Jump to content

diuk

Użytkownik
  • Content Count

    411
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

87 Wspaniały

About diuk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/14/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    SAWD GT GF8 MY98
    RWD MX-5 NBFL
    HSD Prius

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. diuk

    E-Boxer

    jako że na nowe mnie po prostu nie stać, też jestem zwolennikiem tej drogi - kupić używane i znać dobrego mechanika. nie należy jednakże zapominać, że aby kupić używane - ktoś wcześniej musi kupić nowe ... także gorąco zachęcam do zakupu nowych e-Boxerów ponadto od kiedy użytkuję w lecie cabrio, bardzo irytuje mnie ruszanie spod świateł w chmurze zza diesla - więc im więcej jakichkolwiek hybryd - miękkich, twardych czy plug-in - tym lepiej
  2. diuk

    E-Boxer

    a tymczasem na innym forum - typowy "problem" właściciela Priusa: Dzisiaj rano odpaliłem P3, miałem na baterii 4 kreski, i ICE odpalił po 2 sekundach. Zawsze ICE odpalał po ok kilkunastu sekundach. Było ok -8*C. Czy Wy też tak macie? Dodam jeszcze że próbowałem zaraz po wciśnięciu Ready, dać na EV ale nie zadziałało.
  3. diuk

    Szpera sti

    i był to helikal w TY754VB1EA, którego metodą podaną uprzednio nie uda się sprawdzić
  4. proponuję taką klatkę jak Clarkson przedstawiał tania lekka nic nie trzeba sprawać testowana w rajdach (ponoć przez Lancię) "przejdzie wizualną kontrolę każdego dnia tygodnia"
  5. diuk

    E-Boxer

    piękne stwierdzenie @aflinta - w marktingu pracy nie szukaj
  6. diuk

    E-Boxer

    rozumując w ten sposób to urwany ząb na drugim biegu w mojej Imprezie to też kosmetyka - w końcu Subaru wróciło z trasy samo na własnych kołach jestem też pewien że w tym stanie spokojnie przeszłaby przegląd na SKP (nie przypominam sobie, żeby drugi bieg był używany podczas sprawdzania)
  7. nie próbowałeś zjechać na pobocze jak miałeś taki widok w tylnym lusterku? nie ma śmichów chichów, jedna impreza na lawecie w ten sposób wyprzedziła
  8. diuk

    E-Boxer

    no to Prius 2 przy tym to prawdziwy potwór 400Nm z samego tylko silnika MG2 przy 0 km/h
  9. 8 luty 2009 - pierwsze zdjęcie z oględzin przed zakupem, auto kupieone dzień później od tego czasu mnóstwo się zmieniło - już trzeci silnik, aktualnie czekamy na drugą skrzynię, ale zimówki wciąż te same ;D
  10. polecam female to male color converter https://fmcc.missaniav.com/
  11. czy jesteś pewien? w sieci znalazłem takie coś: UK/Europe Impreza Turbo 2000 / GT MY94-95 (also Series McRae MY95) TY752VN3BA 3.454 1.947 1.366 0.972 0.738 3.416 1.000 4.111 Viscous (4kgf) Open UK/Europe Impre
  12. a może skrzynia z diesla podejdzie? jest w czym wybierać i dodatkowo gwarancja niskiego przebiegu ...
  13. Witam wszystkich w nowym roku. Ostatnio wybrałem się na przejażdżkę zakopianką i po przekroczeniu 199000 km zaczęło się stukanie na drugim biegu (zapewne skruszył się ząb). Dotoczyłem się do domu bez korzystania z 2giego biegu (na trasie bez problemu, w mieście gorzej ale dało radę). Zrobiłem rozeznanie i okazuje się, że remont skrzyni najprawdopodobniej jest nieopłacalny, polecono mi szukać skrzyni używanej. Jednakże nie byłym sobą, żeby przy takiej okazji nie skorzystać z ... okazji do jakiegoś "ulepszenia". Rok temu na szkoleniu SJS na Miedzianej Górze upewniłem si
  14. diuk

    E-Boxer

    niewątpliwie cieszy, ale nie należy zapominać, że dodatkowo trzeba ten współczynnik pomnożyć przez (jak to w wikipedii pięknie zostało napisane) powierzchnię rzutu ciała na płaszczyznę prostopadłą do wektora prędkości ciała względem płynu (powietrza) (upraszczając, jest to powierzchnia ‘wystawiona’ w kierunku przepływu) no i koniec końców mnożymy to przez prędkość do kwadratu wzgldem powietrza dla przykładu - Mazda MX-5 ma Cx 0,38 ( 0,36 wersje NB) ale tam przekrój powierzni czołowej to - strzelam - połowa tego co w SUVach, więc można śmiało śmigać prędziutko autostradami, choć to
×
×
  • Create New...