Skocz do zawartości

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Zawartość

    4801
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Dyrekcja

  • Tytuł
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl
  1. Patagonia (Argentyna i Chile)

    Piękne klimaty, piękne zdjęcia
  2. Outback MY 2018

    Należy pamiętać, że OBK dla Ameryki jest produkowany w USA - mogą być więc różnice. Pozdrowienia
  3. Czy to smutny koniec subaru w Polsce?

    Bardzo mi przykro, że już nie oferujemy "spartańskiego wyposażenia" - takie czasy ...
  4. cham na drodze

    Cóż, zgadzam się w pełni z przedmówcą Ponadto ten przypadek na rondzie z Lexusem - jak dla mnie w pełni świadome doprowadzenie do kolizji ( nawet jeżeli "kamerowicz" miał pierwszeństwo, to wystarczyło zdjąć nogę z gazu ...) Pozdrowienia
  5. Impreza MY2018

    Jak wiadomo mamy określone przydziały na samochody ( w dalszym ciągu światowe zapotrzebowanie na Subaru jest większe od możliwości produkcyjnych ), więc priorytetem było dla nas zaopatrzenie rynku w inne modele ( czy też w przypadku Imprezy oraz XV w wersje 2.0 ). W wersji 1.6 zamówiliśmy tylko 2 auta do własnych testów właśnie. Pomimo tego, że 1.6 już jeździłem na torach testowych, czy też w kilku państwach w ramach prezentacji prasowych nie oddaje to sytuacji na naszych drogach. Ponadto byłoby to tylko moje własne doświadczenie. Czy dynamika jest wystarczająca do poruszania się po naszych drogach to zasadnicze pytanie, na które chcieliśmy znaleźć odpoweidź ( pamiętajmy, że nasi kierowcy jeżdżą szybciej i bardziej agresywnie, niż np. w Niemczech ). Nie na bazie liczb katalogowych, lecz z praktyki właśnie. Nie na bazie opinii jednej osoby, lecz przynajmniej kilku doświadczonych kierowców. W praktycznym porównaniu do innych aut poruszających się na codzień po naszych drogach. Równolegle prowadziłem z Subaru intensywną dyskusję i cenac Pozytywne wyniki jednego i drugiego doprowadziły do decyzji j.w. Natomiast sekwencja zamawiania samochodów + czas od produkcji do dostarczenia to powód, dla którego auta będą u nas ok. 6 miesięcy po podjęciu wspomnianej decyzji. Pozdrowienia
  6. Najprawdopodobniej tak. Niestety rzecz polega na tym, że gdy strefy zgniotu zostaną kompletnie pominięte ... to po prostu nie mają okazji zadziałać. Pamiętam już sprzed wielu lat, gdy jeden z klientów zadzwonił do mnie z informacją, że jego zona miała zderzenie czołowe ze Starem. Przyznaję, aż przysiadłem czekając na najgorszą informację. Okazało się jednak, że zderzak Stara spotkał się z podłużnicą auta ( to był Outback, więc nieco wyższy - prawdopodobnie to właśnie pomogło ) i oprócz straty całkowitej samochodu małżonka nie odniosła poważniejszych obrażeń. Niestety w przypadku skrzyni Kamaza, tak daleko wystającej do tyłu ... Bardzo mi przykro .... Pozdrowienia
  7. Impreza MY2018

    To prawda. Ale z drugiej strony, trochę wbrew oczekiwaniom, nawet w Niemczech musiałem poruszać się głównie lewym pasem W Polsce utrzymanie stałej prędkości "Max + alfa" z włączonym tempomatem funkcjonuje bez zastrzeżeń ( także na A4 podjazd pod jedyne poważne wzniesienie, czyli górę Świętej Anny w kierunku W-w - KRK bez jakichkolwiek problemów z utrzymaniem zadanej prędkości ). Gdyż jeszcze nie wprowadziliśmy. Ale pozytywne wyniki dłuższych testów oraz dobry wynik rozmów z Subaru Corporation spowodował, że pod koniec lata pojawią się w naszej ofercie ( dotyczy naturalnie także, a może szczególnie XV ). Specyfikacje i ceny - już niedługo Pozdrowienia
  8. SUBARU WRX STI LAST EDITION

