Jump to content

ppmarian

Użytkownik
  • Content Count

    2346
  • Joined

  • Last visited

About ppmarian

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    3.3 H6 oraz 3.6 H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ppmarian

    SVX Alcyone

    Od remontu jest dopiero ok. 60kkm więc ciężko ocenić trwałość tej operacji. Ale puki działa jak działa nie dotykam. Wysłane z tel.
  2. ppmarian

    SVX Alcyone

    Ja jestem z Wro i mam svx. Problem w tym że ja jestem zadowolony z pracy skrzyni (porównuje do 4eat z forka 2008). Moja skrzynia miała generalny remont jeszcze w Swiss w 2010 może coś tam poprawli... Wysłane z tel.
  3. ppmarian

    E-Boxer

    Outlander PHEV waży 1885kg Tyle że on ma "wieksza" baterie i zasięg w trybie EV ok 50km. Wysłane z tel.
  4. ppmarian

    E-Boxer

    Ile waży porównywalne Raf4 w hybrydzie? Wysłane z tel.
  5. Można bez obaw. Do forka IV turbo nie zaleca się. Wysłane z tel.
  6. ppmarian

    E-Boxer

    Należy także dodać kwestie tzw skupionej wysokiej emisji (elektrownie) i niskiej rozproszonej (rura wydechowe samochodu) Wysłane z tel.
  7. Ja miałem 8mm alu... Wysłane z tel.
  8. Aluminiowa lepsza bo w razie czego kamieniem wyprostujesz poza tym jak wspomniałeś nie koroduje Stalowa to zwykła czarna stal Wysłane z tel.
  9. ppmarian

    SVX Alcyone

    Też z nimi na ten temat rozmawiałem. Ba, nawet wyciągnąłem dane tego genialnego Szwajcarskiego serwisu i się okazało że moja skrzynia też jest po naprawie tam... Nie mniej, w/g mnie słaby ten serwis jak z automatu nie montuje chłodnicy ATF. Wysłane z tel.
  10. ppmarian

    E-Boxer

    Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektroniki Wysłane z tel.
  11. ppmarian

    E-Boxer

    RX 350 i 400h Wysłane z tel.
  12. ppmarian

    E-Boxer

    Wiesz mógłbyś mi opowiadac jakbym nie miał 7 subaru z czego dwa turbo i dwa H6 Szkoda mojego czasu jak twierdzisz że H6 spali 11L jeżdżąc 100% w Poznaniu... Wysłane z tel.
  13. ppmarian

    E-Boxer

    10l w obk 3.6 w mieście typu wroclaw? Wysłane z tel.
  14. ppmarian

    E-Boxer

    W outlanderze nie Pompy ciepła stosuje się najczesciej w pełnych elektrykach Wysłane z tel. Do dyspozycji użytkownika jest ok 70% całkowitej pojemności. Jak się podląda poziomy ładowania to bateria balansuje między 98-30 do 92-24 . Przynajmniej ja tyle zauważyłem Co oznacza że sterownik dba o to aby baterie możliwie pracowała w pełnym zakresie bez utraty zasięgu w raz z jej wiekiem oczywiście do czasu. W materiałach mitsubishi doczytałem że absolutnie niżej niż 17% nie zejdzie. To oznacza że przy zużyciu baterii do 87% mamy nadal "pelna" jej pojemność i deklarowany zasięg. Na baterie źle wpływają trzy rzeczy: 1 szybkie ładowanie, 2 wysoka temp 3 niska temp 1. Jest tylko płatne i drogie(taniej ma benzynę przejechać ten dystans). W/g mnie bez sensu w przypadku plug-in 2 i 3 outlander ma ktywne chłodzenie i grzanie baterii Wysłane z tel.
  15. ppmarian

    E-Boxer

    Jak wypompuje baterie to np przy 120 jedzie ok 1km na EV i ok 3-5km w trybie hybrydowym równoległym: czyli napędza koła + doladowuje baterie. I tak caly czas miesza. Długie trasy dają proporcje ok 20/80 tryb czysto elektryczny do pozostałych ( równoległy i szeregowy) W mieście przy wypompowaniu baterii ciężko to określić dystansem pokonany na baterie bo dochodzi dużo odzyskiwania energii przy hamowania. Ale proporcje są ok 60/40 Wysłane z tel.
×
×
  • Create New...