Jump to content

sambor

Użytkownik
  • Content Count

    601
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

132 Wspaniały

About sambor

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Recent Profile Visitors

1389 profile views
  1. Prognoza fatalna. Popieram przełożenie jak pogoda będzie lepsza.... Może wtedy jakiegoś grillka też zrobimy jak dawniej bywało.
  2. Co tu organizować... Ustalić miejsce i godzinę i już :) Lasztownia, 20:45.
  3. No chyba nie mogło być inaczej? Btw.... spotkać się trzeba. Zadzwonię do Ciebie. Może weekend?
  4. Syn kupił Taki cwaniak ze mnie... mogę pożyczyć auto od syna. Dzięki. Zbadamy.
  5. Ktoś ma namiar na dorabiacza kluczy w Szczecinie który dotnie grot i zaprogramuje immo w rozsądnej cenie? Kluczyk (czysty grot) i immo mam. Chodzi tylko o usługę docięcia grotu i zaprogramowania immo.
  6. Wartość modów przekroczyła już wartość auta
  7. Widać Subaru nie mogło się zdecydować jak powinno być
  8. A więc zapewne zostało to zmienione w oprogramowaniu. W moim Foresterze MY10 jeśli nie jechałem procedura była zatrzymywania.
  9. Tak, w manualu do Forestera też było o prędkości ale nie pamiętam co Zresztą jak stoisz w korku to ECU wyłączy wypalanie... To są korekty wtrysków. Z tego co pamiętam to wartości ujemne są niedobre. Na korekty patrzy się tylko na wolnych obrotach. Popatrz jakie są na zimnym silniku i po rozgrzaniu. Coś jest nie tak... ale konsylium forumowe nie wiem czy pomoże Zacznij może od prostej sprawy jak zmiana paliwa? Zatankuj na innej stacji, nalej Vpower czy innego premium... albo normalnego diesla jeśli tankujesz premium. Ja kiedyś miałem problem z EGR w innym samochodzie, mechanik tak prostą rzecz polecił i okazało się, że stacja na której regularnie tankowałem miała jakieś "lewe" paliwo.
  10. Tym wykluczasz posiadanie nowoczesnego diesla. SBD szczególnie... Bardzo źle. Ale dlaczego? Tego już nie wiem. Brudne wtryski, kiepskie paliwo, DPF niesprawny... lektura tego wątku nic nie podpowiedziała? Ale czego tam nie poprawisz w aucie to i tak prędzej czy później będzie kłopot bo 90% jazdy to miasto. ASH = popiół, soot = sadza. Przekręciłeś pojęcia, ale reszta się zgadza Nie pamiętam takich zaleceń.... pałowanie na wysokich obrotach a niskim biegu jest wręcz szkodliwe. U mnie (Forester) przy 3 k rpm (ok 160 km/h, trasa, 6 bieg) następowało powolne samoczyszczenie filtra.
  11. Długo to trwało? Udało Ci się go zdusić czy wypalił się cały olej? W SBD jest chyba ponad 6 litrów ... to mógł długo.. chyba, że pękł blok wcześniej? Napisz coś więcej bo to ciekawy temat... o rozbieganym SBD nie słyszałem jeszcze.
  12. Trzeba było być Też byś miał co ukrywać przed społecznością
  13. Ha! I tak to człowiek szuka i pyta bo zapomniał, że już wie i zna. Tak, byłem z Beavisem. Był ze mną także mój syn (ale to nie ten który kupuje Subaru). Jeśli to te Bednary na których Beavis pojechał busem na zapoznanie bo opony mu zmieniali to bingo Ale nie zaśmiecam wątku... ustalimy wszystko telefonicznie!
×
×
  • Create New...