Jump to content

rutra80

Użytkownik
  • Content Count

    399
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Dobry

About rutra80

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    był Forester 2.0X my03
    Jest: Forester 2.5XT my06

Recent Profile Visitors

654 profile views
  1. Zerknij jakimś edytorem hex do zgranej mapy, w zależności od formatu powinno to gdzieś być czystym tekstem, np. u mnie jest A8DK100F 84EEU_MT W plikach .bin powinno to być gdzieś w okolicach offsetu 0x2000
  2. @lutek34 jakie masz oznaczenie softu ECU?
  3. A mapę masz pod jaki boost? Bo jeśli nic nie jest zepsute to nie będzie dmuchał więcej niż zaprogramowane. Podepnij się pod kompa i patrz jaki masz AFR, korekty itp.
  4. Celuj może w drugą generację 2.0 przed liftem - mają SOHC dzięki czemu nie będziesz musiał wydzierać silnika do regulacji zaworów na LPG. 200k to może nie być nawet połowa życia, ale warto dopytać o pobór oleju i piston slap bo jak są to może być ciężko przejechać więcej niż 100k bez remontu.
  5. No ja cały czas silnik mam na myśli. Problemy z SRS/ABS zdarzają się raz na 10 lat, równie dobrze można by chodzić 24/7 z założonym kondomem Jak coś się popsuje dam znać czy widać kody. Przewaga apek SSM nad ELM jest taka że masz komplet parametrów silnika Subaru, dużo mniejsze ryzyko że jakiś Torque będzie ci pokazywał ilość paliwa jako ilość knocków , no i szybkość odczytów na sekundę. Jest jednak bariera językowa bo tych apek nie ma po polsku.
  6. @ewemarkamnie mam pojęcia nie mam ani ELM ani problemów z SRS/ABS jeszcze nie miałem. @skwaroprzejściówka OTG to chyba nawet dwucyfrowy koszt nie jest, komórkę zawsze masz przy sobie, parametry silnika widać wszystkie jakie może chcieć ktoś kto nie jest specem z wyższej półki, no i w razie czego masz ten darmowy RomRaider gdzie można już prawie wszystko (niektórymi kablami KKL można nawet flashować). Suma kosztów jakieś 100-150 zł. Następny stopień to już 10 razy droższy sprzęt.
  7. No ale wtedy na LPG też byłby problem nie? Jeśli twój forek gada SSM to możesz to sprawdzić bez woltomierza - komputer podaje i procent wychylenia pedału gazu i przepustnicy, w wypadku tej drugiej V chyba też mierzy w osobnym parametrze.
  8. 2 apki na Android gadają SSM - BtSSM oraz JDMscan. Kabel VAG i widzę prawie wszystko.
  9. Jak silnik zakuty to zastanów się na ile go chcesz, bo zakucie to drugie życie ale niezbyt długie...
  10. Hmm jedyny związek hamulca ze sprzęgłem to chyba hillholder...
  11. Jakby co na podkarpaciu też jest ekipa swapperów, jak do nich zajeżdżam zawsze stoi jakaś impreza z wyprutymi wiązkami. Właściciel jeździł nawet chyba forkiem III z budą po dieslu a silnikiem 2.5 z legacy...
  12. Aha dodam jeszcze że mój wolnossący przedlift miał z tyłu szperę co ponoć nie jest w nich codziennością a wpływa pozytywnie na zabawy na śniegu.
  13. I bez krawężników!
  14. Nom kiedyś w zimie na parkingu zawróciłem wokół przechodzącej dziewczyny ale udała że nie zauważyła pewnie dlatego że jechałem z żoną (od której następnie dostałem zjebkę )
×
×
  • Create New...