Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie.

 

A co do Forka, to można mieć do niego parę drobnych zastrzeżeń (jak pewnie do każdej innej marki), ale akurat prowadzenie to ostatnia rzecz, do której można by się przyczepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie znajomy z US przytargał:

 

attachicon.gifLustereczko.jpg

 

Aż jestem ciekaw czy znajdę odpowiednią kostkę w lampce sufitowej czy ASO będzie musiało "rzeźbić"

 

Krawietz

Dobra, dla potomności:

 

Aby odpalić przyciski na lusterku do sterowania np. bramą trzeba zorganizować zdalne sterowanie na 315Mhz. Jest tego trochę na w chińskich sklepach internetowych za kilkanaście dolców ale można kupić tez w PL za przysłowiową stówkę.  Ważne aby kupić odbiornik (ja kupiłem 4 kanałowy aby sterować dwiema bramami i światłem w garażu) z pilotem który będzie potrzebny aby można było "wgrać" jego kody do lusterka.

Generalnie działa chodź producent lusterka (nie nie jest to Subaru) się nie postarał i moc nadajnika jest dość słaba. Chiński pilot ma ponad 50 metrów zasięgu przy odbiorniku schowanym w skrzynce z bezpiecznikami w zamkniętym garażu. Lusterko po dużych kombinacjach ze zmianą anteny w odbiorniku działa z jakiś 20 - 30 co przekłada się że bramę mogę zacząć otwierać jak jestem w połowie mojego ogrodzenia. 

 

Krawietz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tu posprzątałem.

 

Część postów powędrowała do wątku:

Chwała wszystkim dobrym moderatorom

a część do:

pasiak za ortografię

 

Bardzo proszę, aby prowadzić tu dyskusję wyłącznie na temat, w duchu wzajemnego zrozumienia i sympatii  :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe czytam ten wątek i już w sumie zapomniałem o co poszło. Że ledy są do d. Czy że SIP jest do d. Bo fabrycznie nie można zamówić? Abstrakcyjny powód do kłótni miłośników marki :-) Peace ;-)

 

Ta faktycznie ale się porobiło... - a ja tylko pochwaliłem się moimi przygodami z Ledami :) 

 

Widać Ledy na niektórych Kolegów działają prawie jak M...ox :biglol: 

 

 

A przy okazji zapraszam na zakupy po zbędne części:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82412-forester-xt-my-2013/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak czasem mam jak chce za bardzo zredukować bieg .. W sensie wrzucić za niski który powodował by wykroczenie obrotów do czerwonego pola. Mialem tak 2 razy ale tylko w trybie S na S# nie osiągnąłem tego :)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktos ma taka przypadlosc w XT, gdy obroty przechodza przez 1000obr to silnik wydaje taki dziwny dzwiek chrobotania? Mam przejechane 30000 km i dwa razy zalalem Millersa 5W30, ale nie wiem czy to przez olej. Bylem z tym w serwisie i mysla, ze to moze byc wina oleju, ale mi teraz tak sie zdaje, ze to moze byc przez to, ze serwis przez 3 wymiany poprostu przelal olej ponad max tak z 3-4mm. Zawsze przy wymianie mowie, zeby nie przelali, a oni z uporem maniaka przelewaja. Naprawde tak ciezko wymienic jest olej w samochodzie. Troche jestem tym rozgoryczony, bo sam wymieniam olej w innym samochodzie i nie udalo mi sie jeszcze przelac, a nie jestem po "samochodowce". Po powrocie bede jeszcze raz jechac z tym do serwisu aby sprawdzili co jest nie tak, ale pierwszy wyrok to pompa oleju prawdopodobnie.

Czy tez tak macie (do tych co leja Millersa) czy wszystko dziala cicho?

mam też taki odgłos przy 1000 RPM ale bardzo subtelny i wydaje się że nie dobiega z silnika, tylko z jakiegość paska itd. jest to bardzo ciche i jest od dawna, w serwisie uznali że TTTM. to o czym ja piszę jest na prawde bardzo subtelne, i utzrymuje sie w bardzo wąskim zakresie obrotów, taki delikatny rezonans czegoś? ostatnio mniej zauważam, wydaje się że bylo głośniej. CO do przelewania oleju to standard w ASO i też za każdym razem upraszama efekt zawsze taki sam.  :) podobno nie szkodzi wielu speców się już wypowiadało na forum. 

