Jump to content

sambor

Użytkownik
  • Content Count

    574
  • Joined

  • Last visited

About sambor

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Recent Profile Visitors

1212 profile views
  1. Ja na szosowej bym dodał, na próbie w stylu Rekin, fotokomórki. Już wcześniej pisałem, że to by zrobiło z szosowej profesjonalną amatorkę. Nie muszą te fotokomórki być na każdej próbie... ale jedna, wybrana, wymagająca i znacząca dla wyniku próba mogłaby być prawie profesjonalna - z fotokomórkami.
  2. No właśnie tutaj mam mocne wątpliwości.... może dlatego, że pracuje w IT i wiem jak błędne algorytmy się zdarzają. Miałbym spory kłopot z zaufaniem. Ale może to przyszłość? W końcu Tesla jakoś tam dobrze sama jeździ.
  3. Jak czytam te Wasze opisy o aktywnym tempomacie.... to on nie ma sensu Więcej z tym kłopotu niż pożytku.
  4. sambor

    SBD i Torque

    Otwarty EGR to wpuszczenie spalin w dolot. Więcej spalin = mniej tlenu = gorsze spalanie w silniku = więcej sadzy do odcedzenia przez DPF. Otwarty EGR źle robi dla filtra. Zresztą jak odpala Ci się procedura regeneracji to EGR się zamyka. Bo jak ma dopalić sadzę jak tlenu nima.... EGR też się błyskawicznie zamyka jak depniesz po gazie. Bo silnik potrzebuje mocy i aby ją wygenerować potrzebuje tlen a nie jakieś spaliny. Podsumowując: EGR to zło A może ten czujnik poniżej jakiejś temperatury ma stan nieustalony i ECU zakłada ujemną temperaturę aby odpowiednio wysterować silnik? To możliwe bo na cholerę wsadzać droższy czujnik z dużym zakresem pomiaru jak można tańszy...w końcu temperatura w czasie pracy waha się w okolicach kilkuset stopni.
  5. Specyfika forum... zadowoleni milczą, niezadowoleni piszą. O właśnie - niezadowolony już napisał A na serio - trudno coś doradzić. Zaletą tego auta jest w miarę nowy silnik. 70 kkm to nie tak dużo. Ale czy lejące wtryski i słabe sprzęgło nie narobiły już kłopotu? Tego chyba nikt nie wie.... A co z DPF? Wg mnie takiego przebiegu nie jest w stanie wytrzymać... chyba, że po autostradach był ganiany non-stop. A może już wycięty?
  6. Bo zadowoleni nie się nie wypowiadają.... Ja miałem Forka SBD (zresztą go widziałeś kiedyś jak pamiętam) i byłem bardzo zadowolony.
  7. Ciepło to ja bym miał.... ale nie zdążyłem się przestraszyć
  8. Na próbie szosowej może wpaść w opony, drzewo, urwać koło.... I bez lawety go nie zdejmiesz z trasy. Wg mnie apacz to apacz.... Paczy nie jedzie. Jak chce jechać to wybiera odpowiednią trasę i jedzie.
  9. Co prawda pierwszy raz jechałem na szosowej (jako pilot) ale regularnie kibicuję na różnych KJSach i Bednarach. Rekin to była najlepsza próba. Pozwalała się wczuć w zawodowego pilota i zrozumieć, że to nie takie łatwe. Na następnych Plejadach by mi się marzyło (jeśli @Beavis mnie kiedykolwiek jeszcze zabierze) aby do próby w stylu Rekin dołożyć fotokomórki. Wtedy by wyszła z naszych Plejad profesjonalna amatorka..
  10. Taaaa. czekacie.... nielegalne zapoznanie z trasą in progress.... Rozpoznanie na imprezę wcześniaków róbcie.
  11. To ja kapcie wezmę na pokład aby nie brudzić
  12. To się nazywa węzeł Jordanowo. Jak dobrze, że mnie zabierasz bo byś chyba nie trafił
  13. Drodzy Warszawiacy... Wykorzystam ten wątek aby zapytać czy ktoś z Was wraca w niedzielę i będzie miał miejsce na zabranie 1 osoby (z walizką) z bazy zlotu do Warszawy. Dozgonna wdzięczność i partycypacja w paliwie gwarantowana
×
×
  • Create New...