Skocz do zawartości

sambor

Użytkownik
  • Zawartość

    414
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sambor

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    Subaru Forester

Ostatnie wizyty

762 wyświetleń profilu
  1. SBD i Torque

    @owad Wg mnie masz wszystko perfekcyjnie. Inne zachowanie EGRa niż u mnie pewnie wynika z jakiś konkretnych przyczyn ale nie jest błędem. Nic nie grzeb póki tak dobrze działa. I tankuj tam gdzie tankujesz.... dobre paliwo Ci leją! Ooo właśnie - co lejesz? jaka stacja i jakie paliwo?
  2. SBD i Torque

    Wg mnie to bzdura. Zwłaszcza, że w obiegu masz jeszcze chłodnicę spalin. Więc zanim wpadną do dolotu to są chłodzone. Dlaczego u Ciebie inaczej działa (masz otwarty EGR na zimnym silniku) - nie wiem. Inne oprogramowanie, warunki w których ECU podejmuje inną decyzję... pewnie jest kilka możliwości i jestem za mało specjalistą aby określić przyczynę Życie DPFa wg mnie nalepiej przedłuża jazda w trasie/autostradzie a nie zaślepianie EGRa. Zresztą skoro u Ciebie się zamyka po osiągnięciu 50 stopni układu chłodzenia silnika to jaki problem? I tak masz cały czas zamknięty
  3. SBD i Torque

    To masz zupełnie odwrotnie niż u mnie. Może ECU bierze jeszcze inne parametry pod uwagę które u Ciebie są spełnione a u mnie nie. Mój EGR nigdy się nie otwiera na zimnym silniku. A otwarty EGR musi powodować spadek temperatury w silniku bo.... otwarty zawór = mniej tlenu = gorsze spalanie = mniejsza temperatura.
  4. SBD i Torque

    Nie pamiętam w tej chwili dokładnie ale przy jeździe w mieście będziesz miał temperatury na wydechu w granicach 150 - 180 stopni. Diesla w mieście nie nagrzejesz... zwłaszcza teraz jak jest zimno. M.in dlatego "nowoczesne" diesle nie nadają się do miasta. Jeśli EGR jest sprawny to go nie ruszaj. Po co psuć coś co działa. Ja mam 125 tysięcy przebiegu. Ash - 50%.
  5. Nie kupię Zniechęciłeś mnie... Z ciekawości jeszcze przeglądam i widzę, że jest jakaś v.2 Duolight w której piszą o odpowietrzniku. Może to był ten problem - zresztą sam to podejrzewałeś. Ale ryzykował nie będę. Wykosztuję się na Osramy.
  6. SBD i Torque

    Dokładnie odwrotnie. Otwarty EGR powoduje, że temperatura w silniku spada. Dlatego na zimnym silniku zawsze jest zamknięty. Generalnie moja obserwacja jest taka, że ECU dość późno otwiera EGR. I szybko go zamyka - wystarczy jechać ciut powyżej 2500 obrotów. Odczyt masz bo jest wartość zero. Poczekaj aż nagrzeje Ci się silnik w całości (90 stopni). Wtedy pewnie się otworzy. Dokładnie. Ash - czyli popiół. Masz już DPF zapchany w 40%. Z ciekawości jaki masz przebieg? Autostrada w większości.
  7. SBD i Torque

    Tak jak Luke napisał. Zależy od wielu czynników. Generalnie im dłużej zamknięty tym lepiej dla silnika Ale jak już się otworzy to kąt T (target angle) musi być taki jak kąt O (opening angle). Jeśli nie są takie same to zawór się kończy. Przy okazji pochwalę się zrobieniem 2400 kilometrów między regeneracjami
  8. Wracając do tematu wątku. Jak @Beavis po reklamacji? Założone i działają? Przetrwały zimę? Bo szukam teraz czegoś do auta żony i biorę pod uwagę Osram lub Einparts.
  9. Power Stage Bednary

    Gratulacje Beavis! Przy okazji.... wypatrzyłem Cię https://www.youtube.com/watch?v=sO_Z0a4T8is 2:11
  10. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Zazdraszczam i jednego i drugiego. Przypominam, że mam SBD
  11. cham na drodze

    A ja wczoraj kolejnego geniusza pedałów mijałem. 20-ta, ciemno jak cholera a ten sobie pedałuje cały na czarno ubrany bez ani jednego światełka. Jak dziecko... sądzi pewnie, że jak on widzi to i jego widzą.
  12. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Niestety nie dojadę. Ja się zepsułem i leżę w łóżku... Miłego spota!
  13. [Szczecin] Może jakiś mały spot?

    Częste mycie skraca życie. Ale już naprawiłeś?
×