Skocz do zawartości

Michał Gdańsk

Użytkownik
  • Postów

    150
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michał Gdańsk

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

19

Reputacja

  1. Przekroczyłem swoim Foresterem 2009 Diesel 200.000 km. Powiedzcie mi proszę, na co powinienem zwrócić uwagę, jeżeli chodzi o dalszą eksploatację tego samochodu. Przy 165 tys wymieniłem shortblock, dwumasę, wtryskiwacze, wcześniej EGR. Czy są jakieś ważne elementy, które należy zbadać, wymienić typu rozrząd itd....? Wiem, że po 240 tys powinienem drugi raz zmienić olej w skrzyni biegów - chodzi mi właśnie o tego typu informacje na przyszłość. Z góry dziękuję.
  2. Po dotankowaniu na rezerwie ok. 8 litrów paliwa, wskaźnik nie poruszył się w górę. Pomimo 3 uruchomień silnika, nic nie się nie zmienia. Czy możliwa jest awaria jakiegoś czujnika? Pierwszy raz taka sytuacja od 13 lat. Subaru Forester Diesel.
  3. Koledzy, mam pytanie dotyczące mocy. Od jakiegoś czasu mój Forester (Diesel 2009, po wymianie shortblocka) traci moc na 3 biegu. Tzn - daję na 2200-2400 obrotów na dwójce, a potem wrzucam trójkę, a on się bardzo powoli zbiera i schodzi do 1600-2000 obrotów, zamiast ciągnąć od góry. Co to moze być? Rurę od turbo wymieniałem 6 lat temu.
  4. Pytanie, jak to sprawdzić:)
  5. Mam wrażenie, że padła mi pompka do spryskiwaczy z przodu (SBD 2009 Forester). Co ciekawe, działa spryskiwacz reflektorów i tylnej szyby, natomiast obie dysze do przedniej szyby nie działają. Nie widzę też by były zapchane? Ktoś może mi wyjaśnić?
  6. Po 12 latach postanowiłem odświeżyć mechanizm otwierania okna dachowego w Subaru Diesel. Znacie jakieś firmy na Pomorzu, które zrobią to dobrze, czy samodzielnie można zakonserwować, naoliwić porządnie?
  7. Spodziewałem się nieco wyższego poziomu na tym forum (niestety). Jeżeli ktoś psioczy na Subaru to po co siedzi tutaj? A rdza to rdza.
  8. Czy możecie polecić jakiś warsztat do kompleksowego odrdzewienia lub zabezpieczenia (odbudowania) Forestera Diesel rocznik 2009? I mam małą prośbę do Kolegów, a może i koleżanek - możecie dać sobie spokój z tą "rudą"? Rdza to rdza, nazywanie tego w taki sposób jest dla mnie na poziomie gimbazy.
  9. Czym to można wytłumaczyć? Auto nowe kosztuje 150-180 tys, a jakość marna jeżeli chodzi o korozję. Subaru strzela sobie samobója wizerunkowego, chyba że zakłada, że nabywcy ich aut to maniacy, którzy każde pieniądze włożą w renowację. Tak chyba jednak nie jest.
  10. Ja w ostatnich 2 latach włożyłem w mojego Forestera z 2009 - 41 tys złotych, przy wartości ubezpieczeniowej ok. 22 tys. Shortblock, dwumasa, sprzęgło, wtryskiwacze....Byłoby absurdem, aby go teraz sprzedawał.
  11. Spytałem fachowca z południa Polski i odpisał mi, że kielichy z Foresterze to 8000 zł, ale trzeba czekać 2 lata w kolejce. Sama naprawa ok. miesiąca.
  12. Oddałem mojego Forestera SBD 2009 do warsztatu celem wymiany wszystkich wtryskiwaczy (182.000 km). Okazało się, że rdza atakuje wszystko od dołu. To jest jakiś dramat. Wygląda to jak w jakimś 30 - letnim aucie!
  13. Forester z 2006 tak wygląda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...