Jump to content

tedimy99

Użytkownik
  • Content Count

    1766
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

tedimy99 last won the day on November 11 2018

tedimy99 had the most liked content!

Community Reputation

242 Wspaniały

About tedimy99

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Brzesko
  • Auto
    Legacy Outback 2.5 M\T 2006r , Forester SH my09 2.5XT, STi 04 DCCD

Recent Profile Visitors

1615 profile views
  1. Czujnik poziomowania lamp. Niestety dość awaryjny w Subaru. Masz urwany łącznik.
  2. Operacja stosunkowo prosta i nie kosztuje dużo, a naprawa , regeneracja wisko gwarantuje dalszą bezproblemową eksploatację . Obligatoryjnie wymiana łożysk w 'dupce ' skrzyni. Poniżej zdjęcie poglądowe z mojego auta.
  3. Miał 163kkm. Szlif nie jest konieczny. Potrzebny za to jest ktoś ogarnięty i ma wiedzę i narzędzia aby dobrze pomierzyć wał i blok.
  4. Jak już rozbierzesz głowice , to koniecznie trzeba zajrzeć do panewek. U mnie przy okazji roboty UPG zleciłem rozebranie dołu i okazało się ,że panewki w stanie agonalnym. Do momentu rozebrania silnik chodził jak nowiutki . Ja proponuję powymieniać wszystko, co mogłoby spowodować konieczność ponownej rozbiórki.
  5. Pozdrowienia dla właściciela tego autka na lawecie . Zjazd z ronda na N.Sącz w Brzesku.
  6. Z forestera II N\A pasuje cały kpl. Potrzebne nowe śruby do koła jedno masowego, nowe łożysko ale to i tak oczywiste przy wymianie . Koło jedno masowe z Forka kupisz używane w bdb stanie i taniej. I tu poczytaj.
  7. Mi remont w FXT 2.5 robił Carfit i gdy pytałem o bezpieczne cyferki dla tego silnika i skrzyni to powiedział ,że 280KM i 380 Nm. Tłoki OEM Sti .
  8. Napisz do @carfita ,robią często te silniki, to Ci policzy koszty i jak się zdecydujesz poskłada silnik.
  9. Jak już chcesz takie auto, to kup z padniętym motorem i za 20-23kpln napraw. W sumie za około 37kpln będziesz miał takie auto z gwarancją na silnik 2 lata , wymienioną dwu masą, czyli święty spokój . Jedyny problem to późniejsza odsprzedaż, ale jeżeli chcesz dość długo użytkować to auto, to jakaś to opcja jest. Bo za te pieniądze ciężko kupić auto o takich walorach z nowym silnikiem i gwarancją .
  10. W tym przypadku nie chodzi o nadmierne luzy, ale ich brak. Luzy zaworowe w trakcie eksploatacji zmniejszają się aż do podparcia zaworów a co za tym idzie do wypalenia gniazd. Czego objawem może być wypadanie zapłonu na danym cylindrze , gdzie właśnie podparty jest zawór. Sprawdzić warto.
  11. Trzeba by luknąć luzy zaworowe.
  12. Cały przód można tanio przełożyć z np. Subaru SBD ,obojętnie jaki model Forek, Impreza,Legacy\Outb i jest tam dwu tłok z tarczą 294. Warunek jest jeden ,felgi muszą na niego wejść. Teraz masz zapewne tarcze 260mm.
  13. Z góry to zdjęcie nie daje pewności ,ale wydaje mi się ,że powinna być w dolnej prowadnicy zacisku.
  14. Było chyba dedykowane do Legacy III ,produkowane przez Bilstein. Kolega @Pan Dziedzic jeździł na takim. Ponoć różnica duża.
  15. Rewelacja . Też jestem bardzo zadowolony z mapy ,auto przeciąg.
×
×
  • Create New...