-
Content Count
2346 -
Joined
-
Last visited
About ppmarian
-
Rank
..:: Jego Forumowatość ::..
Profile Information
-
Gender
nie powiem :-P
-
Skąd
Wrocław
-
Auto
3.3 H6 oraz 3.6 H6
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Od remontu jest dopiero ok. 60kkm więc ciężko ocenić trwałość tej operacji. Ale puki działa jak działa nie dotykam. Wysłane z tel.
-
ppmarian started following Youngtimers
-
Ja jestem z Wro i mam svx. Problem w tym że ja jestem zadowolony z pracy skrzyni (porównuje do 4eat z forka 2008). Moja skrzynia miała generalny remont jeszcze w Swiss w 2010 może coś tam poprawli... Wysłane z tel.
-
Outlander PHEV waży 1885kg Tyle że on ma "wieksza" baterie i zasięg w trybie EV ok 50km. Wysłane z tel.
-
Ile waży porównywalne Raf4 w hybrydzie? Wysłane z tel.
-
Można bez obaw. Do forka IV turbo nie zaleca się. Wysłane z tel.
-
Należy także dodać kwestie tzw skupionej wysokiej emisji (elektrownie) i niskiej rozproszonej (rura wydechowe samochodu) Wysłane z tel.
-
ppmarian started following prośba o pomoc legacy H6 Łomianki z wadami ukrytymi
-
Ja miałem 8mm alu... Wysłane z tel.
-
Aluminiowa lepsza bo w razie czego kamieniem wyprostujesz poza tym jak wspomniałeś nie koroduje Stalowa to zwykła czarna stal Wysłane z tel.
-
Też z nimi na ten temat rozmawiałem. Ba, nawet wyciągnąłem dane tego genialnego Szwajcarskiego serwisu i się okazało że moja skrzynia też jest po naprawie tam... Nie mniej, w/g mnie słaby ten serwis jak z automatu nie montuje chłodnicy ATF. Wysłane z tel.
-
Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektroniki Wysłane z tel.
-
RX 350 i 400h Wysłane z tel.
-
Wiesz mógłbyś mi opowiadac jakbym nie miał 7 subaru z czego dwa turbo i dwa H6 Szkoda mojego czasu jak twierdzisz że H6 spali 11L jeżdżąc 100% w Poznaniu... Wysłane z tel.
-
10l w obk 3.6 w mieście typu wroclaw? Wysłane z tel.
-
W outlanderze nie Pompy ciepła stosuje się najczesciej w pełnych elektrykach Wysłane z tel. Do dyspozycji użytkownika jest ok 70% całkowitej pojemności. Jak się podląda poziomy ładowania to bateria balansuje między 98-30 do 92-24 . Przynajmniej ja tyle zauważyłem Co oznacza że sterownik dba o to aby baterie możliwie pracowała w pełnym zakresie bez utraty zasięgu w raz z jej wiekiem oczywiście do czasu. W materiałach mitsubishi doczytałem że absolutnie niżej niż 17% nie zejdzie. To oznacza że przy zużyciu baterii do 87% mamy nadal "pelna" jej pojemność i deklarowany zasięg. Na baterie źle wpływają trzy rzeczy: 1 szybkie ładowanie, 2 wysoka temp 3 niska temp 1. Jest tylko płatne i drogie(taniej ma benzynę przejechać ten dystans). W/g mnie bez sensu w przypadku plug-in 2 i 3 outlander ma ktywne chłodzenie i grzanie baterii Wysłane z tel.
-
Jak wypompuje baterie to np przy 120 jedzie ok 1km na EV i ok 3-5km w trybie hybrydowym równoległym: czyli napędza koła + doladowuje baterie. I tak caly czas miesza. Długie trasy dają proporcje ok 20/80 tryb czysto elektryczny do pozostałych ( równoległy i szeregowy) W mieście przy wypompowaniu baterii ciężko to określić dystansem pokonany na baterie bo dochodzi dużo odzyskiwania energii przy hamowania. Ale proporcje są ok 60/40 Wysłane z tel.