Jump to content

diuk

Użytkownik
  • Content Count

    364
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

65 Wspaniały

About diuk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/14/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    SAWD GT GF8 MY98
    RWD MX-5 NBFL
    HSD Prius

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na tor lepsze GC (lżejsze), na daily lepszy GD (ma więcej ficzerów przydatnych w daily)
  2. Na pewno nie za turbo restryktorem. Jeśli już musi być gdzieś tam to między kolektorem a restryktorem. Dodatkowo u mnie w trójniku do manometru jest też restryktor - ma być na wężyku idącym bezpośrednio do manometru. Kolejność wężyków w solenoidzie też ma znaczenie.
  3. Jak chcesz kupić Impreze, która zyskuje na wartości to tylko 22B Schować do garażu i jeździć rowerem daily
  4. ej no juz nie przesadzajcie z tym obrzydzaniem wszystkim Subaru. Wspomniane zostało, że moc nie ma znaczenia, tylko niezawodność, a ta w wolnossących benzynach powinna być wporządku. Jeszcze jeśli do tego jest wymaganie 4x4 to już naprawdę chyba takie GH 1.5 czy 2.0 w manualu to bardzo dobry wybór. Tylko trzeba mieć na uwadze, że 4x4 w Imprezie to nie jest samochód w teren (brak prześwitu), natomiast na śliskich drogach zajedzie dalej niż ośki. Sugeruję tylko przed zakupem 1.5 przejechać się i przekonać, czy dynamika będzie wystarczająca.
  5. diuk

    Filmy

    historia japońskich 4x4
  6. tutaj trochę technicznych rzeczy o nowym silniku STi
  7. diuk

    E-Boxer

    dołączam do pytania, może w końcu wyjaśni się ta nurtująca mnie zagadka
  8. diuk

    Kubica w F1

    To proste. Podczas gdy Alfa stała w miejscu z postępem Williams przeskoczył Alfę dzięki ciężkiej pracy Roberta - posłuchali go i Williams zrobił postęp.
  9. u mnie tak było jak nie miałem turbo restryktora w wężyku od kolektora do trójnika. sprawdź czy masz restryktor w odpowiednim wężyku
  10. diuk

    Kubica w F1

    babcia za dziadka, dziadek za rzepkę
  11. diuk

    E-Boxer

    ja otwieram dach w MX5 głównie po to żeby się fajnie wsiadało (wskakiwało) i wysiadało, no może dalej nie czyni to z MX5 SUVa ale juz mogę przynajmniej z uśmiechem prawdziwego polaka patrzeć na właścicieli BRZtów i GT86, czy też i8, którzy takiej opcji nie mają
  12. diuk

    cham na drodze

    na polski rynek to wogole powinni robic kamerki aktywujace zapis wideo po zdaniach 'o ku..wa' i 'o japie...le' a nie jakies rekord vidijoł
  13. diuk

    E-Boxer

    Miałem kiedyś BMW E30 z szyberdachem ale z fotela kierowcy nic przez niego nie było widać oprócz nieba i słońca. Czy w Foresterach/OBK coś tam można pooglądać widoki z siedzenia kierowcy (ogólnie z przednich siedzeń) czy raczej nie? (chyba są większe te okna w porównaniu do E30)
  14. diuk

    E-Boxer

    Jak szukalem MX-5 to uparłem się, że musi mieć klimę a wszyscy wokół się pukali w czoło po co mi klima w cabrio. Jak parę lat temu pojechałem w sierpniu na chorwację, to z otwartym dachem (i z położonym windschottem) dało się jeżdzić tylko do 10:00 przed południem - potem trzeba bylo zamknąć dach i uruhomić klimę. Raz w grudniu przejechałem się do Małe Ciche (z Krakowa zakopianką) - było 0 stopni C ale świeciło słońce, szyby i windschott do góry, dach na dół i wszystkim na zakopiance co naz widzieli kopary opadały. Bez dachu dojechaliśmy pod wyciąg - dopóki świeciło słońce.
×
×
  • Create New...