hubiks Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Hehe czytam ten wątek i już w sumie zapomniałem o co poszło. Że ledy są do d. Czy że SIP jest do d. Bo fabrycznie nie można zamówić? Abstrakcyjny powód do kłótni miłośników marki :-) Peace ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Dokładnie. A co do Forka, to można mieć do niego parę drobnych zastrzeżeń (jak pewnie do każdej innej marki), ale akurat prowadzenie to ostatnia rzecz, do której można by się przyczepić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Właśnie znajomy z US przytargał: Lustereczko.jpg Aż jestem ciekaw czy znajdę odpowiednią kostkę w lampce sufitowej czy ASO będzie musiało "rzeźbić" Krawietz Dobra, dla potomności: Aby odpalić przyciski na lusterku do sterowania np. bramą trzeba zorganizować zdalne sterowanie na 315Mhz. Jest tego trochę na w chińskich sklepach internetowych za kilkanaście dolców ale można kupić tez w PL za przysłowiową stówkę. Ważne aby kupić odbiornik (ja kupiłem 4 kanałowy aby sterować dwiema bramami i światłem w garażu) z pilotem który będzie potrzebny aby można było "wgrać" jego kody do lusterka. Generalnie działa chodź producent lusterka (nie nie jest to Subaru) się nie postarał i moc nadajnika jest dość słaba. Chiński pilot ma ponad 50 metrów zasięgu przy odbiorniku schowanym w skrzynce z bezpiecznikami w zamkniętym garażu. Lusterko po dużych kombinacjach ze zmianą anteny w odbiorniku działa z jakiś 20 - 30 co przekłada się że bramę mogę zacząć otwierać jak jestem w połowie mojego ogrodzenia. Krawietz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Trochę tu posprzątałem. Część postów powędrowała do wątku: Chwała wszystkim dobrym moderatorom a część do: pasiak za ortografię Bardzo proszę, aby prowadzić tu dyskusję wyłącznie na temat, w duchu wzajemnego zrozumienia i sympatii 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Hehe czytam ten wątek i już w sumie zapomniałem o co poszło. Że ledy są do d. Czy że SIP jest do d. Bo fabrycznie nie można zamówić? Abstrakcyjny powód do kłótni miłośników marki :-) Peace ;-) Ta faktycznie ale się porobiło... - a ja tylko pochwaliłem się moimi przygodami z Ledami Widać Ledy na niektórych Kolegów działają prawie jak M...ox A przy okazji zapraszam na zakupy po zbędne części: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/82412-forester-xt-my-2013/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Dzisiaj podczas dynamicznego przyspieszenia na światłach (kończył mi się pas) i dość zimnym silniku (okolo 57 stopni) odezwał się niewiadomo skąd dźwięk taki sam jak przy zmianie trybów I/S/S#... miał ktoś z Was coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Ja tak czasem mam jak chce za bardzo zredukować bieg .. W sensie wrzucić za niski który powodował by wykroczenie obrotów do czerwonego pola. Mialem tak 2 razy ale tylko w trybie S na S# nie osiągnąłem tego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Już się przestraszyłem. Czytając szybko to: I/S/S#.. zoabczyłem: ISIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Fortis nie chodzi o zmianę biegów bo to wiem, że skrzynia nie pozwoli na redukcję gdy obroty są za wysokie i temu towarzyszy dźwięk ostrzegawczy. Ja mialem ten dźwięk w trybie S, skrzynia na auto, nie ruszalem manetek, nie zmienialem trybu pracy...dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) To bylo pewnie cos w sensie "kierowniku dej mu pudru bo mulisz ...":) Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willy Force Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Czy ktos ma taka przypadlosc w XT, gdy obroty przechodza przez 1000obr to silnik wydaje taki dziwny dzwiek chrobotania? Mam przejechane 30000 km i dwa razy zalalem Millersa 5W30, ale nie wiem czy to przez olej. Bylem z tym w serwisie i mysla, ze to moze byc wina oleju, ale mi teraz tak sie zdaje, ze to moze byc przez to, ze serwis przez 3 wymiany poprostu przelal olej ponad max tak z 3-4mm. Zawsze przy wymianie mowie, zeby nie przelali, a oni z uporem maniaka przelewaja. Naprawde tak ciezko wymienic jest olej w samochodzie. Troche jestem tym rozgoryczony, bo sam wymieniam olej w innym samochodzie i nie udalo mi sie jeszcze przelac, a nie jestem po "samochodowce". Po powrocie bede jeszcze raz jechac z tym do serwisu aby sprawdzili co jest nie tak, ale pierwszy wyrok to pompa oleju prawdopodobnie. Czy tez tak macie (do tych co leja Millersa) czy wszystko dziala cicho? mam też taki odgłos przy 1000 RPM ale bardzo subtelny i wydaje się że nie dobiega z silnika, tylko z jakiegość paska itd. jest to bardzo ciche i jest od dawna, w serwisie uznali że TTTM. to o czym ja piszę jest na prawde bardzo subtelne, i utzrymuje sie w bardzo wąskim zakresie obrotów, taki delikatny rezonans czegoś? ostatnio mniej zauważam, wydaje się że bylo głośniej. CO do przelewania oleju to standard w ASO i też za każdym razem upraszama efekt zawsze taki sam. podobno nie szkodzi wielu speców się już wypowiadało na forum. Czy w związku z powyższym, ktoś ma już jakieś konkretne wiadomości, wnioski, które dadzą odpowiedź na pytanie skąd się bierze ten dziwny dźwięk, co go powoduje i czy jest to jakaś oznaka usterki w naszych autach? Muszę przyznać, że z ogromną ciekawością przeczytałem powyżej zacytowany wpis kolegi pat z 11-go lipca. Bałem się, że jestem przewrażliwiony