eddie_gt4 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 To prawda - generalnie nowy Forek to bardzo fajne auto (macalem, jezdzilem) Pozostaje miec nadzieje, ze cena nie poszybuje w niebiosa, wtedy sukces gwarantowany, nawet i bez mocniejszych silnikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 2 godziny temu, eddie_gt4 napisał: sukces gwarantowany, nawet i bez mocniejszych silnikow Powiedział właściciel XT i WRX. Kiedy przesiadka??? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Dookola widze sporo nowych / kilkuletnich OBK, Forkow i XV, ktore mocowo tez nie powalaly na kolana, ale mimo wszystko jednak ktos to kupuje nowy Forek to.kolejny "krok do przodu" (ilosc miejsca, poziom wykonczenia i bezpieczenstwa, etc), wiec sadze, ze ludzie i dalej to beda kupowali... czasy sie zmieniaja, widocznie dynamika juz nie jest glownym priorytetem dla grupy docelowej Subaru Edytowane 13 Marca 2019 przez eddie_gt4 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 39 minut temu, eddie_gt4 napisał: dynamika juz nie jest glownym priorytetem dla grupy docelowej Subaru Jeśli nie kupujesz miejskiego dupowozu to ta grupa ma rację bytu do czasu w którym nie poczuje się, iż "to nie jedzie". Moja przygoda zaczęła się od FSBD 2008 z całym inwentarzem przypadłości wieku dziecięcego. Szybko po tym etapie doszedłem do XT, którym obecie jeździ małżonka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Często widuje wlascicieli xt, którzy używają gazu jakby tam jajko było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 4 minuty temu, radiolog napisał: Często widuje wlascicieli xt, którzy używają gazu jakby tam jajko było Może boją się o spalanie albo że silnik zrobi "kaboom"? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Jak dostałem na dwa dni XT-ka, to też tak jeździłem. Ale, ja się bałem o przód samochodu... wszyscy jakoś tak powoli się poruszali, jak by stali w miejscu. A, te silniki rzeczywiście takie ferelne? Znaczy, KAŻDY się rozsypuje, czy tylko niektóre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 30 minut temu, Jabubmw napisał: Jak dostałem na dwa dni XT-ka, to też tak jeździłem. Ale, ja się bałem o przód samochodu... wszyscy jakoś tak powoli się poruszali, jak by stali w miejscu. A, te silniki rzeczywiście takie ferelne? Znaczy, KAŻDY się rozsypuje, czy tylko niektóre? Bez przesady, XT to nie RS6, przyspiesza dobrze, ale żeby „inni stali w miejscu”...? Nie, na silniki raczej się nikt nie skarży, tylko moj kolega miał XT i raz mu zrobiło kaboom na gwarancji przy 56k km a potem przy 95k km już po... teraz ma OBK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 8 minut temu, Tsunetomo napisał: Bez przesady, XT to nie RS6, przyspiesza dobrze, ale żeby „inni stali w miejscu”...? Dokładnie, seryjny XT ma optymalne osiągi rodzinnego samochodu wielozadaniowego. A dokładniej to powinni go wystawić w Sèvres jako wzorzec SUVa. Myślę, że niedługo to co dawało nam turbo da napęd elektryczny, osiągi XTka wrócą a dojdzie bezszelestna jazda na prądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Jak się przesiadło z aktualnej imprezy, to się miało wrażenie, że jest strasznie wyrywny.. no, wariat po prostu Za to powrót do swojego auta brutalnie sprowadził mnie na ziemię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 48 minut temu, Jabubmw napisał: Jak się przesiadło z aktualnej imprezy, to się miało wrażenie, że jest strasznie wyrywny.. no, wariat po prostu Za to powrót do swojego auta brutalnie sprowadził mnie na ziemię. Niestety tak to działa, że bardziej czuć utratę koni niż ich dodatkowe stadko pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabubmw Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Oj, jest różnica. Początkowo myślałem, że hamulec mi się zablokował, zacząłem coś tam przy nim manipulować.. Ale, jednak nie.. Ten, co zdecydował, żeby nie wstawiać do imprezy silnika turbo powinien teraz pilnować szlabanu przy bramie do fabryki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 3 godziny temu, radiolog napisał: Często widuje wlascicieli xt, którzy używają gazu jakby tam jajko było Bo taka jazda FXT jest najprzyjemniejsza, delikatnie gazu (25-30%) silnik na 2,5 tys obr. i auta dookoła nas zostają w tyle (nie dotyczy RS6 i innych wynalazków). 