Skocz do zawartości

sambor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    535
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sambor

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

1128 wyświetleń profilu
  1. Jak mi się w pracy nic nie zmieni to przyjadę jako kibic.
  2. Podasz źródło tych danych? Czy to może na podstawie tej naszej listy w tym wątku?
  3. Zarówno pozytywnych jak i negatywnych. Uparcie powtarzam, że wybór auta i silnika zależy od tego w jaki sposób będziesz to auto potem eksploatował. Miasto, autostrada, asfalt, teren, krótkie, długie odcinki.... to ważne parametry o których ludzie często zapominają kierując się tylko ceną lub modą. Powiedz jak będziesz auto eksploatował to prędzej ktoś Ci doradzi.
  4. Jak mi małżonka pożyczy auto to przyjadę Godzina? Bo mrozy mają być... i nie wiem czy kalesonek nie założyć
  5. sambor

    SBD i Torque

    Ja jestem zdania, że to jednak gorące, rozrzedzone powietrze powoduje gorsze warunki spalania mieszanki i produkuje więcej sadzy (za dużo paliwa, za mało tlenu). Zwłaszcza w mieście gdzie wolna jazda nie pozwala intercoolerowi wychłodzić powietrza na dolocie. A po płukance masz inną wartość popiołu w komputerze?
  6. Bo turystyczno-terenowa potrafi się szybko znudzić...
  7. Auto wydaje się super... ale ja dalej w kierunku terenu bym szedł. Myślę nad jakimś starszym Forkiem i przygotowaniem go do terenu. Tak żeby w miarę bezstresowo pojechać np. trasę terenową.
  8. Ogólnie to średnio w kierunku słabo. A najgorsze, że nie wiem jak na Plejady pojadę... Trzeba szykować kasę na zakup
  9. Forek sprzedany Niestety chwilowo bez Subaru jestem... ale nie wiem jak długo wytrzymam...
  10. Heh To ja od żony pożyczę na kolejnego spota jej Suzuki. Przynajmniej bardziej japoński
  11. Chińczycy je zawsze opisują. Zerknij na link który podałem. Z tego co widzę to na Allegro nikt już nie podaje takich szczegółów... choć przecież źródło to same Może odpytać sprzedawcę? Albo kupić na Ali...
  12. Z tego co widzę są generalnie dwa rodzaje hardware w tych interfejsach (i pewnie oprogramowania też). Jeden opisują jako wersja 1.5 a drugi 2.1. Zapewne tutaj leży gdzieś ta różnica, że u jednych działa u drugich nie. Jak szukałem dla siebie interfejsu to na forach ktoś radził kupować wersję 1.5 jako stabilniejszą i pewniejszą. Tak zrobiłem i zadziałało. Ten drugi niebieski kupił kolega i dla testów wsadziłem do siebie... choinka nie z tej ziemi... Ten niebieski aktywuje się wraz z włączeniem zapłonu. Jeśli trzymasz włożonego w port to będzie cały czas działał. Ten drugi można wyłączyć nie wyciągając z portu co jest wg mnie lepszym rozwiązaniem.
  13. A ja taki: https://www.aliexpress.com/item/V1-5-MINI-Bluetooth-ON-OFF-Switch-ELM-327-OBD2-OBDII-ELM327-Version-1-5-Auto/32390083869.html I śmigał z wieloma autami (także europejskimi). Natomiast ten: https://allegro.pl/interfejs-elm-327-bluetooth-mini-bt-obd2-i7025248766.html zrobił choinkę na dashboardzie. Nawet nie wiedziałem, że takie kontrolki na nim są... Zresztą nie ma wyłącznika więc nawet jeśli zadziała to moim zdaniem jest do kitu.
  14. sambor

    SBD kalibracja wtryskiwaczy

    Silnik na biegu jałowym i komputer który stwierdzi, że kalibracja potrzebna Serwisowa - tak. Ta "zwykła" która ECU odpala co jakiś czas - nie znam metody jej wymuszenia i niezbyt widzę sens takiej operacji. Jak się kalibracja zakończy to silnik zaczyna normalnie pracować. Nie ma możliwości żebyś nie odczuł procedury kalibracji. Czy siedząc w aucie czy stojąc obok - słychać i czuć. O ile pamiętam trwa mniej niż minutę. Nic. ECU odpali ją potem - za kilka/kilkanaście minut przy kolejnym postoju na biegu jałowym (i pewnie spełnionych kilku innych warunkach zaszytych w oprogramowaniu).
  15. sambor

    Przepisy ruchu drogowego.

    Z drugiej strony tej krzyżówki jest taka sama sytuacja. Tylko tam jest ruch oddzielony i jak się domyślam rozwiązanie będzie dla wielu łatwiejsze. https://goo.gl/maps/w9LWtgtYH7N2 https://goo.gl/maps/tV9Lq6ZgETR2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...