Jump to content

Dyrekcja

Dyrekcja SIP
  • Content Count

    5610
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

Dyrekcja last won the day on March 27

Dyrekcja had the most liked content!

Community Reputation

2223 Wspaniały

5 Followers

About Dyrekcja

  • Rank
    Subaru Import Polska

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru ( wszystkie modele - taki zawód )

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.subaru.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cóż, w internecie piszą wiele rzeczy. Na temat nowego STI nie mamy jeszcze informacji. Pozdrowienia
  2. Przepraszam za opóźnienie. Będzie w przyszłym roku. Dokładne informacje będą na początku grudnia. Pozdrowienia
  3. Być może to sformułowanie nie jest specjalnie szczęśliwe - chodzi zasadniczo o minimalizacje emisji CO2. A na jej wartość prawa noga ma znacznie większy wpływ, niż to, czy olej ma klasę lepkości 0 czy 5W Pozdrowienia
  4. To wyjątkowy pech .., na ostatnim OS będąc na 3-cim miejscu wśród samochodów klasy WRC-2. Mam tylko nadzieję, źe załoga OK
  5. Istotnie wiem, ale nie mam uprawnień aby się tą wiedzą dzielić - gdy tylko będzie zgoda producenta nie omieszkam The Forum poinformować. Jedno jest jednak pewne - Subaru nie ma samochodów nadających się jako baza do WRC. Pozwolę sobie przypomnieć, że nawet w czasach świetności zespołu fabrycznego samochody Subaru WRC bazowały na konstrukcji seryjnej - to pozwalało na wiarygodny transfer wizerunku z sukcesów sportowych do klasycznego marketingu. Coś, co po licznych zmianach regulaminu WRC jest prawie niemożliwe ( pamiętam reklamę Citroena po zdobyciu tytułu Mistrza Świata WRC - „mamy mistr
  6. Przepraszam za spóźnioną odpowiedź. Nowy Levorg niestety będzie tylko w wersji RHD. Pozdrowienia
  7. Nie sądzę, aby gdziekolwiek było idealnie. Do ideału możemy tylko dążyć. Przytłaczająca większość działań (także reakcji na sygnalizowane problemy) odbywa się w tle, bez szczegółowych publicznych sprawozdań (chyba, że problem jest natury ogólnej). W przypadku problemów indywidualnych kolejność działań jest raczej klasyczna: 1. Analiza samego zdarzenia dla określenie przyczyny powstania problemu. 2. Jeżeli wina leży po nasze stronie (najogólniej) poszukiwanie rozwiązania (gdy wymaga to zaangażowania podmiotów zewnętrznych bywa to bardziej czasochłonne). 3. Implementacja
  8. Niestety w tym roku nie można się spodziewać nowego OBK - sorry. Pozdrowienie ( dosłownie )
  9. Nic nie mogę jeszcze konkretnego powiedzieć, gdyż - ze zrozumiałych względów - testy, meetingi etc. zostały odwołane. zakładam jednak, że niwy system X- mode będzie taki, jak w nowym Foresterze.
  10. Bardzo smutne .... Wyrazy współczucia. Pozostanie w naszej pamięci ...
  11. Dyrekcja

    E-Boxer

    Ciekawe, że wyniki znacznie gorsze, niż w testach wersji EU. Albo kwestia oprogramowania skrzyni, albo ... testera
  12. Dyrekcja

    E-Boxer

    Przyjrzałem się Trochę roboty jest - dziękuję za zwrócenie uwagi Pozdrowienia
  13. Z przyjemnością przyjmuję zaproszenie Do miłego zobaczenia !
  14. Dyrekcja

    E-Boxer

    Link wstawiałem na IOS, ale sprawdziłem też na Windows i działa . To jest link do wypowiedzi w wątku „sobota na Jurze” w dziale „nasze podróże”. Pozdrowienia
  15. Zdjęć sensownych aktualnie nie mam .. zrobię. Minimalne obcieranie może się zdarzyć przy pełnym skręcie. Właściwych opon szukałem dość długo. Wówczas BFG niestety nie oferował rozmiarów ( lub indeksów prędkości ) dla A/T odpowiednich do FXT. Dopiero od 2 lat Pirelli oferuje takie, o „piątkę” wyższe opony z prawdziwym bieżnikiem A/T. Ponieważ dobrze mi się sprawdziły w Maroku i Gruzji wziąłem też do E Boxera. Naruralnie to, że mamy umowę nie przeszkadza, ale istotnym czynnikiem był, jak wspomniałem rozmiar + bieżnik. Stabilność kierunku na błocie taka sobie ( to jednak nie M
×
×
  • Create New...