falente Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 witam , szybkie pytanko. W s-turbo przy felgach 16 i średnicy 205 jaki będzie optymalny profil opony ? 60 czy 65? 205/60r16 jest -1.81% rozmiaru205/65r16 jest +1.28% rozmiaruPoza tym na naklejce przy drzwiach masz chyba podane rozmiary. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Mam szybkie pytanie, czy chcąc poprawić stabilność Forka SJ na drodze, można wymienić tylny stabilizator na ten od STI z tego samego rocznika ??? W poprzednich modelach tak pasowało 1:1, czy w przypadku Forka SJ MY14 tez podejdzie stabilizator z np. STi MY16 ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 Forester 2009 diesel, przebieg 171 tys km. Pasek i napinacz - kiedy wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 2 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2020 W dniu 1.10.2020 o 10:29, kos napisał: Ponawiam prośbę/pytanie - może ktoś sprawdzi kto ma takie AT ? Witam, czy przy skrzyni AT z sekwencją "+" i "-" powinien być podświetlony? Forek MY '06 XT... "+" i "-" nie są podświetlane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 W dniu 1.10.2020 o 22:38, lolo.lolo napisał: mam jeszcze pytanko.... spryski reflektorów uruchamiamy przyciskiem pod przyciskami od przeciwmgielnych ... tak ??? ja naciskając go .....nic się nie dzieje....jest tylko takie "pstrykanie" za schowkiem pasażera .... czyżby jakiś przekaźnik ... miałem tak samo, pompa się zatarła kupiłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/pompka-spryskiwacza-reflektorow-subaru-forester-05-9742443569 u mnie było (plug&play) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 14 godzin temu, Michał Gdańsk napisał: Forester 2009 diesel, przebieg 171 tys km. Pasek i napinacz - kiedy wymiana? O jaki pasek i napinacz pytasz ? Rozrząd masz na łańcuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 chodzi o ten pasek widoczny po otworzeniu maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 (edytowane) Jak Ci cos nie pasuje, piszczy czy stuka to jedz i wymien do serwisu lub zrób sam. Raczej groszowa sprawa. Edytowane 3 Października 2020 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 1 godzinę temu, Michał Gdańsk napisał: chodzi o ten pasek widoczny po otworzeniu maski. a ten , to on raczej nie ma interwału jak są luzy, piszczy, itp to wymień. Na nim jest oprócz klimy i alternatora jest pompa wody. Jak pisał Klev to nie trudne i raczej tanie. Natomiast przy tym silniku, jego roczniku i przebiegu na Twoim miejscu na pewno skontrolowałbym panewki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 12 minut temu, dommarc napisał: na pewno skontrolowałbym panewki. dobra rada ale 'zu spät' jest watek na 'awaryjnosc boxer diesel' tapatalked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, dommarc napisał: a ten , to on raczej nie ma interwału jak są luzy, piszczy, itp to wymień. Na nim jest oprócz klimy i alternatora jest pompa wody. Jak pisał Klev to nie trudne i raczej tanie. Natomiast przy tym silniku, jego roczniku i przebiegu na Twoim miejscu na pewno skontrolowałbym panewki. . Edytowane 3 Października 2020 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Witajcie. Co zamiast SLSów do forka lll gen.? Strasznie zaczęło bujać tyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 W dniu 1.10.2020 o 18:05, Kiwi 4ester napisał: Ok, ale to zarówno pręt (polift) jak i wajcha (przedlift) to jest część siedziska czy szyny? szyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Wczoraj siadłem trochę brzuchem na górce. Mam 2.0 125 więc zdaję sobie sprawę, że mam 2 dyfry otwarte. Tył się kręcił z jednej strony (to rozumiem) ale żadne przednie koło nie mieliło piasku. Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje? Wiskoza niedawno była regenerowana (Wrocław). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Godzinę temu, AdaSch napisał: szyny Czyli w sumie dałoby się przekręcić samo siedzisko przedliftowe na szynę poliftową i gra gitara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 W dniu 3.10.2020 o 12:39, Michał Gdańsk napisał: chodzi o ten pasek widoczny po otworzeniu maski. Ja go wymieniałem przy około 160-170k km -> w ASO przy okazji przeglądu... Gumowe paski chyba warto wymienić raz na 10 lat tak dla spokoju ducha... Nie zrobili tego przy okazji naprawy bloku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Nie zrobili. Dopiero jak odbierałem to mi pokazano, że za jakiś czas warto by wymienić. Powinni mnie wcześniej uprzedzić. Oni wszyscy myślą, że masz 2-3 tys w kieszeni codziennie i tylko wyjmujesz. Sorry, ale nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, matmat napisał: Wczoraj siadłem trochę brzuchem na górce. Mam 2.0 125 więc zdaję sobie sprawę, że mam 2 dyfry otwarte. Tył się kręcił z jednej strony (to rozumiem) ale żadne przednie koło nie mieliło piasku. Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje? Wiskoza niedawno była regenerowana (Wrocław). Otwarty masz tylko przód. Środkowy i prawdopodobnie tylny dyfer mają wiskozę. Wisko nie jest na tyle mocna żeby zamknąć się na 100% - jeśli przód mocno siedział a tył wisiał to wszystko poszło w tył. Trzeba było zaciągnąć reduktor i próbować przyblokować tył hamulcem ręcznym. Zakładam że masz manual... Edytowane 5 Października 2020 przez rutra80 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmat Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 @rutra80 Reduktor był zapięty, ale tak jak mówisz mogłem zaciągnąć ręczny, to moc może by poszła na przednią oś bardziej. Teraz jakbym regenerował to chyba bym poprosił o zrobienie większego spięcia wiskozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Zdarza się że takie mocniejsze wisko nieprzyjemnie zaskoczy na śliskich zakrętach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) Pytanie do tych co mają EJ201. Czy zimny silnik, po jakiś 30 sekundach powinien wydawać taki dziwny dźwięk, nie wiem jak to opisać, jak jakiś blender lub pralka podczas rozpoczęcia lub kończenia się wirowania? Nie wiem czy to normalne, chyba mam to od początku zakupu tego auta, z tym że wydaję mi się jakby teraz było to bardziej słyszalne. Dźwięk narasta przy dodawaniu gazu, nie ma znaczenia czy Pb czy LPG, po rozgrzaniu też to słychać. Po otwarciu maski dźwięk zlokalizowałem gdzieś w okolicach między alternatorem a, lub pod kolektorem ssącym. Na filmiku dźwięk zaczyna być słyszalny tak od ok 25-27sekundy. Trochę słabo nagrał się dźwięk, głośniki na full Edit: dźwięk pochodzi od pompy wspomagania, pompa się kończy. Edytowane 12 Października 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 A nie rezonują Ci blachy na kolektorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Nie, nic z tych rzeczy, to idzie z silnika i za każdym razem gdy rano odpalam to ten dźwięk brzmi tak samo. Odpalam silnik pochodzi ok 30 sekund i ten dźwięk pojawia się narastając z cichego do coraz głośniejszego. Dźwięk brzmi tak jakby pralka zaczynała lub kończyła wirowania, tak najbliżej oryginału mogę ten dźwięk określić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Paski osprzętu zdejmowales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się