Jump to content

diuk

Użytkownik
  • Content Count

    443
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

108 Wspaniały

About diuk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/14/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    SAWD GT GF8 MY98
    RWD MX-5 NBFL
    HSD Prius

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oczywiście Na wyjazdy urlopowe to mamy Priusa, jest wygodny, przestronny, mało pali a z rodziną i tak nie poszalejesz, bo zaraz kontrola trakcji z prawego fotela zaczyna podnosić alarm teraz już jest tak przewrażliwiona że nawet w Priusie mi się czasami włącza przez ostatnie parę lat zimy były takie, że stwierdziłem, że 4x4 to przydaje się jeden dzień w roku, a w tym roku jak przypadł ten jeden dzień to traktor gospodarza wyciągnął mi Priusa pod górkę, więc też bez 4x4 mogę się spokojnie obyć póki co GTek czeka sobie grzecznie w garażu pod kocykiem cały czas w peł
  2. Mam bardzo podobne przemyślenia. Wybrałem się kiedyś na jazdę próbną Levorgiem 1.6 DIT po czym jak wsiadłem do mojego starego GTka MY98 to stwierdziłem, że nie zamienię go na żadnego Levorga jeszcze zamierzam nim sobie pojeździć, bo żaden Levorg nie ma do niego podejścia Na szczęście nie jeździłem żadnym STi i nie zamierzam - jeszcze bym tego żałował A Outbacka może jeszcze kiedyś kupię - bo do Outbacka trzeba dorosnąć, dojrzeć - to wóz ponoć dla emerytów może kiedyś będę w tej grupie. A może trafi się hamerykańskie H6 3.6? Pozdrawiam szczęśliw
  3. tu jest film o takim drążku a tu jak się jeżdzi starymi ciężarówkami z dwoma patykami
  4. WRX STi (to już nie jest Impreza)
  5. najlepiej więc ściągnąć z USA OBKa 3.6 V generacji - z EyeSight (aktywny tempomat) - ponoć rewelacyjnie sprawdza się na długie trasy. niestety w EU juz nie ma nic ciekawego jeśli chodzi o silniki. hybrydy Subaru omijaj szerokim łukiem.
  6. kończąc temat ze swojej strony - znalazłem w Krakowie speca z zestawem skrzyń TY752VB (JDM) więc koniec końców wylądowała u mnie skrzynia z STI v2 4.111 plus przełożenie w tylnym dyfrze 4.111 oczywiście - podobno obudowa dyfra z półosiami i wiskozą została z GT jest lepiej (jeśli chodzi o przełożenia) oraz podobno skrzynie JDM nie są papierowe (takie jak w GT EU) a niezawodność to parametr, który w szczególności leży mi na uwadze - mając ponad 20 letniego GTka, który ma być ze mną jeszcze jakiś czas - przynajmniej do końca i jeden dzień dłużej btw - silnik już od jakiegoś czas
  7. po co Toyocie robić drugiego Lexusa?
  8. w sumie to możnaby zmienić moderacje na 2.nieEuropa - byłoby bardziej na czasie
  9. Ja myślę, że FHI dowiedziało się o takiej a nie innej moderacji na TF i po tym fakcie specjalnie skonstruowało turbodoładowany silnik 2.4
  10. gdzieś już widziałem vana z dziwnymi felgami
  11. dodatkowy bonus EJ20G z HLA jest taki, że rozrząd jest bezkolizyjny na pewno u mnie - sprawdzone w praktyce
  12. "idzie jak po szynach"
×
×
  • Create New...