Skocz do zawartości

diuk

Użytkownik
  • Zawartość

    223
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O diuk

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 14.01.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    GT GF8 MY98
    MX-5 NBFL
  1. EyeSight, czyli Wzrok

    rozpoznawanie znaków drogowych to na razie bardziej gadżet niż system, na którym możnaby polegać. Nie wiem jak w innych markach (np Volvo) ale w Toyocie z tego filmiku widać, że działa to ... średnio. dodatkowo jak Zachar testował jakąś Toyotę to znak https://www.google.pl/maps/@50.0005022,19.9215356,3a,33.1y,30.69h,87.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1siK_KYG20A5Y0Uz2uXHHs5w!2e0!7i13312!8i6656 rozpoznało mu jako ograniczenie prędkości do jakiejś dziwnej wartości wydaje mi się, że w tym momencie to najlepsza baza danych o ograniczeniach prękości jest w Yanosiku
  2. Jakie tarcze Impreza GC8

    może mają błąd na stronie, zdaża się moim skromnym zdaniem to są te same felgi co tu: http://www.type-ra.com/impreza-my94-wrx-type-ra-specification/ a tu są opisane jako 15"
  3. Jakie tarcze Impreza GC8

    bo to są 15-stki, nie 16stki. i nie wejdą na 4tłoczek
  4. Falujące doładowanie

    sprawdź, czy nie podłączyłeś odwrotnie wężyków do solenoidu
  5. Co się stało tej mojej oponie?

    http://waxtum.com/auto/rechner/et.html
  6. Aktywacja poduszki powietrznej pasazera

    no to musisz teraz jeździć subarakiem z żoną. szczególnie w nocy
  7. Brak świateł

    akumulator rozładowany
  8. Nie kręci rozrusznik - przekaźnik robi cyk i nic...

    przeczyść i porządnie dokręć klemy aku
  9. Filmy

  10. we wszystkich trzech przypadkach - męczysz sprżęgło wiskotyczne w centralnym dyferencjale. dodatkowo w trzecim przypadku wprowadzasz naprężenia skrętne w całym układzie napędowym, więc w najlepszym przypadku zgasi silnik a w najgorszym puści najsłabsze ogniwo - z reguły tylna półoś lub przegub w Audi jeśli centralnym dyferencjałem jest torsen - nie męczy się wiskozy, bo jej nie ma - to można się bawić w STi jeśli masz centralny dyfer DCCD i oprogramowanie pozwalające na automatyczne rozłączenie sprzęgła elektromagnetycznego w centralnym dyfrze - patrz przypadek jak z Audi no ale w każdym z powyższych przypadków - należy wysprzęglić (zakładam że nie lata się na luzie) z zasady działania mechanizmu różnicowego rozdzielającego moment/obroty wynika że jeśli nagle zatrzymasz tylny wał, a obroty na wałku ze skrzyni będą "zablokowane" przez silnik - przód dostaje momentalnie dwa razy większe obroty (zakładając rozdział momentu 50:50) - jeśli rozsprzęglisz - te większe obroty "idą na skrzynię biegów" - więc mimo wszystko mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia układu napędowego
  11. bardzo fajny pomysł na pracę, ale mam pewne wątpliwości - z teco co sobie przypominam MES ma zastosowanie do obciążeń statycznych (relacja odkształce -> naprężenie jest liniowa) natomiast wydaje mi się, że projektując klatkę bezpieczeństwa trzeba by brać pod uwagę obciążenia udarowe (dachowanie, rolka, drzewo). czy MES da się zastosować do tego typu przypadków?
  12. Filtr DPF

    każdego, kto tak myśli zapraszam na przejażdżkę roadsterem po Krakowie. co chwilę wjeżdżam w czarną chmurę z diesla ruszając ze świateł - gratulacje za takie myślenie - jeszcze sobie zróbcie obiek wewnętrzny i już nic co jest na zewnątrz was nie interesuje. kupił diesla do miasta - nic tylko pogratulować pomysłu. no ale spoko, z innego wątku stwierdzam, że zostało mu jeszcze jakieś 6000km żeby się "cieszyć momentem"
  13. Filtr DPF

    jak wyglądał ten test? czy silnik działał spokojnie na wolnych obrotach? czy może był to test pod obciążeniem? diesle jak stoją na czerwonym to też nie kopcą. natomiast po ruszeniu ...
×