejszy, to na podjazdach miałby łatwiej od Forestera. Natomiast gorszy kąt natarcie może powodować inne problemy.
  14. Czy wśród planowanych są wersje light ( nie chodzi o trasę, lecz o noclegi ) ?
  15. To jest absolutnie prawidłowe założenie Z logistycznego punktu widzenia nie ma specjalnych problemów. Należałoby tylko sprawdzić ponownie (już opracowane) trasy, odnowić kontakty itp. Problemem pozostaje natomiast kwestia COVID. Nie wiadomo, czy będzie formalnie możliwe zorganizowanie Zlotu, nie wiadomo też, jak szybko będzie postępowało szczepienie ( na podstawie informacji o ilości szczepień w pierwszym dniu ktoś wyliczył, że na zaszczepienie całego społeczeństwa potrzebne by były ... 52 lata ). Innym możliwym problemem mogłoby się okazać problemy finansowe bazy Zlotu -
×
×
  • Create New...