Jump to content

tedimy99

Użytkownik
  • Content Count

    1770
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

tedimy99 last won the day on November 11 2018

tedimy99 had the most liked content!

Community Reputation

243 Wspaniały

About tedimy99

  • Rank
    ..:: Subarofanatoholik ::..
  • Birthday 03/10/1975

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Brzesko
  • Auto
    Legacy Outback 2.5 M\T 2006r , Forester SH my09 2.5XT, STi 04 DCCD

Recent Profile Visitors

1779 profile views
  1. Moim skromnym zdaniem to tylko kwestia wydechu ,od turbo po końcową puszkę. Już sam downpipe przelotowy zmienia znacząco dźwięk .
  2. U mnie jest identycznie, tyle ,że klocki HAWK . Efekty akustyczne i wizualne na tarczy takie same. Na początku również było super z tym ,że lekko piszczały ale nic po za tym. Teraz hamowanie z prędkości 100++ przyprawia o ciary i zagryzanie zębów . Hałas straszny.
  3. W outbacku masz SOHC a w tym z Forka DOHC i zmienne fazy rozrządu na dolocie, więc zapowiada się spora rzeźba łącznie z komputerem i wiązką. Do tego w Outbacku jest centralna cewka a w tym 2.0 są już cewki na świecach . Lepiej będzie poszukać używki 2.5 w dobrym stanie lub wyremontować swój silnik i mieć gwarancję. Ale to tylko moje zdanie.
  4. Jest duże prawdopodobieństwo ,że łożyska w dupce skrzyni wyją. Czasem tak objawia się początek końca wiskozy.
  5. Czujnik poziomowania lamp. Niestety dość awaryjny w Subaru. Masz urwany łącznik.
  6. Operacja stosunkowo prosta i nie kosztuje dużo, a naprawa , regeneracja wisko gwarantuje dalszą bezproblemową eksploatację . Obligatoryjnie wymiana łożysk w 'dupce ' skrzyni. Poniżej zdjęcie poglądowe z mojego auta.
  7. Miał 163kkm. Szlif nie jest konieczny. Potrzebny za to jest ktoś ogarnięty i ma wiedzę i narzędzia aby dobrze pomierzyć wał i blok.
  8. Jak już rozbierzesz głowice , to koniecznie trzeba zajrzeć do panewek. U mnie przy okazji roboty UPG zleciłem rozebranie dołu i okazało się ,że panewki w stanie agonalnym. Do momentu rozebrania silnik chodził jak nowiutki . Ja proponuję powymieniać wszystko, co mogłoby spowodować konieczność ponownej rozbiórki.
  9. Pozdrowienia dla właściciela tego autka na lawecie . Zjazd z ronda na N.Sącz w Brzesku.
  10. Z forestera II N\A pasuje cały kpl. Potrzebne nowe śruby do koła jedno masowego, nowe łożysko ale to i tak oczywiste przy wymianie . Koło jedno masowe z Forka kupisz używane w bdb stanie i taniej. I tu poczytaj.
  11. Mi remont w FXT 2.5 robił Carfit i gdy pytałem o bezpieczne cyferki dla tego silnika i skrzyni to powiedział ,że 280KM i 380 Nm. Tłoki OEM Sti .
  12. Napisz do @carfita ,robią często te silniki, to Ci policzy koszty i jak się zdecydujesz poskłada silnik.
  13. Jak już chcesz takie auto, to kup z padniętym motorem i za 20-23kpln napraw. W sumie za około 37kpln będziesz miał takie auto z gwarancją na silnik 2 lata , wymienioną dwu masą, czyli święty spokój . Jedyny problem to późniejsza odsprzedaż, ale jeżeli chcesz dość długo użytkować to auto, to jakaś to opcja jest. Bo za te pieniądze ciężko kupić auto o takich walorach z nowym silnikiem i gwarancją .
  14. W tym przypadku nie chodzi o nadmierne luzy, ale ich brak. Luzy zaworowe w trakcie eksploatacji zmniejszają się aż do podparcia zaworów a co za tym idzie do wypalenia gniazd. Czego objawem może być wypadanie zapłonu na danym cylindrze , gdzie właśnie podparty jest zawór. Sprawdzić warto.
  15. Trzeba by luknąć luzy zaworowe.
×
×
  • Create New...