    Nawiązkę do zamówienia też możemy przyjąć Pozdrowienia
  9. XII Subariada Albania/Czarnogóra: 29 lipca – 5 sierpnia 2018

    Zgłoszę się z petycją do Lepszej Połowy Ale ogólnie trzeba przyjąć, że jadę (Lepsza Polowa czasem taż zasługuje na odpoczynek ... ode mnie ). Pozdrowienia
  10. GPF w silnikach benzynowych

    Tak.
  11. SUBARU WRX STI LAST EDITION

    Poza tym, że otrzymujemy zamówienia "w ciemno" - jeszcze nie. Wyłącznie dla zasłużonych dla marki ( petycja, zaświadczenia, opinie z uprzednich zakładów pracy, pozytywna opinia lokalnego dealera, zaświadczenie o niekaralności, potwierdzenie "zaliczenia" przynajmniej 3 Zlotów Plejad oraz co najmniej 1 Subariady ). Pozdrowienia
  12. GPF w silnikach benzynowych

    Problemem nie jest sama norma, lecz cykl pomiarowy ( WLTP ). Sęk w tym, że wprowadzenie WLTP oryginalnie miało iść w parze z korektą wcześniej ustalonych limitów emisji CO2, czy też NOx ( ustalonych dla poprzednio stosowanego cyklu NEDC ). Korekta miała mieć miejsce ze względu na to, że nowy cykl finalnie implikuje wyższe wartości emisji spalin. Nie wnikając w to, czy nowy cykl jest lepszy, czy też nie, doprowadziło to do sytuacji, w której oryginalne założenia co do kompatybilności określonych rozwiązań z obowiązującymi przepisami utraciły wartość. Dochodzi pewna doza ... niepewności. Otóż w nowym cyklu sam sposób postępowania testera ma większy wpływ na wynik testu, niż miało to miejsce w przeszłości. Efekt : Pozdrowienia
  13. Impreza MY2018

    Jako że wątek nieco przycichł małe zdjęcie z kamerki pokładowej. Ot tak, dla przypomnienia że Imprezka całkiem przyzwoicie jeździ
  14. cham na drodze

    Nie wiem. Nie sprawdzam, kto ma kamerę, kto nie. Oczywiście część publikowanych filmów może budzić takie odczucia. Ale o ileż więcej jest takich, gdzie widać naprawdę niebezpieczną agresję na drodze ( choćby ten z Mercedesem koło Bielska ). Gdyby nie kamera, szanse na ukaranie takiego idioty praktycznie by nie istniały. Gdy nie zapomnę, też montuję kamerkę. Głównie z innych przyczyn - czasem przy dobrej jakości kamerki wyłapie fajne ujęcia ( mam takie z Subariad ). Ale zdarzyło się też, że gość w Range Roverze usiłował mnie zmusić do rozpłynięcia się w powietrzu, czy też zjechania pod ciężarówkę. Nie zareagowałem w ogóle, zakończyłem wyprzedzanie ( prędkość 120 na duwupasmówce z dozwolonymi 100, ciężarówka niecałe 90 ). Po zakończeniu manewru niezwłocznie zjechałem na prawo. Teraz gościowi już tak się nie spieszyło - znalazł czas aby zepchnąć mnie na pobocze. Gdybym nie zareagował i na to pobocze uciekł, mogło dojść do zderzenia, a ciężarówka daleko nie była ( jak wspomniałem zjechałem na prawy zaraz po jej wyprzedzeniu ) ... Dlatego staram się pamiętać o kamerce A przykładowe zdjęcie z kamerki umieszczam w wątku o Imprezie ( którą ostatnio przez 3 tygodnie jeździłem ). Pozdrowienia
  15. Prośba ws. możliwosci terenowych FXT MY2018

    Miałem na myśli to, że przy podjeździe 40 stopni 2WD po prostu trakcyjnie nie jest w stanie podjechać. Jeżeli jest to krótki odcinek, to da się z rozpędu. Co do możliwości trakcyjnych FXT - ok. 2'30" w miejscu stromego podjazdu po ( dużych ) nierównościach całkiem ładnie to widać :
×