Jump to content

Jabubmw

Nowy
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Dobry

About Jabubmw

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jabubmw

    E-Boxer

    No, cóż.. znam kilku bogatych ludzi i dla mnie to buraki, cwaniaczki i gównozjady.... ale, to oni są bogaci, a nie ja. Znam też biedniejszych od siebie. Podobno mówią o mnie, że jestem burakiem, cwaniaczkiem i gównozjadem Tymczasem życzę wszystkim, aby w nadchodzącym Nowym Roku mogli sobie wejść do dowolnego salonu i wyjechać z niego dowolnym samochodem..
  2. Jabubmw

    E-Boxer

    Szacun to jest dla kolegi, który mógł sobie kupić M3. Bo, żeby móc sobie takie coś kupić, to trzeba już mieć niezłe dochody, a żeby mieć niezłe dochody, to trzeba być niegłupim człowiekiem. Zakładam, że nie wchodzi tu w grę sytuacja: zarżnę się, a poszczuję sąsiadów. Poza tym, chciałbym tu zaprotestować przeciw krzywdzącym stereotypom. Nie każdy, kto ma BMW musi być od razu nieokrzesanym burakiem. Sam jeździłem 11 lat betką i tylko parę(naście ?) razy zachowałem się jak cham.. i to z winy innych, oczywiście A, raz, to pamiętam, przepuściłem nawet staruszkę na przejściu... i kierunkowskazy też bywało, że używałem
  3. To ja też w takim razie jechałem tym poprzednim. Szkoda, bo fajny był. Z drugiej strony, nowy podobno lepszy.
  4. Coś mi się kojarzy, że też jest, chyba nawet na 3 ustawienia.. Dosyć dawno nim jechałem.
  5. Do pkt. 2 dodałbym, że fotel kierowcy ma elektrycznie sterowane podparcie lędźwiowe. Nie wiem, czy wcześniejsze modele to miały, moja impreza nie ma, a jest to świetna funkcja.
  6. Nie jest tak źle z tymi subarakami. Mam imprezę z jeszcze dwulitrowym silnikiem i przeważnie jestem pierwszy spod świateł. Ma te około 9 sekund do setki i w normalnych warunkach dwa się tym spokojnie jechać. Co prawda, gdy pojezdzilem kilka dni foresterem XT, to po przesiadce myślałem, że się coś zepsuło, ale tragedii nie ma. Jasne, że chciałbym więcej.. No, cóż.. Jechałem też nowym outbakiem i też da się..
  7. Aj, udajemy, że nie rozumiemy..:) Tajny, ukryty pstryczek, specjalnie schowany przed unijnymi inspektorami, który ze 150 KM robi 300 KM. I wtedy można śmiało mówić: "Moc jest zupełnie zbędna w obecnych czasach; mogliby nawet robić 60 KM, to i tak nie ma kiedy wykorzystać. Ale, przełączyłem pstryczek.. żeby ludzie nie gadali:)"
  8. Można się tu nawzajem przekonywać, że moc jest/ nie jest potrzebna. Ja proponuję krótki eksperyment myślowy. Otóż dowiadujecie się, że na silniku zamontowano pstryczek przełączniczek, który po przełączeniu podnosi moc silnika dwukrotnie, bez utraty gwarancji i zmniejszenia trwałości wszystkich podzespołów. Jedynie spalanie będzie trochę większe. Ilu z tych, którzy przekonują siebie i innych, że moc nie jest potrzebna przełączyłoby przełącznik? Jeśli prawie wszyscy, temat można spokojnie zamknąć.
  9. I tak niepostrzeżenie minął rok mojej Imprezie, wobec tego musiałem się z nią udać na pierwszy przegląd. Czas, więc może na małe podsumowanie. Co się z nią wydarzyło przez ten rok? Nic. Nie licząc zaparowanych kamer eye sight i zwiechy systemu multimedialnego. Samochód przejechał w tym czasie nieco ponad 9800 km, więc olej i filtry wymieniono zgodnie ze starą szkołą, czyli raczej za wcześnie, niż za późno. Moje zadowolenie z auta jest na tym samym poziomie, co na początku, z jednym wyjątkiem - do szału doprowadza mnie mały zbiornik paliwa. Czy już naprawdę nie dało się wsadzić większego???!! Choćby głupie 10 litrów więcej.. Trochę wygodniejsze mogłyby być również fotele, mam tu na myśli podparcia lędźwiowe. Tragedii nie ma, ale niełatwo jest zająć wygodną pozycję. Czekając na odbiór samochodu przejechałem się nowym Outbakiem i tam podparcie lędźwiowe było sterowane elektrycznie. Super sprawa. I to w sumie wszystko, co mi się nie podoba.. Z kolei jestem coraz większym fanem skrzyni CVT, jeśli się już ją trochę opanuje, to okazuje się genialnym wynalazkiem. Nie mam również większych zastrzeżeń do dynamiki samochodu. Jest to mój zwykły pojazd do codziennego przemieszczania się po mieście i napewno nie jestem zawalidrogą, wyprzedzanie też jest całkiem sprawne. Gdy czasem najdzie mnie ochota, żeby trochę popędzić, to tryb manual fajnie się tu sprawdza. Oczywiście, to nie jest poziom silników turbo, ale napewno nie można powiedzieć, że to nie jedzie. Jakoś tam jedzie. Reasumując, czekam na kolejną generację, może przesiądę się do Outbaka, lub nowego Levorga, a tymczasem pojeżdżę sobie tym i jeśli się nic drastycznie nie zmieni, to chyba zostanę przy tej marce. Pomimo niepoważnego podejścia do aktualizacji map i paru innych niedociągnięć.. Nikt nie jest doskonały..
  10. Jabubmw

    E-Boxer

    Mój kolega na przykład. Mocno chodzi dookoła xv i bardziej mu zależy na napędzie, bezpieczeństwie i automacie, niż na przyspieszeniu do setki. Ale, on jest starej daty i nauczył się jeździć samochodami, które nie zwijają asfaltu..
  11. Temat zaczyna dryfować w niebezpiecznym kierunku i prędzej, czy później ktoś to napisze, więc, żeby zaoszczędzić wszystkim tej drogi, pozwolę sobie być to ja: JEST NAS ZA DUŻO!!! Należy przeprowadzić korektę i zredukować liczbę ludzi do.. powiedzmy 3 mld. Uff, mamy to za sobą. A, zaczęło się tak fajnie - czy do normalnego i w miarę komfortowego podróżowania w obecnych czasach potrzeba niewiadomoile koni, czy wystarczy setka, no.. półtora ?
  12. O, dobrze wiedzieć. Dzięki.
  13. U mnie wystarczyło kilkanaście minut. Rozumiem, że to była jednorazowa sytuacja i więcej się to nie powtórzyło?
  14. Czy zawiesił wam się kiedyś system multimedialny? Wczoraj miałem taką dziwną sytuację. System padł, tzn. coś tam było na wyświetlaczu, ale ani dźwięku, ani ikonek, ani kamery itd. Próbowałem to jakoś zresetować, zgasić silnik, uruchomić ponownie i nic. Pojechałem do serwisu, pokazałem pracownikowi i nagle wszystko cudownie odżyło i działa nadal. Pan mówił, że jeszcze się z tym nie spotkał, a wy?
×
×
  • Create New...