i widzę (słyszę) problem, którego nie ma. Otóż ja zgłosiłem ten problem w "swoim" ASO na początku czerwca przy okazji przeglądu 30 tyś. km. Mechanicy, którym próbowałem zasygnalizować ten niepokojący mnie odgłos, albo udawali, ze go nie słyszą, albo mówili, że słyszą ale nie bardzo rozumieli o co mi chodzi, twierdząc, że to normalny odgłos , TTTM. Ponieważ byłem trochę uparty więc próbowali dojść do źródła niepokojącego mnie hałasu, zdjęli pasek napędzający osprzęt; klimę, alternator. Niestety, to nie jest problem rolek, napinaczy i osprzętu i myślę, że nadmiar oleju chyba też nie jest powodem. Znajomy mechanik (bystry gość) przejechał się ze mną chwilę i wg. niego to może być coś od napędu. Bo tu muszę dodać, że u mnie ten dźwięk zaczyna być słyszalny w momencie tuż po przestawieniu dźwigni zmiany biegów na D lub R. Gdy jest na P właściwie go nie słyszę. Potem słychać go tylko przy wolnym toczeniu się auta lub postoju np. oczekiwaniu na zmianę świateł lub na otwarcie bramy wjazdowej. Podejrzewam, że przy szybszej jeździe też jest tylko jest zagłuszany przez inne odgłosy i być może jego częstotliwość wzrasta z prędkością zlewając się z innymi odgłosami w jednostajny dźwięk, który już nie jest tak łatwo wychwytywany przez ucho. Reasumując, nie mam pewności czy mój problem jest dokładnie tej samej natury co zgłoszony powyżej ale podobieństwo jest duże. Dlatego ciekawy jestem waszych wniosków i werdyktów ASO. Irytuje mnie bardzo ten dźwięk, kiedyś wcale nie słyszałem pracującego silnika, i bardzo mi się to podobało, a teraz mam czasami wrażenie jakbym jeździł dieslem. Jeśli macie dziś więcej info na ten temat to podzielcie się doświadczeniem Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubiks Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Podpytam przy okazji, ile się teraz czeka na forka xt, Warszawa i okolice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2015 ile się teraz czeka na forka xt, Podzwoń po dealerach i bierz. Nie trzeba czekać, są raptem dwie wersje wyposażenia, jeden rodzaj felg... Forka nie konfigurujesz jak Range Rovera ( a i Range też możesz brać ze stocku jeśli konfiguracja odpowiada). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Czy ISR może w tydzień "wydoić" akumulator? Zostawiłem Forczysława na tydzień w garażu i "zdechł kanarek" nawet podpięcie prądu z drugiego furacza nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Na teście Autocentrum prowadzący zameldował coś takiego, że po nocy ledwo odpalił bo aku był prawie pusty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Mój Forek stał w zeszłym roku dwa tygodnie (wakacje w Grecji ;-) ), po powrocie odpalił za pierwszym razem, więc padnięcie aku podczas postoju to nie reguła. Przed zakupem auta rozważałem nawet rezygnację z ISR w trosce o baterię - jednak u mnie obawy okazały się niepotrzebne. PS. Parkuję w hali podziemnej.. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 reklamuj akumulator. U mnie zdarza sie ze auto stoi tydzien w podziemnym garazu i odpala na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 U mnie tak się stało jakieś jeden - dwa dni po zakupie. Rano był martwy i ni cholery nie dało się go podnieść. Wymienili mi akumulator na gwarancji. I poinformowali, że ISR może być przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 W STI MY15 też rozładowało aku ale odpalilem z kabli. Teraz działa bez problemów. Mam zamontowane już te światła dzienne co polecał @jozef1972. Jakość super. Polecam tego moda :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evoo Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) ile się teraz czeka na forka xt,Podzwoń po dealerach i bierz. Nie trzeba czekać, są raptem dwie wersje wyposażenia, jeden rodzaj felg... Forka nie konfigurujesz jak Range Rovera ( a i Range też możesz brać ze stocku jeśli konfiguracja odpowiada). Wszystko zależy od salonu... Pan w salonie w Poznaniu usilnie chciał mi sprzedać swoje demo, a jakiegokolwiek nowego XTka mogłem u nich mieć dopiero jesienią, bo tak kontener przypływa. Lament straszny, że aut nie ma, a klientów dużo, blablablabla. Zadzwoniłem do innego dealera, a miła Pani w ciągu dwóch tygodni ściągnęła ze stocku dokładnie takiego jak chciałem. Można? Można, tylko trzeba chcieć. Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez evoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 W STI MY15 też rozładowało aku ale odpalilem z kabli. Teraz działa bez problemów. Mam zamontowane już te światła dzienne co polecał @jozef1972. Jakość super. Polecam tego moda :-) No to gratuluję tych Ledów - różnica do fabrycznych dziennych jest kolosalna... Przy okazji pytanko - za ile Ledy udało się założyć i czy wszystko przez ASO czy też samodzielnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Przy okazji pytanko - za ile Ledy udało się założyć i czy wszystko przez ASO czy też samodzielnie? Montaż w ASO. Cena - nie odbiega od rynkowej i jestem zadowolony bardzo, pozwolę sobie jednak zachować detale dla siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Montaż w ASO... Zamontowałeś led-y w pracusiu? Jeżeli tak, to co z pierwotnym modułem świateł dziennych dokładanym w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Zamontowałeś led-y w pracusiu? W funcarze - STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się