Jump to content

Michał Gdańsk

Nowy
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About Michał Gdańsk

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dodałem lekko gazu wychodząc z ronda (przy jednoczesnym skręcie w prawo), w tym samym momencie zarzuciło mi tył w lewo, wówczas lekko przyhamowałem, jednocześnie powoli manewrując kierownicą w prawo i w lewo. Zatrzymałem się, a następnie opuściłem rondo....:)
  2. Wiem, że to nie miejsce na takie pytanie, ale jednak spróbuję...:) Dzisiaj dwa razy wpadłem w lekki poślizg na niewielkich rondach, zarzuciło mnie każdorazowo w lewo przy wyjeździe z ronda. Prędkość minimalna, na drugim biegu. Pod warstwą śniegu oblodzenie. Przypuszczam, że odruchowo wcisnąłem hamulec w obu przypadkach. Proszę o informację od starych wyg i upewnienie mnie, że absolutnie nie powinienem dotykać hamulca zjeżdżając z ronda, bo chyba to nie problem z AWD czy ABs?
  3. Odbyłem dziś 400 km podróż z Gdańska do Olsztyna w celu diagnozy wtryskiwaczy w Foresterze Diesel 2009. Okazało się, że wyniki są poza normą: wyszły wartości 0.17, 0.27, 022, 0.25, gdy norma jest podobno 10 razy niższa. Powiedziano mi, że mogę jeździć, kupiłem też 2 puszki preparatu BG 245, jedną od razu wlałem do baku. Miałem 40 litrów - to podobno lepiej, bo preparat jest bardziej stężony. Zobaczymy, czy czyszczenie wtrysków tym płynem coś pomoże - w trasie auto zachowywało się dobrze, nie ma te na razie szarpnięć i specjalnych drgań. Może się uda:)
  4. Dziękuję za informację, wysłałem już maila do ASO w Olsztynie. Pozdrawiam serdecznie.
  5. Pytanie pozostaje podstawowe - kto ten samochód może dobrze sprawdzić, skoro okazuje się, że w ASO tego nie potrafią? Jechać z Gdańska do Nowego Sącza teraz...słabo.
  6. Coś mówił o tej korekcie, także zakładam, że to właśnie o tę korektę chodziło. Całe to nazewnictwo jest dla mnie kosmosem, dlatego mogłem dobrze nie usłyszeć. Oczywiście wezmę pod uwagę Twoje spostrzeżenia i przypuszczenia. Bardzo dziękuję.
  7. Po regeneracji alternatora oraz wymianie świec żarowych zapala od razu, choć wcześniej były z tym problemy. Ale są te miniszarpnięcia niewiadomego jak widać pochodzenia. DPF sie nie zapala w ogóle, zatem podejrzenie padło na wtryski.
  8. Mój mechanik stwierdził, po tym jak po podłączeniu do komputera nie był w stanie odczytać parametrów wtryskiwaczy. Samochód po wymianie shortblocka 3 miesiące temu objawia się miniszarpnięciami, w szczególności na niskim biegu, ale to nie jest tak, że zawsze szarpie, to się nie zdarza codziennie. Ktoś tu pisał, abym sprawdził EGR najpierw.
  9. Dwumasę i sprzęgło wymieniałem pół roku przed wymianą shortblocka. Mam wymienić wszystko w samochodzie?
  10. Poproszę o maila, gdzie mogę do Ciebie podjechać. Dziękuję.
  11. Bardzo proszę o namiar na Ciebie w takim razie, lepiej sprawdzić 5 razy niż wydawać bez sensu tysiące niepotrzebnie. Mój mail: m74@wp.pl. Z drugiej strony dlaczego w Zdanowiczu serwisujesz, skoro nie do końca wiedzą o co chodzi?:)
  12. Czyli w zasadzie co mogę teraz zrobić? Jechać np. do ASO Zdanowicz w Gdańsku i poprosić o wpięcie do komputera i sprawdzenie, czy to wtryskiwacze? Czy też, jak radzi inny kolega na forum - sprawdzić najpierw grzybek EGR.
  13. Jeszcze pytanie - czy taka praca zanieczyszczonych wtryskiwaczy może wpływać na nowy shortblock i panewki.
×
×
  • Create New...