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Nie, na silniki raczej się nikt nie skarży, tylko moj kolega miał XT i raz mu zrobiło kaboom na gwarancji przy 56k km a potem przy 95k km już po... teraz ma OBK To kolega albo nie umie jeździć albo powinien w Lotto zacząć grać z takim szczęściem. Swoją drogą zadziwiająca miłość i wierność marce. Jeśli mój XT zrobiłby taki numer to na pożegnałbym się z marką. A piszą tu że to właściciele Alfy spotykają się rano w warsztacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 1 godzinę temu, Jaca68 napisał: Bo taka jazda FXT jest najprzyjemniejsza, delikatnie gazu (25-30%) silnik na 2,5 tys obr. i auta dookoła nas zostają w tyle (nie dotyczy RS6 i innych wynalazków). To kolega albo nie umie jeździć albo powinien w Lotto zacząć grać z takim szczęściem. Swoją drogą zadziwiająca miłość i wierność marce. Jeśli mój XT zrobiłby taki numer to na pożegnałbym się z marką. A piszą tu że to właściciele Alfy spotykają się rano w warsztacie No tak, wszyscy zostają w tyle za mitycznie szybkim XT, który powoli obrasta w legendę, od kiedy nie można go kupić Wiesz, jeden obrazi się "na markę", inny rozsądnie podejdzie do sprawy (tym bardziej, że koszty wymiany w obu sytuacjach po stronie SIP). OBK robi za auto robocze, utytłany, ubrudzony i bezawaryjny. Dobry wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 4 minuty temu, Tsunetomo napisał: No tak, wszyscy zostają w tyle za mitycznie szybkim XT, który powoli obrasta w legendę, Lektura forum nasuwa inne wnioski: Forek XT - jest za wolny. 2.0 NA w Imprezie, Forku czy XV to silnik zapewniający wystarczającą dynamikę do codziennej jazdy. 1.6 NA w XV - jeździ tak samo dobrze jak 2.0 - w mieście. 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 5 minut temu, Jaca68 napisał: Lektura forum nasuwa inne wnioski: Forek XT - jest za wolny. 2.0 NA w Imprezie, Forku czy XV to silnik zapewniający wystarczającą dynamikę do codziennej jazdy. 1.6 NA w XV - jeździ tak samo dobrze jak 2.0 - w mieście. Te same mam i zawsze miałem refleksje. Każdy oczekuje czegoś innego i każdy chwali to co ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bochen Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Pertyn gdzieś tam w odpowiedzi na komentarze na YT napisał, że e-boxer ma wyczuwalnie lepszą reakcję na gaz w niższych obrotach i przy 80km/h. Jako ktoś kto prywatnie jeździ XV 2.0i ma na pewno porównanie i wie co mówi. Zapewne jednak e-boxer nie poprawia na tyle "reakcji na gaz" żeby wszystkie Skody na autostradzie nie musiały hamować bo akurat benzynowe Subaru XV wyprzedza TIR-a - w to nie uwierzę. No ciekawy jestem jazdy próbnej - bardzo ! Z innej beczki odnośnie ględzenia Pertyna o e-boxer - rozumiecie o co chodzi z tymi dwoma akumulatorami ??? Przecież hybryda ma baterie w bagażniku to po kij jeszcze ten drugi akumulator ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Pertyn gdzieś tam w odpowiedzi na komentarze na YT napisał, że e-boxer ma wyczuwalnie lepszą reakcję na gaz w niższych obrotach i przy 80km/h. Jako ktoś kto prywatnie jeździ XV 2.0i ma na pewno porównanie i wie co mówi. Zapewne jednak e-boxer nie poprawia na tyle "reakcji na gaz" żeby wszystkie Skody na autostradzie nie musiały hamować bo akurat benzynowe Subaru XV wyprzedza TIR-a - w to nie uwierzę. No ciekawy jestem jazdy próbnej - bardzo ! Z innej beczki odnośnie ględzenia Pertyna o e-boxer - rozumiecie o co chodzi z tymi dwoma akumulatorami ??? Przecież hybryda ma baterie w bagażniku to po kij jeszcze ten drugi akumulator ? Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektronikiWysłane z tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bochen Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 7 minut temu, ppmarian napisał: Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektroniki Wysłane z tel. Nie wiedziałem że wszystkie - myślałem że to jakiś wymysł Subaru. Ok, czyli: 1. bateria "w bagażniku" do zasilania silnika elektrycznego 2. akumulator pod maską do zasilania elektroniki 3. akumulator pod maską do zasilania całej reszty poza silnikiem elektrycznym i elektroniką ? czyli czego tak na serio ? rozrusznika i postojowych ? Jestem laik - ale dlaczego #2 i #3 nie mogą być "w jednym" akumulatorze ? Z góry dzięki za wyjaśnienia ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Godzinę temu, Jaca68 napisał: Lektura forum nasuwa inne wnioski: Forek XT - jest za wolny. 2.0 NA w Imprezie, Forku czy XV to silnik zapewniający wystarczającą dynamikę do codziennej jazdy. 1.6 NA w XV - jeździ tak samo dobrze jak 2.0 - w mieście. Dokładnie. A 2,0 DIT jest bezawaryjny, nie licząc dwóch eksplozji w 1 aucie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 25 minut temu, bochen napisał: że e-boxer ma wyczuwalnie lepszą reakcję na gaz w niższych obrotach i przy 80km/h. Przy tych parametrach "silnika" elektrycznego - 17 KM i 50 Nm, to trzeba być bardzo wyczulonym żeby zauważyć Dla porównania NX podaje 143 Km i 270 Nm. Nie znalazłem danych dla nowej RAVki ale pewnie podobne. 1 minutę temu, Tsunetomo napisał: Dokładnie. A 2,0 DIT jest bezawaryjny, nie licząc dwóch eksplozji w 1 aucie Bezawaryjny to jest SBD, nie licząc.... wielu eksplozji. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) 28 minut temu, ppmarian napisał: Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektroniki Wysłane z tel. jeśli masz na myśli dodatkowe aku 12V oprócz baterii HV (~200V) to ok - tak. ale pierwszy raz się spotykam, żeby hybryda miała dwa aku 12V - wręcz przeciwnie - tam aku 12V ma znacznie mniejsze znaczenie niż w zwykłym niehybrydowym samochodzie. czyli zapewne pytanie pozostaje - po co dwa aku 12V ??? też się zastanawiam Edytowane 13 Marca 2019 przez diuk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 6 godzin temu, diuk napisał: czyli zapewne pytanie pozostaje - po co dwa aku 12V ??? S-BPS - Symmetrical - Battery Placement System... 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 widząc politykę Subaru wiem jedno, następne auto to będzie Forek SJ (2.0) albo ostatnie OBK 2.5 (może z CVT) albo zmiana marki. Niestety e-boxer jaki by nie było to nie moja bajka https://www.torquenews.com/1084/say-goodbye-subaru-outback-36r-why-customers-won-t-miss-it Śpieszmy się kochać H6 3.6 Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Na czas pobytu w serwisie mojego samochodu otrzymalem samochod zastepczy: Suzuki Baleno 1.2 Dualjet Hybrid. Nie wiem, jak to bedzie funkcjonowalo w E-Boxer, ale w takim Suzuki przy malenkim czterocylindrowym silniczku 1.2 16V o mocy 90 KM i 117 Nm, silnik elektryczny dodaje 50 Nm z dodatkowej baterii (system soft-hybrydowy 48V - rekuperacja energii, ale bez mozliwosci jazdy czysto elektrycznej) podczas ruszania, przyspieszania, czy wyprzedzania. Efekt jest taki, ze 90 KM benzynowiec Suzuki Baleno wykreci od 0-100 km/h w 12,3 sek. Calosc sprawia bardzo dynamiczne wrazenie. Czyli od tego momentu majac zaledwie 90 KM mozna pogonic za kazdym nowym Subaru, a tym bardziej 150-konnym E-Boxerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się