Skocz do zawartości

dpassent

Użytkownik
  • Zawartość

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dpassent

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Volvo XC60 T5 MY19, Forek XT MY15 Platinum (Żonowóz)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dpassent

    Komunikaty ostrzegawcze

    Problemem "od zawsze" w tłumaczeniach Subaru (bo występowało już np w FXT MY13) było nie tyle tłumaczenie co techniczny sposób jego wprowadzenia do oprogramowania. Musi być "znak za znak". Jeżeli mamy "depress brake" to jest to 13 znaków (wliczając spację). "Naciśnij hamulec" ma już znaków 16 więc trzeba coś skrócić. Stąd potworki "nacisnij ham." i tego podobne. Od momentu gdy jest dostępny polski język w Subaru zawsze używam angielskiego. Wolę nie domyślać się co poeta miał na myśli kied tłumaczył a potem skracał... PS. Takie podejście do tłumaczenia jako żywo przypomina mi moje spolszczanie gier na ZX Spectrum 35 lat temu przy pomocy hex-edytora... Tutaj metoda jest identyczna...
  2. dpassent

    SUBARU XV

    Bez przesady... O dzialaniu do konca gwarancji i wymuszonym starzeniu sie wszystkich produktow wylano juz morze atramentu... Dotyczy to takze producentow dobr wszelakich z Japonii... Pokusze sie o stwierdzenie ze niezaleznie od tego co ile sa przeglady to producenta po zakonczeniu gwarancji malo co obchodzi...
  3. dpassent

    SUBARU XV

    No ja robie i mialem juz 4 Subaru Przy zamianie marki w garazu jednym z plusow byly przeglady co 30k i bak w benzynie 70l - co wygoda to wygoda... Wydaje mi sie ze generalnie japonczyki chca co 15k przeglady (ale nie mam doswiadczenia z markami innymi niz Subaru). Moze to chuchanie na zimne?
  4. dpassent

    SUBARU XV

    No chyba ze robisz wiecej niz 15k km rocznie (co nie jest wielka sztuka) to wtedy juz musisz robic czesciej... A jak robisz 45k km rocznie (da sie) to robia sie 3 przeglady rocznie... Nie wiem czym jest spowodowane te 15tys - inni moga wymagac co 30 i jakos te silniki dzialaja...
  5. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Mnie Żona naciska, że chce nowego XC40 T5... Jak ulegnę to juz żadnego Subaru w garażu nie będzie...
  6. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    253 Nm, niby wiecej niz w OBKu a i auto pewnie lzejsze ale do 350Nm XTka jednak daleko... Plus ciekawe jak bedzie ten naped 4x4 rozwiazany...
  7. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    http://www.subaru-china.cn/technology/intelligentboxer.html Po przetlumaczeniu z robaczkow: generalnie boxer plus elektryka. O osiagach cisza. Moze to byc tez tylko rozwiazanie na Chiny (tak jak OBK 2.0DIT). Pozyjemy - zobaczymy...
  8. dpassent

    SUBARU XV

    On bardzo czesto ma ochote tylko nie ma czym...
  9. dpassent

    SUBARU XV

    Generalnie to jest chyba zwiazane z mala iloscia samochodow z mozliwoscia zamowienia przez dealera na stock. Rozmawialem ostatnio o tym ze sprzedawca w "moim" salonie Subaru. Powiedzial ze chcial zamowic pare samochodow zeby staly i byly do pojezdzenia, ale dostal w beret i kwoty obcieto (nie wnikalem czy jemu, czy na PL, czy na EU).
  10. dpassent

    SUBARU XV

    W Volvo mialem ciekawe doswiadczenie. Poszedlem umaiwac sie na jazde probna nowym XC60. Pan Sprzedawca zaskoczyl mnie szybkim zdaniem "Nie mam czasu na jazde z Panem". Mialem juz sie zapienic i zaczac bluzgac itp, ale drugie zdanie mnie rozwalilo. "Jak Pan moze zostawic swoje auto u nas na parkingu do jutra to moze Pan pojezdzic tym samochodem tez do jutra". No to banan na twarzy, zgodzilem sie bez zastanowienia, pojechalem XC60 po zakupy, po dzieci, potem na jakies zajecia ze starsza corka, potem jeszcze Żone na wieczorna przejazdzke, potem od rana kolegow w biurze, jeszcze cos zalatwilem itp. Zrobilem ok 200km. Oddajac samochod juz wiedzialem ze bede zamawial. I wtedy Pan Sprzedawca powiedzial: "Wie Pan - jak to robie celowo, po takiej akcji na 90% mam sprzedane auto". I tym mnie przekonal, bo w Audi na jazde konkretnym Q5 trzeba bylo umawiac sie na 2 tygodnie naprzod. Jazda miala trwac ok 30-45min. Dodam ze ten dealer Volvo mial 3 XC60 na takie jazdy. Nie wiem czy to wyjatkowa sytuacja czy nie - ale na mnie zadzialalo. I moim zdaniem tak to powinno wygladac. Fakt - jak pozyczalem auto bylem w garniturze i krawacie - od razu bylo wiadomo ze jestem mniej awanturujacy sie...
  11. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Ale takie XC40 z T5 na pokladzie to musi byc fajny maly popylacz
  12. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Pewnie Geely. Na wiki podaja ze robili/robia cala mase samochodow z silnikami 1.0, 1.2 etc...
  13. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Teraz to nie tyle mocy co niutkow i w zasadzie mozna od razu (kiedys byly ograniczenia teraz juz nie ma). Np z T5 (nominalnie 250KM i 350Nm) Polestar robi 253KM i 400Nm. Plus inny program skrzyni biegow.
  14. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Ja pije z rozpaczy...
  15. dpassent

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Wedlug spec'a na stronie subaru to 2.4DIT ma 260KM i 375Nm. Niewiele wiecej od 2.0DIT. Ale podejrzewam, ze jest potrzebny zeby wogole Ascent ruszyl z miejsca z 7 osobami na pokladzie i 19 litrami plynow (po litrze na kazdy cup-holder) PS. Wlasnie sie rozmarzylem i wyobrazilem Outback'a z takim 2.4DIT... Ech.....
×