Jump to content

falente

Nowy
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobry

About falente

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    idą litwini
  • Auto
    JF1SF5LP5XG SF przedlift '99r 2.0T 170KM

Recent Profile Visitors

378 profile views
  1. Wątek olejowy poczytaj. Powodzenia. PS Castrol lej.
  2. No bez jaj, to wątek "Co kupiłem...." Jak ktoś ma coś ładnego u siebie, to niech pokaże, albo zamilknie na wieki
  3. No to już Vercy chyba mógłby się wypowiedzieć. Ja swój OEM kształtownik wyczyściłem druciakiem, pomalowałem podkładem i potem lakierem do tłumików i wygrzałem i wygląda nie najgorzej.
  4. To kto wrzuci zdjęcie lepszego mocowania AKU. Nie kabli i klem.
  5. A to już różnie jest, czesem masz nawierzchu jak w Forku sf przed liftem, a czasem przy świecach (fajka i cewka w jednym) w Forku SF po lifcie
  6. Odkopię również, ale jeśli to jest Polmostrow i dla Forka S-Turbo 170/177KM kosztuje u producenta 130zł (z gumami, uszczelkami i śrubami) Jednak to więcej niż pomalowanie powoduje cenę większą o ponad 100zł. Wymieniona nakładka na wylocie. I wg zdjęć w inną stronę jest jeden wieszak
  7. Nie no, amortyzator jak się zmieni na SG to czy sprężyny też muszę z SG, czy takie jak z SF. Nie porównywałem na żywo, na rysunkach z opposed wyglądają inaczej
  8. Tak są dwie. Ich nie widać z zewnątrz samochodu, gdyby i padły szukałbym uniwersalnych jak do przyczep.
  9. To się podepnę, sprężyny z SG też pasują do SF?
  10. Pacjent Forester 1999r 2.0 turbo dohc 170KM. Tłumik środkowy wymieniać czy reperować, osłony już nie istnieją, zaczyna się perforowac. Czy z wersji 125KM będzie pasować na długość (polmo)? Czy z czego inne będzie pasować?
  11. Właśnie dlatego ma bębny, bo ciężki jest i duzo sili do hamowania potrzeba. W każdej ciężarówce są właśnie bębny z tego samego powodu.
  12. Ja mam w SF włożoną od SG XT 2004. Podmienione tylko przewody od wspomagania. Efekt uboczny mniej kręcenia lewo-prawo.
  13. Powiedzcie do czego jest zatyczka 20521 z tego schematu https://parts.subaru.com/a/Subaru_1999_Forester/49230511__6029064/REAR-SUSPENSION/S10-201-01.html i dlaczego ta podkładka ma taki kształt krzyża? Edit znalazłem już pełny numer 20530AA020 Ale dalej się zastanawiam nad ideą takiego kształtu, czyżby ta śruba była, aż tak ważna że osłonka służy ochronie przed wodą i zardzewieniem?
  14. Jak Twoje boję z belką. Mnie czeka raczej tylko wymiana.
×
×
  • Create New...