Jump to content

Urabus

Moderator
  • Content Count

    5408
  • Joined

  • Days Won

    15

Urabus last won the day on July 19 2018

Urabus had the most liked content!

Community Reputation

1009 Wspaniały

2 Followers

About Urabus

  • Rank
    ..:: Wierszokleta ::..
  • Birthday 09/04/1968

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Boat City
  • Auto
    The Final Samurai

Recent Profile Visitors

7551 profile views
  1. Chyba nie do końca... bo subaraki mają być nowozelandzkie
  2. A Nowa Zelandia? Pytam bo namiot nam się nie mieści w bagażu podręcznym
  3. Teraz każdy ma rację Liczyłbym bardziej na sprawność senioralną
  4. A propos sprawności senioralnej... to zauważyliście, że ankieta pochodzi z ubiegłego roku i lekko się zdezaktualizowała, a za niespełna dwa miesiące zdezaktualizuje się jeszcze bardziej?
  5. Brzmi nieźle... i wstępnie chętnie byśmy się pisali Ale koniecznie musicie na trasie zabukować kilka pobytów w SPA, żebyśmy podołali kondycyjnie
  6. Nie wiem czy pomogę... ale jest takie żeglarskie powiedzenie: Ostatnim momentem na refowanie żagli jest ten, w którym pierwszy raz pomyślałeś o refowaniu
  7. @KPR, przypominam Ci o opłacie klubowej na kolejny rok
  8. Bardzo dobrze... ja zawsze załatwiałem kwestię karty klubowej przy okazji zapisów na Plejady i w tym roku też przegapiłem sprawę
  9. Aż usłyszałem ten krzyk bólu milionów Amerykanów którzy sobie te MS...
  10. Poważnie... lepkość czarnoziemów okazała się nie do pokonania. Nawet z górki nie dało się ruszyć, auto ani drgnęło, a ze sprzęgła szedł tylko dym. 3PMSF to zimowe, a całoroczne to niedookreślona kategoria tzn. nie ma na nią ścisłego oznaczenia i zależy to trochę od uznania producenta. No właśnie... dlatego do XV optymalne jest wybranie dobrej, wzmocnionej opony oznaczonej M+S ale nie koniecznie AT... jest to rozsądny kompromis pomiędzy terenem i asfaltem.
  11. Po prostu przykleiły się do nadwozia... rozruszały się dopiero po kilku kilometrach na holu
  12. Pozostawienie małej przestrzenie w nadkolach może być problemem... szczególnie w Mołdawii gdzie ichniejsze czarnoziemy potrafią skleić koła z budą https://photos.google.com/share/AF1QipN8nkNwUv8VlUIwRPEQz0RCuxatD3CPGoYCuM5-f1Tg9VwMSdO-Sk_isSWK3m5qjw/photo/AF1QipMB8gSTW7TBBD_7IUCqnvXFhEXt-s_vNZo5n70t?key=N2NWSzl1V2NnUUx3ODBMcEk1UUd3aUR5UkJ5cFBn
  13. Ja nie sugerowałem jeżdżenia garbami. Moja wypowiedź to był humorystyczny skrót myślowy zakończony przymróżeniem oka Jak wyciągasz fragment z kontekstu i potraktujesz jako "fachową poradę" to otrzymujesz oczywistą bzdurę. Skuteczna jazda w terenie to przede wszystkim umiejętność oceny sytuacji w zestawieniu z możliwościami kierowcy i auta. Czasami faktycznie nie da się pojechać inaczej niż koleiną, czasami można prześlizgnąć się po garbie... a czasami trzeba wybrać inną trasę, gdyż branie (w domyśle: wszystkich) kolein między koła prędzej czy później kończy się przechadzką po traktor
  14. Co prawda nie w XV a Forku mamy opony Michelin Latitude Cross i uważam, że to niezły kompromis między asfaltem i terenem. W sam raz dla takich aut jak Forester czy XV. „Zesunąłeś” się za bardzo w to błoto XV nie jest i nigdy nie będzie autem terenowym. Co nie przeszkadza dobrze bawić się w terenie. Rozsądnie planując trasę wystarczy zabrać saperkę... a wyciągarki, pasy i trapy najlepiej zostawić dla aut innego przeznaczenia. Jakbyś nie zauważył to był po prostu żarcik taki... a w całej offroadowej zabawie chodzi głównie o to by przeć ku przygodzie do świtu
×
×
  • Create New...