Urabus

Moderator
  • Zawartość

    4693
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Urabus

  • Ranga
    ..:: Wierszokleta ::..
  • Urodziny 04.09.1968

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Boat City
  • Auto
    Urabustforek (SH9)

Ostatnio na profilu byli

5398 wyświetleń profilu
  1. @Marta dziękujemy Brakuje mi jednak na liście krakowskiego Freya... niech się zapiszą i nie będą takie centusie
  2. Tu jest ok Generalnie wszystko działa, nie znam tylko listy serwisów uczestniczących w programie. Na pewno kartę Klubu Subaru honoruje serwis Emil Frey w Rzgowie. Członkowie klubu mają też zniżkę wpisowego na Plejadach.
  3. Znaczy... widzimy się na miejscu? Czyż to nie paradoks aktualizować z gorącej Grecji listę wyprawową do mroźnej Norwegii? Również pozdrawiamy
  4. Absolutnie jest... przypominam niemniej o przesłaniu Dyrekcji i proszę o niedeprecjonowanie odpowiedzi tych, którzy wiedzą Źródło: Tematy pytań, czas odpowiedzi
  5. Chyba tajemnicą poliszynela skoro jest powszechnie stosowana w przemyśle motoryzacyjnym. Swoją drogą to ciekawa czy producent przekazuje importerom w specyfikacji tak szczegółowe informacje? Z ogólnych informacji technologicznych wynika, że powłoki tego typu mają grubość od 10 do 50 um.
  6. Z tego to akurat nie mógł wyczytać bo wypowiedź o kataforezie popełnił @DZIAŁ TECHNICZNY, a nie @Dyrekcja
  7. @aflinta wkleił link z którego wynika że jest: Źródło: http://defacto.info.pl/index.php/technologia/29-malowanie-kataforetyczne
  8. To nie jest dział na rozmowy tylko na pytania do Dyrekcji... jeśli jest potrzeba rozmowy to proponuję przeniesienie wąteku do działu technicznego... bo jak rozumiem kwestia tytułowego ocynkowania została już wyjaśniona przez DT?
  9. Chyba zrozumiałem niemniej jednak poczułem potrzbę doprecyzowania mojej idei tworzenia generalki
  10. Bezsprzecznie masz rację... dlatego też klasyfikacja na poszczególnych trasach oddawałby motoryzacyjnego ducha Plejad, a ta generalna interdyscyplinarnego
  11. Żałuję To nie jest jakaś wielka statystyka... w każdej klasie jest to wykonania seria zadań, ktoś kto wykonał jakieś zadanie najlepiej dostaje 100%, kto gorzej określony procent najlepszego wyniku... i tak summa summarum otrzymujemy wynik procentowy z którego wynika kto w jakim procencie był najlepszy... i z grubsza rzecz biorąc obojętne jest w czym był najlepszy Organizacyjnie trzeba tylko zachować względną równowagę ilości prób sportowych/samochodowych z ilością prób zaliczeniowych.
  12. Zobaczmy jak to wygląd w procentach Szosowa wolnossąca: I-82,56%; II-72,53%; III-70,61% Szosowa turbo: I-76,56%; II-76,56%; III-76,39% Szosowa outlaw: I-88,48%; II-86,73%; III-83,54% Terenowa: I-82,13%; II-81,39%; III-80,66% Turystyczno-szosowa: I-94,27%; II-94,25%; III-92,86% Turystyczno terenowa: I-86,89%; II-81,80%; III-79,80% Wyniki są porównywalne... z wyjątkiem turystyczno-szosowej, która wyróżnia się moim zdaniem tylko dlatego, że było za mało prób samochodowych... co jest do naprawienia w trybie organizacyjnym Opóźnienia na próbach są nieuniknione, a to daje czas na oglądanie... chodzi mi o to, aby czas dojazdu do następnego PKC'a nie był wyznaczany czasem PKC'a wjazdowego na próbę powiększonym o założony czas trwania próby tylko czasem PKC'e wyjazdowego z próby. Spowoduje to, że opóźnienia nie będą się spiętrzać z próby na próbę. Zapomniałem dodać, że po pierwszym i drugim dniu publikowane byłyby tylko wyniki punktowe... co dałoby obraz klasyfikacji danej trasy i umożliwiło ewentualne protesty... ale ostateczne wyniki po przeliczeniach procentowych padłyby dopiero ze sceny
  13. To zależy od okoliczności, jeśli organizator odwoła PKC na mecie to można, a jeśli nie odwoła to kara
  14. Wjazdu na PKC ma pilnować pilot, jeśli nastąpi za wcześnie to kara... a poczekać w okolicach PKCu nikt nikomu nie broni
  15. Moje sugestie, w telegraficznym skrócie: Utrzymać dotychczasowy sposób organizacji zlotu... jest on niemalże perfekcyjny. Powrót po latach do miejsc, w których odbył się poprzedni zlot jest absolutnie naturalny... a nawet pożądany. Ustalić z góry w regulaminie określoną liczbę załóg / osób, którą można danego roku, w danej lokalizacji, sprawnie ogarnąć i trzymać się tego ograniczenia. Utrzymać PKC na wszystkich trasach i uwzględniać je w wynikach końcowych, aby było to możliwe konieczne jest, żeby czas wyjazdu z PKCu był wpisywany do karty z chwilą zakończenia próby i od tego momentu liczył się dopiero czas dojazdu do następnego PKCu. Apaczy (nie mylić z @Apacz'em ) wyposażyć w mapkę na której zaznaczone bedą wszystkie punkty w których odbywają się próby sportowe lub znajdują się inne ciekawe atrakcje... niech dojeżdżają i kibicują. Utrzymać tegoroczny, opracowany przez @Flipper'a, wzorzec punktacji po poszerzeniu go o kary wynikające ze zbyt wczesnego lub spóźnionego przybycia na PKC. Wzorzec ten to genialne w swojej prostocie rozwiązanie umożliwiające przeliczenie punktów na wyniki procentowe umożliwiające bezproblemowe porównywanie ich pomiędzy trasami i klasami. Utrzymać podział na trasy: szosową, terenową, turystyczo-szosową i turystyczno-terenową na trasie szosowej zachować klasy: wolnossącą, turbo i outlaw. Na terenowej można także dodać na przykład klasę low budget oraz outlaw jeśli będzie taka potrzeba. Trasy turystyczne pozostają bezklasowe. Nagradzać na każdej trasie każdą klasę osobno 3 miejscowym "pudłem"... wystarczy sam dyplom i "przysłowiowy dzbanek". Stworzyć klasyfikację generalną obejmującą wszystkie trasy... co przy obecnym wzorcu punktacji jest jak najbardziej możliwe i sprawiedliwe. Klasyfikacja generalna powinna wyłonić 3 załogi i 3 drużyny, które wygrały zlot... tu również wystarczą dyplomy i dzbanki. Tylko w ramach klasyfikacji generalnej powinny być wyłaniane nagrody specjalne np. najlepszy sportowiec, najlepszy krajoznawca, najlepsza załoga kobieca itp. tu mogą, według uznania, pojawić się ewentualne nagrody od sponsorów. Wręczanie nagród powinno odbywać się w kolejności: nagrody klas, nagrody specjalne, nagrody w generalce... tak by było na co czekać do końca. Pod żadnym, ale to żadnym pozorem nie kończyć zlotów na obecnym szczycie chwały... gdyż z każdym zlotem szczyt chwały wznosi się coraz wyżej