Jump to content

sjak

Użytkownik
  • Content Count

    2471
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

sjak last won the day on February 16 2017

sjak had the most liked content!

Community Reputation

825 Wspaniały

About sjak

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 03/23/1969

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ryki
  • Auto
    FXT 14 i 2 mniej ciekawe ;)

Contact Methods

  • Website URL
    cctravel.pl

Recent Profile Visitors

3941 profile views
  1. Oczywiście, że tak. Dla mnie też jest pewna minimalna wartość, poniżej której zaczynam czuć dyskomfort. Ale jednak nie uprawiam w każdym możliwym miejscu jazdy na samochody o słabszych osiągach i udowadniając, że moje i mój wybór są najmojsze, a inni są co najmniej niespełna rozumu czyniąc swoje wybory. Czyli mam dokładnie tak samo jak Ty i broń Boże nie było to pisane pod Twoim adresem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Bo OBK jest dla osób, które nie muszą leczyć kompleksów cyferkami w katalogu i wyścigami spod świateł Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. sjak

    E-Boxer

    Niech zapnie pas Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. sjak

    E-Boxer

    Tak. Wiatr w nos i powyżej 13 gwarantowane. Ten sam wiatr w plecy, i zużycie spada w okolice 9,5 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. sjak

    E-Boxer

    Przeczytałem cały dokładnie. I, jak napisałem - niewiele z tego konkretów wychwyciłem. M.in. przez niezrozumiały hejt. Mam wrażenie, że zebrały się tu 2 grupy osób - 1) miłośnicy marki - czasem fanatyczni, co w pełni rozumiem, bo też nie jest mi bardzo daleko do takich, oraz byli użytkownicy, którzy w Subaru widzieli przede wszystkim narzędzie do leczenia kompleksów, mając osiągi Porsche za ułamek ceny, a niedostrzegający, nieczujący i nierozumiejący innych cech tych samochodów. Oni, zamiast grzecznie opuścić TF, zamienili się w hejterów, na siłę wszystkim wciskających, że Subaru do niczego si
  6. sjak

    E-Boxer

    Nie mogąc nic zrozumieć z tego wątku (tak sprzeczne informacje), wczoraj zdecydowałem się na jazdę próbną tym cudem japońskiej myśli technicznej. Od razu zaznaczam, że przez ostatnie 12 lat, zawsze jakiś w miarę świeży Subarak parkuje na moim podwórku Czyli było 2x OBK SBD (MT i CVT), oraz obecny FXT. I nie jestem w stanie zrozumieć jednej rzeczy - o co chodzi z tą "subiektywną dynamiką" - dla mnie to jest największy problem. Miałem wrażenie, jakby silnik był połączony z kołami za pomocą gumy z majtek. Wyje i nie czuć, że jedzie, skrzynia zachowuje się jakby miała autyzm - ni cholery n
  7. sjak

    E-Boxer

    To nawet w FXT schodzisz
  8. sjak

    E-Boxer

    @Dyrekcja, czy jest szansa poznać opinie przed Pertynem
  9. Dwa i pół roku temu u Marcina zdiagnozowano raka jelita grubego. Na tyle wrednego, że każdy z lekarzy w Polsce, Europie, a nawet za Atlantykiem mówił o 40 miesiącach życia. Marcin nie przyjął tego do wiadomości. Rozpoczął poszukiwania i walkę. Ponad 12 cykli chemii było drogą przez mękę , organizm kompletnie jej nie tolerował , a każdy 48 godzinny cykl wymagał wiele czasu, żeby znów zebrać siły na kolejny zabieg… Marcin nie poprosi wprost o pomoc, ale my – jego przyjaciele – możemy to zrobić! Możemy pomóc mu przetrwać ten trudny czas i zebrać środki na dalsze etapy leczenia za gran
  10. sjak

    E-Boxer

    Nie jeździłem jeszcze e-boxerem, ale przez 3 lata równolegle miałem FXT i SBD. Tak, FXT uwielbiam i u mnie został. Ale skłamałbym, gdybym powiedział, że SBD nie dawało mi frajdy z jazdy. Dawało cholerną. Moc wykorzystuję od czasu do czasu, resztę zalet samochodu - bardzo często. Więc jestem takim nietypowym posiadaczem FXT, dla którego moc nie jest jedynym wyznacznikiem radości z jazdy. I zapewne dlatego, do e-boxera mocno się przymierzam, choć zapewne będzie to "piętnastka"
  11. sjak

    E-Boxer

    Bardzo dużo zależy od wiatru. Minimalne zaobserwowane przeze mnie to 7,8, max 13,6. Przy tych prędkościach (130-140) na tej samej, często uczęszczanej przeze mnie trasie. Różnica tylko w wietrze. Pytanie, czy e-boxer też będzie miał taki rozrzut
  12. Sprawa jest dość prosta. Jeśli kończy się pas prawy - pierwszeństwo mają na lewym. Jeśli lewy - na prawym. Jeśli kończą się oba, a dalej mamy jeden pas, pierwszeństwo ma ten jadący prawym Małe zamieszanie może wprowadzać fakt, że zostało to dodane do przepisów stosunkowo niedawno, wcześniej interpretacje mówiły o pierwszeństwie z lewego, ponieważ domyślnie lewy porusza się szybciej. Ale jak napisałem - teraz jest to już jednoznacznie dookreślone [emoji4]
  13. Co tu jest niejednoznacznego? skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną; Mało tego - układ tego skrzyżowania, wraz z pierwszeństwem przejazdu, jest określony bardzo przejrzyście na znaku. Naprawdę to bardzo proste, klasyczne skrzyżowanie typu + z
  14. sjak

    E-Boxer

    Nie wiemy, co było pod spodem. A stara, chińska mądrość brzmi: "Im masz lepsze 4x4, tym dalej z kapcia musisz po traktor drałować" ;P
×
×
  • Create New...