Jump to content

ppmarian

Użytkownik
  • Content Count

    2344
  • Joined

  • Last visited

About ppmarian

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    3.3 H6 oraz 3.6 H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ppmarian

    E-Boxer

    Outlander PHEV waży 1885kg Tyle że on ma "wieksza" baterie i zasięg w trybie EV ok 50km. Wysłane z tel.
  2. ppmarian

    E-Boxer

    Ile waży porównywalne Raf4 w hybrydzie? Wysłane z tel.
  3. Można bez obaw. Do forka IV turbo nie zaleca się. Wysłane z tel.
  4. ppmarian

    E-Boxer

    Należy także dodać kwestie tzw skupionej wysokiej emisji (elektrownie) i niskiej rozproszonej (rura wydechowe samochodu) Wysłane z tel.
  5. Ja miałem 8mm alu... Wysłane z tel.
  6. Aluminiowa lepsza bo w razie czego kamieniem wyprostujesz poza tym jak wspomniałeś nie koroduje Stalowa to zwykła czarna stal Wysłane z tel.
  7. ppmarian

    SVX Alcyone

    Też z nimi na ten temat rozmawiałem. Ba, nawet wyciągnąłem dane tego genialnego Szwajcarskiego serwisu i się okazało że moja skrzynia też jest po naprawie tam... Nie mniej, w/g mnie słaby ten serwis jak z automatu nie montuje chłodnicy ATF. Wysłane z tel.
  8. ppmarian

    E-Boxer

    Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektroniki Wysłane z tel.
  9. ppmarian

    E-Boxer

    RX 350 i 400h Wysłane z tel.
  10. ppmarian

    E-Boxer

    Wiesz mógłbyś mi opowiadac jakbym nie miał 7 subaru z czego dwa turbo i dwa H6 Szkoda mojego czasu jak twierdzisz że H6 spali 11L jeżdżąc 100% w Poznaniu... Wysłane z tel.
  11. ppmarian

    E-Boxer

    10l w obk 3.6 w mieście typu wroclaw? Wysłane z tel.
  12. ppmarian

    E-Boxer

    W outlanderze nie Pompy ciepła stosuje się najczesciej w pełnych elektrykach Wysłane z tel. Do dyspozycji użytkownika jest ok 70% całkowitej pojemności. Jak się podląda poziomy ładowania to bateria balansuje między 98-30 do 92-24 . Przynajmniej ja tyle zauważyłem Co oznacza że sterownik dba o to aby baterie możliwie pracowała w pełnym zakresie bez utraty zasięgu w raz z jej wiekiem oczywiście do czasu. W materiałach mitsubishi doczytałem że absolutnie niżej niż 17% nie zejdzie. To oznacza że przy zużyciu baterii do 87% mamy nadal "pelna" jej pojemność i deklarowany zasięg. Na baterie źle wpływają trzy rzeczy: 1 szybkie ładowanie, 2 wysoka temp 3 niska temp 1. Jest tylko płatne i drogie(taniej ma benzynę przejechać ten dystans). W/g mnie bez sensu w przypadku plug-in 2 i 3 outlander ma ktywne chłodzenie i grzanie baterii Wysłane z tel.
  13. ppmarian

    E-Boxer

    Jak wypompuje baterie to np przy 120 jedzie ok 1km na EV i ok 3-5km w trybie hybrydowym równoległym: czyli napędza koła + doladowuje baterie. I tak caly czas miesza. Długie trasy dają proporcje ok 20/80 tryb czysto elektryczny do pozostałych ( równoległy i szeregowy) W mieście przy wypompowaniu baterii ciężko to określić dystansem pokonany na baterie bo dochodzi dużo odzyskiwania energii przy hamowania. Ale proporcje są ok 60/40 Wysłane z tel.
  14. ppmarian

    E-Boxer

    Podglądajac przez aplikacje temp płynu chłodniczego to na trasie nawet w największe mrozy nie ma szans aby spadł poniżej 85stC W miescie także jakoś znacząco się nie obniża bo silnik częściej się włącza aby dogrzac kabinę jak grzałki el. Nie wyrabiaja Wysłane z tel.
  15. ppmarian

    E-Boxer

    A tribeca mniej niz 11 nie chciala zejsc... Buda obk A buda suva to jednak różnica.... Poza tym tak "wysokie" spalanie w phev wynik z faktu że temp schodzimy poniżej -20. W takich warunkach system hybrydowy działa w ograniczonym zakresie - głównie odzysk energii przy hamowania i zalaczaniu trybu równoległego powyżej 65km/h Chodzi głównie o obalenie mitu że hybryda na trasie pali tak samo lub nawet więcej niż jego benzynowy odpowiednik. Jedynie przeloty autostradowej +140 gdzie system hybrydowy praktycznie w ogóle nie pracuje stwarza takie warunki. Ale na takie warunki jeszcze długo nie będzie nic lepszego niż diesel Wysłane z tel.
×
×
  • Create New...