diuk

Użytkownik
  • Zawartość

    221
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O diuk

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 14.01.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    GT GF8 MY98
    MX-5 NBFL
  1. może mają błąd na stronie, zdaża się moim skromnym zdaniem to są te same felgi co tu: http://www.type-ra.com/impreza-my94-wrx-type-ra-specification/ a tu są opisane jako 15"
  2. bo to są 15-stki, nie 16stki. i nie wejdą na 4tłoczek
  3. sprawdź, czy nie podłączyłeś odwrotnie wężyków do solenoidu
  4. http://waxtum.com/auto/rechner/et.html
  5. no to musisz teraz jeździć subarakiem z żoną. szczególnie w nocy
  6. akumulator rozładowany
  7. przeczyść i porządnie dokręć klemy aku
  8. we wszystkich trzech przypadkach - męczysz sprżęgło wiskotyczne w centralnym dyferencjale. dodatkowo w trzecim przypadku wprowadzasz naprężenia skrętne w całym układzie napędowym, więc w najlepszym przypadku zgasi silnik a w najgorszym puści najsłabsze ogniwo - z reguły tylna półoś lub przegub w Audi jeśli centralnym dyferencjałem jest torsen - nie męczy się wiskozy, bo jej nie ma - to można się bawić w STi jeśli masz centralny dyfer DCCD i oprogramowanie pozwalające na automatyczne rozłączenie sprzęgła elektromagnetycznego w centralnym dyfrze - patrz przypadek jak z Audi no ale w każdym z powyższych przypadków - należy wysprzęglić (zakładam że nie lata się na luzie) z zasady działania mechanizmu różnicowego rozdzielającego moment/obroty wynika że jeśli nagle zatrzymasz tylny wał, a obroty na wałku ze skrzyni będą "zablokowane" przez silnik - przód dostaje momentalnie dwa razy większe obroty (zakładając rozdział momentu 50:50) - jeśli rozsprzęglisz - te większe obroty "idą na skrzynię biegów" - więc mimo wszystko mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia układu napędowego
  9. bardzo fajny pomysł na pracę, ale mam pewne wątpliwości - z teco co sobie przypominam MES ma zastosowanie do obciążeń statycznych (relacja odkształce -> naprężenie jest liniowa) natomiast wydaje mi się, że projektując klatkę bezpieczeństwa trzeba by brać pod uwagę obciążenia udarowe (dachowanie, rolka, drzewo). czy MES da się zastosować do tego typu przypadków?
  10. każdego, kto tak myśli zapraszam na przejażdżkę roadsterem po Krakowie. co chwilę wjeżdżam w czarną chmurę z diesla ruszając ze świateł - gratulacje za takie myślenie - jeszcze sobie zróbcie obiek wewnętrzny i już nic co jest na zewnątrz was nie interesuje. kupił diesla do miasta - nic tylko pogratulować pomysłu. no ale spoko, z innego wątku stwierdzam, że zostało mu jeszcze jakieś 6000km żeby się "cieszyć momentem"
  11. jak wyglądał ten test? czy silnik działał spokojnie na wolnych obrotach? czy może był to test pod obciążeniem? diesle jak stoją na czerwonym to też nie kopcą. natomiast po ruszeniu ...
  12. zapewne ... od razu widać, że kierownik cokolwiek doświadczony i niejedną czołówkę już zaliczył
  13. naprawdę mam nadzieję, że za niedługo będą kontrole diesli na okoliczność dymienia i polecą mandaty i dowody rejestracyjne i skończą się take teoretyczne pytania