Skocz do zawartości

dommarc

Użytkownik
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Niepołomice
  • Auto
    FXT MY15 , było: FXT MY03, MAZDA 323F BA 2.0, BMW E30 2.0, PassatVR6 ... i kilka mniej ciekawych

Ostatnie wizyty

755 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dommarc

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

47

Reputacja

  1. Nie tylko. Ja użytkowałem z powodzeniem przez ponad 2 lata radio Eunavi. Teraz od 2 miesięcy mam Idoing i też daje rade.
  2. Nie ma obawy to SCI-FI, ciężarówki mają ograniczone prędkości vmax do 90-100 km/h. Poza tym przy ich budowie aerodynamicznej opory powietrza chyba by nie pozwoliły nawet na rozwinięcie takiej prędkości - przy fabrycznych silnikach. Z przyczyny tej niskiej vmax ciężarówek, wątpię aby na autostradzie (prędkości autostradowe to 70 wzwyż) nawet pusta ciężarówka z V8 dała radę jakiejkolwiek generacji Forestera z turbiną. Nie znam parametrów przyśpieszeń ciężarówek, to ciekawe w wolnej chwili poszukam w necie. Jednak teraz w ciemno obstawiam że sam ciągnik siodłowy też nie przyśpiesza szybciej od uturbionego forka.
  3. dommarc

    wycieraczki

    osobne pompki są do spryskiwaczy szyb i reflektorów
  4. Oba rozwiązania wiążą się z "rzeźbieniem". W pierwszym przypadku tu masz dokładnie opisane jak to gość zrobił . W drugim przypadku nie ma zdjęć, ale z opisu wynika że też rozebrana podsufitka śruby mocowane w włóknie szklanym o potem kolejne warstwy włóka szklanego, szlifowane i malowanie.
  5. @mariusz77b Co chcesz osiągnąć ? 1) 2)
  6. UP, bo nie doczekałem się żadnej odpowiedzi. Pacjent Subaru Forester XT MY15 z USA Macie: 1) Oświetlenie schowka na rękawiczki ? - w moim nie ma 2) Regulowanie kierownicy w dwóch płaszczyznach ? - w moim jest tylko góra-dół
  7. To chyba do następnego razu Zima się kończy, więc planujemy jazdę na stoku do późnego wieczora. PS. Chyba że jakiś alternatywny spot w okolicach Krynicy
  8. Chyba nie ma "rzeźby" - The Autodromo hoods are proudly made and produced in California, USA. Each hood will be made with care and attention to detail will be met with the Compressive Tuning standards. Our Autodromo hoods are the closest things to a pure “plug-and-play” product and will require minimal prep before installation.
  9. Jaka uciążliwość TTTM Miałem FXT MY2003 z wlotem. Teraz mam FXT MY2015 bez dziury w masce, a powietrze do intercoolera idzie w tunelu pod maską. Przy prędkościach "autostradowych+" maska w nowym też faluje.
  10. One są białe trzeba jeszcze pomalować Unpainted Coated with white gel coating Fiberglass
  11. a byłbyś zainteresowany zakupem ?
  12. Dla mnie to jest absurdalnie chora cena Oryginał aluminiowy (2-2,5 tys), naprawdę dobrej jakości zamiennik aluminiowy 1,2-1,5 tys. Ja swoją używaną w idealnym stanie, oryginalną, w kolor, kompletną z wygłuszeniami i kierownicą powietrza do intercoolera kupiłem za 1600 z transportem. tego modelu ? https://compressivetuning.com/product/xti-autodromo-hood/ podeślij link, bo ja na nią "zachorowałem". Mam plan na prezent na urodzinowy . Na razie szukam jakiegoś sensownego cenowo transport.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...