Jump to content

diuk

Użytkownik
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

About diuk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/14/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    SAWD GT GF8 MY98
    RWD MX-5 NBFL
    HSD Prius

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. diuk

    E-Boxer

    Jeśli nawet produkcja elektryka/hybrydy kosztuje więcej CO2 niż auta z napędem klasycznym to, jeśli tylko te pierwsze generują mniej CO2 podczas użytkowania - to jest tylko i wyłącznie kwestia przebiegu/czasu aż sumarycznie (produkcja + użytkowanie) elektryka/hybrydy zejdzie poniżej sumarycznej emisji klasyka i wygląda na to, że nie są to jakieś kosmicznie duże czasy/przebiegi. konkretne obliczenia tutaj:
  2. bez restryktora powinno byc jeszcze mniejsze doładowanie, więc to nie problem restryktora. ja obstawiam zacięty wastegate w pozycji otwartej. albo jeszcze coś gorszego - uszkodzone turbo
  3. taki troche offtop, ale ... 10 lat temu kupiłem 11letniego GTka za ok 20kpln, aktualnie 11letni WRX najtańszy na mobile ... 36,6 kpln, na otototo 35,9kpln ... hmmmm - co to się porobiło?
  4. jeszcze jedna przestroga - nie wsiadaj do WRXa nawet jako pasażer, dopóki Cię na niego nie będzie stać
  5. spróbuj na początek zamienić wężyk z restryktorem na wężyk bez restryktora - czy będzie jakaś różnica - jeśli faktycznie jest restryktor, to powinna być sprawdź też czy wężyk z trójnika idzie do właściwego portu do solenoidu - jeśli jest na odwrót - ciśnienie doładowania potrafi falować warto by też sprawdzić przy jakim ciśnieniu otwiera się gruszka wastegate'a - możliwe, że tam ktoś też coś mógł rozregulować
  6. odpowiedz sobie na pytanie: czy lepiej jest czekać aż się uzbiera kasa na jakąś część, która padła a potem cieszyć się z przyspieszenia (dłużej lub krócej) (do następnej awarii) czy może jeździć wolnym wolnossącym próbując sprzedać i czekać na potencjalnego kupca w nieskończoność a jak już się pojawi to słuchać, że kolor nie ten, że za drogo dobrze, że ja nie zadałem takiego pytania na forum jak szukałem swojego GTka - teraz już trzeci silnik, ale i tak nie zamieniłbym się na wolnossaka - z całym szacunkiem dla tych, którym wystarczają wolne ssaki, ale z tego co piszesz wydaje się, że raczej nie tego chcesz
  7. diuk

    E-Boxer

    titanic tonie? niemożliwe, przecież jest niezatapialny. przechyla się? na pewno jest większa fala no to się przechyla - jak każdy statek na fali. niektórzy po prostu nigdy się nie przekonają nawet jak dostaną pod nos wyniki badań.
  8. diuk

    Filmy

    coś dla fanów F1
  9. Jeśli producent do tych modeli zaplanował akumulatory typu AGM to taki właśnie cykl ładowania / rozładowania powinien być.
  10. diuk

    Solenoid

    podłączenie ma znaczenie. powinno być odwrotnie niż opisałeś. w tym przypadku samo ciśnienie idące z trójnika będzie już otwierało solenoid co będzie skutkowało niestabilnością w utrzymywaniu przez układ stałego ciśnienia doładowania
  11. https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine EJ20 to klasa silników, EJ205 jest jednym z silników klasy EJ20
  12. Czyli zmniejszyli doladowanie i uzyskali przy tym więcej mocy???
  13. tego nie napisałem (że tani i niezawodny) ale tak - zabawa na pewno będzie lepsza, od razu tyle koni ile Cię interesuje i bulgot w pakiecie miałeś szczęście - niektórzy pierwszy post zaczynają od "kupiłem diesla, coś stuknęło i silnik się nie kręci"
  14. A nie interesuję Cię przypadkiem ile finansowo trzeba będzie dać za remont tego silnika na nowym short-block'u ?
×
×
  • Create New...