Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

A tak na chłopski rozum, bo nie chce się bardziej zagłębiać.
Sądzisz że 3 śruby M8 klasy 8.8 mocujące amortyzator do karoserii nie są wystarczająco mocne ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

@10lolek10 i świniak na lusterku, coby wiadomo że swój chłop jesteś

No cóż, nie myli się ten co nic nie robi

Posted Images

33 minuty temu, Max 84 napisał:

Sądzisz że 3 śruby M8 klasy 8.8 mocujące amortyzator do karoserii nie są wystarczająco mocne ?

nie wiem jakiej twardości są fabryczne szpilki, nie wiem jaki jest moment dokręcenia, więc nie mam zamiaru nawet oceniać czy 8.8 jest wystarczające.

Mogę z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa napisać, że 10.9 będzie dobre.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, ewemarkam napisał:

20+-6 Nm, Czyli wychodziło by że 8.8 tam jest.

malutko, czyli 8.8 wchodzi na granicy.

Nadal bym dał 10.9 :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

ktoś wie czy i jeśli tak to skąd jest w Forku SG dostęp do feralnego łączenia blach pod klapką wlewu paliwa? Od środka ofc...:huh: 

Link to post
Share on other sites
9 minut temu, ozarek napisał:

malutko, czyli 8.8 wchodzi na granicy.

Nadal bym dał 10.9 :mrgreen:

A potem łoooo Panieeee kto to tak Wam dokręcił :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, ewemarkam napisał:

A potem łoooo Panieeee kto to tak Wam dokręcił :)

łooo Panie od tego jest dynamometryk ;)

 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ewemarkam napisał:

A potem łoooo Panieeee kto to tak Wam dokręcił :)

Ja dokręcam aż zaskrzypi. Albo strzeli w łokciu :D

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@VEC Jak zdejmiesz sobie tapicerkę po prawej stronie i widzisz kielich, to masz taką lukę, gdzie jak się mocno wciśniesz to obejrzysz sobie wlew od środka. Zaznaczyłem Tobie żółtymi strzałkami, jak tam spojrzysz to zobaczysz to co na 2 zdjęciu wrzuciłem. 

 

image.png.21e439da1bd39a70a6ec4cccec8b2b0b.png image.thumb.png.fcc8a38abcd56f6e3c728dcd93cb60a8.png

  • Thanks 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 

59 minut temu, skwaro napisał:

Ja dokręcam aż zaskrzypi. Albo strzeli w łokciu :D

 

Dokręcanie jest dla cieniasów. Ja odkręcam aż dostaję przepukliny pachwinowej.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, rutra80 napisał:

 

 

Dokręcanie jest dla cieniasów. Ja odkręcam aż dostaję przepukliny pachwinowej.

Ja jestem na to za cienki. Ile jeździ auto z odkręconym zawieszeniem? :)

Link to post
Share on other sites
48 minut temu, matmat napisał:

@VEC Jak zdejmiesz sobie tapicerkę po prawej stronie i widzisz kielich, to masz taką lukę, gdzie jak się mocno wciśniesz to obejrzysz sobie wlew od środka. Zaznaczyłem Tobie żółtymi strzałkami, jak tam spojrzysz to zobaczysz to co na 2 zdjęciu wrzuciłem. 

 

 

Super, dziękuję!!

Link to post
Share on other sites

Prosze o info czy kolektor ssacy z imprezy sti 93 oraz kolektor wydechowy podejdzie do forestera 2.5xt 2005r? Z gory dzieki

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, matmat napisał:

@VEC Jak zdejmiesz sobie tapicerkę po prawej stronie i widzisz kielich, to masz taką lukę, gdzie jak się mocno wciśniesz to obejrzysz sobie wlew od środka. Zaznaczyłem Tobie żółtymi strzałkami, jak tam spojrzysz to zobaczysz to co na 2 zdjęciu wrzuciłem. 

 

image.png.21e439da1bd39a70a6ec4cccec8b2b0b.png image.thumb.png.fcc8a38abcd56f6e3c728dcd93cb60a8.png

Kolega to widzę się do kielichów przymierza?

Link to post
Share on other sites

@Vercy Naczytałem się tematu o korozji w foresterze i w podskokach wracałem z pracy, żeby sprawdzić co tam się dzieje :D  Po ponad godzinie szarpania z plastikami i urwaniu kilku spinek ujrzałem naprawdę zdrowe kielichy w dodatku nigdy nie naprawiane. Oczywiście jest kilka małych ognisk rdzy, które sobie na spokojnie zostawiam na wiosnę do naprawy samemu bo teraz już trochę za zimno na robotę pod chmurką. Po obejrzeniu kilku zdjęć zgniłych forków z 2007 albo 2006 to już myślałem, że mój będzie w tragicznym stanie. Ktoś regularnie konserwował i to widać. :thumbup: 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, matmat napisał:

@Vercy Naczytałem się tematu o korozji w foresterze i w podskokach wracałem z pracy, żeby sprawdzić co tam się dzieje :D  Po ponad godzinie szarpania z plastikami i urwaniu kilku spinek ujrzałem naprawdę zdrowe kielichy w dodatku nigdy nie naprawiane. Oczywiście jest kilka małych ognisk rdzy, które sobie na spokojnie zostawiam na wiosnę do naprawy samemu bo teraz już trochę za zimno na robotę pod chmurką. Po obejrzeniu kilku zdjęć zgniłych forków z 2007 albo 2006 to już myślałem, że mój będzie w tragicznym stanie. Ktoś regularnie konserwował i to widać. :thumbup: 

sprawdzałeś od dołu? bo jak nie to nic nie sprawdzałeś. Bierzesz śrubokręt i pukasz, jak cokolwiek innego niż stuk w stal to masz robotę

Link to post
Share on other sites

@Vercy Było macane i pukane tez od dołu :D jest zdrowo. Zależało mi na tym żeby to dobrze sprawdzić bo chcę go podnieść, a nie chciałbym się zdziwić na podnośniku trzymając lift kit w ręce. 

Link to post
Share on other sites

Czy zgięta rurka doprowadzająca paliwo do regulatora ciśnienia, może wskazywać na błędną jego prace ? 

 

C9F10B2C-D3D5-4D20-994C-4841D52D70BE.jpeg

Edited by Pan Dziedzic
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Pan Dziedzic napisał:

Czy zgięta rurka doprowadzająca paliwo do regulatora ciśnienia, może wskazywać na błędną jego prace ? 

 

C9F10B2C-D3D5-4D20-994C-4841D52D70BE.jpeg

Zadał bym inne pytanie, czy kawałek lewej rurki wpadł do środka czy nie?

Link to post
Share on other sites

Nie wiem.Wygląda jakby ktoś liznął diaksem.

A zgięta dlatego że przeszkadzał wtrysk gazowy, wystarczyło przesunąć i wszystko pasuje, mechaniki w mordę jeża.

 

Edited by Pan Dziedzic
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...