Jump to content

ppmarian

Użytkownik
  • Content Count

    2340
  • Joined

  • Last visited

About ppmarian

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    3.3 H6 oraz 3.6 H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja miałem 8mm alu... Wysłane z tel.
  2. Aluminiowa lepsza bo w razie czego kamieniem wyprostujesz poza tym jak wspomniałeś nie koroduje Stalowa to zwykła czarna stal Wysłane z tel.
  3. ppmarian

    SVX Alcyone

    Też z nimi na ten temat rozmawiałem. Ba, nawet wyciągnąłem dane tego genialnego Szwajcarskiego serwisu i się okazało że moja skrzynia też jest po naprawie tam... Nie mniej, w/g mnie słaby ten serwis jak z automatu nie montuje chłodnicy ATF. Wysłane z tel.
  4. ppmarian

    E-Boxer

    Każda hybryda ma dodatkowe "tradycyjne" aku 12v do zasilania elektroniki Wysłane z tel.
  5. ppmarian

    E-Boxer

    RX 350 i 400h Wysłane z tel.
  6. ppmarian

    E-Boxer

    Wiesz mógłbyś mi opowiadac jakbym nie miał 7 subaru z czego dwa turbo i dwa H6 Szkoda mojego czasu jak twierdzisz że H6 spali 11L jeżdżąc 100% w Poznaniu... Wysłane z tel.
  7. ppmarian

    E-Boxer

    10l w obk 3.6 w mieście typu wroclaw? Wysłane z tel.
  8. ppmarian

    E-Boxer

    W outlanderze nie Pompy ciepła stosuje się najczesciej w pełnych elektrykach Wysłane z tel. Do dyspozycji użytkownika jest ok 70% całkowitej pojemności. Jak się podląda poziomy ładowania to bateria balansuje między 98-30 do 92-24 . Przynajmniej ja tyle zauważyłem Co oznacza że sterownik dba o to aby baterie możliwie pracowała w pełnym zakresie bez utraty zasięgu w raz z jej wiekiem oczywiście do czasu. W materiałach mitsubishi doczytałem że absolutnie niżej niż 17% nie zejdzie. To oznacza że przy zużyciu baterii do 87% mamy nadal "pelna" jej pojemność i deklarowany zasięg. Na baterie źle wpływają trzy rzeczy: 1 szybkie ładowanie, 2 wysoka temp 3 niska temp 1. Jest tylko płatne i drogie(taniej ma benzynę przejechać ten dystans). W/g mnie bez sensu w przypadku plug-in 2 i 3 outlander ma ktywne chłodzenie i grzanie baterii Wysłane z tel.
  9. ppmarian

    E-Boxer

    Jak wypompuje baterie to np przy 120 jedzie ok 1km na EV i ok 3-5km w trybie hybrydowym równoległym: czyli napędza koła + doladowuje baterie. I tak caly czas miesza. Długie trasy dają proporcje ok 20/80 tryb czysto elektryczny do pozostałych ( równoległy i szeregowy) W mieście przy wypompowaniu baterii ciężko to określić dystansem pokonany na baterie bo dochodzi dużo odzyskiwania energii przy hamowania. Ale proporcje są ok 60/40 Wysłane z tel.
  10. ppmarian

    E-Boxer

    Podglądajac przez aplikacje temp płynu chłodniczego to na trasie nawet w największe mrozy nie ma szans aby spadł poniżej 85stC W miescie także jakoś znacząco się nie obniża bo silnik częściej się włącza aby dogrzac kabinę jak grzałki el. Nie wyrabiaja Wysłane z tel.
  11. ppmarian

    E-Boxer

    A tribeca mniej niz 11 nie chciala zejsc... Buda obk A buda suva to jednak różnica.... Poza tym tak "wysokie" spalanie w phev wynik z faktu że temp schodzimy poniżej -20. W takich warunkach system hybrydowy działa w ograniczonym zakresie - głównie odzysk energii przy hamowania i zalaczaniu trybu równoległego powyżej 65km/h Chodzi głównie o obalenie mitu że hybryda na trasie pali tak samo lub nawet więcej niż jego benzynowy odpowiednik. Jedynie przeloty autostradowej +140 gdzie system hybrydowy praktycznie w ogóle nie pracuje stwarza takie warunki. Ale na takie warunki jeszcze długo nie będzie nic lepszego niż diesel Wysłane z tel.
  12. ppmarian

    E-Boxer

    Przesiadlem się z Tribeci 3.6 na Outlander PHEV Jestem bardzo zadowolony. Dynamika w brew pozorom bardzo podobna. Ale wyciszenie zdecydowanie lepsze. Fotele lepsze w tribeca. Byliśmy tym roku zima pod Trondheim w Norwegii i nie czułem żadnego dyskomfortu trakcji w porównaniu do zeszłorocznej wyprawy zimowej Tribeca na Nord Kapp. Spalanie z całej wyprawy mialem 7.6l temp do -24stC Na codzień trasę 2x22km robię praktycznie w 100% w trybie EV Przy dużych mrozach dochodzi 1.2-2.1l/100km na tym dystansie Tankowanie z gniazda w II taryfie ok 3zl - starcza to na 30-50km w zależności od temp. Tym autem trzeba się nauczyć jeździć i rozumieć zasadę działania poszczególnych trybów oraz inteligentnie wykorzystywać je (charg, save) Np: dzisiejszy wypad w góry 2x 130km. Start z pelnym aku zakończył się wynikiem 6.7l jazda bez zamulania +10-20 ponad limity. Jedynie autostrad max licznikowe 135km/h (do tej prędkości silniki el jeszcze pracuje naprzemiennie ze spietym na sztywno spalinowym) Jakby jechać zgodnie z przepisami i autostrad Max 120km/h byłby wynik z piątka z przodu. Najlepsze jest rzadkie odwiedzanie stacji jak głównie jedze dookoła komina. Wyniki rzędu 2500km na baku (40l) są u mnie norma. Wysłane z tel.
  13. Standard w tym miejscu. Zderzak jest za bardzo spasowany i wyciera powłokę ochronna Wysłane z tel.
  14. Przejechał zima tribeca trasę dookoła Bałtyku ładnie z wizytą na Nordkapp. Całość ok 7000km na oponach całorocznych nokian waterproof. W tym roku tą samą wyprawę wyśle że w odwrotnym kierunku zrobiłem outlanderem phev na całorocznych vredestein quatrac 5 Nie tylko ja z grupy byłem ma całorocznych i żaden z nas nie odczuł dyskomfortu w stosunku do uczestników na czołówkach Dobra markowa opona całoroczne nie ustępuje w praktyce zimowce. Wysłane z tel.
  15. 15.06 zaczyna sie 3 tygodniowa przerwa w fabryce. Niestety my odpadamy Wysłane z tel.
×
×
  • Create New...