Jump to content

sjak

Użytkownik
  • Content Count

    2467
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

sjak last won the day on February 16 2017

sjak had the most liked content!

Community Reputation

822 Wspaniały

About sjak

  • Rank
    ..:: Jego Forumowatość ::..
  • Birthday 03/23/1969

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ryki
  • Auto
    FXT 14 i 2 mniej ciekawe ;)

Contact Methods

  • Website URL
    cctravel.pl

Recent Profile Visitors

3866 profile views
  1. sjak

    E-Boxer

    Przeczytałem cały dokładnie. I, jak napisałem - niewiele z tego konkretów wychwyciłem. M.in. przez niezrozumiały hejt. Mam wrażenie, że zebrały się tu 2 grupy osób - 1) miłośnicy marki - czasem fanatyczni, co w pełni rozumiem, bo też nie jest mi bardzo daleko do takich, oraz byli użytkownicy, którzy w Subaru widzieli przede wszystkim narzędzie do leczenia kompleksów, mając osiągi Porsche za ułamek ceny, a niedostrzegający, nieczujący i nierozumiejący innych cech tych samochodów. Oni, zamiast grzecznie opuścić TF, zamienili się w hejterów, na siłę wszystkim wciskających, że Subaru do niczego si
  2. sjak

    E-Boxer

    Nie mogąc nic zrozumieć z tego wątku (tak sprzeczne informacje), wczoraj zdecydowałem się na jazdę próbną tym cudem japońskiej myśli technicznej. Od razu zaznaczam, że przez ostatnie 12 lat, zawsze jakiś w miarę świeży Subarak parkuje na moim podwórku Czyli było 2x OBK SBD (MT i CVT), oraz obecny FXT. I nie jestem w stanie zrozumieć jednej rzeczy - o co chodzi z tą "subiektywną dynamiką" - dla mnie to jest największy problem. Miałem wrażenie, jakby silnik był połączony z kołami za pomocą gumy z majtek. Wyje i nie czuć, że jedzie, skrzynia zachowuje się jakby miała autyzm - ni cholery n
  3. sjak

    E-Boxer

    To nawet w FXT schodzisz
  4. sjak

    E-Boxer

    @Dyrekcja, czy jest szansa poznać opinie przed Pertynem
  5. Dwa i pół roku temu u Marcina zdiagnozowano raka jelita grubego. Na tyle wrednego, że każdy z lekarzy w Polsce, Europie, a nawet za Atlantykiem mówił o 40 miesiącach życia. Marcin nie przyjął tego do wiadomości. Rozpoczął poszukiwania i walkę. Ponad 12 cykli chemii było drogą przez mękę , organizm kompletnie jej nie tolerował , a każdy 48 godzinny cykl wymagał wiele czasu, żeby znów zebrać siły na kolejny zabieg… Marcin nie poprosi wprost o pomoc, ale my – jego przyjaciele – możemy to zrobić! Możemy pomóc mu przetrwać ten trudny czas i zebrać środki na dalsze etapy leczenia za gran
  6. sjak

    E-Boxer

    Nie jeździłem jeszcze e-boxerem, ale przez 3 lata równolegle miałem FXT i SBD. Tak, FXT uwielbiam i u mnie został. Ale skłamałbym, gdybym powiedział, że SBD nie dawało mi frajdy z jazdy. Dawało cholerną. Moc wykorzystuję od czasu do czasu, resztę zalet samochodu - bardzo często. Więc jestem takim nietypowym posiadaczem FXT, dla którego moc nie jest jedynym wyznacznikiem radości z jazdy. I zapewne dlatego, do e-boxera mocno się przymierzam, choć zapewne będzie to "piętnastka"
  7. sjak

    E-Boxer

    Bardzo dużo zależy od wiatru. Minimalne zaobserwowane przeze mnie to 7,8, max 13,6. Przy tych prędkościach (130-140) na tej samej, często uczęszczanej przeze mnie trasie. Różnica tylko w wietrze. Pytanie, czy e-boxer też będzie miał taki rozrzut
  8. Sprawa jest dość prosta. Jeśli kończy się pas prawy - pierwszeństwo mają na lewym. Jeśli lewy - na prawym. Jeśli kończą się oba, a dalej mamy jeden pas, pierwszeństwo ma ten jadący prawym Małe zamieszanie może wprowadzać fakt, że zostało to dodane do przepisów stosunkowo niedawno, wcześniej interpretacje mówiły o pierwszeństwie z lewego, ponieważ domyślnie lewy porusza się szybciej. Ale jak napisałem - teraz jest to już jednoznacznie dookreślone [emoji4]
  9. Co tu jest niejednoznacznego? skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą gruntową, z drogą stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się przy drodze lub z drogą wewnętrzną; Mało tego - układ tego skrzyżowania, wraz z pierwszeństwem przejazdu, jest określony bardzo przejrzyście na znaku. Naprawdę to bardzo proste, klasyczne skrzyżowanie typu + z
  10. sjak

    E-Boxer

    Nie wiemy, co było pod spodem. A stara, chińska mądrość brzmi: "Im masz lepsze 4x4, tym dalej z kapcia musisz po traktor drałować" ;P
  11. sjak

    E-Boxer

    Nie wiem, czy w Rav4 jest taki sam/podobny napęd na 4 koła, ale ten w Lexie to nieporozumienie. Znajomy ma taki pojazd i uwierz mi, że to zwykłe FWD. Ten silniczek co wsadzili z tyłu, to tylko, żeby nazwać to czterołapem. W praktyce nie daje nic, kopie się tam, gdzie Forek nawet jeszcze się nie zastanawia, czy jest grząsko. WIęc wyjedzie dokładnie z takiej samej kałuży, jak wersja przednionapędowa.
  12. sjak

    E-Boxer

    Czyli albo jedziemy 120/130, albo 160 OK, może być. W każdym razie, po lekturze tego wątku, w sumie miłe zaskoczenie… Biorąc pod uwagę pojemność zbiornika, mam szansę znów się poczuć, jak w GTeku ;P Przynajmniej, jeśli chodzi o częstotliwość odwiedzania stacji z benzyną A tak w ogóle, @Czarne_Koronkowe, wielkie dzięki za ten mini test
  13. sjak

    E-Boxer

    Jeśli nie patrzymy na hybrydę, to wybór mamy większy, choćby i bardzo podobające mi się GLC dałbym radę wytargować . Ale w moim przypadku ten element EV ma znaczenie Napęd hybrydowy w Lexie rzeczywiście jest zacniejszy, ale to AWD to tylko z nazwy. W zeszłym roku wyciągałem takiego z piachu, najpierw okrążając go (dokładnie po tym samym piachu) swoim FXT
  14. sjak

    E-Boxer

    No właśnie… czyli wygląda na to, że e-boxer trafia w pewną niszę w rynku (mam nadzieję, że się mylę, bo naprawdę chciałbym coś, co nie męczy się na autostradzie). Przeszukałem chyba już wszystko, naprawdę nie widzę alternatywy…
×
×
  • Create New...