Jump to content

Siemek

Użytkownik
  • Content Count

    274
  • Joined

  • Last visited

About Siemek

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 XT MY18 SPORT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety tak. Jeszcze raz dodam, że obecna cena MY20 2.0i Platinum jest równa ostatniej cenie MY18 XT Sport. Daje to do myślenia.
  2. bazuję na specyfikacjach w pdf na subaru.pl
  3. Z racji, że wątek dotyczy Forka MY2019 mam pytanie. Zauważyłem w specyfikacji na stronie subaru.pl że Forek MY19 ma średnicę zawracania 11,4 m. To zaskakujące gdyż Forek MY18 ma podane 10,6 m. Co ciekawe MY20 ma 10,8 m. Czy to błąd dla MY19 czy rzeczywiście jest mniej zwrotny od MY18 ?
  4. Siemek

    E-Boxer

    Nie samym przyśpieszeniem żyje E-Boxer Przeglądając specyfikację Forka MY20 widzę, że średnica zawracania uległa powiększeniu względem MY18. Z 10,6 m do 10,8. Co ciekawe w specyfikacji MY19 na subaru.pl jest podane że średnica zawracania wynosi 11,4 m. Albo to błąd w pdf albo tak jest.
  5. No właśnie Wynik aktualny tej ankiety to o dziwo 50/50. Z jednej strony nie powinno się przekraczać bo zakaz to zakaz. Z drugiej strony w praktyce to chyba nie możliwe. Jeżeli powiedzmy auto przed nami jedzie przepisowe 140 na autostradzie to rzeczywiście nie musimy mijać bo wystarczy jechać za nim także przepisowo 140. Ale co w momencie gdy on jedzie 135 prawym pasem a lewym śmigają auta 180 w dużym natężeniu ? Chcąc minąć tego co jedzie 135 musimy nagiąć prędkość na lewym pasie by go wyprzedzić by ktoś w nas nie wjechał, no chyba że uczymy przepisów innych A co dopiero na drodze zwykłej, jednopasmowej itp. Generalnie w Polsce przy obecnej mentalności i ilości samochodów to trudne zagadnienie. Za PRLu jak ruch był minimalny i auta wolniejsze życie było prostsze. Na drodze
  6. Generalnie zgadzam ale.....no właśnie, jesteśmy w Polsce, wszyscy "prują jak źli", w tej sytuacji auto 150 KM może mieć trudności z wyprzedzaniem wolnego TIRa nawet na autostradzie w dużym ruchu. Jeździłem trochę Forkiem 150KM A1 i A2 i niestety tam niedosyt mocy pojawia się zbyt często. W Forku XT tego nie doświadczam. Do miasta 150 KM wystarczy spoko. Ale jak ktoś jeździ autostradami i drogami szybkiego ruchu jak wszyscy "zapierdzielają" to trzeba te 150KM dobrze przemyśleć i mieć świadomość ograniczeń.
  7. Przychylam się do opinii, że nowa RAV4 jest brzydka. Z zewnątrz źle. Wersja offroad wygląda lepiej, ale do zasługa czarnego koloru który neutralizuje rysy karoserii oraz bojowych felg. W środku design nijaki zupełnie. Można by rzecz nieładny. Na tym tle nowy Forester wygląda bajkowo. Stare Forki zresztą też
  8. Mocy silników hybryd się nie sumuje, nie bierze się też mniejszej wartości. Chyba mam rozwiązanie zagadki RAV4 Są 3 silniki elektryczne. Dwa wspomagają przednią oś, a trzeci tylną w razie potrzeby (stąd AWD). Przednie silniki mają 118 HP a tylny 54 HP. Silnik spalinowy 2.5 ma 176 HP. Suma to piękne 348 HP Ale to oczywiście nierealne gdyż pełna moc wszystkich na raz nie jest możliwa stąd Toyota podaje realną moc maksymalną układu 218 lub 222 HP. The RAV4 Hybrid’s gas engine is complemented by a 118-horsepower electric motor that helps drive the front wheels and at peak can produce 149 pound-feet of torque. Then, when needed, there’s a 54-hp rear motor that kicks in 89 pound-feet of torque. The total hybrid system is rated at 219 horsepower. There’s no combined torque rating because the full power of the gas engine and both electric motors is never used. But the extra torque helps. Toyota says the RAV4 Hybrid can do a 0-60 mph sprint in under 8 seconds. Motor Trend recently clocked one at 7.5 seconds, versus 8.2 seconds for a standard front-wheel drive 2019 RAV4. Więcej tu: https://www.trucks.com/2019/03/08/5-things-to-know-about-toyotas-2019-rav4-hybrid/
  9. https://pdf.sites.toyota.pl/spec-nowy-rav4.pdf
  10. Siemek

    E-Boxer

    Dołączę do dyskusji. Specyfikacja Forka już jest https://www.subaru.pl/datasheet/2020forester.pdf Skoro tak rozmawiacie o przyśpieszeniach to podano, że jest 11.8 do setki. Moja dygresja jest taka, że OBK ma 10.2 a nie 11.8. A to różnica.
  11. Nie jestem ekspertem od hybryd. Skoro moc się nie sumuje to koszt pojedynczego konika jest jeszcze większy To jednak nie ważne, chciałem tylko zaznaczyć, że teraz wersja hybrydowa Platinum 150KM + silnik elektryczny kosztuje tyle co ostatnio XT SPORT ps. jak widzę reklamy RAV4 to tam moc sumują by przyciągnąć klientów
  12. Nie rozpędzam się tylko czytam z uwagą parametry. Moc maksymalna (silnik spalinowy) kW (KM) / obr/min 110 (150) / 5600 – 6000 Moc maksymalna (silnik elektryczny) kW (KM) 12,3 (16,7) A więc 150+16.7 = 166.7
  13. Cena topowej wersji Platinium skoczyła do 39.900 EUR. W MY18/19 było to 36.000 EUR. Czyli wzrost o prawie 11% w EUR. Niemniej z oceną trzeba poczekać do jazd testowych bo być może wrażenia z jazdy będą większe niż te 11% Ufam, że tak. Co ciekawe obecna cena MY20 2.0i Platinum jest równa ostatniej cenie MY18 XT Sport Czyli niedawno mieliśmy 241 koników a teraz w tej samej cenie 166 koników. Cena pojedynczego konika poszła mocno w górę
×
×
  • Create New...