Skocz do zawartości

Nerqo

Użytkownik
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Nerqo w dniu 8 Grudnia 2012

Użytkownicy przyznają Nerqo punkty reputacji!

O Nerqo

  • Urodziny 03.09.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Siedlce
  • Auto
    Którego nazwę wypowiadasz z entuzjazmem, nawet o tym nie wiedząc;)
  • Zainteresowania
    Kominiarz

Ostatnie wizyty

1294 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nerqo

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

9

Reputacja

  1. Nerqo

    Melduję, że......

    Jaka może być pierwsza konsekwencją zmiany prawilnego Subaru (legacy iv) na inny samochód, w letni upalny dzień - przy otwieraniu drzwi z otwartą szybką można rozwalić sobie mordkę ramką....
  2. Ja polecam kupić używkę. Do swojego znalazłem z UK. Pokazywał niby galony, ale zgadzało się z rzeczywistością w litrach. A tak z innej beczki, mianowicie outback iii ej255 było wszystko ok, ale teraz chwilowe spalanie cały czas wyświetla 99,9, co mogło paść?
  3. Ja mam outback US 2,5 XT my05 i gniazdo w bagażniku jest, ale drażnią mnie mikre hebelki przy mocy chyba 180kW, mam wrażenie że Citroen Berlingo lepiej hamuje.
  4. Hej, odgrzeję temat. Blendy klapy poliftowe pasują do przedlifta.. A świała że starej pre. da się przełożyć p&p do poliftowego Anglika? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.
  5. Hmm. Ja bym polemizował. Jak miałem imprezę gc i wstawiłem końcowy przelot to darła ryja że aż rowerzyści uciekali. W legacy iv wstawiłem identyczny tłumik końcowy a do tego kolektor roznoodleglosciowy i jest bez porównania ciszej niż w imprezie. Oba motory ej20 ohc. Więc wydaje mi się że środków w legacy iv to komorowy tłumik.
  6. Witam. Mam pytanie. Outback iii US i na zegarem coś dziwnego. Czy jest mi to potrzebne. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  7. Nerqo

    Komputer pokladowy

    Witam, trochę odgrzeję temat. Legacy iv 2003. Oczywiście zegarek padł. Dostałem inny z wersji polift i Anglika czyli mpg. Pokazuje mi spalanie ale jakoś dziwnie bo przy przyspieszaniu dystans rośnie a na spadku maleje i nijak nie ma się to do rzeczywistości bo i mpg głupoty wychodzą i teoretycznie l/100 głupoty. Czy ktoś może to przerabiał i wie jak interpretować czy poprostu dać sobie spokój? Aha i czy można jakoś bright'a dołożyć, bo polift nie posiada tej ekskluzywnej funkcji:/. Pozdrawiam.
  8. Przepraszam Pani Doktor, obiecuję że to przedostatni raz...
  9. Tak, zdaję sobie z tego doskonale sprawę, jednak trafiłem na kogo trafiłem. Może i bandaż nic nie dawał, ale poświęciłem czas i jakiś tam grosz, a ktoś to zepsuł. Może i dekiel na feldze nic nie daję, ale jestem pewien że dla większości z was jak ktoś w wulkanizacji by go porysował, to szczęśliwi byście nie byli, chociaż majster powiedział by - Panie, Pani to tylko kawałek plastiku.... Pozdr.
  10. Nie będę robił antyreklamy, ale nadal nie rozumiem dlaczego? Przecież ja chcę dłubać przy autach to dlatego że oglądałem initialD, f&f, WRC, albo inny Motorsport. A tu się okazuje że gnojek(mechanik) wkurzony, bo musi w autach same przeróbki robić. Do sedna: młodzieży jak krowie na między należy tłumaczyć wszystko, nawet takie banały jak to że w zimnym powietrzu jest więcej tlenu niż w ciepłym.
  11. Przepraszam, ale muszę: Legazy IV NA 138koników. Zamówiłem kolektor nierównoodległościowy. Wiadomo, SUBARU powinno brzmieć. Do tego wydech przelot, ale kulturalny. Do tego bandaż termiczny na swój piękny kolektor. Wszystko przyszło. Poświęciłem sporo czasu żeby kolektor elegancko taśmą owinąć. Oczywiście odetchnąłem pełną piersią wciągając powietrze z drobinkami taśmy, ale czego się nie robi dla autka. Zadowolony ze swojej pracy umówiłem się z mechanikiem na wymianę kolektora i wydechu. Samochód dziś rano odstawiłem na warsztat, przy czym jechałem delikatnie, co by nie zagrzać rur i żeby wymiana sprawniej poszła. Auto zostało, ja wróciłem do pracy i z niecierpliwością oczekiwałem na telefon od właściciela warsztatu. Po południu, nie mogąc wytrzymać napięcia zadzwoniłem i zapytałem. AUTO GOTOWE !!!:D Poszedłem jak dziki do warsztatu. Legaś czekał na podjeździe. Młodzi mechanicy widząc jak oglądam ich dzieło zapytali, co daje taki kolektor. Ja jako inżynier;) dałem im wykład o silniku przeciwsobnym i historii SUBARU. Po chwili podniosłem maskę, żeby zobaczyć jak się kolektor prezentuje. Zdemontowałem dolot i.... nie wierzę, a gdzie jest bandaż??? Patrze na chłopaków, a jeden jak gdyby nigdy nic: -Ja zdjąłem, myślałem że to niepotrzebne. przepraszam, ale jak taka gimbaza kiedyś zacznie nasze auta robić to możemy się pożegnać ze wszystkim co kochamy. Spieszmy się kochać auta z harakterem, bo idą czasy kiedy chłopcy będą mażyć o skuterach elektrycznych. P.S.- mają mi ten kolektor owinąć, ale szczerze obawiam się efektu:(
  12. Kiedy kierowca SUBARU nie cieszy się z zaśnieżonej drogi? kiedy jest wożony ośką......
  13. Phi, imprezą też tak się dą... Pod warunkiem że przyczepisz sobie zdechłego konia do przedniego zderzaka
  14. Nerqo

    Hot Hatch Hysteria

    Witam czytających ten temat. Oglądałem dziś Moto on, Kornacki testował Golfa GTI VII wyposażonego w system start&stop. Schlastał go na torze i jak się zatrzymał, to silnik zgasł. Takie praktyki wg mnie mogę baaardzo szybko zabić turbo. Co Wy o tym sądzicie, czy może auto wyposażone jest w jakiś "poza ustrojowy" system smarowania wiatraka. Z góry dziękuję za opinie. Pozdrawiam Nerqo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...