Skocz do zawartości

diuk

Użytkownik
  • Zawartość

    245
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O diuk

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 14.01.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    GT GF8 MY98
    MX-5 NBFL
    Prius
  1. Biale z nieba leci!

  2. jak wyłączyć kontrolkę na zegarach

    w Plejady
  3. The Grand Tour

    tak, bardzo fajna parodia, ale ... nie narysował tego co zwykle rysował. jakiś taki grzeczny ten GT
  4. Filmy

  5. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    u mnie mógł być jeszcze inny problem - brak hamowania z tyłu. no ale efekt jest taki, że zimmermany nie wytrzymały, a brembo, piszczą jak w PKSie , ale wytrzymały przez pewien okres brak hamowania z tyłu. poza tym na engineering explained zostało stwierdzone, że przy obecnej technologii klocków hamulcowych nawiercane tarcze nie mają już sensu
  6. Hamulce - klocki, tarcze itp.

    zimmermany nawiercane miałem - pogiąłem, brembo gładkie mam od 4ech lat - jest ok
  7. The Grand Tour

  8. Ranking awaryjności silników

    http://moto.onet.pl/aktualnosci/toyota-prius-przejechala-milion-kilometrow-bez-zadnej-awarii/8g4b5n
  9. Kubica w F1

    ... czyli to po to każą wkładać kaski na gokartach. teraz wszystko jasne.
  10. The Grand Tour

    ciekawe, który był tańszy ... Rimac, czy ...
  11. ile wam pali ?

    bez szaleństw to mi Prius w mieście pali 4,5 ;-)
  12. ile wam pali ?

    Impreza GT: 15-17 miasto; 9-11 trasa MX-5 1.6: 10-12 miasto; 7 trasa Prius 2: 5,5 lato; 6,3 zima
  13. Filmy

    Grupa B
  14. Impreza MY97 - owiana tajemnicą.

    blok, korbowód, tłoki, głowice, wałki, rozrząd (później zmieniałem na nowy) - silnik nie był rozkręcany ogólnie to kolektor dolotowy z MY97/98 (ktory jest inny niż MY96) pasuje do starych głowic EJ20G głowice mam na pewno pre 97, bo były wymieniane uszczelki pod deklami zaworów i było trzeba zamawiać pre 97
×