Jump to content

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Posts

    5687
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

Dyrekcja last won the day on March 27 2020

Dyrekcja had the most liked content!

6 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Profile Information

  • Title
    Subaru Import Polska
  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Dyrekcja's Achievements

..:: Platinium Forumus ::..

..:: Platinium Forumus ::.. (9/13)

2.4k

Reputation

  1. Nawet w tych przypadkach importerzy są w znacznym stopniu niezależni. Innymi słowy decyzje o ew. instalacji importerskiej LPG były podejmowane na własną odpowiedzialność. Subaru Corporation (czy też jeszcze wówczas FHI) generalnie nie zalecało takiego rozwiązania. W aktualnych cennikach Subaru Italia LPG nie jest już oferowane (od kiedy - nie wiem). W Hiszpanii jest inny importer prywatny (grupa Berge : https://bergeauto.com/en/who-we-are/ ). Niestety nie ma takich planów. Pozdrowienia
  2. Subaru Deutschland zakończyło importerski program instalacji LPG w 2011 roku, więc sporo przed wprowadzeniem na rynek Levorga - stąd sądziłem, że mowa jest o STI (zgodnie z tematem wątku ).
  3. Bardzo mi przykro z powodu wystąpienia tej usterki. Jednocześnie uprzejmie proszę o ponowny kontakt z serwisem. Pozdrowienia
  4. "Proteza" była w postaci systemu kontroli trakcji. Było to jednak zdecydowanie znacznie mniej skuteczne, niż późniejszy X-Mode. Ten ostatni (w nowszym OBK) poradził sobie przy napędzie tylko jednego tylnego koła (tylnego, bo tu warunkach stabilnych trafiało tylko 20% napędu) na podjeździe z dodatkową przeszkodą (trzy pozostałe koła na rolkach):
  5. Przy odliczaniu 100% VAT prowadzenie ewidencji przebiegu jest obowiązkowe. Mandat drogówki w porównaniu do kar nakładanych przez skarbówkę to klasyczny "pikuś"
  6. Trudno mi coś powiedzieć na temat Włoch i Hiszpanii, lecz w Niemczech STI z pewnością nie były oferowane z importerska instalacja gazową. Subaru niejako "od zawsze" odrzucało możliwość instalacji LPG w STI ( w niektórych modelach z silnikami wolnossącymi było to tolerowane - choć na odpowiedzialność importera).
  7. Na temat STI nie mamy jeszcze informacji. WRX nie będzie oferowany w EU - sorry.
  8. Przejściowe problemy z dostępnością jakiejś konkretnej części zawsze mogą się zdarzyć - dotyczy to praktycznie wszystkich producentów. Sama, wynikająca z ograniczonych dostaw, niszowość OBK nie ma na to żadnego wpływu. Do każdego nowego modelu zamawiamy z definicji wszystkie ważniejsze części, a w razie pilnej potrzeby możemy tez korzystać w magazynu w Niemczech (siostrzane przedsiębiorstwo). Ponadto oczekuję, ze post-covidowe perturbacje z terminami dostaw części zamiennych (notowaliśmy opóźnienia wynikające z braku kontenerów) będą się stopniowo normalizowały. Pozostaje mi podziekować za zaufanie i pogratulować zakupu. Sam niestety nie dysponuję służbowym Outbackiem - Dział Techniczny (szkolenia), marketing (media, ogłoszenia itp) oraz (przede wszystkim !) Klienci mają pierwszeństwo Ale udało mi się samochód przetestować i przyznam, że jestem pod sporym wrażeniem (pandemia nie pozwoliła tym razem na wcześniejsze testy w Japonii, więc znałem wcześniej ten model tylko z oceny statycznej). Łączę pozdrowienia
  9. Trzymając przycisk zamknięcia, dwa razy naciskasz przycisk otwarcia. Wtedy dioda na kluczyku mrugnie dwa razy i do czasu naciśnięcia jakiegoś przycisku na kluczyku nie będzie aktywny. Warto dodać, że po wyłączeniu kluczyka samochód nie daje się uruchomić. innymi słowy jest to sympatyczna metoda uniemożliwienia bodajże najbardziej aktualnie popularnej metody kradzieży samochodu "na walizkę". Działa to tak samo w aktualnych Foresterach i XV.
  10. Sorry - najwidoczniej umieściłem rysunek kombi klasy E. Już koryguję :
  11. Na tej podstawie dość trudno określić, jaki będzie faktycznie prześwit tej wersji (normalne dane techniczne Mercedesa prześwitu nie obejmują). Być może pomocą będzie rysunek wymiarowy wersji "normalnej".
  12. Sformułowanie "zięć prowadzi" .. jakże typowe dla naszego kraju. Uprzejmie informuję, że autoryzowane serwisy nie prowadzą szkoleń, lecz uczestniczą w szkoleniach. Za organizację szkoleń odpowiedzialne są odpowiednie działy importerów (czasem bezpośrednio producentów). Generalizowanie na podstawie jednostkowego doświadczenia, dodatkowo obarczone błędną argumentacją ("serwis takowych nie prowadzi") niestety podważa Pański - pozyskany w innym wątku - pozytywny autorytet (Pozwolę sobie przypomnieć, że to jest Forum Subaru - jeżeli ma Pan negatywne konkretne doświadczenia dotyczące naszej odmowy udziału w szkoleniu, sprzedaży urządzeń specjalistycznych itp. natychmiast skontaktuję się z Działem Technicznym w celu skorygowania takowych niewłaściwych działań).
  13. Takie sformułowania nie przystoją na tym Forum. To dotyczy ogólnych praw konsumenckich. Taka np. dobrowolna gwarancja na lakier, czy też na perforację nadwozia zwiera konkretne rygory które wymagają kontroli w warsztatach posiadających odpowiednią wiedzę (z której, powtarzam, żaden niezależny warsztat nie chciał jeszcze skorzystać). Twierdzenie, że "pan Ziutek" zrobi to samo lepiej i do tego taniej jest w naszym kraju bardzo rozpowszechnione. Faktem jest, że jest w naszym kraju kilka warsztatów, które posiadają spore doświadczenie i są w stanie starsze modele znakomicie naprawiać. Ale prawdą jest też, że trafiają do nas egzemplarze, z których naprawą niezależne warsztaty po prostu nie potrafiły sobie poradzić (tak - szkolenia, oprzyrządowanie specjalistyczne i literatura są dostępne, ale ... to wszystko kosztuje i najwidoczniej wobec niewielkiej ilości Subaru na rynku najwidoczniej się nie opłaca)
  14. Na takie coś trafiłem : https://www.wyborkierowcow.pl/mazda-cx-30-subaru-xv-porownanie/
  15. Całość brzmi : "Skoda lepsza od Subaru". Nie jest to faktyczna ocena, ale niejako historyczne określenie krytyki naszej marki, czyli raczej odwołanie do swego rodzaju sloganu należącego do tradycji Forum. Innymi słowy - nie trzeba tego brać na serio
×
×
  • Create New...