 

Czy w związku z powyższym, ktoś ma już jakieś konkretne wiadomości, wnioski, które dadzą odpowiedź na pytanie skąd się bierze ten dziwny dźwięk, co go powoduje i czy jest to jakaś oznaka usterki w naszych autach? Muszę przyznać, że z ogromną ciekawością przeczytałem powyżej zacytowany wpis kolegi pat z 11-go lipca. Bałem się, że jestem przewrażliwiony i widzę (słyszę) problem, którego nie ma. Otóż ja zgłosiłem ten problem w "swoim" ASO na początku czerwca przy okazji przeglądu 30 tyś. km. Mechanicy, którym próbowałem zasygnalizować ten niepokojący mnie odgłos, albo udawali, ze go nie słyszą, albo mówili, że słyszą ale nie bardzo rozumieli o co mi chodzi, twierdząc, że to normalny odgłos , TTTM. Ponieważ byłem trochę uparty więc próbowali dojść do źródła niepokojącego mnie hałasu, zdjęli pasek napędzający osprzęt; klimę, alternator. Niestety, to nie jest problem rolek, napinaczy i osprzętu i myślę, że nadmiar oleju chyba też nie jest powodem. Znajomy mechanik (bystry gość) przejechał się ze mną chwilę i wg. niego to może być coś od napędu. Bo tu muszę dodać, że u mnie ten dźwięk zaczyna być słyszalny w momencie tuż po przestawieniu dźwigni zmiany biegów na D lub R. Gdy jest na P właściwie go nie słyszę. Potem słychać go tylko przy wolnym toczeniu się auta lub postoju np. oczekiwaniu na zmianę świateł lub na otwarcie bramy wjazdowej. Podejrzewam, że przy szybszej jeździe też jest tylko jest zagłuszany przez inne odgłosy i być może jego częstotliwość wzrasta z prędkością zlewając się z innymi odgłosami w jednostajny dźwięk, który już nie jest tak łatwo wychwytywany przez ucho.

Reasumując, nie mam pewności czy mój problem jest dokładnie tej samej natury co zgłoszony powyżej ale podobieństwo jest duże. Dlatego ciekawy jestem waszych wniosków i werdyktów ASO. Irytuje mnie bardzo ten dźwięk, kiedyś wcale nie słyszałem pracującego silnika, i bardzo mi się to podobało, a teraz mam czasami wrażenie jakbym jeździł dieslem.

Jeśli macie dziś więcej info na ten temat to podzielcie się doświadczeniem 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ile się teraz czeka na forka xt,
Podzwoń po dealerach i bierz. Nie trzeba czekać, są raptem dwie wersje wyposażenia, jeden rodzaj felg... Forka nie konfigurujesz jak Range Rovera ( a i Range też możesz brać ze stocku jeśli konfiguracja odpowiada).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój Forek stał w zeszłym roku dwa tygodnie (wakacje w Grecji ;-) ), po powrocie odpalił za pierwszym razem, więc padnięcie aku podczas postoju to nie reguła. Przed zakupem auta rozważałem nawet rezygnację z ISR w trosce o baterię - jednak u mnie obawy okazały się niepotrzebne.

PS. Parkuję w hali podziemnej..

 

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ile się teraz czeka na forka xt,
Podzwoń po dealerach i bierz. Nie trzeba czekać, są raptem dwie wersje wyposażenia, jeden rodzaj felg... Forka nie konfigurujesz jak Range Rovera ( a i Range też możesz brać ze stocku jeśli konfiguracja odpowiada).

 

 

Wszystko zależy od salonu... Pan w salonie w Poznaniu usilnie chciał mi sprzedać swoje demo, a jakiegokolwiek nowego XTka mogłem u nich mieć dopiero jesienią, bo tak kontener przypływa. Lament straszny, że aut nie ma, a klientów dużo, blablablabla. Zadzwoniłem do innego dealera, a miła Pani w ciągu dwóch tygodni ściągnęła ze stocku dokładnie takiego jak chciałem. :) Można? Można, tylko trzeba chcieć.

Edytowane przez evoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W STI MY15 też rozładowało aku ale odpalilem z kabli. Teraz działa bez problemów.

Mam zamontowane już te światła dzienne co polecał @jozef1972. Jakość super. Polecam tego moda :-)

 

No to gratuluję tych Ledów - różnica do fabrycznych dziennych jest kolosalna...

Przy okazji pytanko - za ile Ledy udało się założyć i czy wszystko przez ASO czy też samodzielnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przy okazji pytanko - za ile Ledy udało się założyć i czy wszystko przez ASO czy też samodzielnie?

Montaż w ASO. Cena - nie odbiega od rynkowej i jestem zadowolony bardzo, pozwolę sobie jednak zachować detale dla siebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...