Jump to content

diuk

Użytkownik
  • Content Count

    378
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Wspaniały

About diuk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/14/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    SAWD GT GF8 MY98
    RWD MX-5 NBFL
    HSD Prius

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mialem kiedys podobny efekt jak nieudolny mechanik zle zainstalowal mi w GT nowa pompe paliwa, na dluzszym luku w prawo z reguly na 3cim biegu odcinalo paliwo tak ze silnik potrafil zgasnac (przy wysprzegleniu) zmienilem mechanika, nowy mechanik poprawnie zalozyl pompe paliwa i od tej pory juz dziala
  2. jeszcze jedna przyczyna nie zostala wymieniona - wezyki w solenoidzie wpiete na odwrot. wezyk z cisnieniem z trojnika powinien isc "do boku" solenoida, inaczej samo nadcisnienie bedzie otwierac solenoid, a nie komputer sterujacy solenoidem i efekt jest taki, ze wtedy cisnienie doladowania faluje
  3. helical to jest z tego co mi wiadomo torsen zdaje sie typ 1, więc jest to bardzo fajna szpera, napewno lepsza od wisko, szczególnie na przód, gdzie różnice w prędkośici obrotowych półosiek sa duze (większe niż z tyłu) z definicji nazwy blokuje się tylko w przypadku dostarczania przez wał napędowy momentu (torque sensing) no i faktycznie jeśli nawet zablokuje to torque bias ratio jest skończone i może przenieść powiedzmy 2-3x więcej momentu na koło z większa trakcja w porownaniu do kola z mniejsza trakcja. na podnosniku tego nie sprawdzisz, ale na pewno costam to daje. Ja zmienilem dy
  4. moim skromnym zdaniem jeździłby gorzej od Levorga 1.6 DIT, a już sam Levorg nie grzeszy szybkościa jedynie co moze byc fajnego w tym to to, ze w Ameryce to cos zapewne zastapi 2.5 turbo a wtedy Amerykanie sie juz wkurza, a to juz moze FHI zabolec - wystarczy spojrzec na komentarze Bob wrote on October 23, 2020 - 1:25am Permalink Didn't the last FXT have like around 250hp ? Kind of a major downgrade. If it comes to the US it will need more power to get any sales.
  5. diuk

    E-Boxer

    najprawdopodobniej komputer ma za zadanie utrzymać odpowiednią temperaturę chłodziwa silnika (nie dopuścić do zbytniego wystudzenia silnika) więc jest czymś normalnym w hybrydach, że w okresach chłodnych rzadziej się jeździ elektrycznie dodatkowo efektywna pojemność elektryczna zimnych ogniw jest mniejsza w ramach ciekawostki: dla hybryd toyotowskich nawet powstało howto jak zasłaniać w zimie atrapę, aby spalanie było porównywalne do okresu letniego, a jednocześnie żeby nie doprowadzić do przegrzania układo chłodzenia inwertera (niezależny układ chłodzenia, choć korzystaj
  6. tankuj przez sitko a będzie dobrze
  7. https://paultan.org/2020/10/09/subaru-sets-a-new-guinness-world-record-for-the-largest-parade-of-subaru-cars-at-2020-sti-subiefest/
  8. diuk

    E-Boxer

    w sti z rozpiętym dccd tył dostaje więcej niż 50% - centralny dyfer - mechanizm planetarny rozdziela moment asymetrycznie i zawsze jest więcej niż 50% na tył
  9. tak mi się przypomniało jak odwadniali auta w Top Gear https://youtu.be/slf0XH3fx70?t=97
  10. widzę, że moje wesemy rajdowe 150 mm mają też homologację na ksenony, wtedy zasięg zwiększa się do 660 metrów, na 180 mm zasięg ksenona wynosi ponad 700 metrów
  11. jakby co to mam jednego wesema 183mm, został mi z poprzedniego setupu, mogę pożyczyć do testów (Kraków) z możliwością sprzedaży okazyjnie jak się spodoba. według producenta oświetla 400 metrów na żarówce H3 55W aktualnie mam wesemy rajdowe 150mm, bardzo ładnie oświetlają (wg producenta 300 metrów żarówka H3 55W) LEDy wątpię, żeby były bardziej oszczędne i oświetlały tak daleko, aczkolwiek mogę się mylić
  12. ooo, fajnie, to ja też postaram się pojawić
  13. diuk

    Panewka?

    uratuj tą Impreze, zdaje się, że do Nowego Sącza do Carfita masz niedaleko
  14. diuk

    Panewka?

    a to 190km/h to przed czy po tych bączkach, co rozwaliły geometrie?
  15. Na tor lepsze GC (lżejsze), na daily lepszy GD (ma więcej ficzerów przydatnych w daily)
×
×
  • Create New...