Skocz do zawartości

Siemek

Użytkownik
  • Zawartość

    185
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Siemek

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 XT MY18 SPORT
  1. Subaru 60th

    Dokładnie o tym pomyślałem pisząc post Dla obecnych Subaraków 40+ to małe pocieszenie
  2. Subaru 60th

    Szkoda. Również niszowa marka (Alfa) w 2012 roku dodawało klientom piękny album na 100-lecie marki Alfa Romeo w języku polskim.
  3. Głośna turbina FXT 2017

    U mnie w XT turbina nie gwiżdże
  4. XV II - praca CVT

    dodam parę groszy do dyskusji: zrobiłem kilka tysięcy km zarówno Forkiem 2.0i, jak i XT, obydwa z CVT. Skrzynie niby te same, ale są zupełnie inaczej oprogramowane. W 2.0i nie wystąpiło ani razu jakiekolwiek "szarpnięcie", moc oddawana jest płynnie, owszem pojawia się praca na wysokich obrotach, ale nie ma żadnego szarpnięcia. W XT jest nieco inaczej. Szarpnięcia pojawiają się, ale nie są zbyt częste. Szansa na szarpnięcie jest zwłaszcza gdy jedziemy w trybie "I", obroty niskie do 1000 rpm i nagle mamy ochotę dać gaz do dechy. Wtedy potrafi szarpnąć. Generalnie trzeba wyczuć auto i pracę skrzyni w połączeniu z silnikiem. Innym panaceum w XT może być jazda w trybie "S#". Obroty wtedy standardowo są wyższe i auto jest bardziej gotowe do przyśpieszania. Oczywiście Forester to nie nowy XV, ale musiałem dodać swoje spostrzeżenie.
  5. OBK 2018 - czy ktoś już ma?

    Wątek dotyczy OBK 2018 - trzeba mieć na uwadze, że wrażenia z OBK 2015-2017 mogę być inne w 2018. Na plus i minus oczywiście lub na tym samym poziomie. Najlepiej samemu zweryfikować jadąc testowo wersją 2018 i 2017. Albo zamówić w ciemno
  6. XV II - praca CVT

    Użytkowników nowych XV 2018 na tym forum dużo nie jest jeszcze. Z tego co można wyczytać na zagranicznych forach to nie jest na pewno kwestia Twojego egzemplarza. Do poczytania czy TTTM. http://www.subaruxvforum.com/forum/problems-maintenance-warranty/151610-2018-engine-jumps-kicks-low-speed-acceleration-braking.html
  7. SUBARU XV

    w stolicy widuję się pojedyncze nowe XV, chyba nawet częściej niż nowe Imprezy. Ale na pewno zdecydowanie częściej niż Alfy Romeo Giulie czy Stelvio
  8. Ranking ASO Subaru

    ja jestem umówiony w serwisie u p. Andrzeja @Andrzej Koper na piątek, właśnie na wymianę oleju i opon na letnie - mam nadzieję, że moja ocena będzie zdecydowanie pozytywna.
  9. Felgi 19" do Forester XT MY16 - pomysły

    Każdy ma inne gusta jak widać. Caly czarny Forek do Forka co raz mniej podobny
  10. Realizacja zamówień przez dealerów

    odważny Życzę zadowolenia po odbiorze !
  11. Realizacja zamówień przez dealerów

    a czy jeździłeś gdzieś wcześniej wersją 2018 czy zakup bez jazdy próbnej ?
  12. Nowy Subaru Forester MY2019

    Wg mnie dzisiejsza motoryzacja bardzo bazuje na filozofii. Każda marka ma własną. Subaru też i to b silną. Jeden nazwie to filozofią a drugi zwyczajnym, bezwzględnym marketingiem. Kiedyś marzeniem był Fiat 126p. Nikt nie biadolił tylko liczyło się, że ma się własne 4 kółka. Z czasem apetyt rósł. U mnie w rodzinie jest 15-letni Fiat Punto o mocy 60 KM. Moc 4-krotnie mniejsza niż XT. Właściciel dalej bardzo zadowolony, jeździ bezpiecznie, brak awarii. Tak wiec wszystko to jakaś filozofia. Grunt to cieszyć się z tego co się ma i rozsądnie z tego korzystać
  13. Subaru wprowadza do oferty silniki turbo

    Prima Aprilis ?
  14. Nowy Subaru Forester MY2019

    Abstrahując od dyskusji na temat kierunku nowego Forka polecam artykuł o DriverFocus w Forku 2019: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/subaru-driverfocus-system-bezpieczenstwa-jak-dziala.html
  15. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    w Foresterze XT i 2.0i układ wentylacji jest tak zaprojektowany, że wymaga wspierania się wentylatorem - najmniejsza wartość ustawienia prędkości to "1" - czyli zawsze się kręci chyba, że wyłączymy całkowicie układ wentylacji na "OFF". Dodatkowo w XT jest prawdopodobnie większy wiatrak, który może być bardziej słyszalny niż w 2.0i. To taki kolejny "smaczek"
×