Jump to content

rutra80

Użytkownik
  • Posts

    570
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    był Forester 2.0X my03
    Jest: Forester 2.5XT my06

Recent Profile Visitors

910 profile views

rutra80's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

133

Reputation

  1. Pstrykanie jest ok, ale chyba słychać tam też trochę poklepywanie - piston slap powinien ustać po porządnym nagrzaniu silnika.
  2. rutra80

    Kapeć

    Na klocku bieżnika wąska śruba blisko środka. Nie dał sznurka ani klina tylko jakieś łaty i kleje.
  3. rutra80

    Kapeć

    Ok po pewnie pół milionie km i 25 latach jeżdżenia pierwszy raz złapałem kapcia - śruba. Wulkanizator zakleił łatami. Pytanie - czy to bezpiecznie w aucie które spokojnie śmiga ponad 200km/h? Czy raczej kupić nową oponę? Zestaw prawie nowy.
  4. @Kiwi 4ester Ja kabli OEM nigdy nie miałem ale ponoć równoważne OEM bodajże z NGK - padały tak samo szybko jak najtańsze. Także albo spróbuj OEM albo kupuj najtańsze ale częściej (tak robiłem)...
  5. Zamki wszystkie dobrze się domykają? Bateria w pilocie ok?
  6. Też z tym walczyłem, ale ostatnio miałem sporo jazd autostradowych i falowania nie było. Wymieniałem przepływkę, restryktor, i poprawiałem mocowania wężyków sterowania doładowaniem.
  7. 300V są rzadsze niż gęstsze, ale jak już się nie spodziewamy upałów to też bym coś rzadszego wlał. Ja leję na lato 10W50 na zimę 5W40.
  8. Troszku się nazbierało: Pozdrowienia dla kolegi w niebieskiej STI, w niedzielę w Krakowie jakiś czas jechaliśmy blisko siebie, bulgotałem na skrzyżowaniu ale bez odzewu Pozdrowienia dla blondyny w jakimś nowym forku dziś między Łańcutem a Rzeszowem, która skręciła do szpitala na górce - dzielnie się trzymałaś Pozdrowienia dla kierowniczki niebieskiego WRX z jakimś męskim imieniem z tyłu (Yaro?), jechała przede mną na Dąbrowskiego w Rzeszowie.
  9. Jest zasada że choćby skały srały to się rozrząd wymienia po kupieniu używanego auta... No ale próba nie strzelba spróbować rękojmi można. Żeby określać koszt naprawy trzeba najpierw zobaczyć co dokładnie uległo zniszczeniu. 10k bym nie dał za taki remont, ale kilka ładnych klocków pójdzie. W ostateczności może się okazać że bardziej opłaca się kupić używany silnik...
  10. Dwie, druga tylko od ekologii.
  11. No to mam dobrą i złą wiadomość. Dobra jest taka że nic się nie zepsuło mimo pełnego zanurzenia w różnych pozycjach 2 x 3min i niezbyt długiego suszenia. A zła jest taka że nic to nie dało - tak jak stara przepływka generowała korekty -15% paliwa na jałowym i +15% w ogniu tak robi to dalej. Przy okazji przedmuchałem nowszą przepływkę sprayem do czyszczenia przepływomierzy ale wskazań też to nie zmieniło (korekty -5% na jałowym +3% jak ogień).
  12. To podgrzeję gdzieś do 40-45C... Mam czysty IPA - rozcieńczać go destylowaną czy wsadzać do czystego?
  13. @mz56 @ewemarkam Poświęcę się dla dobra nauki i zanurzę całą starą przepływkę. To w czystym IPA czy jakiś roztwór? Do ilu C mogę bezpiecznie podgrzać IPA żeby nie buchło?
  14. Może po prostu oleju było za mało?
  15. Łatwo to zlogować, jeśli coś jest nie tak to albo fazy będą cały czas leżeć na 0 (ale trzeba to sprawdzać przy temp powyżej 60C i gdy ECU nie jest w trybie nauki po resecie), albo będą chodzić nierówno, albo wylatywać poza max wartości jeśli koła AVCS są uszkodzone (w polifcie na fabrycznej mapie to jest max 40 stopni), albo nie wracać na 0 na jałowym.
×
×
  • Create New...