Jump to content

matmat

Nowy
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Dobry

About matmat

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Forester SG 2004 2.0 125KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Krótki spacer po pobliskich budowach
  2. W tym rozmiarze jest jeszcze Yokohama Geolandar G015, na wycieczki po bezdrożach idealne. Nie są głośne i dają radę na mokrym o ile ktoś nie ma napompowane 2.5 bara w opony.
  3. @m_dz Jeżeli dobrze rozumiem to spięcie to inna sprawa, można zmienić spięcie z 4kg na 20kg. Ale tutaj nie zgadzają się przełożenia dyfra.
  4. Cześć, Czy ktoś próbował może zamontować jakieś inne niż seryjne lampy w miejsce świateł przeciwmgłowych do forka sg przedliftowego? Nie mam halogenów, a chciałem dać sobie trochę więcej światła na pobocze
  5. @haskii jak widzę taki opis to od razu oczami wyobraźni widzę taki scenariusz, że ktoś go kupił za frytki z uszkodzonymi głowicami w DE, przytargał do PL, jak najniższym kosztem naprawił, i teraz sprzedaje. Może się mylę, może to jest super egzemplarz, ale takie to zazwyczaj na portalach stoją tygodniami.
  6. @haskii tak, te co mają 158 to 2.0 bez turbo. To taki lifting poprzedniego 2.0 125km. Ja mam tą wersję starszą 125km i nie ma się co oszukiwać to auto jest wolne, w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania, a jak trzeba coś wyprzedzić przy prędkościach powyżej 100 to trzeba pamiętać, żeby najpierw to wkręcić na obroty Nie jeździłem 158km ale tam na pewno jest trochę lepiej.
  7. @haskii Jeżeli twój max to 13 000zł i nie masz nic więcej odłożone na naprawy to jakiekolwiek auto kupisz (nawet innej marki) to proponuje szukać auta do 10 i te 3 tysiące mieć odłożone na pierwsze naprawy / serwis.
  8. Dodałem nowego smaru, bo sporo starego wypadło. Pojeżdżę jeszcze trochę, może się ,,uklepie'' a jak nie to będę działać dalej. Dzięki za odpowiedzi.
  9. @koziolek I jest możliwe że w tym przypadku podniesienie auta ,,uaktywniło,, jego zużycie i dlatego teraz daje to o sobie znać?
  10. Cześć, mam problem w Foresterze SG. Po podniesieniu auta na podkładkach (4,5cm) słychać pukanie równomierne przy prędkościach powyżej ok. 80 i później przy wyższych prędkościach (100 i w górę wibracje, które przenoszą się na auto i czuje pod pedałem gazu). Co ciekawe takie objawy mam tylko kiedy dodaję gazu / utrzymuję prędkość, jeżeli tylko odpuszczę pedał gazu to stukanie i wibracje ustają. Zastanawiałem się co mogłem zrobić źle / uszkodzić przy montażu podkładek. Przedtem było wszystko ok. Jedna półoś z przodu mi na chwilę przy montażu wyskoczyła ale bez problemu udało mi się ja z powrotem
  11. Chodzi mi o sytuację gdzie poszedł przegub. Wszystkie 4 koła na drodze, mogą się swobodnie toczyć. Ale ze względu na otwarty dyfer z przodu to półośka z zerwanym przegubem będzie się poruszać do tyłu, a drugie koło zgodnie z kierunkiem holowania czyli do przodu. I czy to nie spowoduje zapięcia wiskozy, która po kilku kilometrach stałej pracy się zagotuje.
  12. Odkopię trochę. A co jeżeli poszła półoś np z przodu? Czy holowanie jest wtedy możliwe? Zastanawiam się pod kątem wiskozy, która zaczyna spinać, jeżeli prędkości przedniej i tylnej osi są różne.
  13. @klev Łączniki stab są dłuższe i patrzyłem już, nie wadzi. Podpora wału nie zmieniła swojego ułożenia po podniesieniu. A problem się pojawił dokładnie po podniesieniu. No i jest to cykliczne pukanie w rytmie, a nie przypadkowe uderzenia wydechu czy coś takiego.
  14. Witam, Pytanie do wszystkich zliftowanych użytkowników. Czy ktoś miał tak, że po zliftowaniu o kilka centymetrów (ja podniosłem o 4,5 cm) coś komuś pukało przy prędkościach od 80 w górę przy dodawaniu gazu? Pierwsze co to zastanawiam się, że bieżnie w przegubach teraz pracują w innych pozycjach i może coś im tam nie pasuje, ale nie wiem czy dobrze to sobie tłumaczę, a z resztą to u każdego by był chyba ten problem.
  15. @respect@Max 84@skwaro Dzięki za pomoc geometria już ustawiona. Pojechałem do normalnego warsztatu i nie było już problemu. Wyszły kolejne problemy z liftem oczywiście ale to już w innym dziale idę szukać pomocy
×
×
  • Create New...